Tractor U445 ( Long 445 tractor )
#2287
Posted 15 September 2014 - 20:47
TudorCJ, on 15 septembrie 2014 - 20:26, said:
Revin cu problema cu turometru am rezolvat-o prin turometru prin cablu si ii multumesc lui George(gcom61) pentru sfatu cu reductia prinsa in motor.Referitor la turometru cel electrionic o sa incerc si faza cu firul dar poate mai incolo cand mai am timp liber acuma am de lucru la camp.Pun si cateva poze sa vedeti. Da nu ai turometru original ? eu am vazut in targu de masini la noi chiar duminica trecuta pot sa il cumpar si asa am drum spre cluj peste o saptamana si daca vrei poate te rezolv cu turometru gcom61, on 15 septembrie 2014 - 05:24, said:
Planetarele la 445 nu sunt [prinse ] in diferential ci in trompa.Daca schimbi benzile de franare,atunci obligatoriu schimba si semeringurile la diferential.In mod normal ,ar trebui sa existe niste aparatori de tabla care impiedica ajungerea accidentala a uleiului pe banda de franare(de la semering).Ai grija cum le pozitionezi.Dupa schimbarea benzilor ,verifica reglajul de [centrare] al benzilor;se gaseste sub capacul de tabla de sub transmisie si curata bine toata zona ,inclusiv acele gauri cu splinturi in ele.Tot acum ai putea sa ridici putin tinuta tractorului prin rotirea trompelor. Edited by liviu_anc, 15 September 2014 - 20:48. |
#2288
Posted 16 September 2014 - 20:03
Iti multumesc mult Liviu turometru ii orginal dar lam scris eu cu alb cum am putut cifrele pentru ca se cojise si de lua de pe el de nu mai ramanea decat tabla.Multumesc oricum dar ii bun asta pe viitor ii bag iluminat 4 leduri albe sa se vada bine noaptea si gata.La modele mai noi am inteles ca ii la pompa de apa in fata prins.
|
#2289
Posted 17 September 2014 - 10:16
daca mai intereseaza pe cineva furtunul acela - am apucat intr-un final sa masor. are 28 de mm teava in diametru, si furtunul are cam 20 de cm lungime. poate sa fie mai scurt / lung ca oricum se prinde in coliere la ambele capete si nu are coturi sau alte inconveniente.
As mai avea o alta intreabare: la mine electromotorul nu prea mai merge. face "clanc" si nu invarte. trebuie sa-i dau de cateva ori ca sa porneasca. Cateodata, daca ii fac direct scurt intre + si - cu o surubelnita direct pe electromotor, porneste. M-am dus cu electromotorul la reparat, insa mi-au cerut 250 de lei. Ceea ce mi se pare mult, tinand cont ca am gasit niste electromotoare noi, la 520 de lei. Numai ca astea sunt mai mici. A mai incercat cineva electromotoare d-astea mai mici? Ce-mi recomandati? |
#2290
Posted 17 September 2014 - 12:03
niqn102, on 17 septembrie 2014 - 10:16, said:
daca mai intereseaza pe cineva furtunul acela - am apucat intr-un final sa masor. are 28 de mm teava in diametru, si furtunul are cam 20 de cm lungime. poate sa fie mai scurt / lung ca oricum se prinde in coliere la ambele capete si nu are coturi sau alte inconveniente. As mai avea o alta intreabare: la mine electromotorul nu prea mai merge. face "clanc" si nu invarte. trebuie sa-i dau de cateva ori ca sa porneasca. Cateodata, daca ii fac direct scurt intre + si - cu o surubelnita direct pe electromotor, porneste. M-am dus cu electromotorul la reparat, insa mi-au cerut 250 de lei. Ceea ce mi se pare mult, tinand cont ca am gasit niste electromotoare noi, la 520 de lei. Numai ca astea sunt mai mici. A mai incercat cineva electromotoare d-astea mai mici? Ce-mi recomandati? [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/_f6kM1e1fBA?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Edited by liviu_anc, 17 September 2014 - 12:09. |
#2291
Posted 17 September 2014 - 12:46
niqn102, on 17 septembrie 2014 - 10:16, said:
daca mai intereseaza pe cineva furtunul acela - am apucat intr-un final sa masor. are 28 de mm teava in diametru, si furtunul are cam 20 de cm lungime. poate sa fie mai scurt / lung ca oricum se prinde in coliere la ambele capete si nu are coturi sau alte inconveniente. As mai avea o alta intreabare: la mine electromotorul nu prea mai merge. face "clanc" si nu invarte. trebuie sa-i dau de cateva ori ca sa porneasca. Cateodata, daca ii fac direct scurt intre + si - cu o surubelnita direct pe electromotor, porneste. M-am dus cu electromotorul la reparat, insa mi-au cerut 250 de lei. Ceea ce mi se pare mult, tinand cont ca am gasit niste electromotoare noi, la 520 de lei. Numai ca astea sunt mai mici. A mai incercat cineva electromotoare d-astea mai mici? Ce-mi recomandati? ca sa-l repari ai putea schimba solenoidu [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/_f6kM1e1fBA?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] da daca ai un multimetru la indemana ai putea verifica daca functioneaza acel intrerupator primu pas : scoti tablita de cupru de aici sau daca e cablu scoti cablu (am vazut la boshuri) [ https://fbcdn-sphotos-d-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xpf1/v/t1.0-9/10377539_1463493393930569_5944393034025361928_n.jpg?oh=61371a2d1456885a20e0b2859566115c&oe=549A1A40&__gda__=1422755711_57b7e37fa5138e0a35f375e337ffbc1c - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Al doilea pas e Setezi multimetru pe 200ohm orice range merge (rezistenta) [ https://fbcdn-sphotos-e-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xfa1/v/t1.0-9/10702113_1463498860596689_9009304026538121465_n.jpg?oh=543a9c85e57b985f29aa031ed92091a5&oe=5485CBC4&__gda__=1417991503_31bbb6c37729d759aaf7c99dbec016b6 - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Al treilea pas pui multimetrului pe =====>>> [ https://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xpa1/v/t1.0-9/10460988_1463493383930570_3583467507736696778_n.jpg?oh=69eb07d29293c46e1d7f8ae478806192&oe=548F23F9&__gda__=1418718611_9c999f704eb4b02400b4c357f087f707 - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Ultimu pas cand dai la automat ar trebui sa apara 0 pe multimetru *te sfatuiesc sa faci asta atunci cand ai electromotoru scos (cand e pus pe motor arunca bendixu pe volanta daca il prinde gresit ar putea rupe bendixu sau volanta) [ https://fbcdn-sphotos-b-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xfp1/v/t1.0-9/10408696_1463501997263042_3716542910406635668_n.jpg?oh=f6efd68444fc157546c364904378c628&oe=54C96EC9&__gda__=1422187673_0fd8af60951902988e8fb1811205d23f - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] oricum in principiu acesta functioneaza majoritatea electomotoarelor Edited by liviu_anc, 17 September 2014 - 13:00. |
#2292
Posted 17 September 2014 - 13:05
Buna ziua,
As dori sa-mi reglez si eu directia la tractorul meu 445 cu servodirectie si nu stiu cum sa procedez. Mentionez ca am ceva jocuri mici la "pivoti", dar problema mea cea mare este cand iau viraj maxim la stanga...imi ajunge roata din stanga aproape de ax si daca nu sunt atent imi rupe fuzeta (lucru ce l-am patit de cateva ori si este f neplacut). Va multumesc pentru totate sfaturile primite pana acum. Sa aveti o zi frumoasa Pe curand |
#2293
Posted 17 September 2014 - 13:10
si ca tot veni vorba de electomotor am un vecin de a schimbat vreo 4 contacte de pornire la tractor 445Dt intr-un timp foarte scurt (se topesc pur si simplu) l-am sfatuit sa puna un releu de faruri intre intrerupator si electromotor
a mentionat ca se topesc doar atunci cand da la automat si da bujia functioneaza cum trebuie nu e de acolo (in cazu in care ziceti ca ar avea scurt la ea ) sorin100000, on 17 septembrie 2014 - 13:05, said:
Buna ziua, As dori sa-mi reglez si eu directia la tractorul meu 445 cu servodirectie si nu stiu cum sa procedez. Mentionez ca am ceva jocuri mici la "pivoti", dar problema mea cea mare este cand iau viraj maxim la stanga...imi ajunge roata din stanga aproape de ax si daca nu sunt atent imi rupe fuzeta (lucru ce l-am patit de cateva ori si este f neplacut). Va multumesc pentru totate sfaturile primite pana acum. Sa aveti o zi frumoasa Pe curand Edited by liviu_anc, 17 September 2014 - 13:15. |
#2294
Posted 17 September 2014 - 13:25
liviu_anc, on 17 septembrie 2014 - 13:10, said:
si ca tot veni vorba de electomotor am un vecin de a schimbat vreo 4 contacte de pornire la tractor 445Dt intr-un timp foarte scurt (se topesc pur si simplu) l-am sfatuit sa puna un releu de faruri intre intrerupator si electromotor a mentionat ca se topesc doar atunci cand da la automat si da bujia functioneaza cum trebuie nu e de acolo (in cazu in care ziceti ca ar avea scurt la ea ) pune niste poze cu cilindru hidraulic unde e pus si unde e prins Attached Files |
#2295
Posted 17 September 2014 - 15:12
sorin100000, on 17 septembrie 2014 - 13:25, said:
din pacate nu pot pune poze apropiate doar dupa weekendul urmator (tractorul e la parintii mei)..am una mai departata si poate va faceti o imagine..., dar va pot spune ca cilindrul hidraulic e partea stanga a tractorului si e prins de tractor de caroserie langa scara tractorului [ http://m0.tocmai.ro/f/i/normal/0/1517/15170920_1.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] cred ca ar merge reglat da numai prin modificarea prinderi adica sa il muti de acolo intr-o pozitie in care nu mai poate forta fuzeta TudorCJ, on 16 septembrie 2014 - 20:03, said:
Iti multumesc mult Liviu turometru ii orginal dar lam scris eu cu alb cum am putut cifrele pentru ca se cojise si de lua de pe el de nu mai ramanea decat tabla.Multumesc oricum dar ii bun asta pe viitor ii bag iluminat 4 leduri albe sa se vada bine noaptea si gata.La modele mai noi am inteles ca ii la pompa de apa in fata prins. |
#2296
Posted 17 September 2014 - 16:25
ma baieti de cate ori ati uitat bordu pes la tractor???? cel putin eu de multe si m-am gandit sa gasesc o metoda de a nu-l mai uita pus m-am gandit sa gasesc un circuit care se activeaza atunci cand scade voltaju sub 13.5 sau mai mult
liviu_anc, on 17 septembrie 2014 - 16:22, said:
ma baieti de cate ori ati uitat bordu pes la tractor???? cel putin eu de multe si m-am gandit sa gasesc o metoda de a nu-l mai uita pus m-am gandit sa gasesc un circuit care se activeaza atunci cand scade voltaju sub 13.5 sau mai mult unde pot sa gasesc asa ceva eu am gasit ceva da nu stiu daca ar functiona [ http://www.eleccircuit.com/wp-content/uploads/2009/10/voltage-sensitive-oscillator-by-2n4891.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ][ https://www.youtube-nocookie.com/embed/014CLJ98P1Q?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Edited by liviu_anc, 17 September 2014 - 16:41. |
|
#2297
Posted 17 September 2014 - 16:31
niqn102, on 17 septembrie 2014 - 10:16, said:
daca mai intereseaza pe cineva furtunul acela - am apucat intr-un final sa masor. are 28 de mm teava in diametru, si furtunul are cam 20 de cm lungime. poate sa fie mai scurt / lung ca oricum se prinde in coliere la ambele capete si nu are coturi sau alte inconveniente. As mai avea o alta intreabare: la mine electromotorul nu prea mai merge. face "clanc" si nu invarte. trebuie sa-i dau de cateva ori ca sa porneasca. Cateodata, daca ii fac direct scurt intre + si - cu o surubelnita direct pe electromotor, porneste. M-am dus cu electromotorul la reparat, insa mi-au cerut 250 de lei. Ceea ce mi se pare mult, tinand cont ca am gasit niste electromotoare noi, la 520 de lei. Numai ca astea sunt mai mici. A mai incercat cineva electromotoare d-astea mai mici? Ce-mi recomandati? Acceasi problema am avut-o si eu cu electromotorul, la cateva porniri imi facea acel "clanc" si la fel ca tine am procedat cu porniri repetate sau surubelnita, dupa cum zicea si colegul mai sus, iti sare bendixu, dupa reparati "clasice" cu inlocuit carbuni, incarcare cu cositor, etc, am rezolvat cu cate o saiba la fiecare surub de prindere si astfel nu imi mai "sare". Sper sa iti fie de folos treaba asta. |
#2298
Posted 17 September 2014 - 17:08
Daca pui saibe la suruburile de prindere, nu se departeaza bendixul de volanta? si implicit electromotorul de..restul motorului? Ma gandesc ca 1 la mana - exista riscul sa nu prinda bine dintii de la electromotor pe volanta, si de aici sa existe o uzura accelerata, si 2 la mana - prin acel spatiu creat poate intra foarte usor praf, mizerie, etc, care sa ajunga unde nu trebuie... sau la spalare/ploaie sa intre apa pe langa electromotor.
O sa incerc si la alt atelier de reparatii. Apropo, am citit tot topicul asta (da, toate cele 128 de pagini) si am observat ca voi aveti baterii de 100, 110, 154... ce vorbiti voi acolo ca io am de 180 si orice ar fi mai putin de atat nu-l porneste. In schimb, mai am un U650 care porneste cu baterie de 75 (bateria pe care o am pe un logan 1.5dci) dar problema e ca daca o las pe el o fierbe, se incinge de nu poti sa pui mana pe ea si se raceste abia a doua zi. Asa ca o folosesc doar sa-l pornesc si dupa aia o dau jos. Cu U650 am mai multe probleme, si e si mai nou, da' tot am probleme cu el de cand l-am luat (de nou), in special pe partea hidraulica. |
#2299
Posted 17 September 2014 - 17:28
niqn102, on 17 septembrie 2014 - 17:08, said:
Daca pui saibe la suruburile de prindere, nu se departeaza bendixul de volanta? si implicit electromotorul de..restul motorului? Ma gandesc ca 1 la mana - exista riscul sa nu prinda bine dintii de la electromotor pe volanta, si de aici sa existe o uzura accelerata, si 2 la mana - prin acel spatiu creat poate intra foarte usor praf, mizerie, etc, care sa ajunga unde nu trebuie... sau la spalare/ploaie sa intre apa pe langa electromotor. O sa incerc si la alt atelier de reparatii. Apropo, am citit tot topicul asta (da, toate cele 128 de pagini) si am observat ca voi aveti baterii de 100, 110, 154... ce vorbiti voi acolo ca io am de 180 si orice ar fi mai putin de atat nu-l porneste. In schimb, mai am un U650 care porneste cu baterie de 75 (bateria pe care o am pe un logan 1.5dci) dar problema e ca daca o las pe el o fierbe, se incinge de nu poti sa pui mana pe ea si se raceste abia a doua zi. Asa ca o folosesc doar sa-l pornesc si dupa aia o dau jos. Cu U650 am mai multe probleme, si e si mai nou, da' tot am probleme cu el de cand l-am luat (de nou), in special pe partea hidraulica. |
#2300
Posted 17 September 2014 - 17:35
motorul ca motorul, e problema de mecanicii din zona mea. cred ca are probleme tractorul si la instalatia electrica, electromotorul cum ziceam, e dus... am 2 electromotoare si le fac prin rotatie, dar niciunul nu e pus la punct, cablurile sunt mancate, trebuie sa-i schimb toata instalatia electrica, bordul nu merge, franele nu-i mai tin, furtunul ala de-l cautam acu' cateva pagini s-a spart....
In fine, cred ca tre sa-i schimb din nou setul motor si duzele la injectoare + verificat/reglat pompa de injectie si partea electrica. Problema e ca nu am un mecanic bun care sa ma directioneze macar inspre ce trebuie sa-i fac... de unde sa incep... am avut un "mecanic" cred ca avea 80 de ani ) mi-a luat banii pentru stat pe scaun in timp ce eu schimbam pompa hidraulica la U650. Si dupa ce am schimbat-o eu singur, fara sa stiu ce fac, bineinteles ca m-a pus sa o fortez inauntru si i-am ciupit garnitura si pierdea presiune ca si cea veche... noroc ca am dat de alt mecanic care m-a trimis dupa garnituri (7 lei), am schimbat-o pe aia si nu am mai avut treaba. Nu ma deranjeaza sa pun eu mana, dar tre sa stiu ce fac. acuma stiu sa schimb pompa hidraulica la U650 ) |
#2301
Posted 17 September 2014 - 18:12
niqn102, on 17 septembrie 2014 - 17:35, said:
motorul ca motorul, e problema de mecanicii din zona mea. cred ca are probleme tractorul si la instalatia electrica, electromotorul cum ziceam, e dus... am 2 electromotoare si le fac prin rotatie, dar niciunul nu e pus la punct, cablurile sunt mancate, trebuie sa-i schimb toata instalatia electrica, bordul nu merge, franele nu-i mai tin, furtunul ala de-l cautam acu' cateva pagini s-a spart.... In fine, cred ca tre sa-i schimb din nou setul motor si duzele la injectoare + verificat/reglat pompa de injectie si partea electrica. Problema e ca nu am un mecanic bun care sa ma directioneze macar inspre ce trebuie sa-i fac... de unde sa incep... am avut un "mecanic" cred ca avea 80 de ani ) mi-a luat banii pentru stat pe scaun in timp ce eu schimbam pompa hidraulica la U650. Si dupa ce am schimbat-o eu singur, fara sa stiu ce fac, bineinteles ca m-a pus sa o fortez inauntru si i-am ciupit garnitura si pierdea presiune ca si cea veche... noroc ca am dat de alt mecanic care m-a trimis dupa garnituri (7 lei), am schimbat-o pe aia si nu am mai avut treaba. Nu ma deranjeaza sa pun eu mana, dar tre sa stiu ce fac. acuma stiu sa schimb pompa hidraulica la U650 ) |
|
#2303
Posted 17 September 2014 - 18:46
sorin100000, on 17 septembrie 2014 - 13:05, said:
Buna ziua, As dori sa-mi reglez si eu directia la tractorul meu 445 cu servodirectie si nu stiu cum sa procedez. Mentionez ca am ceva jocuri mici la "pivoti", dar problema mea cea mare este cand iau viraj maxim la stanga...imi ajunge roata din stanga aproape de ax si daca nu sunt atent imi rupe fuzeta (lucru ce l-am patit de cateva ori si este f neplacut). Va multumesc pentru totate sfaturile primite pana acum. Sa aveti o zi frumoasa Pe curand Attached Files |
#2304
Posted 17 September 2014 - 19:00
niqn102, on 17 septembrie 2014 - 18:20, said:
cand ai drum prin judetul giurgiu? si totusi am niste rude pe la bolentin poate cand vin pe acolo si app stiu un baiat de se pricepe foarte bine si e din giurgiu @gcom61 vorbeste cu el poate te rezolva Daca erai din gorj te rezolvam Edited by liviu_anc, 17 September 2014 - 19:11. |
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users