Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Tractor U445 ( Long 445 tractor )
Last Updated: Mar 29 2024 14:44, Started by
alin990
, Aug 15 2010 06:49
·
108
#2521
Posted 19 November 2014 - 19:27
Oringurile poti sa ii faci un simplu test bagale in ulei de astazi pe maine si vezi se dilata se faramiteaza daca raman asa poti sa le pui sus.Eu am patit cu un simplu oring mic cand am terminat de montat deja el era bucatii inmuiat de la ulei.Eu ultimul kit am pus de la autospeed parca nu am probleme cu ele.
|
#2522
Posted 20 November 2014 - 11:55
si care e acea supapa la care ai umblat TudorCJ unde se afla mai exact? eu am folosit romplast am luat tot setu da nu am schimbat toate garniturile ca mi-a fost teama sa il desfac ca nu stiu cum se face.
Edited by utb-u550_vs, 20 November 2014 - 12:01. |
#2523
Posted 20 November 2014 - 15:07
Sambata cand nu o mai vrut sa ridice am luat cheie de 27 si direct la supapa deasupra de pe chiuloasa monobloc ii singura am luat dopul cu arc dupa care am infiletat un surub de 8 in ea am scos afara sters interior chiuloasa scos afara murdaria dupa care sters supapa sa culiseze usor in jos pus la loc si gata.
|
#2524
Posted 22 November 2014 - 22:51
buna seara am dat supapa jos am curatato dar cu fara nici un efect la fel topaie . ce poate avea?
|
#2525
Posted 22 November 2014 - 23:11
Pe undeva pierde presiunea din cilindru, tirantii coboara sistemul sesizeaza coborarea si comanda o nou ridicare, rezulta topaiala sus-jos. poate pierde pe la garnitura piston, supapa de retinere cu bila din chiulasa, supapa cu arc de sus care nu inchide, supapa de siguranta din partea frontala sau cea de dedesubt care comanda descarcarea cilindrului
|
#2526
Posted 23 November 2014 - 05:47
Verifica pozitia manetei de la distribuitorul de basculare din stanga si la maneta curba de la sistemul de copiere cu pana de la arcul lamelar pusa. Verifica si niv de ulei
In general supapa cu piston se ocupa de ridicare iar cea cu bila de coborare. Poate pierde pe la supapa cu bila cand maneta e pe ridicat. |
#2527
Posted 23 November 2014 - 09:28
sal baieti,sant nou pe aici,vad multe pareri cu sistemul hidraulic,la sistemul hidraulic daca nu stii exact ce trebuie facut nu o sa functioneze niciodata,cine are nelamuriri pot sa-l lamuresc,ma tot citit mai sus cu supapa cu maneta etc,cine e prin zona sibiului pot sa si repar orice la utb
|
#2528
Posted 23 November 2014 - 10:20
Colegul,a facut un rationament corect;daca scapa presiune din cilndrul hidraulic,sistemul corecteaza situatia.Acum,trebuie identificata pierderea de presiune,...si din pacate o poti face prin demontarea chiulasei monoblocului si verificarea vizuala a garniturii(oringului) de pe piston si a garniturilor de la [distribuitorul mic] sau de comanda cum ii spun eu...Am mentionat intr-un post anterior si de patania unui alt coleg,care a gasit supapa unisens-accesibila dinspre partea cu pistonul-al carei arc era rupt si/sau scapat pe langa bila.Nu in ultimul rand trebuie verificata pozitia manetei de sensibilitate care da frecventa cu care da suturile de ridicare(corectare pozitie).
Maneta de basculare,daca este pe pozitia neutra nu are nici o legatura... Edited by gcom61, 23 November 2014 - 10:37. |
#2529
Posted 23 November 2014 - 12:03
Principiul de functionare monobloc. Cu rosu am marcat circulatia uleiului.
Pozitia neutra, In acesta pozitie se deschide comunicarea intre spatele supapei de trecere St si carterul instalatiei.Uleiul debitat de pompa impinge in sus supapa St si trece in carter, in acest caz pompa lucreaza in gol. Pozitia ridicare, Prin ridicarea manetei de mana gaura din axul rotativ se aliniaza pe canalul a, astfel uleiul ajunge in spatele supapei St mentinand-o inchisa, ca urmare uleiul sub presiune deschide supapa de retinere Sr si trece in cilindrul de lucru Pozitia coborare, Prin coborarea manetei de mana, axul rotativ pune spatele supapei St in legatura cu carterul , astfel St se deschide si lasa uleiul debitat de pompa sa treaca in carter. Totodata prin rotirea axului partea cilindrica a corpului acestuia deplaseaza in jos supapa de comanda Sc deschizand comunicarea intre canalul b si cavitatea c , uleiul este impins afara din cilindru sub greutatea utilajului din tiranti. Supapa de siguranta S1 intra in functiune atunci cand in cilindru se creeaza o suprapresiune, se afla pe chiulasa monobloc in partea din fata Supapa de siguranta S2 , este pe distibuitor Attached Files |
#2530
Posted 23 November 2014 - 18:12
Vezi sa nu iti piarda presiune pe la cilindru si camasa sa iti fie uzata camasa foarte rau cu rizuri si sa iti uzeze rapid oringul de inchidere de pe piston si pe acolo sa iti scape,ar mai fii garnitura dintre chiuloasa si monobloc cea mare sa iti scape si pe acolo presiune,verifica si supapa din capul pistonul cea cu arc.Oricum trebuie luate pe rand curatate spalate sunt patit nu vorbesc in nestiire de cauza.
|
|
#2531
Posted 25 November 2014 - 20:20
seara buna, dragi colegi forumisti; dupa ce am mai strans niste bani mia-am cumparat urmatoarele: segmenti (nemtesti SM), ax oscilatie( 32 mm), filtru ulei, filtru motorina, set garnituri motor, cheie dinamometrica si am inceput sa ma "distrez" prin curte:
Cand o ajuns tata acasa si o vazut tot tractoru desfacut o zis "Sa imi dea Dumnezeu zile sa il mai vad si pe asta mergand" ), dupaia o venit un vecin (fermier/tractorist/sofer) si cand o vazut si-o pus mainile-n cap ) Axu ala de oscilatie mo cam necajit ca nu o iesit numa cu barosu si bucsile nu sunt uzate de loc, el are uzura in suportul balansor si mai are joc fata-spate. Saptamana viitoare urmeaza sa montez semering grup conic, reglat supape, montat baie ulei, (+pus ulei normal), si montat ax oscilatie cu distantor si bucsi noi. Mi-a mai dat batai de cap si momentul ala cand a trebuit sa bag pistoanele cu segmenti in camasi, am folosit o tabla pe care am strans-o cu un cleste peste segmenti si cu o coada de ciocan am batut pistoanele in jos Era sa uit, imi era dusa si presetupa si cand am batut sa scot axu ala afara so crapat pe langa placa aia ca un "variator"(nustiu cum sa ii zic) Attached FilesEdited by utb-445-dt, 25 November 2014 - 20:23. |
#2533
Posted 25 November 2014 - 21:05
#2534
Posted 25 November 2014 - 21:37
Probabil la ora asta motorul este remontat...Ajuns in faza in care arata, trebuia musai umblat la ambreiaj sa vezi cum se prezinta discurile,rulmentul(rulmentii) si cateii....Ar fi pacat dupa atata munca sa repeti figura pt ambreiaj....
|
#2535
Posted 25 November 2014 - 23:52
Pentru schimbarea presetupei nu trebuie sa ciocanesti axul, axul iese doar daca scoti siguranta de la rulmenti(si implicit daca huruie vreun rulment ca sa il schimbi). Presetupa se afla sub turbina si ca sa o inlocuiesti trebuie sa scoti turbina. Pentru scoaterea turbinei trebuie sa iti confectionezi dintro platbanda de grosime 6-7 mm lungime 80 mm, un extractor, turbina are 2 gauri filetate interior de diametru 8 mm, gauresti platbanda masurand diferenta dintre gaurile turbinei pentru a putea introduce 2 suruburi prin platbanda in gaurile turbinei. O alta gaura o dai intre cele 2 executate anterior pe platbanda(cat mai centrat) diametru 12 mm. Iti mai trebuie un surub de 10 mm diametru + piulita care o sudezi de platbanda la gaura din centru(sudura sa fie bine facuta). Cam asta ii treaba cu extractorul, de folisit cred ca ai inteles mecanismul suruburile de 8 stranse bine(platbanda lipita de turbina) apoi strangi surubul de 10 si ar trebui sa iasa turbina.
Dupa scoaterea turbinei o sa vezi vechea presetupa compusa din 2 bucati una in turbina, cealalta in corpul pompei. Le scoti, cureti bine locul, dai un strat fin de vaselina, introduci partile presetupei noi la locul lor(mare atentie la partea din corpul pompei este foarte fragila, este din grafit, sa nu bati in ea cu nimic, daca o ciobesti pui alta fara sa stai pe ganduri ca nu o sa tina daca se crapa sau ciobeste). Apoi cu ajutorul unei prese de mana cu filet introduci turbina la loc usor pana ajunge in starea de dinaintea extractiei. Cam asta este toata traba! PS Nu inteleg de ce proiectantul nu a pus un simering in locul presetupei? |
|
#2536
Posted 26 November 2014 - 10:31
#2537
Posted 26 November 2014 - 11:58
#2538
Posted 26 November 2014 - 12:07
utb-445-dt, on 26 noiembrie 2014 - 11:58, said:
Apropo, nu stiti cum se regleaza sincroanele la o cutie cu 3 viteze? Imi sare din 3 si 6 |
Anunturi
▶ 3 user(s) are reading this topic
0 members, 3 guests, 0 anonymous users