Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Tractor U445 ( Long 445 tractor )
Last Updated: Apr 18 2024 10:08, Started by
alin990
, Aug 15 2010 06:49
·
108
#2413
Posted 22 October 2014 - 20:18
Pompa in linie trei iesiri gasiti pe SAME 360.cam vechi , 62 CP, consum mai mic decit U445.
|
#2414
Posted 23 October 2014 - 05:26
Pompele de injectie de 445 ,si cred ca si alte modele ,pot fi facute astfel incat sa consume foarte putin,insa cu reducerea puterii.
Ca un motor de 62 cai,consuma mai putin decat unul de 45 cai este posibil numai daca tipul de motor este superior ca si conceptie/generatie.Puterea este ,daca vreti,direct proportionala cu consumul de combustibil si generatia motorului.... |
#2415
Posted 23 October 2014 - 06:19
Nu stiu de ce cautam tot felul de inventii de genu /Oare de ce merge hai sa vedem/cat iti consuma de esti asa nemultumit de consumul lui si vrei sa ii schimbi pompa.Du pompa cu injectoarele la un pompagiu bun rectificale si dupaia ai sa vezi ca esti foarte multumit de consum.Eu nu am nimic in potriva schimba dar nu faci mare lucru.
|
#2416
Posted 23 October 2014 - 13:05
#2417
Posted 23 October 2014 - 15:38
buna ziua. azi miam luat baterie noua de 154 ah , si am vrut sa reglez incarcarea, am releu mecanic. nu am reusit in nici un fel, in relantiu incarca 13,4 si cum il turez merge pina la 14,6, nu am putut sal stabilizez intro limita mai buna intre 13,8 si 14,2 . voi ce releu aveti mecanic sau electronic? cel electronic cum se leaga exact? ms
|
#2418
Posted 23 October 2014 - 18:06
Imi ceri sa pun un diagnostic pe ceva ce nu vad.Sunt multe lucruri care pot influenta cuplarea vitezelor.
Cea mai des intalnita este reglarea incorecta a pozitionarii celor doua axe,dupa ce s-a intervenit la/in cutia de viteze.Din aceasta cauza unul (sau ambele)din pinioane se uzeaza pe o parte si duce la decuplarea la efort mare.O alta cauza poate fi pozitionarea incorecta a furcilor sau lipsa arcurilor si bilelor de blocare/interblocare.eventual pune ceva poze cu cutia cu capacul demontat si cuplat in tr a1-a. Repet este foarte greu sa-mi dau cu parerea despre diferite probleme care pot fi cauzate de mai multi factori. |
#2419
Posted 23 October 2014 - 18:52
va rog frumos, la un 445 standard, de ce baga motorina in baia de ulei....mtmesc..
|
#2420
Posted 23 October 2014 - 18:58
gcom61, on 23 octombrie 2014 - 05:26, said:
Pompele de injectie de 445 ,si cred ca si alte modele ,pot fi facute astfel incat sa consume foarte putin,insa cu reducerea puterii. Ca un motor de 62 cai,consuma mai putin decat unul de 45 cai este posibil numai daca tipul de motor este superior ca si conceptie/generatie.Puterea este ,daca vreti,direct proportionala cu consumul de combustibil si generatia motorului.... Nu ma pricep la asa ceva.A fost doar o parere si nu am facut masuratori exacte.Oricum multumesc mult. |
#2421
Posted 23 October 2014 - 19:01
#2422
Posted 23 October 2014 - 19:06
|
#2423
Posted 23 October 2014 - 19:15
#2424
Posted 24 October 2014 - 07:44
ioansuciu82, on 23 octombrie 2014 - 15:38, said:
buna ziua. azi miam luat baterie noua de 154 ah , si am vrut sa reglez incarcarea, am releu mecanic. nu am reusit in nici un fel, in relantiu incarca 13,4 si cum il turez merge pina la 14,6, nu am putut sal stabilizez intro limita mai buna intre 13,8 si 14,2 . voi ce releu aveti mecanic sau electronic? cel electronic cum se leaga exact? ms buna ziua, -si eu am patit acelasi lucru.......mi-am terminat bateria...de un an...cu incercari reglaj releu mecanic....releu electronic.....si tot degeaba -pana nu am cumparat alternator cu releu incorporat (bosch second cu 100 lei) ...nu am rezolvat problema.....si de atunci nu mai am probleme...am la relanti..si turat 13.92 v iar cu toti consumatorii porniti 13.65 -daca doresti iti pot da schema de incercare a alternatorului cu releu incorporat |
#2425
Posted 24 October 2014 - 12:58
ioansuciu82, on 23 octombrie 2014 - 15:38, said:
buna ziua. azi miam luat baterie noua de 154 ah , si am vrut sa reglez incarcarea, am releu mecanic. nu am reusit in nici un fel, in relantiu incarca 13,4 si cum il turez merge pina la 14,6, nu am putut sal stabilizez intro limita mai buna intre 13,8 si 14,2 . voi ce releu aveti mecanic sau electronic? cel electronic cum se leaga exact? ms |
#2426
Posted 24 October 2014 - 14:02
Dupa ce demontezi capacul de ebonita al releului,vei observa o bobina care atrage o armatura;aceasta la randul ei comuta un circuit intre 2 contacte(rezistente).In prelungirea armaturii(platbandei atrase de electromagnet)este un arc lamelar ,care se sprijina pe o rotita excentrica.Aceasta permite tensionarea acelei lamele astfel incat prin atragerea armaturii de catre electromagnet sa se aleaga intervalul de tensiune(de fapt tensiunea maxima)la care incarca releul.
La unele modele este necesar a se slabi surubul care fixeaza acea rotita si apoi se manevreaza. Iti trebuie un voltmetru pt curent continuu pt a regla tensiunea de incarcare la max 14,3-14,5V |
#2427
Posted 24 October 2014 - 15:18
sorin100000, on 24 octombrie 2014 - 07:44, said: buna ziua, -si eu am patit acelasi lucru.......mi-am terminat bateria...de un an...cu incercari reglaj releu mecanic....releu electronic.....si tot degeaba -pana nu am cumparat alternator cu releu incorporat (bosch second cu 100 lei) ...nu am rezolvat problema.....si de atunci nu mai am probleme...am la relanti..si turat 13.92 v iar cu toti consumatorii porniti 13.65 -daca doresti iti pot da schema de incercare a alternatorului cu releu incorporat gcom61, on 24 octombrie 2014 - 14:02, said:
Dupa ce demontezi capacul de ebonita al releului,vei observa o bobina care atrage o armatura;aceasta la randul ei comuta un circuit intre 2 contacte(rezistente).In prelungirea armaturii(platbandei atrase de electromagnet)este un arc lamelar ,care se sprijina pe o rotita excentrica.Aceasta permite tensionarea acelei lamele astfel incat prin atragerea armaturii de catre electromagnet sa se aleaga intervalul de tensiune(de fapt tensiunea maxima)la care incarca releul. La unele modele este necesar a se slabi surubul care fixeaza acea rotita si apoi se manevreaza. Iti trebuie un voltmetru pt curent continuu pt a regla tensiunea de incarcare la max 14,3-14,5V |
|
#2428
Posted 24 October 2014 - 15:54
Atunci mergi pe 14,5 maxim;cu faruri aprinse si turatia de lucru sa ai peste 13V.Nu este nici o problema daca la relanti incarcarea este la13 v...
Ai de ales in a avea o baterie pt 4-5 ani si eventual o pornire ceva mai grea(dar nu neaparat),pt o incarcare de 14,3-14,5V si a avea o baterie la 14,8V(maxim teoretic) cu porniri mai rapide?! si durata de viata a bateriei de .....nu stiu.... Edited by gcom61, 24 October 2014 - 15:57. |
#2429
Posted 24 October 2014 - 17:26
da... asa e.. acuma am venit de la mesterit si tot nimic nam facut. il pun la maxim 14,5 si daca opresc motoru si il pornesc iar incarcarea se tot duce la naiba pina la 15, dupa citeva ambalari scade iar. am mai avut un releu , ala mergea invers, cind turam scadea incarcarea. lam pus intre ciocan si nicovala si am scapat de el asa o sa pateasca si asta de pe el cit de curind cind vin cu altul nou. as lua electronic dar nu stiu unde vine firul ala, si nu stiu daca ar fi mai bun.
|
#2430
Posted 24 October 2014 - 19:35
Care fir?...
Le:...unele modele electronice,exista un fir ,care se leaga la borna + a alternatorului,insa poate fi legat la + care vine la releu cand este pus contactul. Edited by gcom61, 24 October 2014 - 19:41. |
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users