Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Succesiune notar versus instanta ...

Montaj aer conditionat in balcon ...

joc idem Half Life gratis

PC game stream catre Nvidia Shiel...
 Pompa de apa HEPU ?!

Vreau o masina electrica de tocat...

Cum ajunge remorca de tir inapoi ...

Alt "Utilizator nou" pe T...
 ULBS INFORMATICA

Index preturi

Boxa membrana tweeter infundata

Am nevoie de poze cu un curcubeu
 Whisky for Mac

Xiaomi 14 Gpay

Izolare zid exterior de scandura

Dezinstalare drivere W11 23H3
 

Tractor U445 ( Long 445 tractor )

* * * * - 4 votes
  • Please log in to reply
6712 replies to this topic

#3385
gcom61

gcom61

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,824
  • Înscris: 21.01.2007
Eu am vazut motor in 4(Bv) cu turbina [de fabrica] si singura modificare era ca,gaura boltului avea~16mm diametru,fata de ~20mm la cele aspirate.Motorul a fost montat,imediat dupa ''revolutie''pe niste camioane de 7 t,produse de roman bv.Au disparut fara urma in cativa ani..
Poate totusi isi mai aminteste cineva de ele...
La motoarele din ultimii ani,nu am mai vazut pistoane cu 4 secmenti.

#3386
TudorCJ

TudorCJ

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,079
  • Înscris: 31.03.2011
Hai ca ma bag si eu aici ca sunt fan mare u445 dar de ce ne complicam cu turbo,biele pistoane forjate sau motor de aro cu turbo si alte modificari cu multi bani si nu scoti multi cp.Nu mai bine punem un iveco sau alt motor apropiat compatil cum se pune pe u650 saviem,iveco si aici merge un iveco de duba mai micut am vorbit cu Savo Stelica si stia el parca o asemenea adaptare.

#3387
cristipopa75

cristipopa75

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 98
  • Înscris: 19.07.2015

View Postgcom61, on 22 noiembrie 2015 - 21:13, said:

Eu am vazut motor in 4(Bv) cu turbina [de fabrica] si singura modificare era ca,gaura boltului avea~16mm diametru,fata de ~20mm la cele aspirate.Motorul a fost montat,imediat dupa ''revolutie''pe niste camioane de 7 t,produse de roman bv.Au disparut fara urma in cativa ani..
Poate totusi isi mai aminteste cineva de ele...
La motoarele din ultimii ani,nu am mai vazut pistoane cu 4 secmenti.
da era 'frumoasa americana'


View PostTudorCJ, on 22 noiembrie 2015 - 21:31, said:

Hai ca ma bag si eu aici ca sunt fan mare u445 dar de ce ne complicam cu turbo,biele pistoane forjate sau motor de aro cu turbo si alte modificari cu multi bani si nu scoti multi cp.Nu mai bine punem un iveco sau alt motor apropiat compatil cum se pune pe u650 saviem,iveco si aici merge un iveco de duba mai micut am vorbit cu Savo Stelica si stia el parca o asemenea adaptare.
eu vorbeam de motor fara turbo,daca marim puterea cu alte motoare mai mari s-ar putea sa nu reziste transmisia...+ modif baie,carcasa ambreiaj....e de ajuns si aro aspirat cu 102,sunt 64 cp,cuplu mare,un adevarat catar....eu ma multumesc si cu 45 cp,e super pt nevoile personale,dif o da reductorul sunt 3 trepte care ma ajuta sa ma catar si pe perete, am mers si cu tr mai mari ,mai conduc un 683 dtc-sd,dar 445dt are farmecul lui....

#3388
TudorCJ

TudorCJ

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,079
  • Înscris: 31.03.2011
Si eu am la fel u445 dt dar se simte nevoia de un motor tare pe el.De cand am luat u650 pe asta mic mai mult tata cand mam urcat si eu din cand in cand simteam diferenta de putere.Eu de cat sa dau 40 mil pe modificari motor si poate nu iasa lucrarea mai bine prefer altu cu puterea mare si zdravan transmia rezista daca lucrezi in plaja de turatie normala si treapta corespunzatoare

#3389
filip68u445

filip68u445

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 4
  • Înscris: 08.10.2015
Buna ziua.
Am cumparat un 445 L si am ceva probleme cu el.Una ar fi ca nu are frîne cum trebuie iar cealalta e ca atunci cînd sînt la arat cu viteza întîi pe usor sare din viteza si se blocheazã in marsarier trebuind sa dau capacul dela cutie jos si cu o surubelnita sa asez pinioanele.Daca aveti vreun sfat cu respect va rog sa postati aici.

#3390
filip68u445

filip68u445

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 4
  • Înscris: 08.10.2015
Buna ziua.
Am cumparat un 445 L si am ceva
probleme cu el.Una ar fi ca nu are frîne cum trebuie iar cealalta e ca atunci cînd sînt la arat cu viteza întîi pe usor sare din viteza si se blocheazã in marsarier trebuind sa dau capacul dela cutie jos si cu o surubelnita sa asez pinioanele.Daca aveti vreun sfat cu respect va rog sa postati aici.

#3391
gcom61

gcom61

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,824
  • Înscris: 21.01.2007
@filip68u445... Trebuie demontata cutia de viteze,in speta tijele care actioneaza furcile de cuplaj.Sub aceste tije sunt niste bile cu arcuri,care pozitioneaza fix pinioanele.Intre furci trebuie sa existe alte bile,care sa nu dea voie sa se cupleze 2 viteze in acelasi timp.Pt inceput,dai capacul jos,fiind bagat in treapta din care sare(1-a).In felul asta ai posibilitatea sa observi cum se angreneaza pinioanele de a1-a .Daca acestea nu calca corect(pe toata latimea)atunci trebuiesc aliniate axele pe care sunt pinioanele,folosind saibele de reglaj care se pot adauga/scoate fie din capatul axului(carcasa rulment) fie de pe ax.
Cat despre frane,schimba semeringurile la planetare si centurile de franare(se da trompa jos)

Le. valabil pt cutia cu 3 trepte.
ps .la ce spui tu ''pe usor''(la reductor)?

Edited by gcom61, 23 November 2015 - 15:11.


#3392
iulian90

iulian90

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 493
  • Înscris: 06.04.2011
Stimati colegi care ma ajuta si pe mine cu sfaturi idei ceva am un u445 si de anul trecut de cand ma chinui cu o problema.
Tractorul ridica excelent numai ca tiranti cand au greutate dupa ei o tin numai in Suturi, am dat jos chiuloasa de la monobloc ,am scos toate supapele le-am curatat cu motorina la fel si monoblocul, apoi dupa am cumparat 3 supape noi, numai pe cea de sub scaun n-am gasito, am schimbat Oringurile de pe piston problema este aceiasi. AM luat si pompa noua hidraulica dar degeaba, deci tractorul ridica excelent insa tirantii o tin numai in suturi dar foarte mari de sare tot tractoru in sus. Cand opresc motorul cu tirantii ridicati sus daca am sa zicem plugul agatat se lasa cam in 30 de secunde se lasa jos de tot singuri.
Am incercat sa invart foarte usor si de sensibilitate dar degeaba parca nu are nici un efect.
Ce este de facut ca ma disperat problema asta, va rog sa ma ajutati cu sfaturi idei ceva,
Ce am observat ca la supapa de sub scaun pe internet am vazut ca ar avea si un arc a mea nu are nici un arc pus. Sau poate asa este ia insa inainte a mers asa cum este acum.

Edited by iulian90, 25 November 2015 - 15:01.


#3393
gcom61

gcom61

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,824
  • Înscris: 21.01.2007
@iulian90...   http://forum.softped.../page__st__1764
incepi din aceasta pagina si vei gasi raspunsul pt tine.S-a discutat pe cateva pagini problema.

#3394
vladescu045

vladescu045

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 16
  • Înscris: 13.11.2015

View Postgabore, on 20 noiembrie 2015 - 13:31, said:

Contactul c (asa cum este notat in schema ce se afla la pagina185, postata de ragabader) se leaga direct la diodele altenatorului.
Daca ai alternator romanesc, classic...... desfaci protectia de plastic de pe diode si lipesti acel fir(contactul c) acolo,  sau daca ai diode prinse cu borna cu surub, legi acel fir (contactul c)la una din cele 3 borne.

Ok, am inteles cum sta treaba, cand se indreapta timpul am sa dau jos alternatorul ca sa trag acel fir ©. Multumesc pentru raspuns.
Intre timp am mai conectat ceasul indicator de combustibil la sonda , dar tot nu a vrut sa mearga( acul era tras ori in stanga, ori in dreapta), asa ca am dat jos si sonda si....surpriza (era fara plutitor si mai avea si bobina arsa). Am sa caut sonda de combustibil pe la dezmembrari, poate gasesc acolo, pentru ca la toate magazinele la care am fost am primit acelasi raspuns-"nu se gaseste". Mai intreb odata, deoarece tot nu am inteles sigur cum se conecteaza, masa la mijloc , +12v la dreapta si sonda in stanga?
Va multumesc inca o data pentru raspunsuri.

Attached Files



#3395
gcom61

gcom61

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,824
  • Înscris: 21.01.2007
Ai nimerit-o

#3396
cristipopa75

cristipopa75

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 98
  • Înscris: 19.07.2015
Am si eu o intrebare in legatura cu parghiile de la ambreiajul prizei de putere-varianta cu comanda pe pedala ambreiajului cv: care parghii sunt mai bune? Eventual astept raspuns insotit de fotografii....

#3397
gcom61

gcom61

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,824
  • Înscris: 21.01.2007
La ce te referi?! ''care parghii sunt mai bune?''
Parghiile supravietuiesc o viata,daca ambreiajul este reglat corect si intretinut la fel.Uzura parghiilor are loc atunci cand acestea aluneca pe rulment,fie din cauza reglajului prost(fara joc) fie din cauza griparii rulmentului de presiune,caz in care se pot reteza...

#3398
cristipopa75

cristipopa75

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 98
  • Înscris: 19.07.2015
M-am referit la fabricant-import sau srl. Am cumparat tractorul dt 445 acum un an ,pana atunci am avut un 651,cumparat prin 93,pe care l-am dat si am trecut la ceva mai economic. Pana acum nu am folosit priza de putere,l-am folosit numai la transport ,dar acum ,stand in zona de munte am pus troliu. Toate bune si frumoase pana la a cupla si decupla priza-am dat jos capacul de vizitare de pe partea dreapta,dupa ce am suspendat cabina si am dat jos suportul cabinei ,am reglat din suruburile cu cap de 10 si contrapiulita de 13  2 parghii de la ambreiajul prizei, iar la a3a am vazut ca nu am ce sa reglez,aceasta lipsind cu desavarsire. Nu as vrea sa rup tractorul,ambreiajul c v merge f bine,dar nu am ce face si as vrea sa iau toate parghiile ambreiajului prizei  pentru a le schimba,dar cred ca o sa o fac dupa ce voi rupe tractorul si voi vedea daca mai e nevoie si fe altceva,. Mentionez ca am cutie de viteze cu 2 manete,cu 3 trepte + r,iar reductorul este cu 3 trepte

#3399
topyion

topyion

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 109
  • Înscris: 21.08.2010

View Postcristipopa75, on 27 noiembrie 2015 - 17:41, said:

M-am referit la fabricant-import sau srl. Am cumparat tractorul dt 445 acum un an ,pana atunci am avut un 651,cumparat prin 93,pe care l-am dat si am trecut la ceva mai economic. Pana acum nu am folosit priza de putere,l-am folosit numai la transport ,dar acum ,stand in zona de munte am pus troliu. Toate bune si frumoase pana la a cupla si decupla priza-am dat jos capacul de vizitare de pe partea dreapta,dupa ce am suspendat cabina si am dat jos suportul cabinei ,am reglat din suruburile cu cap de 10 si contrapiulita de 13  2 parghii de la ambreiajul prizei, iar la a3a am vazut ca nu am ce sa reglez,aceasta lipsind cu desavarsire. Nu as vrea sa rup tractorul,ambreiajul c v merge f bine,dar nu am ce face si as vrea sa iau toate parghiile ambreiajului prizei  pentru a le schimba,dar cred ca o sa o fac dupa ce voi rupe tractorul si voi vedea daca mai e nevoie si fe altceva,. Mentionez ca am cutie de viteze cu 2 manete,cu 3 trepte + r,iar reductorul este cu 3 trepte
Pai ti-ai dat seama ca ultima varianta este sa decuplezi tractorul in doua si sa schImbi parghiile[cateii] cum se numeau mai inainte.Pe termen scurt cat or fi acele doua parghii din trei reglate perfect o sa mearga bine ,dar or sa se uzeze prematur si o sa trebuie sa umbli iar acolo. Cat despre produse aflate pepiata autohtona nu prea ai de unde sa alegi calitate,ori turcesti ori nu stiu ce porcarii care nu corespund calitatii celor romanesti fabricate cu ani in urma.

#3400
gcom61

gcom61

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,824
  • Înscris: 21.01.2007

View Postcristipopa75, on 27 noiembrie 2015 - 17:41, said:

...,am reglat din suruburile cu cap de 10 si contrapiulita de 13  2 parghii de la ambreiajul prizei,...

M-ai cam bagat in ceata;prima data ai spus ca priza de putere foloseste ambreiajul pt cutia de viteze.
Cred ca trebuiesc clarificate lucrurile.Ambreiajul pt cutia de viteze, se regleaza din suruburile care sunt chiar pe parghii.
Pentru reglarea debraierii(cat de repede sa decupleze priza in raport cu apasarea pedalei de ambreiaj) se regleaza parghiile aferente.
Trebuie sa stii ca reglajul parghiilor de tractiune se face atat din acele suruburi cat si din tija exterioara pt cursa rulmentului de presiune.Deci poti apropia parghiile de placa de presiune si adauga piulita contra lipsa,si api sa jonglezi cu tija exterioara pt a apropia rulmentul de parghii.
Este bine de stiut ca,la majoritatea tractoarelor cu ambreiaj dublu cu debraiere la pedala ,a prizei)discul de ambreiaj atinge cele 3 tije de debraiere(din interior ) si astfel discul prizei continua sa se roteasca,ca si cum nu ar decupla placa de presiune.
De specificat ca pt reglajul debraierii parghiilor prizei de putere,trebuie lasat un joc de 1-1.5mm(joc de strangere in caz de uzura al discului prizei)conform cartii tehnice.Poti gasi un filmulet pe youtube cu Aurel Lal,care regleaza parghiile pt discul prizei de putere fara a lasa acel joc de [strangere] al discului prizei,si asta poate duce la patinarea discului in timp.

Attached Files


Edited by gcom61, 28 November 2015 - 09:04.


#3401
cristipopa75

cristipopa75

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 98
  • Înscris: 19.07.2015
Multumesc pt sfat. Exact dupa filmul D-lui  Lal m-am ghidat ,dar imi lipseste o parghie de debraiere a  prizei de putere,  nu am ce regla cu surubul si contrapiulita..... in rest ambreiajul merge perfect chiar si in plecarea in rampa cu greutate nu apar zmucituri . Cand am cumparat tractorul avea protectia  aceea de tabla care se monta peste priza de putere in fabrica strambata peste axul prizei, nu am banuit nimic,in rest era tot spatele complet, chiar si ancorele  de cablu care limitau ridicarea bratelor monoblocului erau montate,bara de tractiune  pendulara  era la locul ei..ce mai era complet ,nici un fel de scurgeri  la transmisie sau motor,proprietarul,care il avea de nou,fapt specificat si in factura de cumparare de la uzina si in cartea de identitate si care acum este in varsta,vreo 82 de ani ,mi-a spus ca el nu a umblat la el, atat ce i-a facut reviziile in garantie si schimburile de ulei la reprezentanta care era atunci pt zona, dovedind chiar cu facturi. Pot sa spun ca tractorul merge f bine,ce da f putina compresie pe la epurator,nu e problema asta, nu are nici un surub majorat ori lipsa...

#3402
ioansuciu82

ioansuciu82

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 473
  • Înscris: 15.09.2013
salut. ce greutate are motorul de u445, as putea sal iau jos pe bucati pt ca trebe sa rectific vibrochemul. sau trebe macara?

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate