Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Vreau o masina electrica de tocat...

Cum ajunge remorca de tir inapoi ...

Alt "Utilizator nou" pe T...

ULBS INFORMATICA
 Index preturi

Boxa membrana tweeter infundata

Am nevoie de poze cu un curcubeu

Whisky for Mac
 Xiaomi 14 Gpay

Izolare zid exterior de scandura

Dezinstalare drivere W11 23H3

Recomandare masina de spalat fiab...
 BSOD din cauza Intel Audio DSP dr...

De ce sunt oamenii nostalgici

Cum vand casa fara factura Hidroe...

Scor FICO minim
 

Tractor U445 ( Long 445 tractor )

* * * * - 4 votes
  • Please log in to reply
6712 replies to this topic

#3925
Ionel1980

Ionel1980

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 47
  • Înscris: 10.04.2016
Cum ai rezolvat? Ca și la al meu tot asa tare o învârte și scade apa în radiator?

#3926
dinupaltinis

dinupaltinis

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 97
  • Înscris: 21.11.2012
Spuneti-mi si mie cum se regleaza un releu de incarcare mecanic?In ce parte trebuie sa rotesc semiluna ca sa scada tensiunea?Intreb pentru ca am luat unul nou si indiferent in care parte rotesc semiluna tensiunea doar creste.

#3927
scaiba

scaiba

    Pastafarian

  • Grup: Validating
  • Posts: 12,602
  • Înscris: 03.11.2006
Pentru a scădea tensiunea, trebuie să rotești acea rotiță în sensul care lasă mai liberă lamela de pe releu, respectiv mergi pe înălțimea mai mică a excentricului.

#3928
cris1981

cris1981

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 499
  • Înscris: 22.10.2011
Ca si adaus la cele spuse mai sus de scaiba , reglajul trebuie facut cu mare  finete si cu aparatul de masura 'sub ochi ' .
Daca nu raspunde nici cum la comenzi , trebuie verificat alternatorul , mai exact puntea de diode , asta in cazul in care nu s-a improvizat cumva pe la circuitul instalatiei de incarcare ...

#3929
dinupaltinis

dinupaltinis

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 97
  • Înscris: 21.11.2012

 scaiba, on 12 octombrie 2016 - 14:37, said:

Pentru a scădea tensiunea, trebuie să rotești acea rotiță în sensul care lasă mai liberă lamela de pe releu, respectiv mergi pe înălțimea mai mică a excentricului.
Asa am facut si la jumatatea rotitei ramine lamela in aer,iar tensiunea creste incontinuu.

#3930
nihaiesti

nihaiesti

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 247
  • Înscris: 18.01.2012
Cine imi poate da niste detalii despre un racitor de ulei pt motorul de brasov.ma gandeam sa inprovizez o instalatie pt u445,deoarece il folosesc foarte mult pe timp de vara si in relantiu presiunea e foarte mica

#3931
cristipopa75

cristipopa75

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 98
  • Înscris: 19.07.2015
Poate cineva să pună la dispoziție o schemă tehnica si reperele punții față la dt 445? As vrea sa schimb bucsile la planetare din portfuzete  si nu știu dacă se găsesc de vânzare sau trebuie să le fac la strung

#3932
TudorCJ

TudorCJ

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,079
  • Înscris: 31.03.2011
Eu pot sa iti pun dar numa pe sambata pozele ca am cartea la tara unde sunt si utilajele

#3933
gcom61

gcom61

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,824
  • Înscris: 21.01.2007

 nihaiesti, on 16 octombrie 2016 - 16:57, said:

Cine imi poate da niste detalii despre un racitor de ulei pt motorul de brasov.ma gandeam sa inprovizez o instalatie pt u445,deoarece il folosesc foarte mult pe timp de vara si in relantiu presiunea e foarte mica

Da,se poate face relativ usor.Se face un [distantier] de ~50mm sub filtrul de ulei,si se reface reductia pe care se insurubeaza filtrul.Aceasta reductie,trebuie confectionata astfel incat ea sa fie obturata .Se gaureste din lateral astfel incat uleiul care iese din filtru sa mearga prin radiator si apoi in circuitul de ungere.Daca se doreste o abordare profesionala,atunci obturarea se va face cu arc si bila,astfel incat,daca uleiul este congelat in radiator,circuitul sa fie prin by-pas.

#3934
adrian1975oti

adrian1975oti

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 100
  • Înscris: 07.02.2016

 Ionel1980, on 11 octombrie 2016 - 23:29, said:

Cum ai rezolvat? Ca și la al meu tot asa tare o învârte și scade apa în radiator?
Am schimbat garnitura de chiulasa si s-a rezolvat totul!

#3935
Barbuta05

Barbuta05

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 5
  • Înscris: 04.09.2014
Buna ziua! Sunt nou pe acest forum si sper ca ma veti lamuri cu urmatoarea problema: Vreau sa achizitionez o cabina U445 dar nu prea gasesc. Am inteles ca s-ar potrivi cabina de la U650 tronconica pe U445 cu modificari la suportii de prindere pe trompe.Vreau sa stiu cum ar arata pe U445 aceasta cabina, daca se potriveste si daca ar mai trebui madificat altceva la ea. M-ar ajuta cateva poze in cazul in care cineva a incercat.

#3936
alin2570

alin2570

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 14
  • Înscris: 09.11.2015
Buna seara. Socrul meu are un U445 care de careva zile in sarcina,cand ara cu el caraie ceva in diferential,dar numai cand ara.Aveti idee din ce cauza sa faca asa?A vorbit cu cineva dar tocmai luni poate sa vina sa il desfaca si sa se uite la el si pana atunci am zis sa ma documentez de la dvs.Multumesc

#3937
cerneagabriel

cerneagabriel

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 117
  • Înscris: 25.01.2015
Salut. Cel mai probabil este ca s-au uzat busile ori seibile de la pinioanele satelitilor din diferential

#3938
gcom61

gcom61

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,824
  • Înscris: 21.01.2007
Chiar daca satelitii au dantura sparta ,astia nu dau zgomote ciudate,avand doar rolul de a bloca axele fata de coroana;cand patineaza o roata da sunt de acord;mie teama ca s-a dus un rulment sau s-a deplasat pinionul de atac (asta la grup).Zgomotul mai poate veni si de la transmisia finala(trompe)...

#3939
alin2570

alin2570

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 14
  • Înscris: 09.11.2015
Multumesc mult pt raspunsuri. Costa mult reparatia in functie de ce probleme ati spus dvs?multumesc

#3940
ioan56

ioan56

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 240
  • Înscris: 24.02.2015

 alin2570, on 30 octombrie 2016 - 10:28, said:

Multumesc mult pt raspunsuri. Costa mult reparatia in functie de ce probleme ati spus dvs?multumesc

O reparatie, nu  poti estima pana nu desfaci si vezi, ce are pentru ca, desfaci pentru una si mai dai si de alta.

Edited by ioan56, 30 October 2016 - 12:11.


#3941
catalinpaun1998

catalinpaun1998

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 12
  • Înscris: 01.05.2016
Salut.Am un plug de 445 cred ca de Ceahlau cu 2 tije reglabile  si nu ai dau de cap cu reglajele la tije . Ori prima brazda nu ia ori ma arunca dupa brazda . Poate are cineva cote in centimetri cat tb desfacute  ce le doua reglaje .

Sau poate un reper unde trebui sa vina prima brazda

#3942
MihaiVladut

MihaiVladut

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 26
  • Înscris: 25.11.2013
Colegu iti dau un sfat asa cum m-am invatat si eu singur. Prima si prima data desfa ancorele laterale ca plugul sa stea egal adica fix pe centrul tractorului, dupa ce faci treaba asta il lasi usor in jos pana se apropie cutitele de pamant si acum incepi sa reglezi din tirantul central in asa fel incat ambele trupite sa fie la aceeasi distanta de pamant. Acum il lasi de tot in jos si dai o brazda asa chinuit cum iti iese doar sa faci oleaca de sant. Dupa ce faci sant revii cu roata spate pe sant, strangi ancora din dreapta la maxim sau sa iti mai ramana 1-2 filete si dai brazda si observi daca mai trebuie prima trupita scoasa, daca mai bagi spatele. Vezi ca la prima brazda daca nu desfaci ancorele egal prima trupita va avea tendinta sa intre foarte mult si sa o ia tractprul aiurea, daca ambele ancore sunt egal desfacute atunci nu se va intampla chestia asta.( e valabil doar la prima brazda). Si mai e o chestie, de la a doua brazda cand roata tractorului e deja in sant te dai jos si te uiti la plug, el trebuie sa fie paralel cu solul privit din lateral iar fata cu cativa milimetri mai sus decat spatele ca sa traga usor tractorul, daca fata e mai bagata atunci va trage greu, prima trupita va intra prea mult si iar te va trage intr-o parte.  Am scris mult dar le consider detalii pe care altii nu prea le lasa pe net. Mai e o chetie, tijele verticale, stanga trebuie sa fie fixa iar pe partea dreapta sa fie reglabila, le masori ochiometric, si sa fie aproape egale sau putin mai scurta cea din dreapta fiindca daca e mai lasata iar va intra prima trupita si va trage intr o parte. Mult succes. Nu e greu, chiar e simplu de reglat. Si neaparat cutite bune la plug. Eu am un plug polonez usor, doua persoane il luam pe sus aproape, pana sa ii pun cutite noi nu intra peste tot, acum si in teren batatorit intra.

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate