Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Probleme stomac

Sfat achizitie bicicleta oras

"Noi nu furam ca romanii"

Canalele Sky Showtime 1 și S...
 Recomandare anvelope lexus rx

Extindere rețea wireless int...

Configuratie PC

Mufa TV
 PPC Energy

Camera conferinta Tenveo tevo-vl12u

Recomandare rulouri exterioare us...

Gaoyue 858
 Telefon performant pe parte audio...

Aspecte legale https://registratu...

Filtru de apa curata apa de miner...

Unde gasesc borcane mari 5 - litr...
 

Tractor U445 ( Long 445 tractor )

* * * * - 4 votes
  • Please log in to reply
6711 replies to this topic

#1135
irimiaciprian1

irimiaciprian1

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,977
  • Înscris: 22.10.2012

View PostKarap10, on 22 august 2013 - 13:07, said:

Aveti idee este normal k la un 445 cu o remorcuta mik ap 500kg goala la 10 km sa ia 5 litri de motorina? Si ati schimbat cumva pompa de alimentare cu una de u650?
nu cred ca e normal la mine consuma 3 litri cam la 10 km din care 5 is numa in panta prin padure ......dar sa vedem ce zic si baietii..

#1136
gcom61

gcom61

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,824
  • Înscris: 21.01.2007
Consumul tau este foarte mare;probabil ,cineva si-a bagat nasul in pompa de injectie,marindu-i debitul.

@ topyion  in aceleasi conditii de exploatare ,modificarea avansului ,practic nu este sesizat la consumul de motorina.
Adevarat,motorul va [rontai] mai tare ,dar se va tura si mai tare.

Edited by gcom61, 22 August 2013 - 15:28.


#1137
db04zxm

db04zxm

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 20
  • Înscris: 13.02.2013
topyion multumesc pentru raspuns.  Unii spun ca daca avansul este prea mare  ''bate''(forta exploziei) in capul pistoanelor si strica ,cuzinetii si mai stiu eu ce si ca mai si incalzeste motorul.  (asa s au exprimat ei) si ca nu e bine. Eu l am dat putin mai mare decat era  (o grosime si jumatate din dunga semnului de pe pompa \chiar 2) si parca nu mai scoate  fum la relanti (nici inainte nu prea scotea dar acum parca si mai putin); sau poate mi se pare mie. nu stiu ce sa zic. pacaneala la motor am avut cand l am dat 4 grosimi mai mult dar atunci nu mai scotea fum deloc, decat negru de motorina nearsa.

Edited by db04zxm, 22 August 2013 - 19:38.


#1138
Karap10

Karap10

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 77
  • Înscris: 27.06.2012
Pentru a umbla la debit trebuie dusa pompa la pompagiu sau o pot rezolva eu? DAca ma puteti ajuta cu o imagine ceva? :D:D

#1139
Adi112

Adi112

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 236
  • Înscris: 03.12.2012
Am o nedumerire in privinta folosiri prizei pe roti,  e adevarat ca daca o folosesc se la cosit se desfileteaza piulita de la diferential ? asa mi-a spus un tractorist (si intradevar se pricepe la tot)  dar totusi nu are logica sa se intample acest lucru deoarece banuesc ca are vreo siguranta ca alfel no mai punea daca nu se poate folosi,   sau se utilizeaza la sarcini mai usoare.???
vreau daca se poate un raspuns bazat pe experienta si practica , ca nu e loc de discutie pe acest subiect , Ms.

#1140
gcom61

gcom61

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,824
  • Înscris: 21.01.2007

View PostKarap10, on 23 august 2013 - 12:24, said:

Pentru a umbla la debit trebuie dusa pompa la pompagiu sau o pot rezolva eu? DAca ma puteti ajuta cu o imagine ceva? Posted ImagePosted Image
In principiu o poti face acasa(reducerea de debit)insa poti avea surpriza sa nu mai deschida injectoarele (in cazul uneipompe uzate).Se demonteaza capacul lateral,se slabesc cele 2 suruburi de pe capul hidraulic ,semodifica cursa pistonaselor si... gata.Bineinteles ca se strange totul bine;se foloseste o cheie inelara dreapta de 8mm.
Mai bine la un pompagiu (de incredere)altfel iti va spune ca trebuie schimbat capul hidraulic.Presiunea minima la care motorul functioneaza satisfacator este de....160-170 bar(fata de 230 bari cat spune cartea).

@Adi 112....poti folosi cu incredere priza cuplata [pe roti/transmisie]eu o folosesc mai tot timpul.Piulita care strange grupul are blocaj;....doar ...daca n-a mesterit pe acolo vreun ''meserias''.Cred ca s-ar putea si vede cu ajutorul unei oglinzi si lumina [blocajul piulitei];la mine piulita are un umar care este [punctat]deasupra unui canal de pe pinionul de atac;conditia este sa ai nivelul de ulei sub axul cu pricina.

Edited by gcom61, 23 August 2013 - 18:04.


#1141
irimiaciprian1

irimiaciprian1

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,977
  • Înscris: 22.10.2012
buna baieti

am o intrebare ..am luat un cilindru numai cu un singur furtun (jos) pt remorca mea mono axa sa o fac basculabila .

am facut o proba in gol adica linga tractor ies afara elementele cilindrului dar cind apas pe el nu mai pod sa-l string,imping si cu tractorul in el si nu revine uleiul inapoi in diferential daca dau cupla rapida jos il pot impinge cu mana .Posted Image

#1142
Adi112

Adi112

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 236
  • Înscris: 03.12.2012

View Postgcom61, on 23 august 2013 - 17:55, said:

In principiu o poti face acasa(reducerea de debit)insa poti avea surpriza sa nu mai deschida injectoarele (in cazul uneipompe uzate).Se demonteaza capacul lateral,se slabesc cele 2 suruburi de pe capul hidraulic ,semodifica cursa pistonaselor si... gata.Bineinteles ca se strange totul bine;se foloseste o cheie inelara dreapta de 8mm.
Mai bine la un pompagiu (de incredere)altfel iti va spune ca trebuie schimbat capul hidraulic.Presiunea minima la care motorul functioneaza satisfacator este de....160-170 bar(fata de 230 bari cat spune cartea).

@Adi 112....poti folosi cu incredere priza cuplata [pe roti/transmisie]eu o folosesc mai tot timpul.Piulita care strange grupul are blocaj;....doar ...daca n-a mesterit pe acolo vreun ''meserias''.Cred ca s-ar putea si vede cu ajutorul unei oglinzi si lumina [blocajul piulitei];la mine piulita are un umar care este [punctat]deasupra unui canal de pe pinionul de atac;conditia este sa ai nivelul de ulei sub axul cu pricina.
ms pt raspuns , de obicei folosesc priza pe motor la cosit dar e avantajos cand nu se taie iarba ca poti merge cu motorul turat la 1300-1400 (in a doua) si ai aceiasi turatie ca la 1800-1900 pe motor .. totusi nu inteleg ce ai vrut sa spui cu nivelul de ulei ??  pe joja de la grup e la 1 cm sub maxim,,

Edited by Adi112, 23 August 2013 - 21:03.


#1143
irimiaciprian1

irimiaciprian1

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,977
  • Înscris: 22.10.2012
am rezolvat cu bascularea

f simplu

#1144
Karap10

Karap10

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 77
  • Înscris: 27.06.2012
ok gcom61 cel mai bn chem pe cineva priceput sa se uite si sa rezolve problema. multumesc

#1145
gabysgg

gabysgg

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 4
  • Înscris: 25.08.2010
Buna Ziua am si eu o problema la 445-ul meu ,saptamana trecuta dupa o functionare le relantiu usor neregulata sa oprit ,dau sa pornesc la inceput mai greu cu urcare in turatie lenta dupa care se oprea ,dupa care nu a mai pornit deloc la automat ,tras se amorsa foarte greu pornea si din nou se tura treptat si se oprea ,cunostintele mele care mai se pricep la mecanica gata pompa de injectie nu mai lucreaza,desfac pompa si o duc ala pompagiu -capu hidaulic foarte uzat ceva mizerie(zice el pacat ca nu am fost pe faza sa fac un semn capului oricum mi-a dat unul care vezi doamne la schimbat)aduc pompa montez ,pusa la punct tot dupa ce am aerisit dau sa pornesc nici vorba sa porneasca la automat si dai si ma apuc sa trag de el ,amorsare foarte greoaie ,porneste  cee drept putere de pacane tractorul (pompa ceva cam debitata) drezand ca am scapat de belea ,seara (la vreo 3 h)ma duc sa il mai pornesc odata nimic nu a mai vrut sa porneasca, a doua zi schimbat pompa de alimentare fitrele la schimbasem de prima data capacul din capatul capului hidraulic (am incercat sa il mai strang seara nipla de la alimentare ,avea impresia ca pierde motorina si a crapat), o iau de la capat  trage de el nu avrut sa porneasca nici de nebun ,ca si cum pompa nu primea mororina ,descac supapa de la intrere in pompa constat ca am pus una dintre capsulele acelea metalice invers strang treg de el in final (aparent greu ) incepe sa bage motorina si porneste mers frumos regulat ,dar totusi mai exista o problema ,a doua zi dimineata trebuia sa plec cu el , porneste frumos la sfert dupa care moare (cel mult 15 secunde) , desfac repede conductele la injectoare o usoara presiune de aer  dau la automat incepe sa arunce usor motorina ,strang conductele si dupa vreo doua incercari porneste ,m-am gandit ca a mai ramas ceva aer prin pompa si in timpul nopti sa ridicat dar beleaua este ca se repeta in continuare fenomenul,Exista posibilitatea ca pompa sa traga aer pe undeva??
Rog mult un raspuns

#1146
Adi112

Adi112

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 236
  • Înscris: 03.12.2012

View Postgabysgg, on 26 august 2013 - 08:30, said:

Buna Ziua am si eu o problema la 445-ul meu ,saptamana trecuta dupa o functionare le relantiu usor neregulata sa oprit ,dau sa pornesc la inceput mai greu cu urcare in turatie lenta dupa care se oprea ,dupa care nu a mai pornit deloc la automat ,tras se amorsa foarte greu pornea si din nou se tura treptat si se oprea ,cunostintele mele care mai se pricep la mecanica gata pompa de injectie nu mai lucreaza,desfac pompa si o duc ala pompagiu -capu hidaulic foarte uzat ceva mizerie(zice el pacat ca nu am fost pe faza sa fac un semn capului oricum mi-a dat unul care vezi doamne la schimbat)aduc pompa montez ,pusa la punct tot dupa ce am aerisit dau sa pornesc nici vorba sa porneasca la automat si dai si ma apuc sa trag de el ,amorsare foarte greoaie ,porneste  cee drept putere de pacane tractorul (pompa ceva cam debitata) drezand ca am scapat de belea ,seara (la vreo 3 h)ma duc sa il mai pornesc odata nimic nu a mai vrut sa porneasca, a doua zi schimbat pompa de alimentare fitrele la schimbasem de prima data capacul din capatul capului hidraulic (am incercat sa il mai strang seara nipla de la alimentare ,avea impresia ca pierde motorina si a crapat), o iau de la capat  trage de el nu avrut sa porneasca nici de nebun ,ca si cum pompa nu primea mororina ,descac supapa de la intrere in pompa constat ca am pus una dintre capsulele acelea metalice invers strang treg de el in final (aparent greu ) incepe sa bage motorina si porneste mers frumos regulat ,dar totusi mai exista o problema ,a doua zi dimineata trebuia sa plec cu el , porneste frumos la sfert dupa care moare (cel mult 15 secunde) , desfac repede conductele la injectoare o usoara presiune de aer  dau la automat incepe sa arunce usor motorina ,strang conductele si dupa vreo doua incercari porneste ,m-am gandit ca a mai ramas ceva aer prin pompa si in timpul nopti sa ridicat dar beleaua este ca se repeta in continuare fenomenul,Exista posibilitatea ca pompa sa traga aer pe undeva??
Rog mult un raspuns
e posibil sa fie infundat cu ceva gunoaie exact la esirea din rezervor ,desfa robinetul ala din cupru, apoi sufla in rezervor ,

#1147
gabysgg

gabysgg

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 4
  • Înscris: 25.08.2010
Aseara o cunostinta a venit si ne-am mai uitat odata la el am verificat toate componentele printre care si circuitele conductelor de alimentare, se pare ca atunci cand am inlocuit corpul la filtrul 2 si am demontat conducta de alimentare si retur de la pompa (ca model am vrut sa le cumpar)  la asamblare lor am incurcat ordinea iesiri si intrari din pompa de injectie( la iesirea din filtru legasem returul pompei si la intrare turul  ).Aparent nu se mai opreste ,vedem pe viiitor
Multumesc pentru intentie

#1148
topyion

topyion

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 109
  • Înscris: 21.08.2010

View Postgabysgg, on 27 august 2013 - 06:45, said:

Aseara o cunostinta a venit si ne-am mai uitat odata la el am verificat toate componentele printre care si circuitele conductelor de alimentare, se pare ca atunci cand am inlocuit corpul la filtrul 2 si am demontat conducta de alimentare si retur de la pompa (ca model am vrut sa le cumpar)  la asamblare lor am incurcat ordinea iesiri si intrari din pompa de injectie( la iesirea din filtru legasem returul pompei si la intrare turul  ).Aparent nu se mai opreste ,vedem pe viiitor
Multumesc pentru intentie
Concluzia ,nu se pot rezolva toate cu sfaturi de pe internet,pana nu verifici la fata locului!

#1149
dorindanescu

dorindanescu

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 116
  • Înscris: 04.04.2007
Bine v-am gasit ! Sunt bucuros ca exista aceasta comunitate minunata de pasionati si posesori de tractoare si sper sa ma puteti si pe mine ajuta. Am achizitionat pentru gospodaria proprie de vreo 6 ha , un tractoras UTB  445,   o maneta  an 1986,adus de prin Serbia de un individ, aparent binevoitor , dar care la final s-a dovedit un mic pungas.Asta si pentru ca eu am fost fraier.Va spun fara menajamente , am dat pe el 3500 de euro ,lasand-ma inselat de aspectul lui exterior, vopsea originala , cabina , cauciucuri spate 90 % bune.Omul mi l-a adus cu platforma direct acasa, am verificat eu ce am stiu , adica sa ridice , sa meraga priza de putere, sa functioneze cutia , etc.Eu sunt la primul tractor deci nu stiu decat generalitati.Ce am constatat ulterior m-a cam speriat: dimineata urmatoare nu l-am putut porni , scoate fum albastrui pe esapament dar nu pleaca ( hotul mi l-a adus cald spunand ca a trebuit sa-l porneasca sa-l urce pe platforma...la rece  nimic...).Am observat ca nu merge nici bujia aia din galerie , dar din ce stiu eu ar trebui sa porneasca si fara aia daca are cat de cat compresie.Eu cred ca setul e varza .Apoi ambreiajul prinde foarte sus si nu pot sa-l reglez din tija aia .Mai are si alt reglaj?Ar mai fi ca nu merge pe bord decat turometrul si orele, nu tu presiune ulei , nu apa, nu incarcare , desi ceasurile par ok. Are 3200 de ore , daca nu a fost manarit ... a apartinut unui batran de 84 de ani, am talonul si actele.Sunt multe aceste ore, e normal sa fie gata motorul?
Acum , ideea e sa ma ajutati cu ceva sfaturi, trebuie sa-i fac ceva , teapa e luata cred si cred ca l-am luat scump.La banii astia trebuie sa fie in stare foarte buna de functionare.Uitand-ma pe suruburi nu pare sa fi fost desfacut motorul la el...ar merge oare doar segmentat? La orele astea trebuie rk total la motor? Trebuie gresat tot , toate rotulele sunt uscate,nu a mers vreo 4 ani zicea hotul .Va rog sa ma ajutati cu ceva sfaturi , sa incerc sa-l vand asa dar sigur in pierdere mare sau sa-l fac .Oare ar costa mult?Nevoie de tractor as avea . Mecanica am mai facut pe auto , am facut rk la motoare de masini anii  90 , dar tractoare nu am vazut in viata mea .
   Astept ajutorul vostru si va multumesc,

#1150
topyion

topyion

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 109
  • Înscris: 21.08.2010

View Postdorindanescu, on 01 septembrie 2013 - 17:13, said:

Bine v-am gasit ! Sunt bucuros ca exista aceasta comunitate minunata de pasionati si posesori de tractoare si sper sa ma puteti si pe mine ajuta. Am achizitionat pentru gospodaria proprie de vreo 6 ha , un tractoras UTB  445,   o maneta  an 1986,adus de prin Serbia de un individ, aparent binevoitor , dar care la final s-a dovedit un mic pungas.Asta si pentru ca eu am fost fraier.Va spun fara menajamente , am dat pe el 3500 de euro ,lasand-ma inselat de aspectul lui exterior, vopsea originala , cabina , cauciucuri spate 90 % bune.Omul mi l-a adus cu platforma direct acasa, am verificat eu ce am stiu , adica sa ridice , sa meraga priza de putere, sa functioneze cutia , etc.Eu sunt la primul tractor deci nu stiu decat generalitati.Ce am constatat ulterior m-a cam speriat: dimineata urmatoare nu l-am putut porni , scoate fum albastrui pe esapament dar nu pleaca ( hotul mi l-a adus cald spunand ca a trebuit sa-l porneasca sa-l urce pe platforma...la rece  nimic...).Am observat ca nu merge nici bujia aia din galerie , dar din ce stiu eu ar trebui sa porneasca si fara aia daca are cat de cat compresie.Eu cred ca setul e varza .Apoi ambreiajul prinde foarte sus si nu pot sa-l reglez din tija aia .Mai are si alt reglaj?Ar mai fi ca nu merge pe bord decat turometrul si orele, nu tu presiune ulei , nu apa, nu incarcare , desi ceasurile par ok. Are 3200 de ore , daca nu a fost manarit ... a apartinut unui batran de 84 de ani, am talonul si actele.Sunt multe aceste ore, e normal sa fie gata motorul?
Acum , ideea e sa ma ajutati cu ceva sfaturi, trebuie sa-i fac ceva , teapa e luata cred si cred ca l-am luat scump.La banii astia trebuie sa fie in stare foarte buna de functionare.Uitand-ma pe suruburi nu pare sa fi fost desfacut motorul la el...ar merge oare doar segmentat? La orele astea trebuie rk total la motor? Trebuie gresat tot , toate rotulele sunt uscate,nu a mers vreo 4 ani zicea hotul .Va rog sa ma ajutati cu ceva sfaturi , sa incerc sa-l vand asa dar sigur in pierdere mare sau sa-l fac .Oare ar costa mult?Nevoie de tractor as avea . Mecanica am mai facut pe auto , am facut rk la motoare de masini anii  90 , dar tractoare nu am vazut in viata mea .
   Astept ajutorul vostru si va multumesc,
Din cate spui dumneata,ar trebui o revizie la motor,dar ar trebui desfacut intai sa se constate ce uzura au camasile,daca este cazul sa faci rk,de segmentat,eu te sfatuiesc sa nu o faci ,un set de segmenti nu rezista mai mult de un an,un an si jumatate.Reglajul cursei ambreiajului se face numai din acea tija.Ar fi bine de verificat si pompa de injectie pe banc,injectoare.Si un electrician pentru a verifica instalatia electrica..Mai mult de atat nu cred ca te poate ajuta nimeni din scris fara sa fii la fata locului.

#1151
dorindanescu

dorindanescu

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 116
  • Înscris: 04.04.2007
Multumesc , o sa vad ce pot face , bani nu mai prea am , abia i-am adunat si pe aia, cat m-ar putea costa toate astea? Merita sa-l fac?

#1152
topyion

topyion

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 109
  • Înscris: 21.08.2010

View Postdorindanescu, on 01 septembrie 2013 - 17:45, said:

Multumesc , o sa vad ce pot face , bani nu mai prea am , abia i-am adunat si pe aia, cat m-ar putea costa toate astea? Merita sa-l fac?
Un set motor este in jurul sumei de 500 lei,dupa care el trebuie prelucrat,honuit ,un set de garnituri motor ,ceva pana in 40 lei,ulei de schimb,consumabile .Daca ar fi sa umbli la pompa hidraulica ,un cap hidraulic este in jur de 300 lei,bucsa si paletii de la pompa in jur de 100 lei.Si bineinteles mana de lucru ,,pretul fiecarui mester.Faci socoteala si vezi daca merita,tu decizi!

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate