Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Cu ce va aparati de cainii agresi...

Nu imi platiti coletul cu cardul ...

Mi-au disparut amigdalitele ?

Exista vreun plan de terorizare p...
 Schimbare adresa DNS IPv4 pe rout...

Recomandare Barebone

Monede JO 2024

Suprasolicitare sistem electric
 CIV auto import

Mutare in MOZAMBIC - pareri, expe...

Scoatere antifurt airtag de pe ha...

Magnet in loc de clește pent...
 Cumparat/Locuit in apartament si ...

Pot folosi sistemul PC pe post de...

Sokol cu distorsiuni de cross-over

Filtru apa potabila cu osmoza inv...
 

Tractor U445 ( Long 445 tractor )

* * * * - 4 votes
  • Please log in to reply
6712 replies to this topic

#2413
m_maru

m_maru

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,297
  • Înscris: 04.05.2013
Pompa in linie trei iesiri gasiti pe SAME  360.cam vechi , 62 CP, consum mai mic decit U445.

#2414
gcom61

gcom61

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,824
  • Înscris: 21.01.2007
Pompele de injectie de 445 ,si cred ca si alte modele ,pot fi facute astfel incat sa consume foarte putin,insa cu reducerea puterii.
Ca un motor de 62 cai,consuma mai putin decat unul de 45 cai este posibil numai daca tipul de motor este superior ca si conceptie/generatie.Puterea este ,daca vreti,direct proportionala cu consumul de combustibil si generatia motorului....

#2415
TudorCJ

TudorCJ

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,079
  • Înscris: 31.03.2011
Nu stiu de ce cautam tot felul de inventii de genu /Oare de ce merge hai sa vedem/cat iti consuma de esti asa  nemultumit de consumul lui si vrei sa ii schimbi pompa.Du pompa cu injectoarele la un pompagiu bun rectificale si dupaia ai sa vezi ca esti foarte multumit de consum.Eu nu am nimic in potriva schimba dar nu faci mare lucru.

#2416
gxgvalentin

gxgvalentin

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 212
  • Înscris: 07.07.2013

 gcom61, on 23 octombrie 2014 - 05:26, said:


sal poti sa-mi spui si mie din ce cauza imi sare maneta de la cutia de viteze in treapta 1 pe mare...imi sare cand trage mai greu (ex. La arat) am cutie cu o maneta si trei viteze...mersi

#2417
ioansuciu82

ioansuciu82

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 473
  • Înscris: 15.09.2013
buna ziua. azi miam luat baterie noua de 154 ah , si  am vrut sa reglez incarcarea, am releu mecanic. nu am reusit in nici un fel, in relantiu incarca 13,4 si cum il turez merge pina la 14,6, nu am putut sal stabilizez intro limita mai buna intre 13,8 si 14,2  . voi ce releu aveti mecanic sau electronic? cel electronic cum se leaga exact? ms

#2418
gcom61

gcom61

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,824
  • Înscris: 21.01.2007
Imi ceri sa pun un diagnostic pe ceva ce nu vad.Sunt multe lucruri care pot influenta cuplarea vitezelor.
Cea mai des intalnita este reglarea incorecta a pozitionarii celor doua axe,dupa ce s-a intervenit la/in cutia de viteze.Din aceasta cauza unul (sau ambele)din pinioane se uzeaza pe o parte si duce la decuplarea la efort mare.O alta cauza poate fi pozitionarea incorecta a furcilor sau lipsa arcurilor si bilelor de blocare/interblocare.eventual pune ceva poze cu cutia cu capacul demontat si cuplat in tr a1-a.
Repet este foarte greu sa-mi dau cu parerea despre diferite probleme care pot fi cauzate de mai multi factori.

#2419
pop1981

pop1981

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 2
  • Înscris: 24.02.2014
va rog frumos, la un 445 standard, de ce baga motorina in baia de ulei....mtmesc..

#2420
m_maru

m_maru

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,297
  • Înscris: 04.05.2013

 gcom61, on 23 octombrie 2014 - 05:26, said:

Pompele de injectie de 445 ,si cred ca si alte modele ,pot fi facute astfel incat sa consume foarte putin,insa cu reducerea puterii.
Ca un motor de 62 cai,consuma mai putin decat unul de 45 cai este posibil numai daca tipul de motor este superior ca si conceptie/generatie.Puterea este ,daca vreti,direct proportionala cu consumul de combustibil si generatia motorului....

Nu ma pricep la asa ceva.A fost doar o parere si nu am facut masuratori exacte.Oricum multumesc mult.

#2421
rhdghdhs

rhdghdhs

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,462
  • Înscris: 22.05.2011

 pop1981, on 23 octombrie 2014 - 18:52, said:

va rog frumos, la un 445 standard, de ce baga motorina in baia de ulei....mtmesc..
poate doar sa speli motorul cateva secunde
ps... am inteles gresit intrebarea ta...

Edited by rhdghdhs, 23 October 2014 - 19:07.


#2422
ioansuciu82

ioansuciu82

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 473
  • Înscris: 15.09.2013

 pop1981, on 23 octombrie 2014 - 18:52, said:

va rog frumos, la un 445 standard, de ce baga motorina in baia de ulei....mtmesc..
simering pompa injectie uzat sau rupt

#2423
gcom61

gcom61

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,824
  • Înscris: 21.01.2007

 ioansuciu82, on 23 octombrie 2014 - 19:06, said:

simering pompa injectie uzat sau rupt
si...membrana pompa alimentare sparta si fara distantier,injectoare care pisa....

#2424
sorin100000

sorin100000

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 80
  • Înscris: 07.10.2013

 ioansuciu82, on 23 octombrie 2014 - 15:38, said:

buna ziua. azi miam luat baterie noua de 154 ah , si  am vrut sa reglez incarcarea, am releu mecanic. nu am reusit in nici un fel, in relantiu incarca 13,4 si cum il turez merge pina la 14,6, nu am putut sal stabilizez intro limita mai buna intre 13,8 si 14,2  . voi ce releu aveti mecanic sau electronic? cel electronic cum se leaga exact? ms

buna ziua,

-si eu am patit acelasi lucru.......mi-am terminat bateria...de un an...cu incercari reglaj releu mecanic....releu electronic.....si tot degeaba
-pana nu am cumparat alternator cu releu incorporat (bosch second cu 100 lei) ...nu am rezolvat problema.....si de atunci nu mai am probleme...am la relanti..si turat 13.92 v iar cu toti consumatorii porniti 13.65
-daca doresti iti pot da schema de incercare a alternatorului cu releu incorporat

#2425
utb-445-dt

utb-445-dt

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 73
  • Înscris: 25.09.2013

 ioansuciu82, on 23 octombrie 2014 - 15:38, said:

buna ziua. azi miam luat baterie noua de 154 ah , si  am vrut sa reglez incarcarea, am releu mecanic. nu am reusit in nici un fel, in relantiu incarca 13,4 si cum il turez merge pina la 14,6, nu am putut sal stabilizez intro limita mai buna intre 13,8 si 14,2  . voi ce releu aveti mecanic sau electronic? cel electronic cum se leaga exact? ms
zimi si mie, cum se regleaza releul mecanic?

#2426
gcom61

gcom61

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,824
  • Înscris: 21.01.2007
Dupa ce demontezi capacul de ebonita al releului,vei observa o bobina care atrage o armatura;aceasta la randul ei comuta un circuit intre 2 contacte(rezistente).In prelungirea armaturii(platbandei atrase de electromagnet)este un arc lamelar ,care se sprijina pe o rotita excentrica.Aceasta permite tensionarea acelei lamele astfel incat prin atragerea armaturii de catre electromagnet sa se aleaga intervalul de tensiune(de fapt tensiunea maxima)la care incarca releul.
La unele modele este necesar a se slabi surubul care fixeaza acea rotita si apoi se manevreaza.
Iti trebuie un voltmetru pt curent continuu pt a regla tensiunea de incarcare la max 14,3-14,5V

#2427
ioansuciu82

ioansuciu82

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 473
  • Înscris: 15.09.2013

 sorin100000, on 24 octombrie 2014 - 07:44, said:


buna ziua,

-si eu am patit acelasi lucru.......mi-am terminat bateria...de un an...cu incercari reglaj releu mecanic....releu electronic.....si tot degeaba
-pana nu am cumparat alternator cu releu incorporat (bosch second cu 100 lei) ...nu am rezolvat problema.....si de atunci nu mai am probleme...am la relanti..si turat 13.92 v iar cu toti consumatorii porniti 13.65
-daca doresti iti pot da schema de incercare a alternatorului cu releu incorporat
o sa incerc sa schimb cu un releu electronic sau altul mecanic.

 gcom61, on 24 octombrie 2014 - 14:02, said:

Dupa ce demontezi capacul de ebonita al releului,vei observa o bobina care atrage o armatura;aceasta la randul ei comuta un circuit intre 2 contacte(rezistente).In prelungirea armaturii(platbandei atrase de electromagnet)este un arc lamelar ,care se sprijina pe o rotita excentrica.Aceasta permite tensionarea acelei lamele astfel incat prin atragerea armaturii de catre electromagnet sa se aleaga intervalul de tensiune(de fapt tensiunea maxima)la care incarca releul.
La unele modele este necesar a se slabi surubul care fixeaza acea rotita si apoi se manevreaza.
Iti trebuie un voltmetru pt curent continuu pt a regla tensiunea de incarcare la max 14,3-14,5V
la releul care il am daca pun incarcarea maxima la 14,3 in relanti nu incarca mai mult de 13,4 si in turatie normala pe undeva la 13,8

#2428
gcom61

gcom61

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,824
  • Înscris: 21.01.2007
Atunci mergi pe 14,5 maxim;cu faruri aprinse si turatia de lucru sa ai peste 13V.Nu este nici o problema daca la relanti incarcarea este la13 v...
Ai de ales in a avea o baterie pt 4-5 ani si eventual o pornire ceva mai grea(dar nu neaparat),pt o incarcare de 14,3-14,5V si a avea o baterie la 14,8V(maxim teoretic) cu porniri mai rapide?! si durata de viata a bateriei de .....nu stiu....

Edited by gcom61, 24 October 2014 - 15:57.


#2429
ioansuciu82

ioansuciu82

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 473
  • Înscris: 15.09.2013
da... asa e.. acuma am venit de la mesterit si tot nimic nam facut. il pun la maxim 14,5  si daca opresc motoru si il pornesc iar  incarcarea se tot duce la naiba pina la 15, dupa citeva ambalari scade iar. am mai avut un releu , ala mergea invers, cind turam scadea incarcarea. lam pus intre ciocan si nicovala si am scapat de el asa o sa pateasca si asta de pe el cit de curind cind vin cu altul nou. as lua electronic dar nu stiu unde vine firul ala, si nu stiu daca ar fi mai bun.

#2430
gcom61

gcom61

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,824
  • Înscris: 21.01.2007
Care fir?...

Le:...unele modele electronice,exista un fir ,care se leaga la borna + a alternatorului,insa poate fi legat la + care vine la releu cand este pus contactul.

Edited by gcom61, 24 October 2014 - 19:41.


Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate