Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Incalzire in pardoseala etapizata

Suprataxa card energie?!

Cum era nivelul de trai cam din a...

probleme cu ochelarii
 Impozite pe proprietati de anul v...

teava rezistenta panou apa calda

Acces in Curte din Drum National

Sub mobila de bucatarie si sub fr...
 Rezultat RMN

Numar circuite IPAT si prindere t...

Pareri brgimportchina.ro - teapa ...

Lucruri inaintea vremurilor lor
 Discuții despre TVR Sport HD.

Cost abonament clinica privata

Tremura toata, dar nu de la ro...

Renault Android
 

TRACTOARE MASSEY FERGUSON

- - - - -
  • Please log in to reply
556 replies to this topic

#1
cornel1111111

cornel1111111

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 137
  • Înscris: 18.11.2010
Buna. As dori , daca se poate, sa-mi dati o informatie. Stie careva daca sunt bune tractoarele massey ferguson (fabricate intre 1986-1997). Doresc sa achizitionez unul SH si nu stiu mai nimic despre ele. Locuiesc in zona de deal, iar pamantul se ara greu. Sunt oare aceste tractoare indeajuns de fiabile ptr. zona de deal? Piese de schimb se gasesc, etc. Va multumesc

#2
cornel1111111

cornel1111111

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 137
  • Înscris: 18.11.2010

View Postcornel1111111, on 8th January 2011, 14:55, said:

Buna. As dori , daca se poate, sa-mi dati o informatie. Stie careva daca sunt bune tractoarele massey ferguson (fabricate intre 1986-1997). Doresc sa achizitionez unul SH si nu stiu mai nimic despre ele. Locuiesc in zona de deal, iar pamantul se ara greu. Sunt oare aceste tractoare indeajuns de fiabile ptr. zona de deal? Piese de schimb se gasesc, etc. Va multumesc
Sau tractoarele case ih 1455 xl? Care e mai bun? Pentru ce sa optez?

#3
gab1so

gab1so

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 107
  • Înscris: 07.11.2008

View Postcornel1111111, on 8th January 2011, 14:55, said:

Buna. As dori , daca se poate, sa-mi dati o informatie. Stie careva daca sunt bune tractoarele massey ferguson (fabricate intre 1986-1997). Doresc sa achizitionez unul SH si nu stiu mai nimic despre ele. Locuiesc in zona de deal, iar pamantul se ara greu. Sunt oare aceste tractoare indeajuns de fiabile ptr. zona de deal? Piese de schimb se gasesc, etc. Va multumesc

Eu am citit pe niste forumuri din anglia despre massey facut in periada aia pana prin 92' sau ceva de genu si nu erau foarte multumiti de ele.Erau facute in italia in fabrica lui landini si lor nu le prea placeau.Alea mai noi care au cutie dynashift numa de bine.Cica e faina transmisia aia,eu nu am vazut,iti zic numa ce am citit .
Piese se gasesc acuma pentru orice aproape,ca doar fac atatia bani din ele.

#4
nicuenache

nicuenache

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 59
  • Înscris: 17.01.2011

View Postcornel1111111, on 8th January 2011, 14:55, said:

Buna. As dori , daca se poate, sa-mi dati o informatie. Stie careva daca sunt bune tractoarele massey ferguson (fabricate intre 1986-1997). Doresc sa achizitionez unul SH si nu stiu mai nimic despre ele. Locuiesc in zona de deal, iar pamantul se ara greu. Sunt oare aceste tractoare indeajuns de fiabile ptr. zona de deal? Piese de schimb se gasesc, etc. Va multumesc
salut.eu am un massey  de 250 cai din 95 model american.il am de 4 ani si sincer nu am avut nici o problema cu el.cu acest tr lucrez 500ha annual si e ok,iati unul cu incredere

#5
florin-ing

florin-ing

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1
  • Înscris: 09.02.2011
Salut! Am si eu un Massey Ferguson 8140, din '97, transmisie dynashift semi-powershift, si toate bune si frumoase pana cand i-a scazut nivelul la uleiul din transmisie       (baiatul care lucra pe el a cam uitat sa il verifice) si au picat 2 pinioane (cred ca si de la modul de exploatare). Pinioanele sunt cele de la viteza 1, unul era terminat iar celalalt mai putei face treba cu el dar nu garantai. Le-am schimbat si acum merge foarte bine, insa din cand in cand mai apar niste buguri din softwere cred. Stiti cumva daca are softwere pe modelul asta?
Tractoarele Massey Ferguson sunt reusite in general, motoare trag foarte bine...cat despre transmisii sunt si ele reusite doar ca trebuie sa ai grija ce om pui pe ele. Sunt foarte proaste prizele de cuplare a echipamentelor hidraulice aditionale.(pe acolo am pierdut ulei)
Dar totusi John Deere si Fend... :thumbup:

#6
Loghin

Loghin

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 35
  • Înscris: 25.12.2008
In curand voi veni cu stiri si sfaturi pt. MF.
Tocmai am achizitionat doua tractoare din Germania MF 3650 si 3655 de 150 si respectiv 155 cai.
Le pun la munca imediat ce se face timpul bun de lucru.
Pana atunci schimb consumabilele si putina revizie.
Desi nu eram fan MF acum trag speranta ca am facut o achizitie buna avand in vedere motorizarea perkins si se zice transmisia este ZF (adica la fel ca la Deutz).
Deocamdata atat. Voi vedea.

#7
katlin

katlin

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,970
  • Înscris: 09.11.2008
Am niste amintiri foarte neplacute de Massey, sper sa fie ok la tine.

#8
cornel1111111

cornel1111111

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 137
  • Înscris: 18.11.2010
Merci mult la toti pentru raspunsuri. Eu raman totusi la MASSEY FERGUSON . Au motoare perkins si asta spune totul. am avut john deere, dar, consumul este ceva mai mare, in rest numai de bn la john deere.

#9
nicuenache

nicuenache

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 59
  • Înscris: 17.01.2011

View Postcornel1111111, on 14th February 2011, 15:28, said:

Merci mult la toti pentru raspunsuri. Eu raman totusi la MASSEY FERGUSON . Au motoare perkins si asta spune totul. am avut john deere, dar, consumul este ceva mai mare, in rest numai de bn la john deere.
sal.massey e un tractor bun,am si eu unul de 250 cp dar e problema cu servisul.deaceea am trecut pe john deere am luat combina de la ei si acum iau si tractor.

#10
denisa99

denisa99

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 31
  • Înscris: 11.07.2011
Sal!

Am o problema cu Massey Ferguson 6485, cand apas frana cu ambele pedale deodata, tractorul pe langa ca franeaza in plus activeaza 4x4, iar cand iau piciorul de pe frana dezactiveaza 4x4.
Cum sar putea modifica ca sa nu mai activeze 4x4?

Va multumesc!

#11
katlin

katlin

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,970
  • Înscris: 09.11.2008
Activeaza 4x4 ptr. franare eficace, in felul asta frana actioneaza si rotile fata. As spune sa le lasi asa, cu ce deranjeaza?

#12
denisa99

denisa99

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 31
  • Înscris: 11.07.2011

View Postkatlin, on 11th September 2011, 17:24, said:

Activeaza 4x4 ptr. franare eficace, in felul asta frana actioneaza si rotile fata. As spune sa le lasi asa, cu ce deranjeaza?

Ma deranjeaza deoarece rotile din fata se invartesc cu ceva mai mult decat cele din spate, adica se creaza o diferenta de forte intre fata spate, si care imi uzeaza tractorul (mai ales pe asfat). Acum in primavara a trebuit sa imi schimb un pinion de fapt a trebuit sa imi pun altul la loc (a costat bani frumosi) deoarece pe cel vechi lam gasit sub forma de bucati mici mici prinse de filtru plus ca atuncea nu mai puteam activa 4x4 din cauza pinionului rupt.

Va rog ajutati-ma!

#13
katlin

katlin

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,970
  • Înscris: 09.11.2008
Pune roti de care trebe pe fata, vezi ce spune cartea cu raportul dimensiunilor fata-spate. De regula se schimb toate cauciucurile odata ptr. a evita ceea ce patesti tu.
Daca nu mai vrei sa folosesti 4x4 da jos cardanul care actioneaza puntea fata.

#14
denisa99

denisa99

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 31
  • Înscris: 11.07.2011

View Postkatlin, on 11th September 2011, 18:28, said:

Pune roti de care trebe pe fata, vezi ce spune cartea cu raportul dimensiunilor fata-spate. De regula se schimb toate cauciucurile odata ptr. a evita ceea ce patesti tu.
Daca nu mai vrei sa folosesti 4x4 da jos cardanul care actioneaza puntea fata.

De la cine am cumparat nu am primit cartea tehnica, iar rotile nu leam schimbat, am observat ca doar daca trag frana de mana sau apas simultan pe cele 2 frane de picior doar atunci activeaza 4x4 deci daca apas cu picioru pe frana din stanga sau din dreapta atunci nu imi mai activeaza.  Eu cred ca problema asta sar putea rezolva doar de la calculatorul tractorului, caci fiecare pedala are senzor, oare cum se intra in calculator?

Am mai observat ca de exemplu cand ma duc cu tractorul pe asfaltul uscat, imi arata pe ecranul din stanga de langa volan, ca patinez si imi afiseaza si cifra de 2-5 % (care ar fi cumva randamentul de mers), nu ma deranjeaza doar ca imi pune un semn mare de intrebare...

Edited by denisa99, 11 September 2011 - 17:52.


#15
rand

rand

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,498
  • Înscris: 28.03.2011

View Postdenisa99, on 11th September 2011, 18:50, said:

De la cine am cumparat nu am primit cartea tehnica, iar rotile nu leam schimbat, am observat ca doar daca trag frana de mana sau apas simultan pe cele 2 frane de picior doar atunci activeaza 4x4 deci daca apas cu picioru pe frana din stanga sau din dreapta atunci nu imi mai activeaza.  Eu cred ca problema asta sar putea rezolva doar de la calculatorul tractorului, caci fiecare pedala are senzor, oare cum se intra in calculator?

Am mai observat ca de exemplu cand ma duc cu tractorul pe asfaltul uscat, imi arata pe ecranul din stanga de langa volan, ca patinez si imi afiseaza si cifra de 2-5 % (care ar fi cumva randamentul de mers), nu ma deranjeaza doar ca imi pune un semn mare de intrebare...

Din ce an e fabricat tractorul? Ce dimesniuni de anvelope ai pe tractor? Spune-le si de fata si de pe spate. Banuiesc ca spate sunt 20.8/38 sau echivalent 580/70R38. Atunci pe fata ar trebui sa ai 16.9R28 sau 480/70R28. Daca nu sunt cele originale, e posibil sa fie cele de pe fata mai mici, ca sunt mai ieftine.
4x4 se cupleaza automat la franare peste 5km/h (Massey Ferguson) pentru eficienta franarii. Daca ai dimensiunile de anvelope corecte, nu ar trebui sa fie absolut nici o problema. Nu ai cum sa dezactivezi asta. Se poate la Datatronic activa/dezactiva decuplarea puntii fata daca treci de o anumita viteza.
Daca e defect contactul de frana, atunci 4x4 ramane cuplat tot timpul.

Mi-am luat si eu recent un Massey vechi,  MF3070 din '94 si inca studiez despre ele. Pana acuma, numai de bine cu al meu, dar inca nu l-am pus la lucru serios.
Am testat doar o aratura de vara, cu un Kverneland Agrator pe un teren tare ca in drum:
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/qQ3IV2Tgr60?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Edited by rand, 13 September 2011 - 09:41.


#16
denisa99

denisa99

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 31
  • Înscris: 11.07.2011

View Postrand, on 13th September 2011, 10:25, said:

580/70R38. 480/70R28.
Da dimensiuniile astea le am.

#17
rand

rand

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,498
  • Înscris: 28.03.2011

View Postdenisa99, on 21st September 2011, 20:57, said:

Da dimensiuniile astea le am.


Pai in cazul asta ar trebui sa mearga ca... uns. Nu stiu ce sa zic.. uleiurile le-ai schimbat? Ai decontaminat transmisia dupa incidentul cu pinionul? E luat de aici din tara sau de dincolo prin intermediari?

#18
denisa99

denisa99

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 31
  • Înscris: 11.07.2011

View Postrand, on 23rd September 2011, 08:55, said:

Pai in cazul asta ar trebui sa mearga ca... uns. Nu stiu ce sa zic.. uleiurile le-ai schimbat? Ai decontaminat transmisia dupa incidentul cu pinionul? E luat de aici din tara sau de dincolo prin intermediari?

Da am schimbat uleiul, tractorul il am de 3 ani, treaba cu pinionul sa intamplat acum 1 an, dupa aia a trebuit sa schimb ambreiajul. Bun...

Acum stai sa iti spun ce am patit azi,
De 3 zile discuiesc cu un disc mare (potrivit pt 160 CP), ieri am facut pana la o roata la disc, deja e al 3 petic (au o camera foarte subtire) dehhh utilaje straine.... asa iar azi ziua pe la 2  cand discuiam, hopa dintro data incep sa aud un zgomot la volan (atunci cand il invarteam) mai discuiesc inca 30 de secunde (mergeam cu viteaza 3A, mai tare nu puteam merge ca ma scutura prea tare trractorul, si imi rupeam spatele sau gatul, in cabina), si cand sa ma intorc cu discul (binenteles ca trebuia sa ridic discul) apas pe maneta de ridicare si si deacolo incepe sa se auda acelasi zgomot ca de la volan, iar discul se ridica incet incet, in tot acest timp pe bord nu imi aparea nici o erroare, si era aprins doar becul 4x4.
   Am oprit tractorul si iara lam pornit (ca sa vad daca se va intrerupe zgomotul de la volan), si abia atunci mi sa aprins un bec rosu cel care specifica problemele la uleiul de la transmisire. Asa ca cobor din tractor si ma uit in spatele lui, unde am vazut cum tasnea uleiul verzui prin rulmentul dintre axul roti si valva (asa cred ca se spune, sau trompa?) si am oprit tractorul... mam prins de cap etc...
   Problema e ca acolo la transmisi incap cam vreo 60 de litri de ulei, deci cam atata am de pus inapoi la loc. Ulei care sa scurs pe pamant, Asa ca la ce bun ca am dat bani, la ce bun ca are zeci de senzori, etc... etc, daca atata nu a putut face senzorul sa ma anunte din timp ,ca vezi tu proasto ca ai probleme cu uleiul, si nu dupa ce am observat eu problema, (cati bani sau dus azi pe apa sambetei).
    Am venit cu sotu cu un tyractor cu un Landini de vreo 60 CP, si lam tras pe Massey Ferguson 8600 pana acasa cu motorul oprit, tractorul care tragea era fain frumos pe mijlocul drumului, iar cel care era tras cand era in santul din stanga cand in cel din dreapta, deoarece directia nu mergea de loc. Si dupaia m-am intors inapoi si am adus si discul cu Landini.

  Pe Massey Ferguson l-am pus pe butuci, am scos roata din stanga si am vazut ca rulmentul joaca ca dracu (tractorul are 3 ani vechime si fata de tractoarele a altor fime care sunt conduse brutal dar uita ce rezista, al meu de care am avut atata grija, nu l-am fortat ca doar norma e al meu cumparat pe bani mei.... se rupe) de aici doar un singur lucru poate sa rezulte generatia asta de tractoare pe care am prinso si eu (Massey Ferguson ) sunt de slaba calitate, mai ales daca stau si ma gandesc si la cati bani am dat.
  Si tot acum am observat cand am dat roata jos ca perna de aer de la cabina nu e umflata, asa se explicat cum de ma doare pe mine spatele, deoarece nu se amortizeaza din socuri nimic doar scaunul ce mai amortizeaza (ca saracul de el acum trebuie sa il ung ca scartaie tare). in cabina este un buton expres pentru amortizarea cabinei, dar indiferent daca e activast sau nu tot nu amortizeaza din socuri, practic cabina e fixa caci pneurile cu aer nu sunt umflate deloc.

Am sa mai scriu si maine acum sunt tare obosita, apropo tractorul Massey Ferguson 8600 lam luat prin proiect Sapard, prin firma T E H N O   D I S E  L din Timisoara (care mie si service), scriu toate acestea ca sa afle lumea ce am patit se zice ca cei ieftin nu este neaparat bun, e da e valabil si invers. Practic straini astia isi bat joc de noi, daca voi ma-ti putut baga in ca cat eu de ce sa nu va pot baga?

Edited by denisa99, 24 September 2011 - 20:50.


Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate