Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Tractor U445 ( Long 445 tractor )
#2233
Posted 22 August 2014 - 09:53
@liviu_anc...condensatorul ala de dacie nu are rol de netezire,asa cum ai incercat tu sa explici;acumulatorul insusi are acest rol,cel putin de 2000 000 de ori cat acel condensator.In cel mai bun caz,acel condensator poate contribui la diminuarea parazitilor radio,asta in caz ca doreste sa monteze asa ceva pe tractor(radio).
Acea diagrama este o diagrama generica de redresare monoalternanta;alternatorul are bobinaj si redresare trifazata. Acea pulsatie rezultata din redresare (sau riplu-cum se mai numeste) este cu atat mai mare cu cat frecventa tensiunii redresate este mai mica si curentul consumatorului mai mare. |
#2234
Posted 22 August 2014 - 12:31
gcom61, on 22 august 2014 - 09:53, said:
@liviu_anc...condensatorul ala de dacie nu are rol de netezire,asa cum ai incercat tu sa explici;acumulatorul insusi are acest rol,cel putin de 2000 000 de ori cat acel condensator.In cel mai bun caz,acel condensator poate contribui la diminuarea parazitilor radio,asta in caz ca doreste sa monteze asa ceva pe tractor(radio). Acea diagrama este o diagrama generica de redresare monoalternanta;alternatorul are bobinaj si redresare trifazata. Acea pulsatie rezultata din redresare (sau riplu-cum se mai numeste) este cu atat mai mare cu cat frecventa tensiunii redresate este mai mica si curentul consumatorului mai mare. Edited by liviu_anc, 22 August 2014 - 12:49. |
#2235
Posted 22 August 2014 - 12:52
liviu_anc, on 22 august 2014 - 12:31, said:
stiu asta da eu nu am gasit grafic trifazat cred ca ar fi de la o sursa lineara si totusi eu l-am pus pt ca mi-am pus radio pe el Edited by liviu_anc, 22 August 2014 - 12:52. |
#2236
Posted 23 August 2014 - 13:13
wtf cred ca gasi problema de ce dansau tiranti [ https://fbcdn-sphotos-b-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xaf1/v/t1.0-9/q87/p240x240/10492003_1442786532667922_511790216306529941_n.jpg?oh=ddcdcd582107f5804eafe59b48fb2276&oe=54740A25&__gda__=1417168288_1a7d6ebbe1c902a7b9f43d7169f7a66c - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ][ https://scontent-b-fra.xx.fbcdn.net/hphotos-xap1/v/t1.0-9/1526906_1442786496001259_1396736967734681150_n.jpg?oh=c720c749f51b66894a1eb1a8fa5762eb&oe=54665ADA - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ][ https://scontent-a-fra.xx.fbcdn.net/hphotos-xfa1/v/t1.0-9/10599639_1442786526001256_3093237967447284697_n.jpg?oh=22bd1dba168515249d490dbb759b6f8f&oe=547F343B - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ][ https://scontent-b-fra.xx.fbcdn.net/hphotos-xap1/v/t1.0-9/10606072_1442786489334593_6651944003321909607_n.jpg?oh=0b6cff005fb475da165d4919206d2c7c&oe=547CB1A5 - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
|
#2237
Posted 23 August 2014 - 13:58
Salut!
Imi poate spune si mie cineva cat ar trebui sa incarce bateria la tractor? Daca vreau sa pun un casetofon pe tractor as avea nevoie de vreun releu/siguranta ceva? Edited by alin445, 23 August 2014 - 13:59. |
#2238
Posted 23 August 2014 - 18:37
alin445, on 23 august 2014 - 13:58, said:
Salut! Imi poate spune si mie cineva cat ar trebui sa incarce bateria la tractor? Daca vreau sa pun un casetofon pe tractor as avea nevoie de vreun releu/siguranta ceva? |
#2239
Posted 23 August 2014 - 20:11
ioansuciu82, on 23 august 2014 - 18:37, said:
incarcarea trebe sa fie max 14,5 , eu lam reglat releul in turatie normala la 14,2 si am bateria de 6 ani si e in perfecta stare,. eu am casetofon pe tractor fara nici o alta adaugare pe instalatia electrica.. liviu_anc, on 23 august 2014 - 13:13, said:
wtf cred ca gasi problema de ce dansau tiranti [ https://fbcdn-sphotos-b-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xaf1/v/t1.0-9/q87/p240x240/10492003_1442786532667922_511790216306529941_n.jpg?oh=ddcdcd582107f5804eafe59b48fb2276&oe=54740A25&__gda__=1417168288_1a7d6ebbe1c902a7b9f43d7169f7a66c - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ][ https://scontent-b-fra.xx.fbcdn.net/hphotos-xap1/v/t1.0-9/1526906_1442786496001259_1396736967734681150_n.jpg?oh=c720c749f51b66894a1eb1a8fa5762eb&oe=54665ADA - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ][ https://scontent-a-fra.xx.fbcdn.net/hphotos-xfa1/v/t1.0-9/10599639_1442786526001256_3093237967447284697_n.jpg?oh=22bd1dba168515249d490dbb759b6f8f&oe=547F343B - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ][ https://scontent-b-fra.xx.fbcdn.net/hphotos-xap1/v/t1.0-9/10606072_1442786489334593_6651944003321909607_n.jpg?oh=0b6cff005fb475da165d4919206d2c7c&oe=547CB1A5 - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#2240
Posted 23 August 2014 - 20:56
Multumesc pentru raspunsuri. Am sa masor luni sa vad cat scoate.
Imi poti spune mai exact cum vine conectat condensatorul? L Edited by alin445, 23 August 2014 - 20:57. |
#2241
Posted 23 August 2014 - 21:05
alin445, on 23 august 2014 - 20:56, said:
Multumesc pentru raspunsuri. Am sa masor luni sa vad cat scoate. Imi poti spune mai exact cum vine conectat condensatorul? L B+ si d- e pe pagina anterioara liviu_anc, on 23 august 2014 - 21:01, said:
simplu unde e punteaq redresoare B+ si d- e pe pagina anterioara Edited by liviu_anc, 23 August 2014 - 21:07. |
#2242
Posted 24 August 2014 - 08:57
@liviu_anc...Am citit mesajul,ma bucur sa vad ca ai rezolvat problema.In fine,dracul nu este intotdeauna asa de negru; nu trebuie decat putina atentie la demontat subansamble(la ordinea lor) si,in cazul ca a mesterit un ''meserias'',la,logica pieselor intr-un angrenaj de orice fel.
|
|
#2243
Posted 25 August 2014 - 06:49
buna ziua,
Mi-a cazut bateria la tractor.....dupa doi ani si cumparandu-mi alta am constatat ca am si eu probleme cu alternatorul si in special cu releul (mecanic ) de incarcare. Am cumparat de la second un alternator bosch (14 v, 90amperi) cu releul incorporat (pe care am dat 90 lei) care imi incarca bateria cu 13.91 v.....dar care a mers fix 2 saptamani. Mentionez ca inainte am pus si electronic..dar nu a tinut nici el, apoi am revenit la mecanic din nou..Pur si simplu nu stiu ce sa mai fac ..ce alternator ..releu sa mai pun....ca bateriia e scumpa rau... Daca ati patit si voi asa ceva....scoateti-ma si pe mine din impas, necaz cu un sfat bun Va multumesc |
#2244
Posted 25 August 2014 - 08:13
Stiu pe cineva cu un U650 care a trecut prin necazurile tale, ba incarca ba nu incarca, ii picau diodele din punte, el controla incarcarea, scotea firul de la excitatie sa vada cum face scanteie? asa faci si tu? a schimbat mai multe alternatoare luate de ocazie...si evident baterii
pana sa saturat, si a adus un electrician care i-a schimbat toata instalatia , de atunci n-are probleme. Releul mecanic e cel mai fiabil, zic eu, imi place ca -i poti regla tensiunea de incarcare..alternatorul ce avea de l-ai schimbat? |
#2245
Posted 25 August 2014 - 09:21
Sorine,inlocuieste circuitul de incarcare si excitatie.
Practic,tragi un fir de 4mm ( diametru cuprului litat) de la baterie la +alternator si un fir mai subtire de la contact+(sa aiba+ cand pui contactul) pt excitatie.Ai mare grija la izolatia celor 2fire. Cumpara un releu electronic ce are reglaj(se gasesc si au o gaurica in carcasa de plastic pt surubelnita f.mica). Tensiunea la incarcare sa nu depaseasca 14,3-14,5V maxim. |
#2246
Posted 25 August 2014 - 10:04
ragabader, on 25 august 2014 - 08:13, said:
Stiu pe cineva cu un U650 care a trecut prin necazurile tale, ba incarca ba nu incarca, ii picau diodele din punte, el controla incarcarea, scotea firul de la excitatie sa vada cum face scanteie? asa faci si tu? a schimbat mai multe alternatoare luate de ocazie...si evident baterii pana sa saturat, si a adus un electrician care i-a schimbat toata instalatia , de atunci n-are probleme. Releul mecanic e cel mai fiabil, zic eu, imi place ca -i poti regla tensiunea de incarcare..alternatorul ce avea de l-ai schimbat? gcom61, on 25 august 2014 - 09:21, said:
Sorine,inlocuieste circuitul de incarcare si excitatie. Practic,tragi un fir de 4mm ( diametru cuprului litat) de la baterie la +alternator si un fir mai subtire de la contact+(sa aiba+ cand pui contactul) pt excitatie.Ai mare grija la izolatia celor 2fire. Cumpara un releu electronic ce are reglaj(se gasesc si au o gaurica in carcasa de plastic pt surubelnita f.mica). Tensiunea la incarcare sa nu depaseasca 14,3-14,5V maxim. |
#2247
Posted 26 August 2014 - 20:46
sorin100000, on 25 august 2014 - 10:04, said:
l-am montat si am verificat tensiunea la bornele bateriei, unde initial am avut 13.91 cu motorul turat, iar ieri cand am verificat din nou....am constatat ca am 12.87 cu motorul pornit ... multumesc de sfat..o sa mai incerc cu un alt alternator.....si daca patesc tot asa o sa apelez la un electrician.. daca vrei suna-ma iti dau numaru meu pe privat Edited by liviu_anc, 26 August 2014 - 20:48. |
|
#2248
Posted 26 August 2014 - 21:36
Mai este o...chestiune,cel putin ciudata ,la arderea diodelor.
In urma cu multi ani,am facut instalatia electrica la un ARO ,de la zero.Am pus intre alternator(borna +) si baterie(borna+) un cablu electric identic cu cel dintre baterie si electromotor(foarte gros).Am avut surpriza sa se arda cateva punti de diode,inclusiv un alternator cu bobinaj cu tot si nici un meserias nu a stiut sa rezolve problema. Am inlocuit acel fir(conductor) cu unul care avea diametrul de ~4mm (numai partea litata) si pana cand am vandut masina nu au ,mai fost probleme. Explicatia este foarte simpla;releul de incarcare ,vede atunci cand tensiunea in circuitul electric este mai mica decat cea prescrisa si creste tensiunea de excitatie pt alternator;acesta debiteaza curent(tensiune) in circuit astfel incat sa ajunga la 14,2-14,5 max.Daca bateria este mai mica (ca si capacitate) sau mai descarcata si se fac porniri dese si greoaie ale motorului ,se ajunge in situatia cand alternatorul,debiteaza puterea maxima in circuitul electric. Daca,cablul dintre alternator si baterie este suficient de gros,pe acesta nu va cade nici un pic de tensiune,iar amperajul va fi maxim(cat suporta sau peste puterea alternatorului)acest lucru ducand la distrugerea lui. In cazul unui conductor mai subtire,diferenta intre curentul preluat de baterie si curentul debitat de alternator va fi preluata de acesta(conductor) prin incalzire usoara si prin incarcare mai lenta a bateriei. |
#2249
Posted 27 August 2014 - 18:18
gcom61, on 26 august 2014 - 21:36, said:
Mai este o...chestiune,cel putin ciudata ,la arderea diodelor. In urma cu multi ani,am facut instalatia electrica la un ARO ,de la zero.Am pus intre alternator(borna +) si baterie(borna+) un cablu electric identic cu cel dintre baterie si electromotor(foarte gros).Am avut surpriza sa se arda cateva punti de diode,inclusiv un alternator cu bobinaj cu tot si nici un meserias nu a stiut sa rezolve problema. Am inlocuit acel fir(conductor) cu unul care avea diametrul de ~4mm (numai partea litata) si pana cand am vandut masina nu au ,mai fost probleme. Explicatia este foarte simpla;releul de incarcare ,vede atunci cand tensiunea in circuitul electric este mai mica decat cea prescrisa si creste tensiunea de excitatie pt alternator;acesta debiteaza curent(tensiune) in circuit astfel incat sa ajunga la 14,2-14,5 max.Daca bateria este mai mica (ca si capacitate) sau mai descarcata si se fac porniri dese si greoaie ale motorului ,se ajunge in situatia cand alternatorul,debiteaza puterea maxima in circuitul electric. Daca,cablul dintre alternator si baterie este suficient de gros,pe acesta nu va cade nici un pic de tensiune,iar amperajul va fi maxim(cat suporta sau peste puterea alternatorului)acest lucru ducand la distrugerea lui. In cazul unui conductor mai subtire,diferenta intre curentul preluat de baterie si curentul debitat de alternator va fi preluata de acesta(conductor) prin incalzire usoara si prin incarcare mai lenta a bateriei. Vtf ce interesant eu zic ca in cazu asta ar fi trebuit diode mai mari care nu se incalzesc asa mai mare in cazu bobinajului un alternator mai mare :X sa aiba amperaj 50 amp sau 90 sau ce ar fi daca ai incerca sa pui 2 alternatoare in paralel cu df comun ware ar functiona si oricum cred ca ar arde releu daca ar fi 2 bobinaje pe df da oricum bine ca ai rezolvat problema Edited by liviu_anc, 27 August 2014 - 18:23. |
#2250
Posted 27 August 2014 - 21:43
O baterie de 150Ah ,rupe 900A pt 30sec-1 min.Si la incarcare poate fi la fel;de aia cand am pus diode de 125A s-a ars alternatorul.
O chestie pe care nu o puteam crede daca nu o pateam eu. |
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users