Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Pareri magazin online quickmobile?

Unde gasesc banane albastre?

Despre compania de aministrare Sq...

Durere taietura deget dupa 2 luni
 Dalți gravare lemn

Didgeridoo

Motorola Edge 50 Ultra

Gaura perete apartament cu evitar...
 Orientare antena prime focus

Problema conectare mail yahoo

comisioane asociatie proprietari

Primul sistem de televiziune cu p...
 Internetul este neutilizabil fara...

Eroare cloud burn icopy face id

DermaRoller ce este ?

Articole limba Germana
 

Tampon motor = suport motor?

- - - - -
  • Please log in to reply
5 replies to this topic

#1
paul_kelso

paul_kelso

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,983
  • Înscris: 08.08.2005
Am fost sa fac o verificare amanuntita inainte de intrarea in iarna. TOtul e in regula in afara de necesarul trecut pe precomanda: tampon motor crapat. Le zic sa imi trimita oferta si vorbim dupa.

Ajung acasa, din curiozitate ma uit pe net la autokarma sa vad cat costa un tampon posterior dreapta. Preturi gen 50-60 de lei. Super zic!
Azi primesc oferta si stupoare: suport motor ( original peugeot) 310 lei. WTF?! Mai sap putin pe net si multi se refera la tampon ca la o bucsa, unii zic ca au dat pe ea 60 de lei, altii ca sub 300 de lei nu au gasit.

Ma lamureste cineva? Care este diferenta dintre suport motor si tampon motor?

#2
ole

ole

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,224
  • Înscris: 10.07.2003
Suportul motor este un ansamblu ce are in componenta un amortizor (tampon, pentru croitori :)  ) din cauciuc pentru a amortiza vibratiile transmise catre caroserie.

#3
paul_kelso

paul_kelso

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,983
  • Înscris: 08.08.2005
Deci suportul motor e o piesa metalica pe care vine fixat tamponul si care se pune intre motor si caroserie? Scuze dar sunt atehnic.

Am uitat sa zic masina, Peugeot 206 1.4 hdi !

Edited by paul_kelso, 29 November 2010 - 12:44.


#4
SonyAD

SonyAD

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,444
  • Înscris: 24.10.2010
Suportul motor vine sub jug, tamponul motor se află înaintea și în spatele jugului motor. Asta în teorie, căci în realitate design-urile folosite variază mult de la mașină la mașină și între producători. Unele mașini nu au tampoane, doar suporți și bielete de preluare cuplu, la altele motorul atârna, etc., iar mecanicii le zic pieselor după ureche sau cum le vine în ziua aia.

Din imaginile astea:

[ http://img820.imageshack.us/img820/1918/img1407kt.th.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ][ http://img844.imageshack.us/img844/3448/img1408rz.th.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ][ http://img826.imageshack.us/img826/3673/img1406d.th.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Piesa din prima imagine, cu cauciucul despicat, este tamponul de frână de motor. În ea e piulița de siguranță care nu permite jugului să sară de pe suportul motor.

Titirezul făcut muci, din  a 2-a poză, este suportul motor. El suportă greutatea motorului și a cutiei pe partea distribuției. Vine sub jugul motor. Cutia atârnă de mașină printr-un suport aflat mai jos de caseta bateriei.

În a 3-a poză sunt suportul motor, tamponul de frână, piulița de siguranță, tăblița care îmbracă jugul motor să nu uzeze tampoanele și tamponul de accelerație (cel mic, rotund, din dreapta).

Aici vezi totul asamblat și jugul motorului:

[ http://img264.imageshack.us/img264/2686/antirasturnareti1.png - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Piesa masivă de aluminiu care trece prin capacul distribuției.

Fă-ți cont pe http://public.servicebox.peugeot.com, fă-ți cont, introdu numărul de identificare din talonul mașinii și caută prin scheme după codul Peugeot de piesă. Numai suportul ai șanse să-l găsești în comerț. Tampoanele și celelalte mărunțișuri probabil le găsești numai la Eurial.

Ar fi o idee bună să verifici și fulia de vibrochen. Cauza problemelor cu suportul, tampoanele sunt un mers brutal sau o fulie stricată, descentrată. care produce vibrații.

Edited by SonyAD, 29 November 2010 - 13:24.


#5
paul_kelso

paul_kelso

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,983
  • Înscris: 08.08.2005
Salut SonyAD, bun venit pe softpedia. Eu unul ma abonez la tine in legatura cu sfaturile despre 206.

Deci sa inteleg ca mecanicul care a dat necesarul a zis dupa ureche. Eu unul nu am vazut piesa.
Cum ti se pare pretul pentru un suport motor inferior dreapta, original Peugeot 310 lei?

#6
SonyAD

SonyAD

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,444
  • Înscris: 24.10.2010
Nu știu ce ți-a zis el să schimbi. Eu știu doar ce înseamnă denumirile pieselor. Ai putea să te uiți și tu să vezi în ce stare sunt suportul și tampoanele. La mine, de ex., se vedeau franjuri de cauciuc din suport ieșind de sub jugul motor.

310 lei mi se pare foarte scump. Nu mai țin minte cât am dat pe piese dar suportul motor + suportul cutie + bucșa care intră prin presare în suportul de planetară și pe care vine bieleta de preluare cuplu, de sub motor, cred că m-au costat împreună în jur de atât. Toate Corteco.

[ http://s4.postimage.org/j238b5ywn/2010_08_23_15_47_45.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

De la stânga la dreapta, suportul motor, bucșa de sub motor pe care vine bieleta de preluare cuplu ce leagă motorul de cadrul suspensiei, suportul de cutie, piesa de care atârnă cutia de viteze. Vine sub caseta bateriei.

Nu uita să verifici fulia de vibrochen. Pornește motorul și te uiți la ea să vezi dacă are joc. S-ar putea să fi căpătat joc și să facă motorul să vibreze, cu consecințele pe care le-ai văzut în pozele de mai sus. Este în stânga capacului distribuției, în partea de jos a motorului.

Dacă mergi pe Corteco, ai 2 opțiuni de fulie de vibrochen în funcție de data fabricației. Cea stil vechi, dublă:

Corteco 80000597 pt. coduri OEM 0515 P8 / 0515 T0 / 0515 V0 / 0515 V7 / 0515 V8, pt. mașinile produse până inclusiv pe 3 septembrie 2005.

Corteco 80000682 pt. coduri OEM 0515 T3, după.

În locul tău aș trece la fulia nouă chiar dacă nu e ceea ce e specificat pt. mașina mea. Așa am făcut cu a mea. O să facă mai a tractoraș la relanti fără fulia dublă dar nu o să mai cedeze așa ușor.

Fulia vechie:

0515 V6
01 DOUBLE PULLEY
DIAM 162X30 EP 37 6V
- TURBO DIESEL DW10TD UNTIL RPO No. 09360

Cea nouă:

0515 S4
01 SINGLE PULLEY
DIAM 158 EP 36,8 6V
- TURBO DIESEL DW10TD SINCE RPO No. 09361

RPO No. 09360 este numărul ORGA PSA. Înseamnă 24 iunie, 2002.

Fulia nouă, simplă, Corteco.

[ http://img7.imageshack.us/img7/6292/img1220si.th.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Fulia veche, dublă, Febi cred.

[ http://img37.imageshack.us/img37/2075/img1233c.th.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ][ http://img443.imageshack.us/img443/1869/img1232f.th.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Uite aici un catalog Corteco pt. fulii de vibrochen.

Și ORGA number date calculator:

http://www.citroen.mb.ca/organr.html

Edited by SonyAD, 29 November 2010 - 14:11.


Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate