Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Demagnetizare (minimala) ori ba?

Cum pot sa vad pe un proiector pr...

Joc Drone

Dropshipping
 Sfat achizitie AC Gree Fairy vs P...

MONITOR LG fara sonor !

Batalia pentru Bucuresti - ND, Fi...

Identificare font
 problema ping in jocuri online

Problema calculator

Samsung Galaxy A35

Sfat pentru aprinderea automata a...
 Masina de copt paine - pareri

Rfg crescut

Cum reactivez Google Maps?

Conectare tableta X220la Tv
 

Tzeapa de 22 de milioane de la PC Garage

- - - - -
  • Please log in to reply
43 replies to this topic

#1
alexptr

alexptr

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 4
  • Înscris: 23.12.2010
Sa va spun ultima tzeapa marca pc garage pe care am luat-o eu, astazi. Am comandat un laptop de la ei si m-am dus sa il ridic personal de la sediu. Asta in ideea ca e mai usor pentru toata lumea si ca sa nu risc sa astept dupa curier. L-am ridicat, am plecat cu el acasa si peste jumatate de ora era in priza, eu incercand sa instalez un SO pe el. Cand am inceput sa apas pe taste, am vazut ca tastatura se misca serios in partea stanga, de parca ar fi avut ceva suruburi lipsa, tastele se apasau greu si se simteau total diferit de tastele din partea dreapta. L-am bagat frumos in cutie si peste o ora si ceva eram cu laptopul la ei pe tejghea, cerandu-le politicos banii inapoi. Ce a urmat e tipic pentru romania si firmele de hoti de aici. Mi s-a spus ca nu poate fi returnat, pentru ca nu e comanda la distanta, pentru ca l-am ridicat de la sediul lor si "as fi avut posibilitatea" sa il testez. Cand am replicat ca nu mi-a spus nimeni de asta, raspunsul a fost "avem noi un afis pe perete/tejghea/plm/tavan". Si ca eu ar fi trebuit sa ma uit si sa fiu atent. "Vedeti ca nu sunteti informat?", a ranjit inteligent la mine un agarici de acolo. De parca treaba mea cand m-am dus sa ridic produsul pe care am dat o caruta de bani era sa verific peretii si fituicile lipite de ei cu leucoplast prin cine stie ce colt, ca sa stiu ce pot si ce nu pot sa fac. Nici argumentele cum ca l-am luat abia de o ora, am ajuns cu el acasa si pe urma inapoi n-au tinut. Doar priviri circumspecte si ridicari din umeri la intrebarile mele de bun simt, cum ca ar fi fost aproape imposibil sa iau un laptop intr-o ora, sa il busesc atat de bine incat sa i se miste tastatura (dar fara sa il stric de tot), doar ca pe urma sa il aduc inapoi. "Nu stim, nu e exclus", asta a fost tot ce am obtinut de la ei.

Motivele invocate pentru a nu-mi returna banii au fost "are sigiliu de la dell". In traducere, o bucata de scotch pe care scrie dell, ala e sigiliul. Desi laptopul avea zgarieturi pe partea interioara, in jurul tastaturii, pe care nu ar fi avut cum sa le aiba daca era un produs nou. Singurul lucru pe care au fost dispusi sa il faca a fost sa il ia in service cu promisiunea ca il vor trimite la producator sau ca "se uita ei" si vine "in 2-3 zile" un raspuns. Am insistat ca termenul pe care chiar ei mi-l comunicasera mai devreme e de 48 de ore, nu de "2-3 zile", si mi s-a raspuns cu un "mda".

Nu mi se pare normal ca in conditiile in care am platit o gramada de bani pe un produs sa il primesc avand urme vizibile de folosire si defecte. Iar reactia vanzatorului sa fie "asta e, ai luat tzeapa". Chiar asa a fost, cand mi-a explicat "seful" de acolo ca daca l-as fi primit prin curier puteam sa il returnez, iar daca l-am ridicat de la sediu nu mai pot. O simpla diferenta de nuanta, ca tot calculatorul ala stricat mi l-au dat. I-am spus: "deci e un fel de tzeapa romaneasca", la care lui i s-au luminat romaneste ochii si a aprobat satisfacut.

Maine de dimineata incep cu telefoanele la anpc, dupa un avocat si la biroul dell pentru relatii cu publicul, sa afle si ei ce fel de distribuitori au in romania si sa decida daca le convine. Cam asta e povestea mea cu teparii astia si am de gand sa epuizez orice cale juridica pentru a-mi recupera banii. Deja am trimis o reclamatie la anpc si un mail la dell. Maine dimineata caut un avocat specializat in hotii din astea.

Edited by alexptr, 23 December 2010 - 00:48.


#2
dvlsim

dvlsim

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 178
  • Înscris: 28.09.2007
Eu stiu ca orice produs se poate returna in maxim 48 de ore de la achizitie. O bila in plus pt tine.

Edited by dvlsim, 23 December 2010 - 01:08.


#3
haskell444

haskell444

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,032
  • Înscris: 19.12.2010

View Postalexptr, on 23rd December 2010, 00:44, said:

Eu nu stiu ce legi tampite sunt la noi, dar in strainatate ai la dispozitie 15 zile pt a proba produsul cumparat (exclus alimente, lenjerie intima, etc) si a te decide daca il pastrezi sau nu. Cand mi-am luat acum ceva timp Home Cinema am cumparat 4 modele, le-am dus acasa, le-am probat pe toate, am ramas cu cel care m-a convins iar pe celalalte am primit banii inapoi.

View Postdvlsim, on 23rd December 2010, 01:07, said:

Eu stiu ca orice produs se poate returna in maxim 48 de ore de la achizitie. O bila in plus pt tine.
Doar 48 de ore?

#4
lawrence38

lawrence38

    GAME......OVER

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,009
  • Înscris: 05.02.2008
In SUA poti returna electronice (folosite, nu tinute bibelou) in termen de 90 de zile la majoritatea magazinelor de electronice. Nici nu e nevoie de vreo explicatie majora, chiar daca functioneaza ok

#5
dygey

dygey

    Al dracu' Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,652
  • Înscris: 13.10.2009
nu ai luat nici o teapa!de ce?hai sa iti explic:

afisele gen "marfa vanduta nu se schimba","fraiere,ti-am luat banii",etc, sunt fix...apa de ploaie!

View Postalexptr, on 23rd December 2010, 00:44, said:

"Vedeti ca nu sunteti informat?", a ranjit inteligent la mine un agarici de acolo.

are dreptate dobitocul ala.daca erai informat,nu plecai inapoi inapoi acasa cu acelasi produs sau fara bani inapoiati.

orice produs a carui valoare depaseste 100RON,se schimba in termen de 30 de zile in magazinul de unde a fost cumparat,fara a se trimite in service,indiferent daca nu corespunde tehnic sau estetic sau este defect.se schimba si punct!end of story.
e lege taticu',nu te joci cu ea daca esti "comerciant", ca ti-o iei de nu te vezi.te duci la ala si-i spui,dar fara un ton prietenos si pasnic de data aceasta,ca ti se rupe de afisul lipt de el cu scuipinol,de politica firmei,de ranjetul lui cretin sau de ma-sa,atata vreme cat firma lui nu e stat in stat!du-te,urla nitel (mai mult) la ei,poate scapi de bataia de cap aferenta OPC &shit,rezolvi problema si apoi cand ai timp,fa-le si alte bucurii ca altfel mai fraieresc si pe altii.

eu am luat un HP din Cora,ultimul produs,cel de pe raft.laptop-ul era ok,cutia si accesoriile la fel.lipseau doar dvd-urile de recovery,adica cel cu copia de windows si driverele.dupa 3 saptamani,a fost necesara o reinstalare de sistem,fara dvd-urile alea insa a fost nitel cam imposibil.am sunat la HP,mi-au zis ca in cutie trebuie sa se afle si acele discuri.daca nu sunt,sa-l duc inapoi in magazin si sa cer ori dvd-urile,ori schimbarea produsului,ori banii inapoi.
m-am dus,i-am explicat ferm managerului situatia,a zis ca nu are nici dvd-urile,nici cu ce sa mi-l schimbe (voiam neaparat unul identic),a inteles ca nu ma poate duce cu presul,a luat laptop-ul in primire si eu am mers la casierie sa mi se dea cei 2000 RON inapoi.
am luat banii si imediat am sunat la Cora Pantelimon sa vad daca acolo mai au din intamplare pe stoc.mai era o bucata,tot cea de pe raft.i-am pus sa verifice continutul cutiei,avea inclusiv dvd-urile,le-am zis sa-l ia de pe raft si sa-l bage in cutie si am plecat spre ei.l-am luat,culmea,cu 150 RON mai ieftin.

Edited by dygey, 23 December 2010 - 01:41.


#6
andrei_210

andrei_210

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,152
  • Înscris: 21.10.2009
Posteaza asta pe forumul lor, sa vada si clientii lor ce ai patit.
Pe mine unul m-ai convins!

#7
andrei_im

andrei_im

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,019
  • Înscris: 13.08.2009
Mie mi-au zis ca au un produs pe stoc(o tableta grafica) si ca il primesc sigur-sigur intr-o saptamana, ca apoi sa nu-mi mai raspuna la telefon 2 saptamani, dupa cea in care trebuia sa ajunga. Mentionez ca eu am platit produsul din prima zi cand am facut comanda, online, cu cardul. Dupa care s-au obosit sa-mi trimita si mie produsul, care dealtfel era cadou, jenant.

Tot in aceeasi oala intra si PcFUN, ToyFun, PcGarage plus ce branduri mai au ei, e aceeasi firma, adica Fit distribution. Deci nu cumparati de la niciunul din aceste magazine online.

#8
alexptr

alexptr

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 4
  • Înscris: 23.12.2010
Si la mine e aceeasi situatie. Era vorba de un cadou cu ocazia sarbatorilor, iar acum sunt si fara cadou si fara bani, fix inainte de craciun. Sper sa se miste opc-ul repede in perioada asta sau sa gaseasca avocatul meu o solutie rapida. Mi se pare o nesimtire incredibila din partea lor, sa stai fata in fata cu ei, sa vada cu totii ca e vorba de un laptop stricat, adus dupa nici 2 ore inapoi, si sa imi spuna ca nu imi pot da banii inapoi, ca va trebui sa astept pana la pastele cailor, cand se hotaraste naiba stie cine ca e vorba de defect (in conditiile in care se vede clar, si chiar ei au recunoscut ca e busit). Nu mai cumpar in viata mea de la tzeparii astia, si incerc sa public mesajul initial pe cat mai multe pagini, sa afle lumea despre ce sarlatani e vorba. Iau in calcul si o plangere penala impotriva individului care s-a recomandat drept seful trupei si mi-a refuzat returnarea banilor. In termenii mei, asta se cheama furt. E ca si cum as vinde eu cuiva o rabla impachetata in ambalaj de ceas elvetian, iar apoi nu as mai da banii inapoi pentru o perioada de mine determinata, pentru ca trebuie sa "vada baietii de la service" ca e pe bune.

#9
JayBird

JayBird

    IT Professional

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,511
  • Înscris: 15.09.2009
Data viitoare cand te duci la sediu verifica si produsul daca tot ai chef de plimbari pana acolo in loc sa astepti curierul. De asemenea data viitoare sa cumperi de la emag, aia au 30 de zile pentru return "no questions asked" adica poti sa-l returnezi si fiindca "asa ti se scoala tie", vorba aia. Totusi de ce ai cerut banii inapoi in loc sa ceri un alt laptop nou? Mie mi se pare dubios cum iti faci cont pe forum ca sa postezi povesti cusute cu ata alba.

Edited by JayBird, 23 December 2010 - 02:07.


#10
Alice

Alice

    Big Boobs

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,144
  • Înscris: 05.12.2002

View Postdygey, on 23rd December 2010, 01:32, said:

are dreptate dobitocul ala.daca erai informat,nu plecai inapoi inapoi acasa cu acelasi produs sau fara bani inapoiati.

1. Pe site, la politica de returnare, scrie asa:

Produsele achizitionate la distanta:
[...] Incheierea contractului are loc in momentul emiterii facturii fiscale si nu la lansarea comenzii sau emiterea confirmarii automate de primire a acestei comenzi.
E legal. Ma indoiesc profund ca acelasi condititii nu sunt trecute si pe certificatul de garantie. Din pacate - teapa.

View Postdygey, on 23rd December 2010, 01:32, said:

orice produs a carui valoare depaseste 100RON,se schimba in termen de 30 de zile in magazinul de unde a fost cumparat,fara a se trimite in service,indiferent daca nu corespunde tehnic sau estetic sau este defect.se schimba si punct!end of story.
e lege taticu',nu te joci cu ea daca esti "comerciant", ca ti-o iei de nu te vezi.te duci la ala si-i spui,dar fara un ton prietenos si pasnic de data aceasta,ca ti se rupe de afisul lipt de el cu scuipinol,de politica firmei,de ranjetul lui cretin sau de ma-sa,atata vreme cat firma lui nu e stat in stat!du-te,urla nitel (mai mult) la ei,poate scapi de bataia de cap aferenta OPC &shit,rezolvi problema si apoi cand ai timp,fa-le si alte bucurii ca altfel mai fraieresc si pe altii.
Ce lege prevede asa ceva???

Vrei sa-ti spun cum e legea? Se pisa pe tine, client, cu jet. D-ala mare.
Nu ai NICI UN DREPT.

Ai garantie? DA. Ai termen de rezolvare a problemelor? NU. Pot sa iti tina produsul 30 de ani la garantie, fara sa ti-l repare? DA.
Ti s-a stricat produsul de 100 de ori in primele 3 zile? DA. Poti face ceva? NU.

Suntem MUCI!

Daca vrea cineva sa ma corecteze, sa o faca cu articolul din lege.

#11
ex3s

ex3s

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 142
  • Înscris: 02.01.2007
Art. 13
Consumatorul poate solicita o reducere corespunzatoare a pretului sau rezolutiunea contractului in oricare dintre urmatoarele cazuri:
a) daca nu beneficiaza nici de repararea, nici de inlocuirea produsului;
B) daca vanzatorul nu a luat masura reparatorie intr-o perioada de timp rezonabila;
c) daca vanzatorul nu a luat masura reparatorie, conform art. 11 alin. (4), fara inconveniente semnificative pentru consumator.


Art.  11
(4) Orice reparare sau inlocuire a produselor va fi facuta in cadrul unei perioade rezonabile de timp, stabilita de comun acord intre vanzator si consumator, si fara niciun inconvenient semnificativ pentru consumator, luandu-se in considerare natura produselor si scopul pentru care acesta a solicitat produsele.

=>

Teapa.  :rolleyes:

#12
Alice

Alice

    Big Boobs

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,144
  • Înscris: 05.12.2002
Da, da... si ei iti zic "se investigeaza", "se va repara de indata ce va exista o solutie tehnica", etc.

Cum definesti "perioada rezonabila de timp"?

#13
ex3s

ex3s

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 142
  • Înscris: 02.01.2007

View PostAlice, on 23rd December 2010, 03:51, said:

Da, da... si ei iti zic "se investigeaza", "se va repara de indata ce va exista o solutie tehnica", etc.

Cum definesti "perioada rezonabila de timp"?
Daca vroiam sa te contrez iti dadeam reply:P . Faza e ca iti dau dreptate, tocmai d-asta am cautat legea. Tot ce poate spera initiatorul e sa se aleaga cu un laptop reparat de 22 de milioane, sau, in cel mai fericit caz, sa-i fie schimbat produsul.  :coolspeak:
Bine, poate exista si ceva fente, cel mai bine ar fi sa ceara sfatul unui avocat. Dupa cum a intuit si el, e o teapa romaneasca destul de frumusica.  :lol:

#14
dygey

dygey

    Al dracu' Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,652
  • Înscris: 13.10.2009

View PostAlice, on 23rd December 2010, 02:25, said:

1. Pe site, la politica de returnare, scrie asa:
deci exact ce ziceam mai sus: magazinul ala al lu' peste e stat in sta,iar site-ul e Sfanta Scriptura.Dumnezeul produselor si al comertului,ce sa mai.propun cateva matanii intru cinstire vesnica.

View PostAlice, on 23rd December 2010, 02:25, said:

Ce lege prevede asa ceva???
Vrei sa-ti spun cum e legea? Se pisa pe tine, client, cu jet. D-ala mare.
Nu ai NICI UN DREPT.
Ai garantie? DA. Ai termen de rezolvare a problemelor? NU. Pot sa iti tina produsul 30 de ani la garantie, fara sa ti-l repare? DA.
Ti s-a stricat produsul de 100 de ori in primele 3 zile? DA. Poti face ceva? NU.
Suntem MUCI!

Daca vrea cineva sa ma corecteze, sa o faca cu articolul din lege.

suntem muci...la multe altele.si? :huh:

Quote

Legea nr. 449/2003, republicata 2008, privind vanzarea produselor si garantiile asociate acestora

Art. 9
Vanzatorul este raspunzator fata de consumator pentru orice lipsa a conformitatii existenta la momentul cand au fost livrate produsele.
Art. 10
In cazul lipsei conformitatii, consumatorul are dreptul sa i se aduca produsele la conformitate, fara plata, prin reparare sau inlocuire, in functie de optiunea consumatorului, conform art. 11, sau sa beneficieze de reducerea corespunzatoare a pretului ori de rezolutiunea contractului privind acele produse, in conditiile art. 13 si 14.
Art. 16
Raspunderea vanzatorului, conform prevederilor art. 9-14, este angajata daca lipsa de conformitate apare intr-un termen de 2 ani, calculat de la livrarea produsului.

sa ma apuc acu' de definit "conformitatea"?n-am chef.s-o faca cine vrea.dar,in mare,pentru orice rahat care nu corespunde specificatiilor tehnice,de culoare,de design,de zgomot,whatever,se aplica ce e mai sus.
nu te contrazic de faptul ca in service poate sta N ore/zile/secole.in rest,deoarece si formularea e ambigua,poate fi exploatata.cum,iar nu stau sa explic.
tot de lene,pentru ca e 5 dimineata si dupa 3 cafele inca mi-e un somn de mor,nu stau nici sa caut legea care combate ce ai spus tu legat de alea 100 de defectiuni in primele N zile.dar te asigur ca la 3 defecte consecutive in nu mai retin ce peroada de timp (si mai ales,defecte identice),produsul se schimba.
avand in vedere ca acestui produs nu i se puteau testa imediat in magazin,performanteledin cauza lipsei SO,din punctul meu de vedere trebuie schimbat.

ok,frectie,e defect vizual ca e zgariat si se balangane tastura.so what?
"-nenea magazinu',mi-l schimbi?
-nu!
-nenea magazinu',te rog frumos,mi-l schimbi?
-nuuu...
-nenea magazinu',daca te bag in ma-ta,mi-l schimbi?
-nuuuuu...(ce-i drept,aici raspunsul poate varia)
-bine nenea magazinu' ma descurc singur si pe la matale n-o sa mai vin,dar o sa-ti trimit asa de chichi,OPC-u'.pa nenea magazinu'!"
il iau,il duc acasa,vad eu cum il fac nereparabil (orice electronist bunicel stie s-o faca de nu-si da nici dracu seama) si solicit in service inlocuirea.ori il stric de 3 ori la fel si iar cer acelasi lucru.

produsul a fost cu sigiliu original pe el?  da/nu.
ambalajul prezenta urme de desfacere? da/nu.
cumparatorul a semnat undeva ca refuza efectuarea probei de functionare? da/nu.
si mai sunt multe de zis.daca a fost complet sigilat si nedesfacut,luat importator/fabricant la suturi.
daca prezinta urme de desfacere si proba de functionare nu a fost facuta din cauza refului clientului de a mai pierde timp sau mai stiu eu ce dracu',luat vanzator la suturi,eventual in gura.end of story.

+1 pentru limbaj.fermecator pentru ochi,o adevarata incantare de care nu ne puteam lipsi. :thumbdown:

Edited by dygey, 23 December 2010 - 05:42.


#15
LORELYAN

LORELYAN

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,704
  • Înscris: 15.08.2006
MUR_IONUT..."Eu nu stiu ce legi tampite sunt la noi, dar in strainatate ai la dispozitie 15 zile pt a proba produsul cumparat ............... Cand mi-am luat acum ceva timp Home Cinema am cumparat 4 modele, le-am dus acasa, le-am probat pe toate, am ramas cu cel care m-a convins iar pe celalalte am primit banii inapoi"

...daca intr-adevar asa ai procedat , atunci initiatorul topicului poate fi una din victimele celor ca tine ...A ajuns omul acasa cu un laptop , probabil folosit sau , ma rog , incercat de unul ca tine, care beneficiind de "legi tampite" returneaza produsul .....eventual pe motivul ca ...negrul nu e chiar ...negru..daca nu chiar "no questions asked"
Miroase a lipsa de informare...

Iar daca in alte tari se poate face acest lucru , imi imaginez ca acolo exista un fel de intelegere intre comerciant si producator , comerciantul primeste produsul inapoi si il returneaza la randul lui producatorului , care e singurul in masura sa vada ce si cum , de ce i-a fost refuzat produsul si actioneaza in consecinta . Nu cred sa existe vreun afacerist american ori de alta natie care sa fie "obligat" de vreo "lege tampita" sa piarda , mai abitir ca noi romanii...
O astfel de prostie este si aceea ca , atunci cand intru intr-un magazin , dau cu ochii de un afis "va rugam solicitati bonul fiscal" ....... extraordinar....va rugam ...ajutati-ne sa fim corecti...!!!

Asta e motivul pentru care eu n-o sa fac cumparaturi online...
...tot asa cum nu ascult "belmejeala" vanzatorului , in tentativa sa de a-mi "explica" avantajele achizitionarii produsului.....ma lasi mai nene...?!

alexptr
Spui ca l-ai ridicat personal , chiar nu inteleg cum ai putut da 22 mil pe un produs fara sa vezi pe ce dai banii ??

#16
.Cris.M.

.Cris.M.

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,466
  • Înscris: 19.11.2005
Citeste si tu termenii si conditiile din garantie poate gasesti ceva in avantajul tau. Mergi si fa o cerere in scris de returnare a banilor pentru care sa-ti de un numar de inregistrare; iti poate folosi ca dovada ca ai fost refuzat in cele ce le-ai vrut.
Acum ca esti ofticat, hai sa-ti dam si noi niste apa la moara. :) Nene, tu ai luat laptopul fara ca macar sa-l vezi!?! Daca aveai cartofi in cutie ce faceai??? Nu l-ai dus pe bancul de probe!? Da' ce, ti-ai luat o masinuta cu baterii la 8 lei? Ce-a fost in capul tau???

Faza cu 10 zile de returnare a produsului atunci cand e livrat la domiciliu, o stiu, e sigura treaba. Dar cealalta cu 48 de ore nu stiu sa existe decat in politica de marketing a unor firme si atat.

Quote

Cand mi-am luat acum ceva timp Home Cinema am cumparat 4 modele, le-am dus acasa, le-am probat pe toate, am ramas cu cel care m-a convins iar pe celalalte am primit banii inapoi.

Sssst, nu mai zi la nimeni ca te dai de gol cu zona din care vii! Cum sa-ti iei 4 modele din care 3 sa le duci inapoi!?  :thumbup:  Stii ca mi-ai dat o idee, in ianuarie am vreo 10 zile de concediu si cred ca ma duc sa-mi iau un TV de 50 de inch, 3D daca se poate, cate o consola Wii, xbox si ps3, iar inainte de a incepe serviciu, le duc inapoi si-mi iau un prelungitor ca am nevoie in dormitor (pe bune!). Plus ca le scot ochii cu asta, intelegi!? :D

Ce tare, frate!  :peacefingers:

edit: abia dupa ce am postat am vazut ca au fost si altii care au postat lucruri  similare cu mine; n-am vrut sa ma repet.
Ah, si inca ceva, faza cu wii, xbox-ul si ps3, cred ca va dati seama, a fost doar un pamflet! :)

Edited by .Cris.M., 23 December 2010 - 05:54.


#17
ShadowsAndDust

ShadowsAndDust

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 281
  • Înscris: 13.12.2010

View Postalexptr, on 23rd December 2010, 00:44, said:

Cand am replicat ca nu mi-a spus nimeni de asta...

"Garantie scrie pe tine ...si cu tata tuturor avocatilor.
Nu dai cu pumnul in el si apoi ceri ritos inlocuire."

Asa ti-as fi spus. Dovedeste altfel DACA NU STI VERIFICA CEEA CE cumperi.

A, da stai, nici asta nu ti-a spus-o nimeni.
Si ai grija - iti spun, nu te da cu capul de pereti si apoi sa zici ca nici asta nu ai stiut.

Pana una alta pute a reclama negativa.
Nu poze, nu scan, 2 postari etc. (ce vanzator iti spune IN FATA cuvantul "teapa"?)

#18
paso87

paso87

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,448
  • Înscris: 06.08.2008
si daca se duce unul care habar nu are  la un magazin si pateste asa ce se intampla ?
El intreaba acolo care e bun sau eventual intreaba pe la X si Y de pe net , da comanda , pleaca fericit ca si-a luat laptop si cand ajunge acasa i se intampla exact ce s-a intamplat acum.
Lui ce i se va spune  ?
Exista oameni care nu se pricep mai deloc si in ziua de azi. Deci ei ce ar trebui sa faca daca spre exemplu l-au cumparat sa--l faca cadou ?


Indiferent de situatie trebuia sa i se acorde garantie fara nici un comentariu referitor la verificare... corespunde cu seriile de pe acte ? ok. ia-l inapoi si repara-l!

Edited by paso87, 23 December 2010 - 07:00.


Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate