Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Tractor U445 ( Long 445 tractor )
Last Updated: Apr 18 2024 10:08, Started by
alin990
, Aug 15 2010 06:49
·
108
#3151
Posted 23 July 2015 - 18:55
@cristipopa75...eu folosesc ulei vegetal 100% pe 445de anul trecut si la verificarea injectoarelor(am banc pt tarare acasa) am ramas placut surprins sa constat ca nu este nici un pulverizator blocat...
@bee012...verifica si semeringurile de la pompa (pompele-daca ai 2 buc) IH.Sunt multe cazuri,cand semeringurile acestora mai cedeaza,mai ales dupa ce au fost vizitate de ''specialisti'' |
#3152
Posted 24 July 2015 - 12:24
gcom61, on 23 iulie 2015 - 18:55, said:
@cristipopa75...eu folosesc ulei vegetal 100% pe 445de anul trecut si la verificarea injectoarelor(am banc pt tarare acasa) am ramas placut surprins sa constat ca nu este nici un pulverizator blocat... @bee012...verifica si semeringurile de la pompa (pompele-daca ai 2 buc) IH.Sunt multe cazuri,cand semeringurile acestora mai cedeaza,mai ales dupa ce au fost vizitate de ''specialisti'' Eu am folosit ulei comestibil(din comert)50%motorina, 50% ulei vegetal din sept. 2014. am folosit tractorul 100-150 ore dupa care nu am mai avut presiune la ulei. la demontare motorului, acesta era colmatat, adica peste tot pe unde circula uleiul de ungere de la motor era infundat cu o subtanta de culoare neagra si consistenta siliconica Doua zile mi-am fost necesare pentru a desfunda toate gaurile de la sistemul de ungere al motorului(vibrochen, distributie, rampa etc.). Desigur a trebuit rectificat tot motorul Cred ca uleil comestibil a fost vina..... se poate asa ceva??? |
#3153
Posted 24 July 2015 - 12:38
Bineinteles ca se poate,daca intra ulei alimentar in baie.Si ar mai fi de amintit o intamplare(pe propria piele)....Cu ani in urma,am folosit un aditiv pt ulei la un motor de 445 montat pe un aro244...Dupa~1 an,motorul a inceput sa dea vapori de ulei pe epurator si parca ii mai scazuse si puterea.L-am demontat si am gasit secmentii coxati,circuitul de ulei catre distributie infundat si multe depuneri pe/in carter.
Am pus totul pe seama calitatii uleiului pe care il foloseam la acea vreme,am curatat,si bagat secmenti noi.Cam la cateva luni dupa mine acelasi lucru l-a patit un cunoscut cu un aro cu motor de bv care imi recomandase aditivul.Concluzia a fost ca aditivul a fost de vina(la acea vreme,uleiul alimentar era mai scump decat motorina si nu folosea nimeni...) |
#3154
Posted 24 July 2015 - 12:44
Pai de ce ai lasat aditivul in motor ?! Ce aditiv era ?
|
#3155
Posted 24 July 2015 - 13:08
gcom61, on 24 iulie 2015 - 12:38, said:
Bineinteles ca se poate,daca intra ulei alimentar in baie.Si ar mai fi de amintit o intamplare(pe propria piele)....Cu ani in urma,am folosit un aditiv pt ulei la un motor de 445 montat pe un aro244...Dupa~1 an,motorul a inceput sa dea vapori de ulei pe epurator si parca ii mai scazuse si puterea.L-am demontat si am gasit secmentii coxati,circuitul de ulei catre distributie infundat si multe depuneri pe/in carter. Am pus totul pe seama calitatii uleiului pe care il foloseam la acea vreme,am curatat,si bagat secmenti noi.Cam la cateva luni dupa mine acelasi lucru l-a patit un cunoscut cu un aro cu motor de bv care imi recomandase aditivul.Concluzia a fost ca aditivul a fost de vina(la acea vreme,uleiul alimentar era mai scump decat motorina si nu folosea nimeni...) Uleiul alimentar cum a putut ajunge in baie? Ca eu l-am bagat in rezervor.......... Din ce motiv uleiul alimentar nu a ars in cilindru, de ce ajuns in baie? Nu a functionat ceva correct la motorul tractorului? |
#3156
Posted 24 July 2015 - 13:39
gabore, on 24 iulie 2015 - 13:08, said: Uleiul alimentar cum a putut ajunge in baie? Ca eu l-am bagat in rezervor.......... Din ce motiv uleiul alimentar nu a ars in cilindru, de ce ajuns in baie? Nu a functionat ceva correct la motorul tractorului? pompa de injectie poarta toata vina-uleiul este mai vascos decat motorina +ca nefiind tratat este mai acid si ataca,in timp componentele pompei de injectie,creind uzura prematura.Am auzit de la mecanici ca este recomandat a se pune o instakatie care sa il ffaca mai fluid,pein cresterea temperaturii la vreo60 Grade celsius,devenind mai fluid.Cunosc persoane care au Dacia Logan Diesel si folosesc ulei comestibil,dar in timp uzura pompelor de injectie este foarte mare, deci si vizite mai dese la service..Eu sunt adeptul motorinei,mai ales pe timp de iarna,avand probleme cu pornirea in cazuri in care temperatura a scazut sub -15grade |
#3157
Posted 24 July 2015 - 14:12
In anii '70...,cand au aparut U445,motorina era de vascozitatea uleiului alimentar ordinar de azi...Nimeni nu spune de uzura la care sunt supuse pompele de injectie(care sunt unse chiar cu combustibilul)si multe pompe nici macar nu au fost adaptate.
Apropos de aciditatea uleiurilor...acestea capata reactie acida in urma oxidarii ,si ca urmare a incalzirii excesive... Sa clarificam lucrurile putin...uleiul(combustibilul) poate ajunge in baie prin: -pompa de alimentare(spargerea membranelor) -pompa de injectie(spargerea/uzura semeringurilor) -cilindru,datorita functionarii defectuase a pulverizatoarelor si uzurii secmentilor. Cele de mai sus inlaturate duce la siguranta in a folosi uleiul ca si combustibil... ps. sunt de acord ca folosirea pe timp rece a uleiului vegetal poate duce la porniri mai greoaie... Edited by gcom61, 24 July 2015 - 14:13. |
#3158
Posted 24 July 2015 - 22:23
lucrez de 22 de ani pe tractoare,am avut mai multe tipuri,acum am un 683 dar si un 445,am avut si un 651,pot sa spun ca cele romanesti te obosesc la un moment dat daca lucrezi mai mult de 4-5 ore,dar in materie de fiabilitate nu pot spune ca m-as putea plange,daca sunt exploatate rational,cu toate schimburike facute la timp,inclusiv filtre si toate consumabilele, tractoarele produse la Brasov sunt inca foarte fiabile,de fapt sunt tractoarele ''omului de rand'' ,pe care le poti repara si pe marginea drumului.... de aceea le iubesc.Este foarte util forumuk pentru ca putem schimba pareri,eventual ar trebui sa avem implicati si pe cei care se ocupa de comercializare de piese si pe cei care repara inca in regim de service tractoare romanesti pentru ca ,cu ajutorul din partea lor putem prelungi viata tractoarelor.Sunt deschis la orice sugestie si sper sa fie mai multi csre sa posteze pe forum probleme si rezolvari la problemele intalnite la exploatarea de zi cu zi
gcom61, on 24 iulie 2015 - 14:12, said:
In anii '70...,cand au aparut U445,motorina era de vascozitatea uleiului alimentar ordinar de azi...Nimeni nu spune de uzura la care sunt supuse pompele de injectie(care sunt unse chiar cu combustibilul)si multe pompe nici macar nu au fost adaptate. Apropos de aciditatea uleiurilor...acestea capata reactie acida in urma oxidarii ,si ca urmare a incalzirii excesive... Sa clarificam lucrurile putin...uleiul(combustibilul) poate ajunge in baie prin: -pompa de alimentare(spargerea membranelor) -pompa de injectie(spargerea/uzura semeringurilor) -cilindru,datorita functionarii defectuase a pulverizatoarelor si uzurii secmentilor. Cele de mai sus inlaturate duce la siguranta in a folosi uleiul ca si combustibil... ps. sunt de acord ca folosirea pe timp rece a uleiului vegetal poate duce la porniri mai greoaie... aici aveti dreptate,in anii 70 motorina era mai proasta,imi povestea tatal meu(el lucrand dinanii 50 pe tractoare ,inclusiv cele experimentale romanestiale Utb)ca lucra iarna in industria forestiera si la -30 cu tractorul cu un bec de far alimentat de la dinam, (alternatorul fiind montat mai tarziu pe tractoarele romanesti),pe care il introducea in rezervol spre a tine motorina calda,astfel ea se transforma in gelatina.Personal am patit-o in vreo2 ierni ,dimineata in paharul decantor de sticla al filtrului brut se albea parafina de ziceai ca este lapte nu motorina,dar cu o tava cu jar pusa la distanta ,sub baia de ulei,timp de 1/2 ora se rezolva treaba,si am putut porni fara probleme.... |
#3159
Posted 25 July 2015 - 18:28
Vreau sa cumpar eu 10 tone de motorina de dinainte de 1989 daca are cineva pe stoc , banii jos.
Daca aia era motorina proasta , asta din ziua de azi si mai ales cea vanduta in Romania ce este ? Apa de ploaie care face zob orice pompa de injectie si motor diesel in cativa ani . ( nu numai de tractor ) . Aia era motorina facuta pentru motoarele si pompele de injectie diesel din acea vreme ( asigura ungerea corespunzatoare ) , nu porcaria vanduta azi la un pret exorbitant . |
#3160
Posted 26 July 2015 - 17:32
Eu la ~50l de motorina bag in amestec 200 ml de ulei 2T de la MOL. Am ~ 2800 de ore (total 4800) si merge ca in prima zi , E mult prea uscata motorina pentru motoarele cu pompa de injectie rotativa.
|
|
#3161
Posted 26 July 2015 - 19:07
motorina actuala este pentru motoarele actuale,unde tolerantele intre piesele in miscare sunt foarte mici,iar presiunea d injectie este mult mai mare, tractorul 445 dupa cum stiti are pompa de injectie facuta pentru motorina de atunci. Eu folosesc numai motorina din peco si ulei M10 w 40,nu am avut vreo problema,dar va sfatuiesc sa schimbati cat mai des filtrele d motorina,precum si uleiul din motor pentru ca acestea prelungesc viata motorului,.Cu siguranta si piesele de schimb,nu mai au calitatea celor facute de uzinele Brasov,acum le gasesti aftermarket,facute cine stie p unde,fara tratamentele necesara,acum le montezi si vezi ca dupa scurta vreme se deterioreaza rapid.....
|
#3162
Posted 27 July 2015 - 15:48
Salut.Imi puteti spune cat poate ajunge costul repararii unui cauciuc pe spate la u445 cu o crapatura de aprox 10 cm si in primul rand daca se poate.Multumesc
|
#3163
Posted 27 July 2015 - 19:01
Am fost eu la o vulcanizare,am platit 100 lei pt o taietura de 7-8cm(chiar pe mijloc,la o amvelopa legumicol);a fost cusuta taietura si apoi vulcanizata.Rezultatul dezastru;individul a folosit temperatura prea mare si [a copt] cuciucul devenond foarte moale fara elasticitate.
Data viitoare(daca s-o mai intampla) pun manson cu suruburi... |
#3164
Posted 28 July 2015 - 19:44
gcom61, on 27 iulie 2015 - 19:01, said:
Am fost eu la o vulcanizare,am platit 100 lei pt o taietura de 7-8cm(chiar pe mijloc,la o amvelopa legumicol);a fost cusuta taietura si apoi vulcanizata.Rezultatul dezastru;individul a folosit temperatura prea mare si [a copt] cuciucul devenond foarte moale fara elasticitate. Data viitoare(daca s-o mai intampla) pun manson cu suruburi... |
#3165
Posted 05 August 2015 - 19:12
Salut baieti.Are cineva idee daca se poate monta danfusul de pe un class mercator 75 pe un u445.Care cunoaste ce presiune suporta danfusul?Multumesc.
|
|
#3166
Posted 07 August 2015 - 20:57
Sistemele hidraulice de pe utilaje sunt standardizate la 180-200 atm.
|
#3167
Posted 09 August 2015 - 22:49
Salutare, imi explica cineva cum se schimba benzile de franare la un dt 445? Sunt nou in ale mecanicii si vreau sa invat fara sa mai apelez la un mecanic.
|
#3168
Posted 10 August 2015 - 14:14
Cauta pe youtube canalul lui Aurel Lal,are un clip unde schimba banda de franare la u445.
|
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users