Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Mufa TV

PPC Energy

Chefi de la Antena 1 s-au intors ...

Camera conferinta Tenveo tevo-vl12u
 Recomandare rulouri exterioare us...

Telefon performant pe parte audio...

Aspecte legale https://registratu...

Filtru de apa curata apa de miner...
 Unde gasesc borcane mari 5 - litr...

sfat achiziție bicicleta pli...

NVIDIA Shield Programe Romania IP

Se opreste motorul in mers Golf 5
 Probleme cu instalator Casa verde

Linie vinetie mana stanga

Opriri și reporniri dese

Protectie soare/vizuala in interior
 

Tractor U445 ( Long 445 tractor )

* * * * - 4 votes
  • Please log in to reply
6711 replies to this topic

#3277
ragabader

ragabader

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,009
  • Înscris: 25.09.2008
Cu un multimetru, il pui pe pozitia dioda si masori diodele pe rand una cate una, in sens direct o sa ai o valoare undeva intre 500 si 700 iar in sens invers (adica inversezi bornele multimetrului) va avea valoare infinita adica aparatul nu va indica nimic.
Daca indica 0 sau aproape de zero dioda e strapunsa.

Attached Files


Edited by ragabader, 12 October 2015 - 22:46.


#3278
TudorCJ

TudorCJ

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,079
  • Înscris: 31.03.2011
Ma oameni si eu tot probleme cu incarcarea la u650 ba baga putin ba deloc,nu 14.4 cum are colegu nu am reusit nici pe alternatorul gol am schimbat diodele cu totul si acuma am 16 cu el gol adica masurat sa vad daca ii bun la relantiu 13.5 sau ceva de genu turat cu consumator 14,2 la el nu are cum sa fie strapunsa daca are 14.4 pe baterie vezi la releu sa ai masa super buna incearca cu fir suplimentar unde ai masa buna vezi tot asa face.

#3279
cristipopa75

cristipopa75

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 98
  • Înscris: 19.07.2015
Aici vorbim de borna C a alternatorului,cea care vine din infasurarile statorului,nu de borna+ care iese de la blocul de diode, sau de borna DF care vine de la releul  care stabileste tensiunea de incarcare si merge la carbunii care preseaza pe colectorul rotorului numita si excitatia alternatorului pentru ca alternatorul incepe sa incarce numai cand primeste curent pe la ea,   Nu toate alternatoarele au aceasta borna, vorbim de borna C ,ea vine montata undeva pe stator si o au alternatoarele montate pe tractoare, deci sa nu confundam valoarea tensiunii de incarcare de la borna + care este iesirea din blocul de diode cu  TENSIUNEA DIN INFASURARILE STATORULUI RESPECTIV BORNA C

#3280
ragabader

ragabader

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,009
  • Înscris: 25.09.2008
Problema asta ii ca.., si carnea intre dinti Posted Image Am facut rost de un releu , l-am ,,operat,,  sa vad care-i smenu..

La punerea contactului de cheie bornele releului notate cu 1 si 2 primesc plusul de la baterie B+ . De la borna 1 curentul trece prin contactul inchis a releului ajunge la becul indicator si se inchide la masa=> becul lumineaza

Borna 2 primeste si ea tensiune strabate bobina releului,  ajunge la punctul C si atat,  nu are pe unde se inchide circuitul la masa diodele fiind blocate.

La antrenarea alternatorului... ei bine aici se intampla ceva (nu mi-e prea clar) care lasa sa se inchida circuitul bobinei releului (probabil alternanta negativa), circuitul bobinei fiind inchis ea actioneaza ca un electromagnet si invingand forta arcului deschide contactul releului si becul se stinge.

Attached Files


Edited by ragabader, 13 October 2015 - 14:29.


#3281
Danieltino

Danieltino

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 75
  • Înscris: 20.06.2014
Azi nu am posibilitaea sa ajung la tractor dar zilele viitoare vreau sa fac urmatoare chestie. Tin minte ca am un incarcator,transformator la care pot regla tensiunea de iesire,poate are si 7 volti. Vreau sa pun 7 volti cu ajutorul lui pe mufa releului ce vine de la borna C si sa vedem daca se stinge becul asa.....

#3282
TudorCJ

TudorCJ

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,079
  • Înscris: 31.03.2011
Treaba asta ce vrei tu cu becu ii cam nasoala ori nu te atentioneaza cand trebuie si ai pierdut bateria ori sta aprins si tu defapt ai incarcarea buna.Pune acolo la bord ceas si ai rezolvat treaba la u650 am alternatorul cu borna asta minune dar nu am legat nici un bec,am pus ceas plus releu mecanic nou si verificat incarcarea cu consumator si fara.

#3283
Danieltino

Danieltino

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 75
  • Înscris: 20.06.2014
Eu vreau numai sa testez daca problema e de la tensiunea de peste 11 v ce o am la borna C. Oarecum vreau sa substitui tensiunea de la C cu o tensiune de 7 volti(atat zicea un membru ca are acolo) scoasa de transformatorul meu,alimentat din priza de 220 bineinteles

#3284
ragabader

ragabader

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,009
  • Înscris: 25.09.2008
Tot nu ai inteles, la borna C nu ai nici o tensiune..daca nu crezi desfa firul de la borna C si apoi masoara tensiunea cu multimetrul intre borna C libera si masa tractorului sau borna (- ) a bateriei.
Altfel spus borna C nu da tensiune ci primeste aceasta tensiune de la bobina releului.

In schimb vei avea tensiune pe firul desfacut fix 12V  tensiune care vine de la contactul cu cheie la releu si apoi prin bobina releului ajunge pe firul ce duce la borna C.

Faptul ca ai 11V in loc de 7V indica o problema la alternator fie spire in scurtcircuit la masa fie vre-o dioda defecta.

Edited by ragabader, 13 October 2015 - 20:03.


#3285
Danieltino

Danieltino

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 75
  • Înscris: 20.06.2014
Aham. Eu credeam ca pe acolo iese tensiune. O sa verific in weekend diodele asa cum mi-ai sugerat.

Edited by Danieltino, 13 October 2015 - 21:04.


#3286
mariusd72

mariusd72

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 28
  • Înscris: 31.03.2011
Am si eu o problema cu tirantii la fiat 445 care imi topaie, adica cand sunt ridicati la maxim sau la o inaltime dorita de mine, coboara cativa cm apoi urca, totul se intampla repede, de aici si termenul de topaie. Daca opresc motorul tirantii coboara singuri.

#3287
ragabader

ragabader

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,009
  • Înscris: 25.09.2008
Citeste pe aici http://forum.softped.../page__st__2502 a fost discutata de multe ori problema asta.

#3288
dani31ag

dani31ag

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 534
  • Înscris: 04.01.2015
Va salut, am alternator de Nova cu releu incorporat, de unde iau fir pt bec caci nu am D+, sau care e, unde e? Multumesc.

#3289
ragabader

ragabader

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,009
  • Înscris: 25.09.2008
Una din cele doua borne ale regulatorului e D+,  cea de-a doua merge la becul martor... dar nu stiu sigur care e una si care alta.

La D+ aduci plusul de la cheia de contact.

La B+ legi firul de incarcare la baterie.

Attached Files



#3290
dani31ag

dani31ag

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 534
  • Înscris: 04.01.2015
Mersi, al meu e identic, dar cred ca e invers la mine, adca excitatia vine unde ai simbolizat becul, iar dincolo imi scoate o tensiune variabila 3-5-7v di nu se aprinde becul, inaintebse aprindea di aveam un cojtrol al incarcarii( dar fara sa se stinga la pornirea motorului),

#3291
cristipopa75

cristipopa75

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 98
  • Înscris: 19.07.2015

La simbolul becului la tractor u683 dtc/2006 vine legat nr de ore functionare motor-are bord electronic takosan,turcesc. Am scos firul si nu a mai inregistrat nr de ore in continuare,dar la pornire becul s-a stins...

#3292
dani31ag

dani31ag

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 534
  • Înscris: 04.01.2015

 ragabader, on 18 octombrie 2015 - 21:09, said:

Una din cele doua borne ale regulatorului e D+,  cea de-a doua merge la becul martor... dar nu stiu sigur care e una si care alta.

La D+ aduci plusul de la cheia de contact.

La B+ legi firul de incarcare la baterie.

Salut, deci @ragabader, care e borna C , ca inebunesc( la alternatorul meu ) caci tind sa cred ca- mi trebuie 1610 ca altfel nu se stinge becul, bec pe care il leg din infasurare( asa am vazut la cineva).

#3293
dani31ag

dani31ag

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 534
  • Înscris: 04.01.2015

 ragabader, on 18 octombrie 2015 - 21:09, said:

Una din cele doua borne ale regulatorului e D+,  cea de-a doua merge la becul martor... dar nu stiu sigur care e una si care alta.

La D+ aduci plusul de la cheia de contact.

La B+ legi firul de incarcare la baterie.

Posibil una din bornele alea sa fie C, si inca ceva. 1610 trebuie legat la masa( prins in suruburi de caroserie)?

#3294
cristipopa75

cristipopa75

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 98
  • Înscris: 19.07.2015
Da releul 1610 este prins de caroserie rigid cu 2 suruburi de  m6, de fapt are un suport  in fata cutiei cu sigurante  cam deasupra cu aprox 30 cm de galeria de evacuare pe o parte venind releul 1610prins in suruburi-pt masa cu toata caroseria,iar pe partea cealalta vine prins cu saiba amortizoare de cauciuc releul de semnalizare-cel putin asa este la 445 al meu,fabricat in 91

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate