Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Internare spital psihiatrie

CM de snooker 2024

Scot penele dupa montajul tamplar...

Masina de spalat vase si grasimea
 Noua lege de acces in paduri

Sunt ouale proaspete?

Aplicatie invatare limba Germana

Presbiopia - la 43 ani ?
 Termen transcriere autovehicul

Cazare Timisoara pe 4-5 zile

Primele zile ale internetului per...

Ditra 25
 Casti USB-C ptr A-54

Aplicatie medicala / asistent med...

De ce vor atația politicieni...

ERR_ADDRESS_UNREACHABLE
 

Tractor U445 ( Long 445 tractor )

* * * * - 4 votes
  • Please log in to reply
6712 replies to this topic

#3061
iulian90

iulian90

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 493
  • Înscris: 06.04.2011
Salutare am un tractor universal u445 am avut probleme cu saltarea tirantilor am rezolvato intr-un final insa astazi l-am pornit sa agat un disc si m-am pomenit ca mi-a bagat tot uleiul din diferential in motor incat a curs pe orificiul unde iasa gazele din motor si pana sa imi dau eu seama fiind in spate mi-a aruncat pe jos vreo 5 sau 6 litrii de ulei + ca motorul este full de ulei.
Am lasat in motor iar ulei la nivel am pus iar in diferential la nivel si din nou il arunca in motor.
Ciudat este ca am ambreiaj si pe la coroana nu este nici pic de ulei.
Este posibil sa il bage pe la pompa astfel el ducanduse in distributie si de acolo in motor ?

#3062
ioansuciu82

ioansuciu82

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 473
  • Înscris: 15.09.2013
DA. au cedat acele inele. se schimba inelele, simeringul si daca e necesar se rectifica capetele corpului pompei astfel incit sa ajunga la aceasi dimensiune cu ansamblul bucse pinion

#3063
valiandrei36

valiandrei36

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 74
  • Înscris: 10.01.2013
salut!dupa ce am facut o reparatie capitala la u445-ul meu tractorul merge efectiv bine dar acum am urmatoarele probleme:cea mai mare este ca tot uleiul din diferential il arunca afara prin carcasa cutiei de viteze,am rupt din nou tractorul si am umblat din nou la capacul de jos al cutiei de viteze,am schimbat semeringul si am mai facut o garnitura suplimentar din chlingerit apoi am montat la loc si tractorul a fost ok cam o saptamina dupa care a inceput iar sa arunce uleiul.mentionez ca am umblat la cutia de viteze cu un mecanic si poate nu a montat ceva corespunzator ,ma gindesc ca pe la capacul de sus nu are cum sa arunce uleiul ca este cam sus fata de nivel,eventual poate prin balbotare dar nu ar arunca asa de rau deci ceva nu este in regula.alta problema ar fi ca tirantii nu tin presiune dupa un timp scurt 1-2 min se lasa de tot in jos si alta problema ar fi ca nu pot sa-l pornesc decit cu sprey,motorul este facut cap coada la o firma din pitesti,cu alezat bloc rectificat arbore set nou si tot ce trebuie,motorul merge foarte bine dar nu porneste nici la cald nici la rece decit cu sprey.am intervenit la distributie am mutat la un dinte chiar si la doi dar degeaba.pe motor am pus chiulasa noua si cineva zicea ca supapele nu si-au format scaunul si de aia nu porneste dar eu am facut rodajul vreo 50L de motorina plus ca am facut campania de freza si semanat cu el care ar fi cauza de nu porneste(este facuta si pompa si injectoarele pe banc)bujie incandescenta nu mai am dar acum este destul de cald afara si nu cred ca mai este cazul!

Edited by valiandrei36, 08 May 2015 - 11:48.


#3064
gcom61

gcom61

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,824
  • Înscris: 21.01.2007
Ai facut RK-ul cu firma?Daca...da,mergi la ei si cere banii inapoi!
Spune ce tip,ce cutie(cate manete),o poza cu ''capacul de jos al cutiei de viteze'',la care ai umblat ?!.
''
motorul merge foarte bine dar nu porneste nici la cald nici la rece''...si ce merge bine?
''(este facuta si pompa si injectoarele pe banc)''...de unde stii?...la ce presiune?

#3065
Adi112

Adi112

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 236
  • Înscris: 03.12.2012

View Postvaliandrei36, on 08 mai 2015 - 11:45, said:

salut!dupa ce am facut o reparatie capitala la u445-ul meu tractorul merge efectiv bine dar acum am urmatoarele probleme:cea mai mare este ca tot uleiul din diferential il arunca afara prin carcasa cutiei de viteze,am rupt din nou tractorul si am umblat din nou la capacul de jos al cutiei de viteze,am schimbat semeringul si am mai facut o garnitura suplimentar din chlingerit apoi am montat la loc si tractorul a fost ok cam o saptamina dupa care a inceput iar sa arunce uleiul.mentionez ca am umblat la cutia de viteze cu un mecanic si poate nu a montat ceva corespunzator ,ma gindesc ca pe la capacul de sus nu are cum sa arunce uleiul ca este cam sus fata de nivel,eventual poate prin balbotare dar nu ar arunca asa de rau deci ceva nu este in regula.alta problema ar fi ca tirantii nu tin presiune dupa un timp scurt 1-2 min se lasa de tot in jos si alta problema ar fi ca nu pot sa-l pornesc decit cu sprey,motorul este facut cap coada la o firma din pitesti,cu alezat bloc rectificat arbore set nou si tot ce trebuie,motorul merge foarte bine dar nu porneste nici la cald nici la rece decit cu sprey.am intervenit la distributie am mutat la un dinte chiar si la doi dar degeaba.pe motor am pus chiulasa noua si cineva zicea ca supapele nu si-au format scaunul si de aia nu porneste dar eu am facut rodajul vreo 50L de motorina plus ca am facut campania de freza si semanat cu el care ar fi cauza de nu porneste(este facuta si pompa si injectoarele pe banc)bujie incandescenta nu mai am dar acum este destul de cald afara si nu cred ca mai este cazul!

Din cate spui tu mai sus ai o epava in toata regula, nu un tractor cu RK-ul recet facut. Sfatul meu este sa mergi la firma unde ai facut motorul si sa,i ei la intrebari in ce mod au reparat motorul, cat despre restul intreaba mecanicul sigur stie.
Daca nu pui o poza sau sa postezi un video cu problemele cum ai vrea sa te ajutam.??

#3066
cris1981

cris1981

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 499
  • Înscris: 22.10.2011

View Postgcom61, on 08 mai 2015 - 17:14, said:

o poza cu ''capacul de jos al cutiei de viteze'',la care ai umblat ?!.
''


Banuiesc ca se refera la capacul mic care inchide in capatul axului mobil  al cutiei de viteza , cel din  carcasa ambreajului .
Acolo este semering si garnitura , dar de ce ii arunca iarasi dupa ce a remediat ?
Probabil ca axul ala se misca stanga dreapta lejer si termina rapid semeringul ... greu prinzi un mecanic care se respecta ... majoritatea dau vina pe calitatea  pieselor ... dar sunt si care nu-ti monteaza ceva ce simte ca nu-i de calitate , atunci omul poate sa-ti dea o garantie .
Daca ii de conceptia " las-o ma ca merge asa " trebuie sa ai mare bafta ...,..

Edited by cris1981, 09 May 2015 - 21:39.


#3067
bee012

bee012

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 32
  • Înscris: 07.04.2015
Salutare.Va deranjez si eu cu o mica intrebare.Detin un u445 dt functioneaza bine insa cand merg  si reduc brusc se aude un zgomot in zona ambreajului si in cutie ca si cum ar culisa ceva(precizez "ca" cutia a fost schimbata acu 2 ani, este cu o singura maneta, funtioneaza bine,nu sare din viteza ,intra foarte usor insa se aude acel zgomot) .Ce ar putea fi? Multumesc.

#3068
zA1

zA1

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 30
  • Înscris: 24.03.2015
Buna,

Am un U550 si as vrea sa stiu cu ce se completeaza in trompe (ulei de transmisie sau T90) si cat si cum(pe unde).
Multumesc.

#3069
xtrix

xtrix

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 219
  • Înscris: 11.01.2005

View PostzA1, on 11 mai 2015 - 05:34, said:

Buna,

Am un U550 si as vrea sa stiu cu ce se completeaza in trompe (ulei de transmisie sau T90) si cat si cum(pe unde).
Multumesc.

Deoarece am primit si eu un ajutor in acest sens il dau mai departe. In poza mi s-a marcat pozitiile suruburilor pt. umplere respectiv nivel ulei. Astfel, cele de sus sunt pentru umplere, cele de jos sunt pt. golire (cel mai de jos), respectiv nivel ulei (cel mai sus).
Referitor la tipul uleiului mi se pare ca ulei de transmisie este cel recomandat, dar mai cauta pe aici pe forum deoarece s-a mai discutat.

Attached Files


Edited by xtrix, 11 May 2015 - 06:32.


#3070
TudorCJ

TudorCJ

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,079
  • Înscris: 31.03.2011
Colegii vin si eu cu niste intrebari la voi stiti careva seria la semering priza putere chair la capat,iar pentru schimbarea semeringurilor la planetare pot sa fac lucrarea cu cabina pe el,si ce solutie imi recomandati pentru semering sa ii pun o carcasa de rulment peste planetare sau este alta varianta pentru a avea viata mai lunga semeringurile.Stiu caz care au tinut doar 5 luni si iara a inceput sa curga a pus pana la urma carcasa de rulment pe planetara dupa care semeringul cu alta cota.

#3071
gcom61

gcom61

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,824
  • Înscris: 21.01.2007

View PostTudorCJ, on 11 mai 2015 - 16:09, said:

Colegii vin si eu cu niste intrebari la voi stiti careva seria la semering priza putere chair la capat...
42x72x10mm
Semeringurile de la planetare se duc mai repede atunci cand nu sunt bine reglati rulmentii de la grupul conic(au joc)

#3072
TudorCJ

TudorCJ

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,079
  • Înscris: 31.03.2011
Oricum urmeaza dupa terminare ierbicidat si prasit schimbat rulmenti si semeringurile sa fie totul ok.

#3073
valiandrei36

valiandrei36

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 74
  • Înscris: 10.01.2013
salut,revin cu mai multe amanunte despre problemele pentru care v-am cerut ajutorul!motorul tractorului nu l-am facut in totalitate cu firma,am alezat blocul motor,am rectificat arbore,am bagat set nou la cota care a iesit in urma alezari si am montat axul cu came,am echipat chiulasa tot la ei(am mentionat ca am pus chiulasa noua,supape noi si tot ce a trebuit la chiulasa am pus nou)si tot ei mi-au facut scaunul la supape) apoi ce a mai ramas l-am echipat acasa,si tot acasa l-am montat si pornit.cind m-am referit ca motorul merge bine chiar asa este trage foarte bine se aude bine nu are gaze deci este un motor reusit numai ca am aceasta problema cu pornirea,eu cred ca un motor nu este praf doar din pricina ca nu porneste in rest nu am ce sa reprosez,ma gindesc sa nu am probleme cu electromotorul sau chiar bateria sa nu aiba puterea necesara sa invirta pt ca la prima invirtire merge greu dupa care invirte din ce in ce mai repede dar asta este strict parerea mea si cu prima ocazie am sa schimb si bateria si electromotorul cu altele sa vedem cum este.despre pompa de injectie si injectoare am spus ca le-am facut la pompagiu dar nu m-am uitat sa vad la citi bari cum ma intrebat dl gcom61 ca nu ma pricep,m-am lasat la mina lui ca doar de aia am dus-o la el ca altfel o faceam eu daca stiam(el le-a tarat si verificat pompa in care am pus tot ce a trebuit nou iar capul hidraulic a zis ca mai merge)cit despre problema cu pierderea uleiului colegul cris 1981 a precizat bine( capacul mic care inchide in capatul axului mobil  al cutiei de viteza , cel din  carcasa ambreajului)cutie de viteza cu o maneta cu trei viteze de brasov(trei mare+trei mic)

#3074
iulian90

iulian90

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 493
  • Înscris: 06.04.2011
Salutare revin din nou. Asa cum am spus cateva pagini mai in urma am un U445 care imi da suturi la ridicare.
Am schimbat Supapa cu arc si cea care vine in fata degeaba.
La indicarea unora am cumparat si pompa hidraulica noua, degeaba aceleasi simptome.
Am schimbat si uleiul din diferential cu unul nou, am schimbat sita la pompa hidraulica degeaba.
Am umblat la surubul de sensibilitate degeaba tirantii mei joaca intr-una numai in suturi care cand accelerez se transmit extrem de puternic in plug sau disc de parca s-ar rupe tirantii.
Am schimbat si garniturile de pe pistonul din monobloc ..degeaba.
Am desfacut chiuloasa de la monobloc si am curatat si supapa de jos .
De fapt toate orificiile au fost spalate cu motorina si suflate la compresor.
Nici o schimbare dupa montaj.
Mai este un surub sub scaun am rasucit si de ala cu o cheie de 17 ... tot nimic.
Chiar nu mai stiu ce anume sa ii mai fac.
Va rog ajutati-ma cu un sfat ceva.

Edited by iulian90, 17 May 2015 - 22:15.


#3075
sabau26

sabau26

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 21
  • Înscris: 23.11.2013
imi cer scuze ca cer o parere,imainte sa i se ofere colegului un raspuns
insa as avea nevoie sa stiu ceva
cum este mai bine sa duc tractorul atunci cand cosesc ? adica turatie mare sau turatie mica ? mentionez ca am acelasi rezultat nu ramane netaiat
insa cineva imi zicea sa l turez ca stric motorul,deci la acelasi rezultat cum este mai potrivit sa cosesc ? pentru a evita probleme atat la cositoare cat si la tractor
multumesc anticipat

#3076
gcom61

gcom61

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,824
  • Înscris: 21.01.2007
@iulian90...In poza este chiulasa monobloc; unii colegi au avut probleme cu supapa cu bila ,unde arcul intrase pe langa aceasta.Reglajul sensibilitatii,deplaseaza axul ce manevreaza distribuitorul mic(stanga dreapta) ;in capul acestuia trebuie sa fie un arc, care ar trebuii sa impinga axul catre maneta de sensibilitate si sa o roteasca in sensul de coborare al tirantilor.Surubul de limitare cursa de ridicare,trebuie sa fie suficient de mult introdus in monobloc astfel incat sa nu ramana circuitul catre pompa ih deschis.Pierderea de presiune ,din capul pistonului,este posibila prin acea supapa cu arc din poza ,sau prin distribuitorul mic (cel din 3 piese)surubul dinspre in jos...Ai grija ca piesa centrala din acel distribuitor se monteaza cu partea rotunjita catre axul amintit mai sus...

Attached Files


Edited by gcom61, 18 May 2015 - 06:41.


#3077
alex_dih

alex_dih

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 38
  • Înscris: 18.05.2015
Salutare baietii
Numele meu este Alex.As dori sa ma lamuruti si pe mine cu o treaba.Detin un fiat 880dt in 5 pistoane.Ieri dupa ce am venit de la arat am calcat pedala de frana si am crezut ca zboara rotile de la tractor(Huruia ceva grozav prin transmisie)dupa care tractorul lam lasat sa mearga la relanti scos din viteza,cand calcam frana aparea din nou acel huruit.
Ceva pareri???Cam ce ar putea fi???

#3078
gcom61

gcom61

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,824
  • Înscris: 21.01.2007
Alex...,pt ca este prima postare,te iertam,pt ca nu ai citit titlul ...aici suntem cei cu 445 si derivate;nu stiu daca tractorul tau seamana cu U445.Pt a avea sanse mai mari ,creeaza un subiect cu problema ta...

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate