Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Tractor U445 ( Long 445 tractor )
Last Updated: Apr 18 2024 10:08, Started by
alin990
, Aug 15 2010 06:49
·
108
#2431
Posted 24 October 2014 - 19:38
fir de referinta parca i zice, iese din interiorul releului.
|
#2432
Posted 24 October 2014 - 19:43
Daaaaaa.....
vezi... http://www.daciaclub...ru-t144798.html Edited by gcom61, 24 October 2014 - 19:52. |
#2433
Posted 25 October 2014 - 06:05
#2434
Posted 26 October 2014 - 17:44
Salutare, vin cu o intrebare legat de bujia incandescenta, si mai exact cum ar trbui sa functioneze aceasta corect.
Dupa cate am observat eu normal ar fi ca atunci cand se inroseste sa pulverizeze vapori de motorina, sau sa produca flacara.., Am demontat bujia sa verific daca se inroseste, si da in 10 sec e deja inrosita, dar surpriza nu produce dram de gaz sau flacara... alimentarea cu motorina este ok , ba i,am pus si cu o seringa in capul bujiei sa fiu sigur ca are motorina si nimic , parca de geaba are gaura ai in ea .. este a treia bujie care o cumpar noua. Daca stiti o altfel de bujie de la un alt tractor care sa se potriveasca va rog sa.mi spuneti. Multumesc Edited by Adi112, 26 October 2014 - 17:53. |
#2435
Posted 26 October 2014 - 18:04
Circuitul de alimentare cu motorina trebuie sa fie [sub presiune] .In mod normal trebuie sa existe un vas pe returul de la pompa de injectie,situat cca 20cm mai sus decat bujia si prevazut cu supapa de aerisire.Cand se cupleaza tensiunea,rezistenta incalzeste tubul dublu,care dilatandu-se elibereaza motorina pe/peste nichelina inrosita.In prima faza ies numai vapori si in momentul cand se invarte motorul,creste si presiune pe motorina si vine si aer proaspat pe bujie,care se aprinde...
|
#2436
Posted 26 October 2014 - 18:48
gcom61, on 26 octombrie 2014 - 18:04, said:
Circuitul de alimentare cu motorina trebuie sa fie [sub presiune] .In mod normal trebuie sa existe un vas pe returul de la pompa de injectie,situat cca 20cm mai sus decat bujia si prevazut cu supapa de aerisire.Cand se cupleaza tensiunea,rezistenta incalzeste tubul dublu,care dilatandu-se elibereaza motorina pe/peste nichelina inrosita.In prima faza ies numai vapori si in momentul cand se invarte motorul,creste si presiune pe motorina si vine si aer proaspat pe bujie,care se aprinde... |
#2437
Posted 26 October 2014 - 18:56
a venit cineva la mine sal ajut sa monteze bujia noua , sa o leg la curent. exact asa a patit si el, se rosea dar nu primea motorina, si am incercat de citeva ori. asa ca sa dus inapoi la magazin.
|
#2438
Posted 26 October 2014 - 20:35
ioansuciu82, on 26 octombrie 2014 - 18:56, said:
a venit cineva la mine sal ajut sa monteze bujia noua , sa o leg la curent. exact asa a patit si el, se rosea dar nu primea motorina, si am incercat de citeva ori. asa ca sa dus inapoi la magazin. |
#2439
Posted 27 October 2014 - 22:34
Buna seara.
Va rog sa ma ajutati cu un raspuns la urmatoarea intrebare: Se poate monta o trompa patrata de tractor u445 "de stanga" pe partea dreapta (sau "de dreapta" pe partea stanga)? Eu detin 2 trompe patrate de stanga si vreau sa le montez in locul celor rotunde de pe tractor. Daca este posibil ce modificari sunt necesare? Multumesc. |
#2440
Posted 27 October 2014 - 23:59
Cred ca singura solutie este...sa incerci;te costa ... 4-5 ore de munca.Oricum trebuie sa fi atent la cote,masuratori...
|
|
#2441
Posted 28 October 2014 - 16:30
ziua buna, dragi colegi, iarna asta m-am gandit sa imi reconditionez tractorul, o sa trec direct la subiect, intrebanduva urmatoarele:
1. care este marimea semeringului de la grupul conic 2. unde se monteaza sonda tip bec pentru ulei (mentionand ca am deja sonda tip bulb) 3. alternatorul imi incarca foarte putin(am legat un bec de pozitie la C de pe alternator si deabea se roseste filamentu) ce o fi de vina? alternatoru sau releul de incarcare? 4. vreau sa il segmentez( singur singurel) si mie frica de partea in care trebuie sa ii strang chiuloasa, am eu norocul de a rupe suruburi, asa ca m-am gandit sa cumpar o cheie dinamometrica (la oferta la lidl cu 80 lei, pana la 210Nm) e o alegere buna, ordinea o stiu, dar la ce forta trebe stransa? 5. va trebui sa chem pe cineva sa imi regleze supapele? in rest ii voi mai pune o bujie incandescenta,voi schimba axul de oscilatie,bucsile,..., voi mai face ceva chestii dar care cred ca le stiu deja. Astept raspunsuri! Edited by utb-445-dt, 28 October 2014 - 16:34. |
#2442
Posted 28 October 2014 - 18:03
am uitat sa intreb daca imi trebuie prezoane noi, si daca trebe rectificata "planeitatea" chiuloasei? (iar garnitura de chiuloasa, din clingerit trebe unsa cu ulei inainte de montare?)
|
#2443
Posted 29 October 2014 - 12:15
1- care simering?...sunt 2,cate unul pe fiecare planetara
2-pt a avea si bec si ceaspresiune se monteaza un T in/pe care se monteaza ambele traductoare 3-verifica cu un aparat masura cati volti ai pe baterie cu motorul pornit,la relanti si turat cu sarcina si apoi posteaza 4- eu strang chiulasa cu 12daN 5- jocul la supape= 0.25mm admisie si 0,30mm evacuare 6- nu trebuiesc prezoane (suruburi )noi pt chiulasa 7- se face rectificarea chiulasei sau blocului(planeitatea) in cazul in care ai avut probleme cu etansarea chiulasei,garnitura arsa etc. |
#2444
Posted 29 October 2014 - 12:41
gcom61, on 29 octombrie 2014 - 12:15, said: 1- care simering?...sunt 2,cate unul pe fiecare planetara 2-pt a avea si bec si ceaspresiune se monteaza un T in/pe care se monteaza ambele traductoare 3-verifica cu un aparat masura cati volti ai pe baterie cu motorul pornit,la relanti si turat cu sarcina si apoi posteaza 4- eu strang chiulasa cu 12daN 5- jocul la supape= 0.25mm admisie si 0,30mm evacuare 6- nu trebuiesc prezoane (suruburi )noi pt chiulasa 7- se face rectificarea chiulasei sau blocului(planeitatea) in cazul in care ai avut probleme cu etansarea chiulasei,garnitura arsa etc. |
#2445
Posted 29 October 2014 - 12:49
210Nm=21daN
Eu strang la inceput la 3daN si apoi 12.Acea siguranta exact acel rol il are;de a [semnaliza] ca s-a dus simeringul.Era pe topicul de documentatii un catalog de repere pt U445,poate il mai gasesti.Daca ai un subler,cauta tabla cu grosimea necesara sau cumpara o lera(inclusiv pe net).Daca nu incarca alternatorul cu releul de incarcare,incearca sa pui in locul lui un bec de 21W sau unul de far cu fazele inseriate(fara a folosi pinul de masa)si masoara tensiunea pe baterie.Daca tensiunea creste,este dus releul;daca nu creste sunt duse diodele. Edited by gcom61, 29 October 2014 - 13:08. |
|
#2446
Posted 29 October 2014 - 12:54
gcom61, on 29 octombrie 2014 - 12:49, said: 210Nm=21daN Eu strang la inceput la 3daN si apoi 12.Acea siguranta exact acel rol il are;de a [semnaliza] ca s-a dus simeringul.Era pe topicul de documentatii un catalog de repere pt U445,poate il mai gasesti.Daca ai un subler,cauta tabla cu grosimea necesara sau cumpara o lera(inclusiv pe net).Daca nu incarca alternatorul cu releul de incarcare,incearca sa pui in locul lui un bec de 21W sa unul de far cu fazele inseriate(fara a folosi pinul de masa. |
#2447
Posted 29 October 2014 - 19:37
Buna seara, am o problema cu hidraulicul la un tractor utb 483 fabricatie 2006. Tractorul este relativ nou, 700 ore de functionare. Imi salta plugul in sus, mici impulsuri, sus jos, si cu motorul oprit, scapa plugul jos. Am adus un mecanic a schimbat garniturile de la monobloc, supapele sunt reglate bine, am pus chiar si altele de la alt tractor, tot asa se manifesta. Uleiul din transmisie dimineata este intre minim si maxim. Mentionez ca monoblocul are piston de 95 si are un filtru montat pe el exact ca cel de la motor. Care credeti ca ar fi problema? Mecanicul a spus sa mai bag vreo 2, 3 litri de ulei pt ca in momentul cand pornesti tractorul nu mai este ulei pe joja.
|
#2448
Posted 29 October 2014 - 19:51
Homorod, on 29 octombrie 2014 - 19:37, said:
Buna seara, am o problema cu hidraulicul la un tractor utb 483 fabricatie 2006. Tractorul este relativ nou, 700 ore de functionare. Imi salta plugul in sus, mici impulsuri, sus jos, si cu motorul oprit, scapa plugul jos. Am adus un mecanic a schimbat garniturile de la monobloc, supapele sunt reglate bine, am pus chiar si altele de la alt tractor, tot asa se manifesta. Uleiul din transmisie dimineata este intre minim si maxim. Mentionez ca monoblocul are piston de 95 si are un filtru montat pe el exact ca cel de la motor. Care credeti ca ar fi problema? Mecanicul a spus sa mai bag vreo 2, 3 litri de ulei pt ca in momentul cand pornesti tractorul nu mai este ulei pe joja. |
Anunturi
▶ 3 user(s) are reading this topic
0 members, 3 guests, 0 anonymous users