Tractor U445 ( Long 445 tractor )
Last Updated: Apr 18 2024 10:08, Started by
alin990
, Aug 15 2010 06:49
·
108
#1225
Posted 14 October 2013 - 09:11
daca acuma tinem pe bujie la iarna ce facem cu pornirea .....
eu nu folosesc bujia decat iarna cand temperaturile scad sub 5..6 grade |
#1226
Posted 14 October 2013 - 09:17
irimiaciprian1, on 14 octombrie 2013 - 09:11, said:
daca acuma tinem pe bujie la iarna ce facem cu pornirea ..... eu nu folosesc bujia decat iarna cand temperaturile scad sub 5..6 grade era vorba de zilele trecute cind la mine in zona au fost minus 2 grade, dimineata. altfel nu o folosesc ca porneste foarte bine. |
#1227
Posted 14 October 2013 - 09:28
florinxiy, on 11 octombrie 2013 - 04:12, said:
O sa studiez problema pana la urmatorul schimb de ulei. Eu despre Mobil delvac citisem pe un forum de aro care il foloseau si ziceau ca este foarte bun. Eu unul consider ca orice ulei este mai bun decat cel romanesc! dc am bagat numai ulei romanesc in tractor nu ma intrebati, acum mi-a venit mintea la cap! iarna faceam focul sub el ca sa porneasca. Edited by Adi112, 14 October 2013 - 09:29. |
#1229
Posted 14 October 2013 - 13:39
gcom61, on 09 octombrie 2013 - 20:34, said:
aICI il am si eu. ioansuciu82, on 13 octombrie 2013 - 17:57, said:
nu cred ca are legatura consumul cu rotile dar e mai bine cu ecartamentul mare pt stabilitate mai ales pe teren inclinat. imi poate spune cineva daca termoinjectorul trebuie sa aiba flacara sau fum al meu face doar fum. dar tractorul porneste bine.. si al meu face fum porneste imediat la -10 grade te ajuta foarte mult la pornire iarna. |
#1230
Posted 14 October 2013 - 13:49
Adi112, on 14 octombrie 2013 - 09:28, said:
Eu imi mentin parerea cu privire la folosire acestui ulei la tractor... ca recomandare baga Urania 15w40 si ai sa ma pomenesti ,daca gasesti ulei AMBRA 15w40 (e greu de crezut), este uleiul recomandat de / pt New-Holland Am sa comand de pe internet urania 15w40, am gasit 20L cu 300 lei. Ma gandeam sa ii bag si engine flush sa scap de tot uleiul ala romanesc din el si sa pun urania sa nu se amestece cu ala romanesc. Merita sa dau bani de 2 tuburi de engine flush sau mai bine il las sa curga 30 de min dupa torn ulei nou? |
#1231
Posted 14 October 2013 - 18:18
Salutare la toata lumea
Am un mic joc la o roata din spate se aude mereu cand merg incet am strans odata piulita era putin joc iar acum iar sia facut putin stie cineva daca ar trebui sa schimb rulmentii sau sa o strang din nou putin? |
#1232
Posted 14 October 2013 - 18:28
laur_30, on 14 octombrie 2013 - 18:18, said:
Salutare la toata lumea Am un mic joc la o roata din spate se aude mereu cand merg incet am strans odata piulita era putin joc iar acum iar sia facut putin stie cineva daca ar trebui sa schimb rulmentii sau sa o strang din nou putin? cel mai probabil din rulmenti. si la mine simt putin. am mers cu rulmentul mare sa iau altul si surpriza >cel nou avea joc mai mare. lam lasat acolo si lam pus pe al meu inapoie si gata.asta mi sa intimplat mie altceva nam ce sa spun. |
#1233
Posted 14 October 2013 - 18:34
Mersi colegul cred ca daca ma mai deranjeaza o sa mai strang putin piulita pentru ca rulmentii pareau buni el merge numai ca ma deranjeaza pacanitul ala la viteza mica si oricum anul trecut l-am strans.Avand in vedere ca e tractor nu are cum chiar sa nu se auda nimic.
|
#1234
Posted 14 October 2013 - 21:22
|
#1235
Posted 15 October 2013 - 12:54
florinxiy, on 14 octombrie 2013 - 13:49, said: Am sa comand de pe internet urania 15w40, am gasit 20L cu 300 lei. Ma gandeam sa ii bag si engine flush sa scap de tot uleiul ala romanesc din el si sa pun urania sa nu se amestece cu ala romanesc. Merita sa dau bani de 2 tuburi de engine flush sau mai bine il las sa curga 30 de min dupa torn ulei nou? |
#1236
Posted 20 October 2013 - 18:08
djl, on 12 noiembrie 2012 - 06:03, said:
Îmi pare rău că am întârziat cu cartea tehnică propusă, dar deabea azi am scant-o. Chiar dacă motorul D.-127 nu a fost folosit pe tractoare, ţinând cont că seamănă cu cele folosite pe tractoare (vedeţi un post de la pg. 29), o pun. Eu nu am reusit sa descarc/citesc imaginile postate de tine referitor la cartea tehnica a motorului D121. Daca poti sa o scanezi intr-un singur fisier care sa poata fi descarcat ar fi ceva f. util. Rog pe cei care au reusit sa deschida imaginile cartii tehnice sa imi spuna si mie cum au reusit (eu am dat click dar imaginea nu mi se deschide iar la salvarea pe calculator rezolutia este atat de mica incat nu reusesc sa descifrez ceva) Multumesc oricum pt. intentie. |
#1237
Posted 20 October 2013 - 20:23
nu am avut timp sa citesc tot forumul, insa va cer un sfat... la ce trebuie sa te uiti cand vrei sa cumperi un 445, eventual DT?
|
#1238
Posted 20 October 2013 - 20:31
de obocei isi vand si sufletul pt bani ...incearca la cunoscuti daca nu cumva si astia si lau vindut demult .
le vopsesc le fac fata asa ca .....nu stii la ce sa te uiti noroc |
#1239
Posted 20 October 2013 - 20:37
|
#1240
Posted 21 October 2013 - 12:46
In principiu...:motor pornit- sa nu-si schimbe sunetul cand apei pe ambreiaj;
sa nu scoata gaze multe pe epurator,sa nu [bata] motorul,sa mearga rotund,... sa faca presiune de ulei(cel putin sa se stinga becul la bord la relanti,...;sa nu caraie cand bagi intr-o viteza (mai putin a I-a si marsalier-astea nu au sincroane). Sa ridice repede tirantii cu un utilaj,...ceva agatat....sa nu aibe joc la directie(volan) sa tina franele, sa aibe anvelopele bune...... si tot asa. |
#1241
Posted 21 October 2013 - 13:15
Eu as proceda pentru proba asa:
As porni motorul si as tine cont de ce a zis colegul sa mearga rotund,sa nu dea gaze si fum in exces, sa porneasca usor apoi as trece la viteze facut proba in mers sa intre usor si sa nu sara din viteza sa se cupleze si fata pe teren accidentat sau panta sa se vada ca functioneaza fara sunete suspecte,sa se cupleze si satelitii rotile din spate sa se invarta amandoua odata, daca totul este ok se trece la sistemul hidraulic de vazut daca ridica tirantii cu o greutate plug disc ceva trebuie sa stea ridicat si sa nu trepideze jos-sus la relanti. De vazut probat daca functioneaza si sistemul de basculare facut proba cu remorca.Daca se face proba se poate vedea daca patineaza ambreiajul .Cel mai bine dute cu un meserias!! daca nu esti de meserie. |
#1242
Posted 21 October 2013 - 16:52
verifica la cardanul pt, 4x4 sa nu aiba joc mai mult de jumatate de tura, la tiranti ridica ceva de vro 300kg si apoi opreste motorul 5 minute. vezi daca ramane ridicat, cu 4x4 cuplat forteazal si vezi daca se decupleaza fata,. uitate sa nu scape ulei in fata la palier, ( dupa fulia din capul vibrochenului) ,,cupleaza priza pe motor/roti sa intre usor . indicat ar fi sa aiba cutia de viteze cu 2 manete . dublu ambreaj. cel mai bine ia un meserias cum au zis si colegi mai sus bft.
|
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users