Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Biciclete
Last Updated: Jul 17 2022 07:14, Started by
ad_axel
, Aug 12 2005 20:33
·
0
#4519
Posted 08 February 2016 - 15:44
juGGaKNot, on 08 februarie 2016 - 08:10, said:
Si de fiecare data cand se strica giantul trebuie sa scot bani din buzunar, garantie 0 si bicicleta veche de 4 ani. Am tot schimbat biciclete la 3-4 luni ca incepeau sa scape si costa reparatia cat bicicleta. Si oricum trebuie sa iau sa/colanti la el deci banii aia sunt si acolo. Asta e bugetul, 1000 RON pentru bicicleta cu garantie, sa cu gel si colanti buni. Rockrider 300 are jante simple, alea cred ca se descentreaza daca te uiţi urât la ele Plus schimbatoare kk, greutate mare, in fine, bafta. Ca şa as lua Selle SMP, nu e nevoie de colanţi daca nu depasesti 2 ore. Apropo de colanţi, am o pereche din decathlon de 30lei, bazon foarte subţire (un bureţel) dar imi vin bine.. Am probat o pereche din astia, si bazonul e prea lat intre picioare, asa e sau mi se pare ? Mai are cineva ? Edited by sirgoofy, 08 February 2016 - 16:12. |
#4520
Posted 11 February 2016 - 11:52
lucifer76, on 08 februarie 2016 - 14:33, said:
120 kg, cu colanti? Si te mai intereseaza viteza biclei? Am luat xxl nu xxxl sa vina si mai tight [ https://i.imgur.com/DHUMCxf.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Notice my rug senpai Edited by juGGaKNot, 11 February 2016 - 11:52. |
#4521
Posted 13 February 2016 - 23:20
RR300 e ok pentru banii dati. Nici jantele nu sunt din mamaliga eu o am de ceva vreme si a luat la gropi, inca nu am nici o bataie la roti. E o bicicleta buna fata de altele ca dhs.
|
#4522
Posted 15 February 2016 - 22:56
Salut!
Pentru ca am observat ca aici chiar sunt oameni care se pricep la biciclete, as vrea cateva sugestii... N-am mai pedalat de vreo 20 de ani, adica din adolescenta si as vreasa reincep cu o bicicleta de trekking, bugetul e aproximativ 1700-1800 lei, as vrea in banii astia sa fie echipata si cu aparatori, faruri si eventual portbagaj. Am 1.80m si 80 kg... Multumesc anticipat! |
#4523
Posted 16 February 2016 - 07:37
No problem, eu m-am reapucat de pedalat dupa 10 ani de pauza . Dar nu inteleg la ce iti foloseste portbagajul. Arata aiurea si mare lucru nu pui pe el.
|
#4524
Posted 16 February 2016 - 08:11
Am precizat "eventual portbagaj" pentru ca am vazut ca unele modele de trekking vin echipate "de serie" cu acest accesoriu... Pentru mine nu e obligatoriu portbagajul, dar daca il are nu-l refuz...
|
#4525
Posted 16 February 2016 - 09:09
Pe unde vei merge, si din ce judet esti ?
Vrei noua sau si sh ? Edited by sirgoofy, 16 February 2016 - 09:34. |
#4526
Posted 16 February 2016 - 11:14
Vreau una noua cu garantie, sunt satul de sh-uri, o voi folosi 50% in oras si 50% pe drumuri rurale + carari in padure... Niste variante care mi-au atras atentia sunt Kross Evado 3.0 (1790ron) si Devron Trekking Men 3.8 (2100ron), ultima sare din buget dar are si aparatori, faruri etc... Pentru ca nu ma pricep deloc la componente si nici nu am mecanica in sange sa stau sa surubaresc la ea dupa achizitie, prefer un pachet echilibrat si fiabil...
|
#4527
Posted 16 February 2016 - 11:24
Asta ?
Un pic peste buget dar are: - frane hidraulice, - 3x9 viteze cu manete alivio si Deore pe spate - 75mm la furca. - transmisie mai buna la urcari (raport mai mic) Bicicletele echipate cu de toate sunt foarte grele, iar de cele mai multe ori nici nu folosesti portbagajul sau farurile care sunt foarte slabe. De ex gasesti stop de spate la 30-40lei reincarcabil (nu cu baterii),.. iar aparatori gasesti pe toate drumurile. Deci nu te concentra pe accesorii care se pot lua ulterior. Si daca vrei sa intrebi de anumite biciclete pune linkul ! sa nu stam sa cautam modelul tau... La acelasi magazin trekking men 3.8 apare sub 1800lei.. dar are 2 kg in plus si transmisie mai slaba Edited by sirgoofy, 16 February 2016 - 11:53. |
#4529
Posted 16 February 2016 - 18:58
Sau asta:
http://www.crossbike...an-R101310.html Furca fixa: furcile alea entry-level nu vor amortiza oricum mai nimic. Dupa un timp se vor bloca si daca ai ghinion mai incep sa si scartaie la fiecare groapa. Iar pe drumuri de tara si carari batute n-ai nevoie de suspensie. Transmisie integrala Deore Frane Avid Elixir hidraulice care imi suna mai de incredere decat Tektro. Vine cu aripi care se infasoara pe roata si ofera cea mai buna protectie. Nu stiu cat sunt alea de bune dar o pereche de genul asta costa ceva. Mai bine aripi decat cos. Plus ceva consumabile mai de calitate gen anvelove Schwalbe vs Rubena, Kenda etc. Pe site-ul respectiv vad ca este la 2000 de roni. La veloteca si probike este 2400. Cam mare diferenta dar la 2000 de lei zic ca merita si se potriveste pentru ce ai tu nevoie. Eu zic sa te orientezi spre ceva cu furca fixa. Iar franele pe disc sunt mai mult un moft daca nu esti super greu sau nu mergi super agresiv. Nu zic ca nu sunt bune dar platesti mult pentru ceva ce nu ai cu adevarat nevoie. Din pacate magazinele exact asta urmaresc, sa platesti tu cat mai mult. LE: sau daca vrei ceva din strainatate iti recomand asta: http://www.evanscycl...d-bike-ec054675 Practic are greutatea unei cursiere entry level. Are doar 8 viteze dar ar trebui sa fie indeajuns chiar si pentru un relief deluros. Nici nu-mi aduc aminte cand am folosit ultima oara mai mult de 5-6 viteze intr-o singura tura. Edited by PhaseZ, 16 February 2016 - 19:13. |
#4530
Posted 16 February 2016 - 23:01
#4531
Posted 17 February 2016 - 10:38
Multumesc sirgoofy si PhaseZ pentru sugestii si sfaturi. Sunt total de acord in privinta furcii fixe si mai ales in privinta vitezelor. Cred ca mie mi-ar fi arhisuficiente 2x5 viteze, mai ales daca pinioanele ar fi corect dimensionate, dar ca sa obtin asa ceva ar insemna sa-mi construiesc singur bicla si dupa cum am precizat nu am disponibilitatea necesara pentru asa ceva... Cat despre sugestiile voastre, ele par foarte ok, chiar mai mult decat imi trebuie mie, dar si Asta ? si asta mi se pare ca au cadrul prea cabrat pentru gustul meu, as prefera cava mai cuminte, de genul asta ...
Ce parere aveti despre asta ca raport calitate/pret..? |
#4532
Posted 17 February 2016 - 11:18
viteza.jpg 46.48K
30 downloads
Ho, ho, hooo . Aproape 62 km/h ( sa vicem, desi kilometrajul arata mai mult) fara cauciucuri de asfalt. Langa mine era un tip pe cursiera, dar nu prea sa aiba spor la coborare. Curios, nici nu ma asteptam ca doua biciclete atat de diferite sa se comporte la fel. |
#4533
Posted 17 February 2016 - 12:46
Intr-un vid perfect cele doua biciclete ar fi fost egale si cu o tricicleta la o viteza = acceleratia gravitationala*timp. In conditii reale si ignorand diferentele de anvelope o cursiera este dezavantajata la o cobarare fata de un MTB din cauza greutatii. Forta care le trage este egala cu produsul dintre masa * acc grav. * inclinarea (ma rog, sin de unghi dintre panta si verticala). Asa ca doi biciclisti identici dar unul pe MTB si altul pe cursiera, cel de pe MTB va cobori mai repede din cauza celor 3-4-5 kg in plus ale bicicletei. Greutatea ciclist+bicicleta este si mai importanta cu cat viteza creste sau este vant pentru ca acesta actioneaza cu aceeasi forta asupra celor doi. Revenind la viata reala cursiera incearca sa recupereze utilizand anvelope cu rezistenta la inaintare mai scazuta dar nu intodeauna diferentele sunt atat de mari; doar pentru ca un cauciuc este mai lat nu inseamna neaparat ca este si mai incet: depinde foarte mult aderenta dorita de producator( sunt anvelope de cursiera fix de aceeasi marime dar catalogate mai rapide sau nu, se sacrifica putin din aderenta si din rezistenta cauciucului pentru a castiga viteza sau invers), presiunea din ele etc.
Partea buna este ca in general o coborare dureaza cateva secunde/minute pe cand o urcare muuult mai muult. Iar acolo exceleaza o cursiera Oricum trebuie avut grija cu vitezele astea, vorbim de o greutate, sa zicem de 90kg care coboara cu 60 km/h iar suprafata de contact cu asfaltul este de doar cativa mm2. Intr-o zona fara trafic si sub conditii cunoscute e ok dar si daca iti sare ceva in fata ai nevoie de un car de noroc ca te dai jos pe 2 picioare de pe bicicleta. Vorbesc din exeprienta pe care am avut-o la jumate din viteza aia si a fost dureros a naibii. |
|
#4534
Posted 17 February 2016 - 13:15
Hai că v-aţi apucat să faceţi şi teoria chibritului...
|
#4535
Posted 17 February 2016 - 16:02
adolo, on 17 februarie 2016 - 10:38, said:
Inteleg ce zici, ... asa e moda acum, cu suspensie si cabrate, chiar si fara suspensie tot cabrate sunt. Acel cross e prea scump la ce piese are. Pana la urma vrei suspensie ? Nu strica sa te uiti la oferta sh din judetul tau.. cine stie. Poate o bicicleta de genul asta, cat timp nu e rupta raman destui bani sa schimbi ce vrei... Sau o iei pe asta din magazin si ii iei un angrenaj de mtb, maneta si schimbator (~50lei) Observi ca recomand fara suspensie... nu sunt adeptul suspensiei pt asfalt/. Edited by sirgoofy, 17 February 2016 - 16:27. |
#4536
Posted 17 February 2016 - 16:55
PhaseZ, on 17 februarie 2016 - 12:46, said:
Oricum trebuie avut grija cu vitezele astea, vorbim de o greutate, sa zicem de 90kg care coboara cu 60 km/h iar suprafata de contact cu asfaltul este de doar cativa mm2. Intr-o zona fara trafic si sub conditii cunoscute e ok dar si daca iti sare ceva in fata ai nevoie de un car de noroc ca te dai jos pe 2 picioare de pe bicicleta. Vorbesc din exeprienta pe care am avut-o la jumate din viteza aia si a fost dureros a naibii. PhaseZ, on 17 februarie 2016 - 12:46, said:
Partea buna este ca in general o coborare dureaza cateva secunde/minute pe cand o urcare muuult mai muult. Iar acolo exceleaza o cursiera |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users