Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Tractor U445 ( Long 445 tractor )
Last Updated: Mar 29 2024 14:44, Started by
alin990
, Aug 15 2010 06:49
·
108
#3025
Posted 18 April 2015 - 18:24
liviu_anc, on 18 aprilie 2015 - 18:11, said:
Ai aerisit pompa de injecție are un aerisitor pe ea Da. am precizat ca am aerisit toata instalatia. La pompa era motorina pentru ca desfacat aerisitorul iesea fara bule de aer si la deschiderea capacului am gasit plin de motorina. Dupa aerisire am dat mult la automat si nici macar o lacrima de motorina nu a aruncat prin conductele de la injectoare |
#3026
Posted 18 April 2015 - 19:33
salut. dupa ce il aerisesti, incearca sa dai de cateva ori la automat, daca tot nu vrea incearca sa l pornesti tras, trebuie sa porneasca .
|
#3027
Posted 18 April 2015 - 19:40
Sau poți sa ii pui mana in admisie sa te ajute vacumu cu cu turatia motorului
|
#3028
Posted 18 April 2015 - 20:57
Repet:
drago82s, on 18 aprilie 2015 - 18:06, said: Dupa ce am aerisit foarte bine instalatia de alimentare pana nu a mai fost nici o bula de aer vizibil pe furtune am dat la automat cu olandezele de la injectoare deschise si nu a aruncat nici un gram de motorina. Am desfacut capacul de la pompa de injectie si am scos tija care opeste motorul sa fiu sigur ca pompa nu e blocata de la opritor dar nici dupa operatiunea asta nu a aruncat motorina... Repet, am reusit sa aerisesc foarte bine instalatia dar din pompa nu iese nimic. La deschiderea capacului de la pompa era plina de motorina... |
#3030
Posted 19 April 2015 - 08:44
Ma confrunt cu urmatoarea problema tractorul nu porneste la cald, (la cald inseamna dupa ce il folosesc in sarcina 2-3 ore la arat sau discuit), la rece porneste foarte bine precizez ca am termostat iar motorul nu se supraincalzeste racirea este buna
Dupa ce se incalzeste incepe sa imi scada relantiul iar daca il opresc nu mai porneste practic nu scoate gram de fum iar daca il las aproximativ o ora sa se raceasca porneste fara probleme In rest nu vad nici o alta problema tractorul merge bine in sarcina, trage..... Banuiesc ca ar fi ceva din pompa de injectie pt ca in rest am schimbat filtrele am curatat toate sitele alimentarea este ok. Edited by DYN123, 19 April 2015 - 08:45. |
#3031
Posted 19 April 2015 - 08:52
Mai mult ca sigur este capul hidraulic al pompei de injectie .
Ca sa va dati seama exact despre vorbesc , procedati asa : cand este foarte cald si nu vrea sa porneasca , turnati apa rece pe corpul pompei de injectie , in special in partea unde se afla capul hidraulic , zona de iesire a conductelor mai exact . Daca el este de vina motorul v-a porni dupa cateva invartituri , dar nu va rezumati doar la o cana de apa .... goliti macar un flacon de 2 litri . Mai mult ca sigur trebuie sa va pregatiti cu ceva banuti pentru a pune injectia la punct . |
#3032
Posted 19 April 2015 - 12:04
liviu_anc, on 18 aprilie 2015 - 19:40, said:
Sau poți sa ii pui mana in admisie sa te ajute vacumu cu cu turatia motorului ...Poate sa ramana fara mana... ...si te rog explica dom'le poate noi suntem mai nestiutori in D115.... drago82s, on 18 aprilie 2015 - 18:06, said:
Salutare tuturor! Am cumparat ieri un tractor cu motor in 3 cilindrii de brasov (u445). Tractorul nu a pornit de 2-3 ani si am incercat sa il pornesc. Am schimbat pompa cu cama de alimentare motorina , filtrul si toate furtunele si colierele, am pus transparente de silicon. Nu am mai lucrat niciodata la un u445 dar am experienta cat de cat de la masinile diesel pe care le-am avut pana acum. Dupa ce am aerisit foarte bine instalatia de alimentare pana nu a mai fost nici o bula de aer vizibil pe furtune am dat la automat cu olandezele de la injectoare deschise si nu a aruncat nici un gram de motorina. Am desfacut capacul de la pompa de injectie si am scos tija care opeste motorul sa fiu sigur ca pompa nu e blocata de la opritor dar nici dupa operatiunea asta nu a aruncat motorina... Am citit o mre parte din topicul acesta si am vazut ca sunt multi cunoscatori in probleme uzuale ale u445-ului, asa ca va rog si eu sa imi spuneti ce sa fac ca sa il pornesc. Repet, am reusit sa aerisesc foarte bine instalatia dar din pompa nu iese nimic. La deschiderea capacului de la pompa era plina de motorina... |
#3033
Posted 19 April 2015 - 15:24
gcom61, on 19 aprilie 2015 - 12:04, said:
Care tija ai scos? Tija care actionata de parghia de pe capacul pompei de injectie opreste motorul.mi-a spus cineva ca uneori agata in corpul pompei si tine parghia de la acceleratie (cea de sub capacul pompei) in pozitia inchis oricum astazi am luat pompa jos (cu tot cu injectoare) si am dus-o la un atelier de pompe de injectie. 90% e de vina capul hidraulic, ramas blocat din cauza ca nu a mai fost pornit demult... |
#3034
Posted 19 April 2015 - 16:42
cris1981, on 19 aprilie 2015 - 08:52, said:
Mai mult ca sigur este capul hidraulic al pompei de injectie . Ca sa va dati seama exact despre vorbesc , procedati asa : cand este foarte cald si nu vrea sa porneasca , turnati apa rece pe corpul pompei de injectie , in special in partea unde se afla capul hidraulic , zona de iesire a conductelor mai exact . Daca el este de vina motorul v-a porni dupa cateva invartituri , dar nu va rezumati doar la o cana de apa .... goliti macar un flacon de 2 litri . Mai mult ca sigur trebuie sa va pregatiti cu ceva banuti pentru a pune injectia la punct . O sa incerc aceasta varianta, un mecanic a zis ca este posibil sa fie blocata ceva supapa de dozaj din npompa de injectie dar eu cand am ramas de nu am mai putut porni am procedat astfel: Am dat la automat si vazand ca nu scoate fum deloc am tinut pe bujie de vreo 5-6 ori cate 15-20 secunde pana a facut destule gaze pe admisie apoi am dat la automat si a pornit am procedat in aceeasi zi de vreo 3 ori asa pt ca altfel nu pornea (asta la cald pt ca la rece porneste la sfert) |
|
#3035
Posted 19 April 2015 - 17:19
drago82s, on 19 aprilie 2015 - 15:24, said:
Tija care actionata de parghia de pe capacul pompei de injectie opreste motorul.mi-a spus cineva ca uneori agata in corpul pompei si tine parghia de la acceleratie (cea de sub capacul pompei) in pozitia inchis oricum astazi am luat pompa jos (cu tot cu injectoare) si am dus-o la un atelier de pompe de injectie. 90% e de vina capul hidraulic, ramas blocat din cauza ca nu a mai fost pornit demult... Sper sa nu te taxeze prea tare specialistul... In poza,scris cu rosu ,ai:supapa de dozaj,pistonasele si locul unde sepoate baga un furtunas de plastic peste acel arculet. Furtunasul are rolul de a limita comprimarea arculetului cand supapa e blocata.Se alege lungimea lui astfelincat cu acceleratia actionata complet ,supapa dozaj sa fie scoasa din punctul in care inchide complet motorina.In functie de cat de mult a stationat pompa si ce motorina a fost folosita se mai pot bloca si pistonasele si supapa pompei de transfer... Tubul de plastic trebuie sa culiseze usor peste arculet... Nu bagati tub plastic pe toata lungimea tijei cu arc!! Attached FilesEdited by gcom61, 19 April 2015 - 17:22. |
#3036
Posted 19 April 2015 - 18:22
gcom61, on 19 aprilie 2015 - 17:19, said:
Sper sa nu te taxeze prea tare specialistul... In poza,scris cu rosu ,ai:supapa de dozaj,pistonasele si locul unde sepoate baga un furtunas de plastic peste acel arculet. Furtunasul are rolul de a limita comprimarea arculetului cand supapa e blocata.Se alege lungimea lui astfelincat cu acceleratia actionata complet ,supapa dozaj sa fie scoasa din punctul in care inchide complet motorina.In functie de cat de mult a stationat pompa si ce motorina a fost folosita se mai pot bloca si pistonasele si supapa pompei de transfer... Tubul de plastic trebuie sa culiseze usor peste arculet... Nu bagati tub plastic pe toata lungimea tijei cu arc!! Nu am curajul inca sa desfac o pompa de injectie.Si eu sper sa nu ma taxeze mai mult decat ar fi corect dar am incredere in el, e un tip de vreo 70 de ani fost pompagiu la sma/smt Dej. Din cate stiu era corect si inainte si acum chiar daca mai lucreaza mai mult de dragul meseriei. m-a invitat maine dimineata la ora 8 la el sa asist la desfacerea pompei dar am altceva de facut din pacate. multumesc pt explicatia de mai sus o sa salvez postul sa-l folosesc pe viitor dupa ce prind curaj sau o pompa mai rea ca material didactic. stima Edited by drago82s, 19 April 2015 - 18:25. |
#3037
Posted 19 April 2015 - 20:08
Nu am mai postat cam de mult dar problema mea din toamna trecuta a reaparut cu ridicarea am gasit arcul indoit 2 spire de la supapa de coborare cea de pe chiuloasa din partea de jos plus ca tija care actionata de maneta de sensibilitate indoita si cred ca nu mai inchidea ceva de imi lasa jos chiar si plugu.Total 550 lei chiuliasa plus 1 zi pierduta de discuit si clienti amanati asta ee tot atunci te lasa conteaza ca am rezolvat.
|
#3038
Posted 20 April 2015 - 20:03
salutare domnilor, astazi m-a lasat electromotorul de tot rotorul e uzat la maxim si da la masa abia invarte si da un huruit groaznic, am fost si la un specialist si verdictul e clar.
Am cautat astazi unul nou doar ca m,am izbit de urmatoare problema : la vechiul electromotor in zona bendixului este liber (poza 1) iar ce am gasit sa cumpar are un fel de /aparatoare picor de sprijin (poza 2) aceasta aparatoare intra langa coroana? ca am vazut ca are aceiasi forma rotunjita ca si aparatoare de le electromotor. Electromotoru este facut un slovacia este robust nimic de reprosat scoate 2.7 kv pret 780 ron iar cel vechi scotea 3 kv. Am vazut ca sunt si modele cu reductor ce parere aveti despre ele? Attached FilesEdited by Adi112, 20 April 2015 - 20:07. |
#3039
Posted 20 April 2015 - 20:20
Mai bine iei Modelu de jos pt. Ca găsești piese ușor pt el eu am rupt o carcasa si bendixu cu 2bateri pe el si in 2zile l-am reparat carcasa bendix am găsit piese usor
Si găsești si second in vreo 2mil unu destul de bun si daca vrei poți sa ii faci si revizia sa ii pui cărbuni sunt vreo 15lei Si la al meu i-am întărit magistralele cu fir bara cupru si pe +si pe - sa aibă de unde sa ia curent |
|
#3040
Posted 20 April 2015 - 20:30
liviu_anc, on 20 aprilie 2015 - 20:20, said:
Mai bine iei Modelu de jos pt. Ca găsești piese ușor pt el eu am rupt o carcasa si bendixu cu 2bateri pe el si in 2zile l-am reparat carcasa bendix am găsit piese usor Si găsești si second in vreo 2mil unu destul de bun si daca vrei poți sa ii faci si revizia sa ii pui cărbuni sunt vreo 15lei Si la al meu i-am întărit magistralele cu fir bara cupru si pe +si pe - sa aibă de unde sa ia curent Attached Files |
#3041
Posted 20 April 2015 - 20:34
Eu Ic sa iej romanesc e mai ieftin si ai piese ca daca il iei pe ala si se strica nu ai pies e de schimb
|
#3042
Posted 20 April 2015 - 21:17
eu dinasta am si is foarte multumit de el http://olx.ro/oferta...ov-ID34fQ7.html
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users