Salt la conținut

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Router TP-Link se desincronizeaza...

Nu merge sunet-ul pe Creative X-Fi

Impresii obiective despre Thermal...

alarma audi a4
 Am nevoide de card sau nu?

CNA pune sub semnul intrebarii &#...

Cazier, va implor sa ma ajutati c...

Problema e boda v200
 cum scot o grinda de lemn incastr...

Monetizare cover youtube

Garantie valabila?

Redirectionare Digi Mobil
 Ce ati vrea sa gasiti pe un magaz...

senzor detectie picaturi

configurare DNS in router Cisco

Ajutor!
 
 
 

Forumul Softpedia folosește "cookies" pentru a oferi utilizatorilor o experiență completă. Vezi detalii sau închide mesaj (x)

Masurare consumatori pe baterie auto

  • Vă rugăm să vă autentificați pentru a răspunde
53 răspunsuri în acest subiect

#19
fonrabie

fonrabie

    Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 632
  • Înscris: 02.11.2006
  • ID membru: 106.459
  • Locație: In apropierea pamantului

Bun si ce trebuie sa ii fac ?? cat trebuie sa incarce la relantiu??

#20
SuperDuper

SuperDuper

    Inactive

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 13.294
  • Înscris: 25.04.2006
  • ID membru: 74.904

Vizualizare mesajSuperDuper, pe 13th October 2010, 17:57, a scris:

Nu este nici o indoiala. Chiar si cu cea mai moarta baterie, un alternator va "face" 14.4V la iesire.


#21
binox

binox

    Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 560
  • Înscris: 17.02.2008
  • ID membru: 290.438
Ai spus cat incarca la relanti dar nu ai spus cat incarca cu motorul turat. Daca pe la 3000 rpm sare de 14V as zice ca alternatorul ar fi ok dar nu strica sa-l verifici totusi...

#22
miron1947

miron1947

    Active Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 3.236
  • Înscris: 09.12.2006
  • ID membru: 115.184
  • Locație: Brasov
Vedti in PDF, testul recomandat de Bosch, poate va ajuta.

Fișiere atașate



#23
fonrabie

fonrabie

    Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 632
  • Înscris: 02.11.2006
  • ID membru: 106.459
  • Locație: In apropierea pamantului
Da, am sa il masor si la turatie mare sa vad insa daca e stricat ce ar fi stricat la el ? am inteles ca un releu de incarcare sau niste diode... de unde le iau alea:P



#24
fonrabie

fonrabie

    Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 632
  • Înscris: 02.11.2006
  • ID membru: 106.459
  • Locație: In apropierea pamantului

Vizualizare mesajfonrabie, pe 15th October 2010, 11:38, a scris:

Da, am sa il masor si la turatie mare sa vad insa daca e stricat ce ar fi stricat la el ? am inteles ca un releu de incarcare sau niste diode... de unde le iau alea:P

Nu am mai reusit sa masor ca s-a ars aparatul ... nu se mai aprinde deloc:-s acuma intrebarea e ce este de facut si schimbat la altenatorul meu ?

#25
binox

binox

    Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 560
  • Înscris: 17.02.2008
  • ID membru: 290.438
Pai pana nu faci niste masuratori la alternator nu prea ai cum sa stii exact care-i problema.
La aparat incearca sa-i schimbi bateria, sau poate doar s-a miscat de la locul ei ( si eu patesc asta cu unul din aparate) si nu mai face contact, desfa-l si vezi ce ii poti face.

Editat de mister_rf, 18 octombrie 2010 - 18:54.
QUOTE AIUREA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


#26
SuperDuper

SuperDuper

    Inactive

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 13.294
  • Înscris: 25.04.2006
  • ID membru: 74.904
Daca bateria este buna, s-a ars aparatul de masura pentru ca probabil a vrut sa masoare tensiunea bateriei pe pozitia de "ohmi". Si aparatele ieftine nu au nici un fel de protectii...

#27
fonrabie

fonrabie

    Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 632
  • Înscris: 02.11.2006
  • ID membru: 106.459
  • Locație: In apropierea pamantului
Aparatul e functional, altenatorul functional si bateria buna:) Problema s-a rezolvat dupa ce am dat de toti pereti cu altenatoru va dati seama ca lam facut praf :)) glumesc . Am cumparat 2 golfuri si am luat altenatoru de pe unu si la m montat la mine :X vis incarcare cu amplificare, xenoane si caldura aprinsa 14.3 cu ele stinse 14.8  14.9 unpic cam mare dar e ok zic eu :)Nu?

#28
fonrabie

fonrabie

    Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 632
  • Înscris: 02.11.2006
  • ID membru: 106.459
  • Locație: In apropierea pamantului

Si problema mea revine... am consumatoori pe masina 0.23 cu alarma pusa:-s ce spune-ti ?

#29
sly79

sly79

    Junior

  • Grup: Members
  • Mesaje: 258
  • Înscris: 08.06.2010
  • ID membru: 597.123
  • Locație: sector 3
Eu spun Sarbatori Fericite .

PS: Cred ca l-ai suparat pe Mos Nicolae sau pe Mos Craciun pentru ca apar problemele numai de sarbatori .

#30
fonrabie

fonrabie

    Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 632
  • Înscris: 02.11.2006
  • ID membru: 106.459
  • Locație: In apropierea pamantului

Vizualizare mesajsly79, pe 5th December 2011, 10:17, a scris:

Eu spun Sarbatori Fericite .

PS: Cred ca l-ai suparat pe Mos Nicolae sau pe Mos Craciun pentru ca apar problemele numai de sarbatori .

:) nu iam suparat pe nici care:D si eu spun la fel sarbatori fericite:) all:D

#31
asterix83

asterix83

    Junior

  • Grup: Members
  • Mesaje: 9
  • Înscris: 15.12.2012
  • ID membru: 789.877
Buna tuturor.

Imi permit sa reinviu acest topic :P
Am si eu o problema cu bateria originala (12V 45Ah) a dragutului meu Accent MC 1.4/2009.
Adevarul este ca majoritatea drumurilor sunt facute doar in oras (cam 20km dus-intors munca), consumatori: faruri, casetofon, AC si stergatoare in functie de conditiile meteo...., foarte rar drumuri exterioare lungi (2-3 ori/an).
Acum 2 zile n-a mai vrut sa porneasca deloc. Am mai patit o data chestia asta (daca nu ma insel, la 1,5 ani dupa ce am cumparat masina), a mers casetofonul vreo 4 ore incontinuu, dar am incarcat-o la redresor si n-am mai avut probleme.
Acelasi lucru (incarcare redresor) l-am facut si ieri...pornita la sfert de cheie.
Astazi am masurat valorile cu un multimetru si as dori niste pareri, deoarece nu prea ma pricep si nu stiu daca sunt OK

Baterie la rece (fara contact si consumatori opriti): 12,1 - 12,2V
Motor la relantiu, faruri cu faza scurta, casetofon si AC pornit: 13,9 - 14V

N-am verificat inca cu motorul turat, cum circul de obicei.
Maine o sa verific si daca exista cumva ceva consumatori ascunsi.

Inca ceva care mi s-a parut destul de ciudat. Cam o data la 2-3 luni gasesc bornele de la baterie oxidate f.tare (strat destul de gros) si urme de oxid la baza bateriei, pe tavita. Banuiesc ca nu este foarte OK sa se intample asa ceva.
Multumesc

Editat de asterix83, 15 decembrie 2012 - 20:36.


#32
ciuri2786

ciuri2786

    Junior

  • Grup: Members
  • Mesaje: 251
  • Înscris: 27.10.2007
  • ID membru: 240.827
Off topic. Eu am un golf 5 benzinar,din cate am observat voltajul difera in functie de temperatura exterioara , cu cat mai frig cu atata voltaj mai mare am.Pe timpul asta am in jur de 14,3 14,4 nu conteaza turatia si consumatori, vara de exemplu am 13,5 13,8 incepand de la 27 de grade temperatura exterioara si urca si scande in functie de asta. Minim am avut 13.5 vara, maxim 14,4 iarna.

Dupa 4 ani bateria are jumate din capacitate , asa a reiesit din testele de la service cand am fost cu masina la revizie.

@asterix83 . Posibil sa-ti pice din cauza ca nu se incarca suficient bateria , la drumuri scurte nu apuca sa se incarce bateria suficient.Ca sa nu se mai oxideze borna ,curato si pune vazelina pe ea si nu o sa mai ai probleme.Asa puneam eu la dacie cand aveam si nu am avut nici odata vreo problema, la golf vad ca are ceva unsuros din fabrica pus pe borne.Inca nu am ajuns sa schimb bateria pe ea de cand am cumparato (2008).

#33
keta

keta

    Active Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 3.590
  • Înscris: 31.12.2007
  • ID membru: 266.577
  • Locație: SIBIU
O baterie incarcata la rece trebuie sa fie la 12,8 V. Ai masurat tensiunea cu borele conectate ? Verifica daca nu ai ceva consumatori permanenti. Alternatorul vad ca lucreaza corect.

#34
AEMelectronic

AEMelectronic

    Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 931
  • Înscris: 29.11.2011
  • ID membru: 726.604

Vizualizare mesajciuri2786, pe 15 decembrie 2012 - 23:58, a scris:


Posibil sa-ti pice din cauza ca nu se incarca suficient bateria , la drumuri scurte nu apuca sa se incarce bateria suficient.
o baterie de masina, trage un curent la pornire......destul demare
aceasta ajunge la parametrii dinaintea pornirii motorului, dupa 9Km de mers
eu stiam ca indiferent de temperatura/anotimp trebuie sa ai 14.4v la incarcare, pt ca aceasta sa se faca in parametrii normali

#35
asterix83

asterix83

    Junior

  • Grup: Members
  • Mesaje: 9
  • Înscris: 15.12.2012
  • ID membru: 789.877
Multumesc pentru raspunsuri/sfaturi Imagine publicată

Astazi am refacut niste masuratori, si a rezultat cam asa:

Bateria la rece, dupa aprox. 15 ore masina stationata: 12,2 - 12,3V (consumatori la stationare: alarma si instalatia GPL standby) .....nu stiu cat de mult conteaza asta
Verificare pentru consumatori ascunsi (desfacut borna "+" de la masina si verificat cu multimetrul legat la borna masinii si borna bateriei): 0,02A ...... desi din cate am observat la aparatul de masurare (multimetru ieftin = 15 ron) are o abatere de 0,01, nu arata tot timpul 0
Bateria cu motorul pornit la relantiu, fara consumatori: 14,3 - 14,4V
Bateria cu motorul pornit la relantiu (800rot/min) sau turata (aprox.2500 rot/min) si consumatori porniti (faruri faza scurta, AC max, casetofon, dezaburire): 13,4 - 13,6V

Dupa toate aceste teste, am mai verificat o data bateria cu motorul oprit, dar inca cald: 12,8 - 13V.......insa dupa aprox 5-10 min de stationare a scazut la 12,4 - 12,5V

Din cate am mai citit pe net si pe acest forum, singura neconcordata apare cu motorul oprit pt timp mai ingelungat (cum sta de obicei in parcare, de seara pana dimineata cand plec la munca): 12,2 - 12,3V

@ciuri2786: In legatura cu chestia aia unsuroasa, a avut si masina mea la inceput, dar cand am observat ca a oxidat putin prima data, am dat cu smirghel si s-a curatat. acum am pus niste vaselina sa vedem daca mai indrazneste sa oxideze Imagine publicată
... si ai dreptate. la drumuri asa scurte, nu prea are timp sa incarce bateria, cu toti consumatorii porniti..... acum sa vedem ce noroc am pt iarna asta, cand va veni gerul ala mare.

Editat de asterix83, 16 decembrie 2012 - 16:39.


#36
razvancrg

razvancrg

    Junior

  • Grup: Members
  • Mesaje: 6
  • Înscris: 24.12.2010
  • ID membru: 649.610
Am verificat si eu din curiozitate faimosi consumatori ascunsi ai masini mele in urmatoarele etape:
1. Desfacut capota si inchise usile prin inchiderea centralizata din cheie(nu am telecomanda si alarma)
2. Dupa 15-20min am coborat cu multimetru si am desfacut borna - (este prevazuta cu un sistem de parghie, deci mult mai usor decat borna + care-i trebuie cheita de 10)
3. Pus pe - cablu si - baterie, deci in serie aparatul pe amperi.
4. La capota n-am vazut-gasit intrerupator de sesizare.

Prin metodele de mai sus am inteles ca am anulat tot ce trebuia la masina sa ramana in stand-by, inclusiv calculator bord.
Intrebarea mea este urmatoarea: Oare cat timp trebuie tinut multimetru ca sa aflam valoarea "reala" de consumatori ascunsi, sa fie afisata pe display?!
Intreb asta pt ca la mine valoarea pe aparat la prima atingere mi-a masurat un consum de 0,32 amperi iar dupa 10-15 secunde valoarea scadea treptat pana la 0.00 amperi.
Nu am trecut la urmatoarea etapa, adica sa-i scot pe rand sigurantele sa vad pe ce circuit este posibil sa am "consumatori ascunsi" si astept un raspuns de la cineva care-mi poate spune care sunt etapele pe care sa le urmez si daca am procedat pana acuma corect?!

Reclamă

Bun venit pe Forumul Softpedia!





Utilizatori activi: 1

0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi