Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Biciclete
Last Updated: Jul 17 2022 07:14, Started by
ad_axel
, Aug 12 2005 20:33
·
0
#2431
Posted 23 March 2010 - 17:27
Saptamana trecuta se gaseau Kona Smoke pe la 1.100 de lei si Kona Dew pe la 1.200 de lei sau chiar mai putin. Se pare ca au crescut preturile, cel putin la unele magazine. Daca nu le mai gasesti la preturile reduse, iti ramane doar varianta second hand. Eu altceva la banii astia nu stiu sa fie (bicicleta noua care sa merite sa o cumperi).
Edited by Seb, 23 March 2010 - 17:37. |
#2432
Posted 23 March 2010 - 18:45
Salut!
La o bicicleta cu frane V, se pot monta frane pe disc? Mai exact, pe jenti normale se pot monta frane pe disc? |
#2433
Posted 23 March 2010 - 19:12
Multumesc, Seb, pt informatii.
Pana la urma m-am mai lamurit putin, am vazut ce ati mai recomandat si altora care vroiau cam acelasi lucru ca si mine. o bicicleta simpla de mers prin parc si prin Bucuresti care sa nu fie o chinezarie. am vazut ca majoritatea modelelor recomandate sunt pe la 1000-1200 ron ceea ce este cam mult pentru cat pot sa dau eu acum. asa ca m-am gandit sa imi iau un model din acesta (kona, merida, magallan, skarpea) la mana a doua. ce am vazut prin bursele de pe net sh sunt insa biciclete mult mai scumpe, care chiar si sh fiind, sunt out of my league. oare exista vreun loc pe undeva unde sa ma duc sa intreb, sa ma uit dupa ce caut eu ? as da cam 500 (max 600) de lei pe un sh din marcile pe care le-am zis mai sus a... si la banii astia cred ca as putea sa ma mai uit la un altrix nou. ce parere aveti ? Edited by Angelinna, 23 March 2010 - 19:23. |
#2434
Posted 23 March 2010 - 19:39
ZlaTaNeL, on 23rd March 2010, 18:45, said: Salut! La o bicicleta cu frane V, se pot monta frane pe disc? Mai exact, pe jenti normale se pot monta frane pe disc? Prinderile (si discurile de frana) sunt de doua feluri: cu 6 suruburi (6-bolt) sau Shimano Center Lock. Daca butucul este Center Lock, se pot monta discuri de frana Center Lock sau discuri 6-Bolt (folosind un adaptor). Daca butucul este 6-Bolt, se pot monta doar discuri 6-Bolt. Seb, on 23rd March 2010, 17:27, said: Saptamana trecuta se gaseau Kona Smoke pe la 1.100 de lei si Kona Dew pe la 1.200 de lei sau chiar mai putin. Se pare ca au crescut preturile, cel putin la unele magazine. Daca nu le mai gasesti la preturile reduse, iti ramane doar varianta second hand. Eu altceva la banii astia nu stiu sa fie (bicicleta noua care sa merite sa o cumperi). - Kona Smoke 2009 la 1.145 lei; - Kona Dew 2009 la 1.189 lei. Angelinna, on 23rd March 2010, 19:12, said: a... si la banii astia cred ca as putea sa ma mai uit la un altrix nou. ce parere aveti ? |
#2436
Posted 23 March 2010 - 20:27
Daca prin butuc clasic intelegi unul fara prindere de disc, atunci trebuie alt butuc.
Pentru a putea trece la frane cu disc, nu este suficient ca butucii de la roti sa aiba prinderi pentru discurile de frana. Mai trebuie ca si furca, respectiv cadrul sa aiba prinderi pentru etrieri (tu ai intrebat doar de roti si am specificat acum pentru cazul in care era necesara precizarea legata de cadru si furca). Edited by Seb, 23 March 2010 - 20:28. |
#2437
Posted 23 March 2010 - 21:08
Multumesc de raspunsuri. Pentru moment voi renunta la ideea asta.
|
#2438
Posted 23 March 2010 - 21:45
Seb, on 23rd March 2010, 19:39, said: La hypersport.ro par sa mai fie la preturile reduse (cel putin mai apar pe site): - Kona Smoke 2009 la 1.145 lei; - Kona Dew 2009 la 1.189 lei. Edited by Apolodor13, 23 March 2010 - 21:46. |
#2440
Posted 23 March 2010 - 22:21
Seb, on 23rd March 2010, 22:04, said: Eu nu stiu ce biciclete au la Decathlon cu pret in jur de 1.000 de lei. Daca ai niste link-uri, ma pot uita la configuratii sa-mi dau cu parerea. Vezi daca le gasesti aici. |
|
#2441
Posted 23 March 2010 - 23:09
Minusuri B'Twin Riverside 3 fata de Kona Smoke:
- B'Twin Riverside 3 (circa 17 kg) e mai grea decat Kona Smoke (circa 13 kg). - Furca pe filet. - Pipa reglabila. Asta ar putea parea un plus, dar o pipa reglabila este periculoasa. Daca articulatia pipei cedeaza in mers, te poti accidenta destul de rau. - Manete combinate frana/schimbator. Plusuri B'Twin Riverside 3 fata de Kona Smoke: - pentru unii, butuc cu dinam (cu dezavantajul greutatii) si lampi fata/spate (eu prefer far/stop cu LED-uri, alimentate de baterii/acumulatori reincarcabili). - portbagaj. Presupunand ca preturile sunt egale, eu as prefera totusi Kona Smoke (sau Kona Dew) fata de B'Twin Riverside 3. |
#2442
Posted 24 March 2010 - 09:24
Aseara am incercat vreo 2 ore pun roata la loc insa fara succes. Oricum o puneam si orium o strangeam tot imi atingea discul de frana pe exterior, daca o lasam libera era ok cand incepeam sa o strang incepea si ea sa atinga si cand o strang bine de tot merge infranata. Roata are sistem de prindere quick release, la acest sistem cum pot sau mai bine zis pot sa ajustez roata sa o trag mai pe stanga sau mai spre dreapta pentru ca discul sa nu atinga? Ce ar trebui sa fac ca sa nu-mi mai atinga, sa reglez frana sau trebuie sa centrez roata ( desi nu inteleg cum daca dau roata jos ii fac pana si o pun la loc ar decentra o roata, nu a suferit nici o lovitura nimic).
Care sunteti din Galati stiti vreun service de biciclete in caz ca nu ii voi da de cap singur? Va multumesc. |
#2443
Posted 24 March 2010 - 09:28
La roata nu ai ce regla. Daca esti sigur ca roata este pusa corect, trebuie sa reglezi pozitia etrierului de frana.
|
#2444
Posted 24 March 2010 - 11:23
Ceea ce nu inteleg eu cum de acum discul atinge etrierul si inainte nu il atingea. Nu am facut decat sa scot roata, astupat porul de la camera si apoi remontat roata. deci nu inteleg de ce acum atinge cand inainte nu atingea, ce s-a schimbat? Oricum diseara o sa mut etrierul (nici eu nu cred ca roata are ceva pentru ca nu am dat cu ea prin gropi, bordurile le urcam incet si uneori ridicam de cadru si o puneam usor jos apoi, deci ca un bibelou ).
Acum sa vad ce cheie am nevoie ca sa misc putin etrierul si sper ca diseara sa termin mai repede ca aseara. Multumesc pentru raspuns |
#2446
Posted 24 March 2010 - 21:54
OK, am desfacut putin suruburile care tineau etrieri, am strans maneta de frana la maxim si tinand maneta de frana stransa am fixat suruburile pe care abia le slabisem. Inca mai atingea dar numai putin dar am bagat inbusul printre spite si am ajustat etrierul cel mai apropiat de roata. Pana aici toate bune si frumoase numai atingea nimic insa acum observ ca frana tine abia cand atinge maneta ghidonul.
De aici as vrea sa va intreb daca am am facut ceea ce trebia pentru a intinde cablul de frana. Am desfacut surbul de fixare al cablului, apoi am actionat bratul de activare al franei pana etrieri actionau pe disc. Am rotit inapoi bartul cam jumatate de cursa (dei nu complet pana unde s-ar duce bratul) apoi am strans surubul de fisare al cablului. Am testat maneta de frana si acum tine la fel ca inainte adica ramane un spatiu de 1-2 degete intre maneta si ghidon. Maine o scot sa testez frana. Daca aveti ceva remarci la ceea ce am facut ( in caz ca e ceva gresit ) va rog sa ma anuntati. |
#2447
Posted 24 March 2010 - 22:46
Ai frane Hayes MX 4 daca nu gresesc.
Dupa descriere s-ar parea ca ai o distanta prea mare intre disc si placuta fixa (cea care nu este actionata de cablu). Cum sta discul fata de etrier? Hayes recomada ca acesta sa fie centrat (spatii egale stanga/dreapta). Avid recomanda un spatiu mai mic pe partea placutei actionate de cablu (spatii de 1/3 cu 2/3). Cu frana neactionata, ar trebui sa ai o distanta de circa jumatate de milimetru intre disc si placuta fixa. Incearca sa faci reglajul asa: - Slabeste suruburile de prindere ale etrierului. - Desfa cablul de frana de la etrier. - Insurubeaza la maxim butoiasul de reglare a tensiunii din cablu de la maneta de frana. - Intinde cablul (ai grija la camasa de la cablu sa stea la loc) si strange surubul de prindere al cablului, dar fara sa rotesti de maneta de actionare de la etrier cum ai scris ca ai facut. - Strange maneta de frana si uita-te cum sta etrierul fata de disc. - Regleaza pozitia placutei fixe (adica cea dinspre roata; placuta care nu e actionata de cablu) pana cand discul sta centrat in etrier atunci cand actionezi frana (sau sa stea putin mai aproape de partea cu placuta actionata de cablu). - Cu frana actionata de la maneta de frana, strange suruburile de prindere a etrierului pe furca sau cadru, dupa caz. - Departeaza (din reglaj) placuta fixa de discul de frana cam 0,5 mm (cat mai putin posibil, pana cand discul nu mai freaca de placuta). - De la butoiasul de pe maneta reglezi departarea placutei actionate de cablu fata de discul de frana. |
#2448
Posted 25 March 2010 - 12:05
Bicicleta mea Kellys Salamader DSC se comporta minunat. Oras si padure cu tot felul de "obstacole". O voi incerca cat de curand pe o tura de coborat la munte. Se mai incalzeste un pic si vreau sa fac o tura de la Babele la 2000 si apoi pana jos in Sinaia.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users