Tractor U445 ( Long 445 tractor )
Last Updated: Apr 18 2024 10:08, Started by
alin990
, Aug 15 2010 06:49
·
108
#4051
Posted 02 December 2016 - 10:29
gcom61, on 01 decembrie 2016 - 20:14, said:
In primul rand,verifici instalatia folosind un multimetru;fara consumatori,la445 ar trebuii sa ai sub 10mA;cei 10mA fiind eventuale pierderi prin praful si umezeala depuse pe diverse conexiuni. Cumperi un releu electronic de 15-20lei ,pt D1300 si ai rezolvat-o. In mod normal intre alternator si baterie trebuie sa fie un cablu electric mai gros.Personal ,recomand schimbarea acelui cablu(intre+alternator si +baterie) cu un cablu mai subtire,care sa tina 10-20A fara incalzire. Mie,acel cablu gros dintre alternator si baterie mi-a distrus cateva punti de diode ,relee si in final un alternator(ars). Logica este f simpla;releul vede tensiune mica pe baterie si da tensiune de excitatie la alternator.Daca tensiunea pe baterie nu creste rapid,releul va da tensiunea maxima disponibila pt excitare;la randul sau alternatorul va incerca sa scoata o tensiune f mare,care in fapt va fi un curent(amperaj) f mare atat pt releu cat si pt alternator. Folosind un cablu ceva mai subtire,asa cum am spus,pe acel cablu va fi o cadere de tensiune suficienta sa[ protejeze ]partea de incarcare. Eu am folosit (folosesc cablu litat cu diametrul manunchiului de lite de 3mm). ps. eu am preferat sa refac total instalatia electrica la 445,decat sa o pansez... 1.Unde,in ce puncte trebuie sa pun aparatul sa fac masuratoarea instalatiei?(pe toate le inteleg, dar curentul nu l-am inteles niciodata,nici -,nici ~) 2.Releu electronic nu mai cumpar in viata mea.Am avut mari probleme cu ele la dacie anul trecut.Cumparat din magazin releu nou, pus pe masina, incarca 17-18 v,schimbat cu altul,acelasi rezultat,schimbat altul ,idem,schimbat altul......vreo 5 la fel.Am gasit la fier vechi unul mecanic pe o dacie straveche l-am pus pe masina ,l-am reglat la 14 v si merge foarte bine. La tractor am avut tot electronic si mi-a explodat bateria la arat. 3.Nu am nici un cablu gros care sa mearga de la alternator la baterie.Doar doua fire mai grosute pleaca de la alternator,unul care merge la releu,cred ca de 3,si unul care pleaca de la surubul cu piulita care este de 4,si merge la bobina de la electromotor. 4.Sa nu intelegeti ca am carpacit fie cum instalatia electrica.Firele au fost ok,nu rupte,roase,inadite,etc.Doar am desfacut-o toata,am rebandajat-o cu banda noua,am bagat toate firele libere pe tuburi flexibile,am fixat peste tot cu coliere sa nu fleandure,contactii care prezentau oarece risc i-am izolat cu sr-uri.Am facut treaba asta cu foarte mare atentie pentru ca am 2 prieteni la care le-au luat foc tractoarele stînd in curte,la unul din ei de doua ori. De ce se reduce turatia motorului si trage greu,ce îl înfrîneaza în momentul cînd rotesc semiluna releului spre maxim.Asta nu înteleg.Stima. |
#4052
Posted 02 December 2016 - 12:35
Turatia se reduce atunci cand alternatorul incarca;
Multimetrul il conectezi intre borna +(clema) si + baterie(borna);deci clema data jos de pe baterie.Ai grija ca inainte de asta sa nu ai nici un consumator pornit. |
#4053
Posted 03 December 2016 - 13:20
Același problema de supraîncărcare am avut-o si eu.Am constatat că mi se afla sese nichelina din interiorul releului (mecanic ) de încărcare.Am avut alt releu,l-am schimbat si gata.Nu am găsit nichelina să refac rezistenta.Prefer un releu mecanic la alternatorul original,pentru că la cel electronic nu poți controla tensiunea de încărcare.A m pus fulie mai mica în diametru la alternatorul,electromotor iskra si am renunțat la bateria rombat,luand un zap nemțesc de 100ah cu tensiune mare la pornire.Am refăcut instalația electrica după manual ,am cumpărat bujie cu cap incandescent nouă și am scăpat de toate problemele
|
#4054
Posted 03 December 2016 - 15:18
Buna ziua.Am vazut ca cineva a recomandat pentru Tractor 445 ulei motor Urania 15w40 dar in comert sunt 4 tipuri:
1.Ulei Urania 15w40 CF4. 2.Ulei Urania 15w40 CI4. 3.Ulei Urania 15w40 CJ4. 5.Ulei Urania 15w40 TURBO LD. Intrebarea mea este care dintre ele este recomandat pentru tractor 445. |
#4055
Posted 03 December 2016 - 23:29
Uitate ce inseamna fiecare specificatie de CF clar Turbo nu iti merge.Eu niciodata nu mam uitat la specificatiile de genu asta eu mam uitat sa imi dea specificatie in conditii de exploatare grele cu temperaturi ridicate si solicitari mari.In general ce merg la camioane fac fata cu brio la Utb.
|
#4056
Posted 04 December 2016 - 08:44
buna ziua de mult nu am mai intrat pe aici am o problema la tractor u 550 tractiune simpla ieri cand eram la arat a inceput sa se auda un zgomot in transmisie si nu se mai blocau satelitii cand apasam pe pedala am iesit din brazda sa nu raman acolo am lasat plugu jos lam oprit un pic cand sa plec acasa surpriza nu mai ridica monoblocu. cand mam uitat la nivelu de la uleiu din transmisie era peste nivel cam 2 - 3 cm si o culoare albineata . tin sa mentionez este fara cabina si il tin afara tractoru in vara asta nu prea a fost folosit mai mult primavara si toamna il folosesc. acu nush ce poate sa se auda in transmisie nu ma pricep la mecanica si nici nu stiu un mecanic care sa se priceapa la tractoare . referitor la uleiu din transmisie oare este posibil sa intre apa pe vreo undeva ?
astept ori ce sfat sau ideie |
#4057
Posted 04 December 2016 - 10:42
Salutare. Va rog frumos un răspuns dacă se poate. În doua săptămâni am schimbat 3 semeringuri la planetara din spate la tractor 445 și la fiecare după câteva ture curgea din nou ulei.cineva a scris aici ca sunt rulmentii de vină dar nu mai găsesc postarea. Despre care rulmentul era vorba? Mulțumesc.
|
#4058
Posted 04 December 2016 - 11:16
Cine a schimbat semeringurile,ar fi trebuit sa verifice jocul rulmentilor conici de la grupul conic.
Attached Files |
#4059
Posted 04 December 2016 - 11:46
Si inca o chestie foarte importanta verificati jocul rulmentilor dar important masurati cu subler mecanic sau electronic cota la planetare unde lucreaza semeringu.Si eu am avut tot asa cand am schimbat si o trebuit incarcat si prelucrat la cota de semering.
|
#4060
Posted 04 December 2016 - 11:55
Mulțumesc. Acum știu despre ce rulmenti este vorba.saptamana asta mai încercăm o dată.
O să verific și cota planetarei. Mă gândeam că o fi și acolo problema dar cineva zicea''cum sa tocească un cauciuc un fier și ăla tratat '' și uite ca se poate. |
|
#4061
Posted 04 December 2016 - 12:07
TudorCJ, on 04 decembrie 2016 - 11:46, said:
Si inca o chestie foarte importanta verificati jocul rulmentilor dar important masurati cu subler mecanic sau electronic cota la planetare unde lucreaza semeringu.Si eu am avut tot asa cand am schimbat si o trebuit incarcat si prelucrat la cota de semering. |
#4062
Posted 04 December 2016 - 13:07
Nici o problema asa am si eu acuma pus pe el am fost ieri sa imi vad motorul pe stand pornit dupa reparatie si are filtru mic.Eu cand am cumparat filtrele pentru u650 si u445 mio dat mic pentru el o zis ca asa sunt.Punel sus si dai ulei unpic peste nivel daca lucrezi cu el pe pante ca ii mai ok pentru pompa ca trage ulei asa am pus si la u650.Chestiile astea le stiu de la cei care lucreaza pe TAF la padure ei mio recomandat.
|
#4063
Posted 04 December 2016 - 18:54
Ionel1980, on 04 decembrie 2016 - 11:55, said:
Mulțumesc. Acum știu despre ce rulmenti este vorba.saptamana asta mai încercăm o dată. O să verific și cota planetarei. Mă gândeam că o fi și acolo problema dar cineva zicea''cum sa tocească un cauciuc un fier și ăla tratat '' și uite ca se poate. Arculetul are un capat subtiat care intra in celalalt capat mai gros,si prin rasucire se înfileteaza exact ca un surub intr-o piulita. Eu intotdeauna cand montez un simering tensionez un pic arculetul acesta,adica îi tai 2-3 spire din partea cea larga ,îl înfiletez ,îl pun pe simering si încerc cum intra pe ax. E bine sa intre mai strîns un pic,mai ales daca axul are putina uzura.Cînd îl montezi unge axul cu putin ulei sau vaselina. Ai nevoie de un cleste finut care sa taie bine,sa nu îndoaie arcul. Tai 2-3 spire încerci,daca intra usor mai tai 2 si iar incerci, pîna intra bine. Personal nu recomand încarcarea cu sudura pentru ca o sa-ti decaleasca si strîmbe sigur planetara. Edited by dinupaltinis, 04 December 2016 - 18:56. |
#4065
Posted 04 December 2016 - 20:31
Ridicare poate fi din supapa aia mare blocata din cauza albetii sau murdarie sau span cu so rupt sau ros ceva la sateliti.Iar albicioas uleiul eu stiu ca numa din apa poate fii si iara curata filtru hidraulic ca poate nu mai trece uleiul daca so pus pe sita
|
|
#4066
Posted 06 December 2016 - 18:20
filru e shimbat chear nush cum si pe unde ar fi putut intra apa si asa multa in transmisie.... la sateliti pe unde se umbla trebuie rupt tractoru sau date trumpele jos? multumesc de raspuns
|
#4067
Posted 06 December 2016 - 18:51
Pt acces la sateliti(grup conic) se demonteaza trompele,se demonteaza capacul spate de la transmisie,se demonteaza lagarele rulmentilor conici(atentie la acele [saibe/flanse] din tabla subtire de sub lagare,pt ca adaugand sau eliminand din astea ,reglezi jocul la rulmentii conici.Dupa demontarea lagarelor se poate scoate grupul si te joci cu satelitii.
Cu grupul dat jos,verifici si jocul (la rulmenti)la pinionul de atac.Daca are joc,te pregatesti si tu de un...joc cu ruperea tractorului. |
#4068
Posted 06 December 2016 - 20:29
gcom61, on 06 decembrie 2016 - 18:51, said:
Pt acces la sateliti(grup conic) se demonteaza trompele,se demonteaza capacul spate de la transmisie,se demonteaza lagarele rulmentilor conici(atentie la acele [saibe/flanse] din tabla subtire de sub lagare,pt ca adaugand sau eliminand din astea ,reglezi jocul la rulmentii conici.Dupa demontarea lagarelor se poate scoate grupul si te joci cu satelitii. Cu grupul dat jos,verifici si jocul (la rulmenti)la pinionul de atac.Daca are joc,te pregatesti si tu de un...joc cu ruperea tractorului. |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 10 user(s) are reading this topic
0 members, 10 guests, 0 anonymous users