Tractor U445 ( Long 445 tractor )
Last Updated: Mar 28 2024 21:48, Started by
alin990
, Aug 15 2010 06:49
·
108
#3241
Posted 25 September 2015 - 07:10
Bun,si la mine de ce nu functioneaza?Rezervorul ala,are ceva supape prin el,cum face presiune sa impinga prin bujie?
|
#3242
Posted 25 September 2015 - 07:30
Danieltino, on 24 septembrie 2015 - 09:16, said:
Am schimbat ieri releul 1610.Tot nu se stinge becul de incarcare. -din B+ pornesc doua fire groase,unul merge la electromotor,celalat la contact dar mai este un fir,pus de electricianul ce a montat releul,care merge,tot din B+ in releu,undeva in spatele lui,intra direct in cutiuta releului. Asta ma nedumireste pe mine,releul e alimentat cu plus din doua locuri,del acontact in B+ si direct de la alternator pe la firul ce intra in corpul releuluiu(in spatele lui) Nu stiu ce sa zic ... electriceanul respectiv ii chiar electrician ori asa "parat" , pentru ca daca tot a fost de a lucrat in instalatie trebuia sa o faca sa functioneze in prametrii ... V-am spus ca nu sunt de meserie in acest domeniu , dar cam asa vad eu lucrurile : Renuntati la firul care vine din B+ al alternatorului si alimenteaza releul regulator , legatura asta asa facuta lasa tot timpul + in releul regulator , indiferent ca-i pus contactul de cheie ori nu ..... B + al releului regulator trebuie sa fie alimentat numai cu un singur fir + care vine din contactul de cheie . Cam asa se leaga releul de incarcare pe care il vad in poza d-voastra : Borna DF releu merge la borna DF alternator . Borna B+ releu , alimentata cu + din contactul de cheie . Masa - isi ia direct prin prinderea pe sasiu . De la borna B+ a releului regulator se poate trage un fir pe care il ramificati in doua si alimentati cu el bornele 86 si 87 ale releului intermediat 1610 , la care mai vine firul de la borna C a alternatorului si se leaga la borna 85 , din borna 31-51 se duce firul care alimenteaza cu + becul din bord responsabil cu indicarea incarcarii . Daca legaturile respective sunt facute asa , eu zic ca-i imposibil sa nu functioneze .... chiar daca pentru asta trageti niste fire suplimentare ca sa nu va folositi de cele originale din instalatie , care nu stiu ce relevanta or avea acuma cu releul regulator actual ....sau nu or fi careva intrerupte .... Incercati asa si ar trebui sa mearga , spor ! |
#3243
Posted 25 September 2015 - 11:59
Cred ca aici ma poti lamuri si pe mine domnu Cris tot alternator dinasta am si eu pe u650 cu vreo 4 iesiri pe el.Eu am releu mecanic am legat B+ la + contact si DF la Df pe alternator si imi incarca 12.9 relantiu si 13.1 turat daca ii dau consumatori pica la 12.5 releu ii reglat dupa jumate cu semiluna aia,alternator verificat tot gresesc undeva eu la legaturi
|
#3244
Posted 25 September 2015 - 12:26
Incercati si puneti pe direct excitatia alternatorului , mai exact scoateti de la alternator firul DF care duce la releul regulator , faceti apoi o punte la borna alternatorului DF cu B + alternator , masurati tensiunea direct la borna B+ a alternatorului .
Daca aveti tensiune minim 17 volti alternatorul este in regula , daca-i mai putin ii cu cantec .... astia sunt primii pasi care trebuie urmati . Reglajul releului regulator se face numai cu multimetrul pus , asa cu jumatate de semiluna ii greu sa-ti dai cu parerea ... acolo ii un reglaj de finete , ii foarte greu sa stabilesti ce tensiune iasa la un tractor fata de altul , difera multe ... sa nu uitam in primul rand cat de intinsa ii curea la alternator ! Masurati ce v-am spus mai sus , dupa aia putem trage concluzii . Edited by cris1981, 25 September 2015 - 12:26. |
#3245
Posted 25 September 2015 - 17:43
Danieltino, on 25 septembrie 2015 - 07:10, said:
Bun,si la mine de ce nu functioneaza?Rezervorul ala,are ceva supape prin el,cum face presiune sa impinga prin bujie? |
#3246
Posted 26 September 2015 - 12:23
ioansuciu82, on 25 septembrie 2015 - 17:43, said:
nu trebuie presiune, eu am pus deasupra termostarterului un mic rezervor in care pun motorina dupa citeva porniri si functioneaza perfect. rezervorul de la termostarter sau 'bujie cu cap incandescent ' ,cum se mai numeste trebuie alimentat de la returul injectoarelor .O problema poate fi si la comutatorul de actionare,am patit-o chiar eu In momentul in care seactioneaza comutatorul pe pozitia de pornire la rece se vede ca intensitatea luminii de la becul de incarcare si cea de la pres.uleiului ,pt cei care au asa ceva,scad in intensitate putin.apoi in momentul in care bujia,ajunsa la temperatura de aprindere face un mic zgomot,ceva gen ''puf'' ,apoi se actioneaza mai departe comutatorul pe pozitia demaror .poate nu stiti comutatorul de pornire are 2 pozitii de pornire,una spre dreapta,cu pornirea directa,fara actionare a termostarterului si una spre stanga cu 2 trepte(,prima ,care opune oarecare rezistenta la actionare si care pune in functiune termostarterul,dupa care in momentul in care se aude pufaitul specific aprinderii motorinei din galeria de admisie se mai impinge putin de parghia de la comutator actionand demarorul).Daca doriti va pot pune ceva foto sau video cu acestea.. Danieltino, on 24 septembrie 2015 - 21:27, said:
Buna seara!Mai am o problema.Tractorul,pe care il are tata din 1993,luat de nou,are bujie incandescenta,sau termostarter,cum se mai numeste.problema e ca nu a functionat niciodata pentru ca noi nu stiam ca are asa ceva.Acum,ca m-am apucat de mesterit,am descoperit ca mufa nu era pusa in papucul bujiei din fabrica.Am conectat-o si bujia s-a incalzit insa nu stiu ce trebuie sa se intample mai departe.Am crezut ca e infundata,nefunctionand de mai bine de 20 de ani asa ca am cumparat una noua pe care am legat-o scoasa din galeria de admisie sa vad ce se intampla.Cand cuplez pe starter,rezistenta se inroseste pana fumega insa atat,n-am vazut motorina sa curga prin ea.Cei care au asa ceva functional,ii rog sa-mi spuna cum functioneaza efectiv.Cineva imi spunea mai de mult ca trebuie sa ti pe bujie pana auzi un fel de pufait(ma gandesc ca atunci da drumu la motorina pe rezistenta) insa la mine nu s-a intamplat asa ceva.Sa fie blocat ceva prin rezervorul ala mic ce vine din retur? Danieltino, on 24 septembrie 2015 - 21:27, said:
Buna seara!Mai am o problema.Tractorul,pe care il are tata din 1993,luat de nou,are bujie incandescenta,sau termostarter,cum se mai numeste.problema e ca nu a functionat niciodata pentru ca noi nu stiam ca are asa ceva.Acum,ca m-am apucat de mesterit,am descoperit ca mufa nu era pusa in papucul bujiei din fabrica.Am conectat-o si bujia s-a incalzit insa nu stiu ce trebuie sa se intample mai departe.Am crezut ca e infundata,nefunctionand de mai bine de 20 de ani asa ca am cumparat una noua pe care am legat-o scoasa din galeria de admisie sa vad ce se intampla.Cand cuplez pe starter,rezistenta se inroseste pana fumega insa atat,n-am vazut motorina sa curga prin ea.Cei care au asa ceva functional,ii rog sa-mi spuna cum functioneaza efectiv.Cineva imi spunea mai de mult ca trebuie sa ti pe bujie pana auzi un fel de pufait(ma gandesc ca atunci da drumu la motorina pe rezistenta) insa la mine nu s-a intamplat asa ceva.Sa fie blocat ceva prin rezervorul ala mic ce vine din retur? Danieltino, on 24 septembrie 2015 - 21:27, said:
Buna seara!Mai am o problema.Tractorul,pe care il are tata din 1993,luat de nou,are bujie incandescenta,sau termostarter,cum se mai numeste.problema e ca nu a functionat niciodata pentru ca noi nu stiam ca are asa ceva.Acum,ca m-am apucat de mesterit,am descoperit ca mufa nu era pusa in papucul bujiei din fabrica.Am conectat-o si bujia s-a incalzit insa nu stiu ce trebuie sa se intample mai departe.Am crezut ca e infundata,nefunctionand de mai bine de 20 de ani asa ca am cumparat una noua pe care am legat-o scoasa din galeria de admisie sa vad ce se intampla.Cand cuplez pe starter,rezistenta se inroseste pana fumega insa atat,n-am vazut motorina sa curga prin ea.Cei care au asa ceva functional,ii rog sa-mi spuna cum functioneaza efectiv.Cineva imi spunea mai de mult ca trebuie sa ti pe bujie pana auzi un fel de pufait(ma gandesc ca atunci da drumu la motorina pe rezistenta) insa la mine nu s-a intamplat asa ceva.Sa fie blocat ceva prin rezervorul ala mic ce vine din retur? nu este blocat nimic.bujia are o supapa care da drumul la motorina spre rezistenta acesteia numai in momentul in care primeste impuls electric de la comutator,curgerea motorinei din rezervor spre bujie se face gravitational |
#3247
Posted 26 September 2015 - 14:00
Merge acum. Era gol rezervorul bujiei,s-a golit cand am schimbat bujia. Am luat furtunul ala gros din cauciuc ce vine pe admisie si tata zice ca a facut o mica flacara,chiar daca pufaitul respectiv nu s a auzit. Poate urmeaza sa-si dea drumul mai bine dupa mai multe folosiri.
Rog pe cineva binevoitor sa masoare tensiunea la borna C a alternatorului,banuiesc ca pe acolo nu primesc destul curent ca sa inchida circuitul in releul 1610. Am verificat incarcarea pe bornele electromotorui si turat am ajuns in 14,3. Deci incarca dar becul nu se stinge si banuiesc ca borna C a alternatorului e de vina.... |
#3248
Posted 26 September 2015 - 19:48
Verificati si legaturile becului din bord , sa aiba + si - minus , plusul ii vine de la borna releului 1610 , minus trebuie sa aiba de undeva de pe sasiu .
De ce spun sa verificati asta , eu am avut surpriza dupa ce mi-am legat totul "corect" ,sa ma trezesc cu aceasi problema ca a d-voastra , adica sa am incarcare dar becul sa nu se stinga ...intr-adevar ca situatia a fost un pic altfel in cazul meu , tractorul era cu incarcare pe dinam si eu l-am modificat pe alternator . Dupa ce am tras ceva fire , luat la mana tot tac-pac , ma trezesc ca becul nu stinge nici mort ... cand am luat totul din nou la mana amanuntit am depistat ca becul meu de fapt era legat aiurea ... adica in loc sa-i vina plus si minus el era inseriat pe un plus ... l-am legat cum trebuie in circuit si merge ceas . Am vazut ca pe borna C va iasa 11 volti , eu zic ca-i suficient in comparatie cu alternatorul meu care este de 24 de volti si la borna C scoate vreo 13 volti .... Cu mai mult nu stiu si nu pot sa va ajut din pacate ...... |
#3249
Posted 26 September 2015 - 22:32
Da,dar vroiam sa stiu la cineva care are instalatia pe 12 volti,sa ma duc prin eliminare
|
#3250
Posted 27 September 2015 - 12:38
Salut stiu ca nu sunt pe subiect dar stiu la fel de bine ca aici gasesc cativa oameni care stiu ceva mecanica si ca, sper voi primi un raspuns prompt ; am un culegator de porumb sip eol 40 nu imi tine masa sus cum o reglez eu , precizez ca nu are pierderi de ulei la cilindrii de la masa ... si nici de la distribuitor nu ii problema pentru ca in momentul in care basculez daca opresc buncarul sus acesta ramane pe pozitie nu coboara , unde ar putea fi problema ?
|
|
#3251
Posted 06 October 2015 - 12:25
Salut, am si eu un u445v si as vrea sa îi schimb uleiul din transmisie. Îmi puteti spune ce cantitate intra si ce specificatii trebuie sa aibe. Multumesc!
|
#3252
Posted 07 October 2015 - 06:53
Din cate stiu eu 20 de litri daca nu folositi bascularea , 24 de litri daca folositi si sistemul de basculare , uleiul recomandat de uzina este T 75 , mai ales daca tractorul are servodirectie si lucreaza si iarna , multi folosesc si ulei T 90 , dar iarna devine mai vascos ...
|
#3253
Posted 07 October 2015 - 07:56
Multumesc pt informatii. Circuitu
l de servo este separat. |
#3254
Posted 07 October 2015 - 16:22
Vezi ca pe parte dreapta langa conducta de alimentare la monobloc ai joja de nivel
|
#3255
Posted 08 October 2015 - 16:50
Salut
Am o nedumerire cu "pompa" de langa galeria de admisie de u445. As vrea sa stiu ce este,ce face si cum functioneaza. Attached Files |
|
#3256
Posted 08 October 2015 - 17:09
Acea ''pompa'' este vasul de alimentare cu motorina a termostarterului.Fiind pe circuitul de retur al motorinei,rezervorasul ala va sta plin tot timpul astfel incat furtunul spre termostarter va avea o infima presiune(cadere),suficienta pt alimentarea si producerea flacarii in galerie ,la conectarea tensiunii.
|
#3257
Posted 08 October 2015 - 19:19
Si...o rugaminte pt cei care mai nimeresc pe aici cu Google....incercati sa cautati si sa si cititi.Fiecare doreste raspuns imediat pentru problema lui,insa nu rasfoiesc cateva pagini...
Edited by gcom61, 08 October 2015 - 19:19. |
#3258
Posted 08 October 2015 - 20:44
Am intrebat si mai devreme. Poate cineva sa ma ajute cu tensiunea la borna C a alternatorului?Cineva la care i se stinge becul de incarcare dupa pornirea motorului. Multumesc anticipat!
|
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 2 user(s) are reading this topic
0 members, 2 guests, 0 anonymous users