Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Incalzire casa fara gaz/lemne

Incalzire in pardoseala etapizata

Suprataxa card energie?!

Cum era nivelul de trai cam din a...
 probleme cu ochelarii

Impozite pe proprietati de anul v...

teava rezistenta panou apa calda

Acces in Curte din Drum National
 Sub mobila de bucatarie si sub fr...

Rezultat RMN

Numar circuite IPAT si prindere t...

Pareri brgimportchina.ro - teapa ...
 Lucruri inaintea vremurilor lor

Discuții despre TVR Sport HD.

Cost abonament clinica privata

Tremura toata, dar nu de la ro...
 

Tractoare- Sfaturi tehnice- Documentatii

* * * * * 1 votes
  • Please log in to reply
2843 replies to this topic

#2197
raul_16nic

raul_16nic

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,136
  • Înscris: 19.03.2009
am o nelamurie cu niste anvelope. am pe fata 13.6 r28 si am vazut alte anvelope tot aceeasi marime  13.6 r28 dar sunt mai inguste.p ale mele am mai vazut scris 123 a8. sa fie aceasta diferenta?

#2198
petrica-petrica97

petrica-petrica97

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 1
  • Înscris: 09.07.2016
Salut...am un tractor u445...si am desfacut unul din cele doua suruburi care sunt pe capacul de sus al pompei de injectie...si din greseala l-am rupt .. Ce face acel surub ? Se poate inlocui ?

#2199
sandusandel

sandusandel

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 848
  • Înscris: 30.11.2013

 raul_16nic, on 13 iulie 2016 - 15:09, said:

am o nelamurie cu niste anvelope. am pe fata 13.6 r28 si am vazut alte anvelope tot aceeasi marime  13.6 r28 dar sunt mai inguste.p ale mele am mai vazut scris 123 a8. sa fie aceasta diferenta?
Diferenta e fabricantu ,a vrut sa faca economie de cauciuc .

#2200
raul_16nic

raul_16nic

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,136
  • Înscris: 19.03.2009
deci sa inteleg ca oricare 13.6 r 28 se potrivesc?

#2201
marinel1976

marinel1976

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 831
  • Înscris: 18.01.2016

 raul_16nic, on 13 iulie 2016 - 15:09, said:

am o nelamurie cu niste anvelope. am pe fata 13.6 r28 si am vazut alte anvelope tot aceeasi marime  13.6 r28 dar sunt mai inguste.p ale mele am mai vazut scris 123 a8. sa fie aceasta diferenta?
Uita-te mai atent sar putea sa te însele ochiul. Sau dacă sînt mărci diferite sau au uzuri diferite pot sa fie mici diferente. Celelalte valori date de tine sint indicii de viteza si sarcina maxime suportate de anvelopa

#2202
sandusandel

sandusandel

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 848
  • Înscris: 30.11.2013

 raul_16nic, on 13 iulie 2016 - 21:14, said:

deci sa inteleg ca oricare 13.6 r 28 se potrivesc?
Daca se respecta inaltimea, latimea nu conteza .

#2203
TudorCJ

TudorCJ

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,079
  • Înscris: 31.03.2011
Raul cand am schimbat si eu spatele la u445 si am vazut gumele mi se pareau foarte inguste dar cand le-am pus pe janta si aer in ele ii cu totul altceva.

#2204
nico123

nico123

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,380
  • Înscris: 03.02.2009

 cris1981, on 12 iulie 2016 - 13:47, said:

Cum porneste motorul , scoate si fum , consuma ulei ?
Cam toate scot gaze de carter cand sunt incintate , ca doar n-or fi noi ....Posted Image  principalul este sa porneasca usor , sa nu pape ulei la greu , presiunea de ulei sa stea pe verde la relanti si cu motorul cald  ...in conditiile astea se mai poate trage mult timp de ele .

Motor de Aro se poate pune 100% , nu are nevoie de lonjeroane , se prinde clasic direct de cutie ca si cel original de pe tractor , dar , exista un dar ... daca este luat direct de pe Aro are nevoie de baia de ulei schimbata  , motoarele de Aro care echipeaza tractoarele romanesti au baia de fonta si prin ea se face legatura pe cutia tractorului , pe autoutilitara prinderea este alta iar baia este de tabla , din cate stiu eu o baie de ulei de fonta pentru tractor ii destul de scumpa , motor clar ca gasiti la pret mic ...
La nevoie mai degraba as face niste calcule si as face motorul original , ori as pune un motor original de UTB 445 , motorul clasic in 3 pistoane .\
Adevarul ca nu am facut niciodata comparatia de cum arata baia de fonta de pe motorul de 55 de CP cu cea de pe motorul original de Fiat 415 , s-ar putea sa se potriveasca baia motorului ala , atunci  ar fi "tata de mata " Posted Image .
Culmea ca as avea cu a cui sa o compar , cumnatul meu are UTB 550 , dar nu m-a interesat aspectul pana acuma , insa cu prima ocazie cand ne intalnim cu tractoarele facem o comparatie ....
Multumesc pentru raspuns.
Eu cred ca baile astea de fonta sunt la fel toate, o sa ma documentez.
Tractorul porneste relativ usor . Daca timpul cat tin bujiile este mai lung pleaca la doua-trei invartituri de electromotor.
Fum scoate doar la pornire si pe urma mult mai putin, aproape ca nu se vede deloc nici in acceleratie.
Ulei la motor a consumat cam 0,8l-1l la arat 3 hectare cu un plug reversibil cu o cormana in viteza l pe mare, ba chiar mergea si cu a ll-a.
Ai dreptate, nu o sa schimb nimic deocamdata la tractor dar este posibil sa schimb tractoristul care mi-a facut-o zilele astea.
Tractoristul meu s-a apucat sa dea curent de pornire la un 445 si nestiind cum sa ia 12v cu cablurile de pe bateriile fiatului care are 24v , a atins cu un cablul de radiator  si a facut scurt si a gaurit radiatorul.
''Prostia'' nu s-a oprit aici ca a plecat asa cu radiatorul gaurit  si a incins motorul a bufnit apa cu aburi pe la busonul radiatorului.
A reusit sa desfaca busonul radiatorului si tot din prostie a turnat o galeata de apa de la o fantina peste aia incinsa din radiator.
Spre surprinderea mea motorul a rezistat  si am paguba acum doar radiatorul gaurit.
In concluzie o sa schimb deocamdata doar tractoristul si o sa repar radiatorul.

Edited by nico123, 16 July 2016 - 03:55.


#2205
cris1981

cris1981

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 499
  • Înscris: 22.10.2011
Nu sunt sigur , dar radiator cred ca se potriveste de UTB 445 ... consumul de ulei ii destul de mare , dar sa zicem ca-i acceptabil :)
Daca are bujiile imbatranite ( cea ce ii si cazul meu ) trebuie tinut cam 45 de secunde la prima pornire , acuma in sezonul cald , iarna eu il tin si 90 de secunde , dar la o cheie mai lunga porneste din prima .

Cand este frig eu am mai prins o smecherie , tin impins de opritorul de la pompa de injectie , motorul porneste mult mai usor doar ca merge un pic in galopuri , tin  cateva secunde bune impins opritorul cu motorul pornit  , acceleratia trasa  la jumatate de cursa  , de cea de mana vorbesc , eu aia o folosesc la pornire ...
Ii rau cand ai lucrul pe mana altuia ... dar fiecare isi stie posibilitatile si isi cauta in primul rand scopul ...sa prinzi un tractorist care ingrijeste scula altuia , mai ales din noua generatie , ii un lucru de apreciat  :)

#2206
TudorCJ

TudorCJ

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,079
  • Înscris: 31.03.2011
Dar tu probleme necazuri mari ai cu tractoristul acesta sau mai bine zis manca bani multi care puteau sa iti fie in buzunar nu pe diferite piese.

#2207
Ionel1980

Ionel1980

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 47
  • Înscris: 10.04.2016
Salutare. Am postat și pe topicul de combina dar nu am primit răspuns asa ca postez și aici poate găsesc răspuns. În interiorul acestui filtru  trebuie pus unul ca acesta? Mulțumesc.

Attached Files



#2208
marinel1976

marinel1976

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 831
  • Înscris: 18.01.2016
Nu cred. In poză pare un prefiltru din sita.   Ar trebui si unul centrifugal, cum are tractoru u650.
Filtrul din poza 2 de gaseste după prefiltru pe traseul conductei de aspiratie aer
Daca ai auzit ceva de 2 filtre ca in poza 2si intra in el.

Edited by marinel1976, 17 July 2016 - 11:45.


#2209
Ionel1980

Ionel1980

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 47
  • Înscris: 10.04.2016
Mulțumesc pentru răspuns. După acel filtru,pina la galerie mai are unul asemănător ca la u445 cred ca de acela vorbiți. Mulțumesc încă o data.

#2210
raul_16nic

raul_16nic

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,136
  • Înscris: 19.03.2009
ce fel de prindere are puntea fata  la balansoar,cu bucsi sau cu rulmenti, ca are ceva joc.1056xl

#2211
zozo36

zozo36

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 238
  • Înscris: 24.10.2013
La Fiat 315 stie cineva care este capacitatea rezervorului ,pt ca am mers ceva cu el si nu mi a incaput nici macar 20 de litrii pina la plin ful sau are consumul foarte mic.

#2212
sufana90

sufana90

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 35
  • Înscris: 12.08.2015
Buna ziua...poate a mai avut careva problema mea...am un tractor claas axos 340...am o problema cu aeru rece(conditionat) si cald. Treaba ii in felu urmator:m.am uitat la compresor, acesta merge cand ii dau drumu pe aer rece,deci cupleaza fron si instalatie are,radiatoru din fata nu ii infundat, acuma din ce m.am uitat eu problema trebuie sa fie din cabina dar nu inteleg exact ce. El are 2 ventilatoere intre motor si cabina, cand le dau drumu acestea merg in toate cele 3 faze,la aer am 3 faze de la incet spre tare, dar nu stiu unde se pierde aerul de nu imi baga in cabina aerul...se simpte foarte putin cand ii pe 3. M.am uitat mai atent si in cabina sub bord are un alt radiator care ii conectat cu cel de afara se la aer conditionat si cu compresoru de racite, m-am gandit ca poate ii infundat si nu mai lasa aerul sa treaca...nu l.am deschis de tot pt ca trebuie sa dau bordul jos dar totusi nu stiu daca ii asta ca aerul pana sa ajunga la el are ventilatoare care au filtru, o alta problema poate ventilatoarele sa nu mearga la parametri normal dar daca pun mana acolo se simpte tare aerul...am desfacut si m.am uitat...oare ce alt ceva mai poate fi? Sa desfac totusi bordu sa vad?  Multumesc

#2213
TudorCJ

TudorCJ

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,079
  • Înscris: 31.03.2011
Dar filtru de polen lai schimbat sau ai dat de el.Aceeasi chestie totul in regula la un passat si deabia baga aer rece pe maxim ventilatie cand dau jos filtru dezastru.

#2214
sufana90

sufana90

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 35
  • Înscris: 12.08.2015
Buna ziua...poate a mai avut careva problema mea...am un tractor claas axos 340...am o problema cu aeru rece(conditionat) si cald. Treaba ii in felu urmator:m.am uitat la compresor, acesta merge cand ii dau drumu pe aer rece,deci cupleaza fron si instalatie are,radiatoru din fata nu ii infundat, acuma din ce m.am uitat eu problema trebuie sa fie din cabina dar nu inteleg exact ce. El are 2 ventilatoere intre motor si cabina, cand le dau drumu acestea merg in toate cele 3 faze,la aer am 3 faze de la incet spre tare, dar nu stiu unde se pierde aerul de nu imi baga in cabina aerul...se simpte foarte putin cand ii pe 3. M.am uitat mai atent si in cabina sub bord are un alt radiator care ii conectat cu cel de afara se la aer conditionat si cu compresoru de racite, m-am gandit ca poate ii infundat si nu mai lasa aerul sa treaca...nu l.am deschis de tot pt ca trebuie sa dau bordul jos dar totusi nu stiu daca ii asta ca aerul pana sa ajunga la el are ventilatoare care au filtru, o alta problema poate ventilatoarele sa nu mearga la parametri normal dar daca pun mana acolo se simpte tare aerul...am desfacut si m.am uitat...oare ce alt ceva mai poate fi? Sa desfac totusi bordu sa vad?  Multumesc

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate