Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
ce lichid de parbriz folositi?

Instalare Android

salut ! subtitrare 3d cu TV s...

Achizitionare tv 80cm fullhd 10-1...
 Parere despre firma Kimberfeel

Hyundai Sonata 2.0i

DD-WRT si VPN

LIMBA ROMANA ESTE MAI VECHE DECAT...
 Alegere smartphone - 500 lei

Zgomot la rulare Golf 6

Caut un furnizor

Ce politician as vrea sa vad in p...
 Rutare in SW2014 si setari ptr Dr...

Intrebare Router wi-fi

Galaxy S5 Tine EXTREM de putin in...

Share Play - Playstation 4
 

Forumul Softpedia folosește "cookies" pentru a oferi utilizatorilor o experiență completă. Vezi detalii sau închide mesaj (x)

Tractor U445 ( Long 445 tractor )

  • Please log in to reply
2432 replies to this topic

#1243
ioansuciu82

ioansuciu82

    Junior

  • Grup: Members
  • Posts: 215
  • Înscris: 15.09.2013
  • ID membru: 824,896

Vizualizare mesajterravitis, pe 20 octombrie 2013 - 20:23, a scris:

nu am avut timp sa citesc tot forumul, insa va cer un sfat... la ce trebuie sa te uiti cand vrei sa cumperi un 445, eventual DT?
daca nu cunosti mai bine ia pe cineva care stie si chiar daca are o defectiune cam stie cum se rezolva de usor sau greu si cit costa reparatia. cam greu gasesti ceva sa fie impecabil si acolo si pretul este pe masura.mult noroc.

#1244
gcom61

gcom61

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,824
  • Înscris: 21.01.2007
  • ID membru: 130,875
  • Locație: Giurgiu
Chiar daca este mai scump,eu as recomanda un 4 x 4 ;eu am  doar simpla tractiune(mai este  si L445)si la arat imi blestem ziua cand l-am cumparat(as fi putul lua 4x4 cam la aceiasi bani).In general se uzeaza sincroanele si daca meseriasul este '' meserias'' s-ar putea ca dupa schimbarea acestora sa trebuiasca sa schimbi si pinioanele 2,3,4 +sincroane si mansonul de cuplare.
Este destul de complicat sa faci toate testele care s-au enumerat aici insa cu cineva  care a lucrat pe un 445 poti avea o idee despre ce cumperi;exista suficienti vanzatori(eu am cunoscut unul) care nu vor sa auda ca utilajul lor are defectiuni si pur si simplu  iti arunca in fata
''asta este ,atat vreau(pret)'' si au incheiat discutia...

#1245
OnnuTm

OnnuTm

    Junior

  • Grup: Members
  • Posts: 118
  • Înscris: 13.02.2013
  • ID membru: 798,756
Buna baietii !
Am si eu o problema cu un fiat 445 legumicol , al am mostenire de la tatal meu .
Acum  cateva zile am mers la arat si cu ginionu ca nu mi-am spart toata cutia , doar un rulment de la trenu fix, cel de la capac.
Am schimbat rulmenti toti ,ca sa fie o treaba buna ,iar dupa am schimbat si pinionu de cuplare viteza a 1 si returul plus sincroanele de la viteza 2 si a 3 ,mergeau foarte greu in viteza .
Le-am montat cu brio , de cuplat cuplau in viteza destul de usor . Iar problema dupa ce totul bine lam ansamblat
,a aparut atuncea cand am facut testul la cald . Am observat ca era umblat in cutie dupa ce tijele de cuplare erau matuite , dar vitezele  antaia si returu mergeau ,iar a doua si a treia viteza nu cuplau egal .Ori cupa a 2 si mergea bine fara sa sara, iar a treia  cupla dar nu state in viteza , sau invers dar a treia viteza tot sarea ...
L-am desfacut pentru a doua oara si sa vad ,schim pinioanele a 2 si a 3 cu tot cu mansonu de cuplare ,am gasit intr-un loc onlinie piese la pret rezonabil si calitate ,fata de cei de la banat tractor . Nu stiu sunt in dilema si nu am o carte tehnica cu alte repere doar in asamblu si vreau ma lamuresc cu niste lucruri  marunte ... de la voii ...
Banuiesc ca uni dintre boi sau lovit de probleme de geniul acesta . Cutia e cu 2 manete cu 3 viteze si retur ,reductorul e in 3 trepte ,returul are si el trei trepte . Cu stima Ovidiu ....

#1246
topyion

topyion

    Junior

  • Grup: Members
  • Posts: 102
  • Înscris: 21.08.2010
  • ID membru: 617,458
Voi de pe site-uri mai cumparati online  piese de U445?
Care sunt mai serioase si la preturi rezonabile?

#1247
OnnuTm

OnnuTm

    Junior

  • Grup: Members
  • Posts: 118
  • Înscris: 13.02.2013
  • ID membru: 798,756
Atat tim cat respecta standarele de fabricare a pieselor si montarea coresunzatoare a lor sunt contient ca o sa mearga ...
Pentru a indentifica piesele ,este un catalog pentru fiecare piesa in parte .
Am comandat de la o firma din Arad mult mai serioasa ca cea din Timisoara .
Daca se lucreaza e si normal sa se uzeze :D ,ar fi culmea sa trag de el si sa nu se uzeze nimica :D..

#1248
gcom61

gcom61

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,824
  • Înscris: 21.01.2007
  • ID membru: 130,875
  • Locație: Giurgiu

Vizualizare mesajOnnuTm, pe 26 octombrie 2013 - 22:28, a scris:

....Cu stima Ovidiu ....
Verifica cu atentie ca  pe bucsa de cuplare la interior sunt niste [ praguri] este posibil sa nu fi pozitionat bine sincroanele in/intre acele [ praguri ].Daca au fost bine pozitionate,cupleaza treptele de viteza la rece (fara capacul cutiei pus) si observa cum sunt aliniate bucsele de cuplare fata de pinioane si refa alinierea prin adaugare sau scoatere bailag-uri de la rulmentii de pe cei doi arbori(de sus si de jos).Daca ,constructia cutiei permite deplasare furcilor pe tijele de comanda(daca furcile sunt fixate cu suruburi) poti incerca deplasarea furcilor pt cuplare egala;daca nu se poate asta atunci esti obligat sa deplasezi axele astfel incat sa se faca cuplarea corect.

#1249
OnnuTm

OnnuTm

    Junior

  • Grup: Members
  • Posts: 118
  • Înscris: 13.02.2013
  • ID membru: 798,756
Am primit piesele noii de la Arad , sincroane,bucse pinioane viteza , pinioane de viteza 2 si 3 , manson de cuplare , steluta care tine sincoanele ( are un nume dar nu-l mai stiu ) si lamele arc cu suport pentru sincroane.
Am montat toate piesele in cutie , dar la trenu fix am observat ca pinioanele se strang  , adica v2 si v3 dar cand sunt in line intra usor in ambele iar mansonu ramana cuplat corect .
iar la furci am reftificat problema un-i  reglaj cu surub sa nu mai am probleme .
E bine daca sunt prea stranse pinioanele intre ele? , ma refer la trenu fix, problema e la pinioanele noii ca sunt mai l)te cu 0.5mm    
Iar bucsele pinion sunt la fel ca cele din cutie ,adica cele vechi .
Nu stie nimeni ca cod are garnitura de la axul de putere , vine montata la iesirea din cutia de viteza ,in capat la arborele secundar ....
Si la semeringul din spatele unde e axul de la priza de putere (unde se cupleaza cardanul )...  , nu am cartea cu piesele de schimb si nu gasesc nici unde cu codurile ale a din carte .

#1250
gcom61

gcom61

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,824
  • Înscris: 21.01.2007
  • ID membru: 130,875
  • Locație: Giurgiu
Pinioanele trebuie sa se roteasca usor;daca sunt prea stranse poti avea probleme.Ar trebui ca pe axul respectiv sa existe niste saibe;elimina una dintre ele si recentreaza axul prin adaugare /eliminare distantieri la rulmenti. Verifica bucsele de cuplare sa nu aiba uzura la interior pe partea de cuplare;eventual o poti inversa sa [ traga ] pe partea neuzata.

#1251
asus13

asus13

    Junior

  • Grup: Members
  • Posts: 4
  • Înscris: 01.11.2013
  • ID membru: 831,693
buna ziua,

ma poate ajuta si pe mine cineva cu o solutie pentru un L445 care salta la pornire (nu la rece chiar si la pornirea la cald) ,tine vreo 5 minute dupa aia bazaie conducta aia lunga de la pompa la monobloc si il scapa. am schimbat garniturile de la capetele conductelor, am scos ambele supape,le-am curatat, are ulei si tot ma chinuie. de exemplu la arat ajung in capat si dau sa ridic, el schiteza ceva dar putin si daca il opresc las 2 minute si pornesc iar , ridica perfect dar la fel daca il las jos nu mai ridica.

multumesc anticipat

#1252
gcom61

gcom61

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,824
  • Înscris: 21.01.2007
  • ID membru: 130,875
  • Locație: Giurgiu

Curata filtrul de pe aspiratia pompei IH si verifica si starea pompei(uzura).

Edited by gcom61, 01 November 2013 - 08:19.


#1253
asus13

asus13

    Junior

  • Grup: Members
  • Posts: 4
  • Înscris: 01.11.2013
  • ID membru: 831,693
am verificat filtrul, nu-l mai are. Ma gandesc la un set de garnituri pompa-conducta. la conducta am pus am strans bine si tot mai apar urme de ulei. ma gandesc ca prinde aer pe acolo si sa dau jos pompa sa pun inimioare noi? cand am dat jos garniturile conductei aia de la pompa era piscata am pus noua dar mi se pare subtire ...

#1254
OnnuTm

OnnuTm

    Junior

  • Grup: Members
  • Posts: 118
  • Înscris: 13.02.2013
  • ID membru: 798,756
Problema la hidraulica e atunci cand e lipsa de ulei , salta in hopuri , sau prinde aer .
Vezi ca ai si reglaj de forta la radicare , iar supapele daca nu sunt bine curatate si garniturile care supapele le au nu etansaza ,sar putea sa fie si aia o cauza ...
Eu patesc mereu ca ami prinde aer si trebuie sal aerisesc din supapa de sus a monoblocului , e o supapa cu arc .
Iar tremuratul canductei e de la suprapresiune ... daca nu ar tremura ai sti sigur ca pompa nu baga .

Hai sa ati arat care e baiu la cutia mea ,pinioanele noi 3 si 1 ruleaza pe o bucsa pinion 41 , bucsele sunsa bag o t mai mici cu 0.5mm in ambele parti . Pot sa pun o saiba distantera ca sa poata rula usor pinionul la rece . ? Am citit peste tot si nici unde nu scria ,de asa ceva referitor la cutia de tractor ... posibil sa fie in practica ...nu stiu! Iar din desenul urmator e o piesa cu numarul 170 nu gasesc seria si ce fel de garnitura e , ia are rolu de a etansa pe asul de putere ca sa nu intre ulei la ambreaj . Sie careva ce serie si unde pot gasi ?

Attached Files



#1255
topyion

topyion

    Junior

  • Grup: Members
  • Posts: 102
  • Înscris: 21.08.2010
  • ID membru: 617,458

Vizualizare mesajOnnuTm, pe 31 octombrie 2013 - 20:18, a scris:

Am primit piesele noii de la Arad , sincroane,bucse pinioane viteza , pinioane de viteza 2 si 3 , manson de cuplare , steluta care tine sincoanele ( are un nume dar nu-l mai stiu ) si lamele arc cu suport pentru sincroane.
Am montat toate piesele in cutie , dar la trenu fix am observat ca pinioanele se strang  , adica v2 si v3 dar cand sunt in line intra usor in ambele iar mansonu ramana cuplat corect .
iar la furci am reftificat problema un-i  reglaj cu surub sa nu mai am probleme .
E bine daca sunt prea stranse pinioanele intre ele? , ma refer la trenu fix, problema e la pinioanele noii ca sunt mai l)te cu 0.5mm
Iar bucsele pinion sunt la fel ca cele din cutie ,adica cele vechi .
Nu stie nimeni ca cod are garnitura de la axul de putere , vine montata la iesirea din cutia de viteza ,in capat la arborele secundar ....
Si la semeringul din spatele unde e axul de la priza de putere (unde se cupleaza cardanul )...  , nu am cartea cu piesele de schimb si nu gasesc nici unde cu codurile ale a din carte .

Poti sa-mi dai o adresa ,un site de vanzare al acestei firme din Arad?As vrea sa cumpar cateva piese si poate le gasesc la ei.
Un nume,ceva.

#1256
BGride

BGride

    Junior

  • Grup: Members
  • Posts: 5
  • Înscris: 23.04.2013
  • ID membru: 808,641
Salutari Imagine publicatã. Am si eu o gramada de probleme la partea hidraulica cu un tractor u445. Tot timpul face ce vrea el si ma lasa unde vrea el. Cea mai recenta este ca nu mai salta , dar dupa 2 minute in care motorul functioneaza incepe sa ridice in trepte. Am verificat supapele, pomba banuiesc ca functioneaza bine deoarece daca umblu la reglaj se simte in turatia motorului ... Imagine publicatã. Ce ar putea fi? Orice sugestie mi-ar fi de ajutor. Multumesc anticipat !

#1257
ioansuciu82

ioansuciu82

    Junior

  • Grup: Members
  • Posts: 215
  • Înscris: 15.09.2013
  • ID membru: 824,896
salut . iale la rind mai intii verifica supapele , curatale bine, daca ai maneta de basculare actioneazo, daca motoru tinde sa se opreasca inseamna ca pompa este ok. curata filtru si verifica nivel ulei in transmisie.

#1258
OnnuTm

OnnuTm

    Junior

  • Grup: Members
  • Posts: 118
  • Înscris: 13.02.2013
  • ID membru: 798,756
E da ce sa zic cu piesele astea de tractor ... nu sunt toate la fel, aveti mare grija de unde luati ,difera de la producator la altul .
M-am consultat cu un vechi mecanic inginer , ce lucra pe tractoare si stie sa le faca  perfect sa mearga . Dadea si o garantie de 2 ani de la reparatie .


Probleme la hidraulic o sa fie asa sunt cele cu monobloc . Ba se infunda la supape , sau sparge garniturile ,ba prinde aer si trebuie aerisite .
Ca factori de fuctionare sunt multii , variaza de la cum antreti tractorul si  cu il  si exploatezi .
Un adevarat agricultor e si un adevarat mecanic :D .

#1259
Adi112

Adi112

    Junior

  • Grup: Members
  • Posts: 171
  • Înscris: 03.12.2012
  • ID membru: 788,444
Salutare, ieri la  arat mi-a crapat un brat de la monobloc;(( s-au rupt si 4-5 dinti dar nui bai, acum problema e ca am nevoie de tractor cat mai repede,, din cate cunoasteti voi axul ala de la monobloc o fi mai gros la fiat550 decat la u445?  dupa cum il vad eu pare cam la fel (din ce imi amintesc de la fostul fiat450) ,se gasesc usor la vanzare?  daca stiiti vreo firma la care pot sa fac comanda , va rog!! s-au daca are cineva de vanzare?

Edited by Adi112, 03 November 2013 - 09:04.


#1260
nihaiesti

nihaiesti

    Junior

  • Grup: Members
  • Posts: 84
  • Înscris: 18.01.2012
  • ID membru: 737,196
eu as zice sa verifici cele doua garnituri de la monobloc
e posibil ca prima sa fie un pic piscata si sa scape presiune.spor la treaba

Reclamă

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users