Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Tractoare- Sfaturi tehnice- Documentatii
Last Updated: Nov 09 2023 20:31, Started by
c_predoiu
, Jul 14 2010 22:27
·
16
#2197
Posted 13 July 2016 - 15:09
am o nelamurie cu niste anvelope. am pe fata 13.6 r28 si am vazut alte anvelope tot aceeasi marime 13.6 r28 dar sunt mai inguste.p ale mele am mai vazut scris 123 a8. sa fie aceasta diferenta?
|
#2198
Posted 13 July 2016 - 17:45
Salut...am un tractor u445...si am desfacut unul din cele doua suruburi care sunt pe capacul de sus al pompei de injectie...si din greseala l-am rupt .. Ce face acel surub ? Se poate inlocui ?
|
#2199
Posted 13 July 2016 - 20:39
#2201
Posted 15 July 2016 - 06:00
raul_16nic, on 13 iulie 2016 - 15:09, said: am o nelamurie cu niste anvelope. am pe fata 13.6 r28 si am vazut alte anvelope tot aceeasi marime 13.6 r28 dar sunt mai inguste.p ale mele am mai vazut scris 123 a8. sa fie aceasta diferenta? |
#2202
Posted 15 July 2016 - 20:43
#2203
Posted 15 July 2016 - 22:23
Raul cand am schimbat si eu spatele la u445 si am vazut gumele mi se pareau foarte inguste dar cand le-am pus pe janta si aer in ele ii cu totul altceva.
|
#2204
Posted 16 July 2016 - 03:36
cris1981, on 12 iulie 2016 - 13:47, said:
Cum porneste motorul , scoate si fum , consuma ulei ? Cam toate scot gaze de carter cand sunt incintate , ca doar n-or fi noi .... principalul este sa porneasca usor , sa nu pape ulei la greu , presiunea de ulei sa stea pe verde la relanti si cu motorul cald ...in conditiile astea se mai poate trage mult timp de ele . Motor de Aro se poate pune 100% , nu are nevoie de lonjeroane , se prinde clasic direct de cutie ca si cel original de pe tractor , dar , exista un dar ... daca este luat direct de pe Aro are nevoie de baia de ulei schimbata , motoarele de Aro care echipeaza tractoarele romanesti au baia de fonta si prin ea se face legatura pe cutia tractorului , pe autoutilitara prinderea este alta iar baia este de tabla , din cate stiu eu o baie de ulei de fonta pentru tractor ii destul de scumpa , motor clar ca gasiti la pret mic ... La nevoie mai degraba as face niste calcule si as face motorul original , ori as pune un motor original de UTB 445 , motorul clasic in 3 pistoane .\ Adevarul ca nu am facut niciodata comparatia de cum arata baia de fonta de pe motorul de 55 de CP cu cea de pe motorul original de Fiat 415 , s-ar putea sa se potriveasca baia motorului ala , atunci ar fi "tata de mata " . Culmea ca as avea cu a cui sa o compar , cumnatul meu are UTB 550 , dar nu m-a interesat aspectul pana acuma , insa cu prima ocazie cand ne intalnim cu tractoarele facem o comparatie .... Eu cred ca baile astea de fonta sunt la fel toate, o sa ma documentez. Tractorul porneste relativ usor . Daca timpul cat tin bujiile este mai lung pleaca la doua-trei invartituri de electromotor. Fum scoate doar la pornire si pe urma mult mai putin, aproape ca nu se vede deloc nici in acceleratie. Ulei la motor a consumat cam 0,8l-1l la arat 3 hectare cu un plug reversibil cu o cormana in viteza l pe mare, ba chiar mergea si cu a ll-a. Ai dreptate, nu o sa schimb nimic deocamdata la tractor dar este posibil sa schimb tractoristul care mi-a facut-o zilele astea. Tractoristul meu s-a apucat sa dea curent de pornire la un 445 si nestiind cum sa ia 12v cu cablurile de pe bateriile fiatului care are 24v , a atins cu un cablul de radiator si a facut scurt si a gaurit radiatorul. ''Prostia'' nu s-a oprit aici ca a plecat asa cu radiatorul gaurit si a incins motorul a bufnit apa cu aburi pe la busonul radiatorului. A reusit sa desfaca busonul radiatorului si tot din prostie a turnat o galeata de apa de la o fantina peste aia incinsa din radiator. Spre surprinderea mea motorul a rezistat si am paguba acum doar radiatorul gaurit. In concluzie o sa schimb deocamdata doar tractoristul si o sa repar radiatorul. Edited by nico123, 16 July 2016 - 03:55. |
#2205
Posted 16 July 2016 - 08:30
Nu sunt sigur , dar radiator cred ca se potriveste de UTB 445 ... consumul de ulei ii destul de mare , dar sa zicem ca-i acceptabil
Daca are bujiile imbatranite ( cea ce ii si cazul meu ) trebuie tinut cam 45 de secunde la prima pornire , acuma in sezonul cald , iarna eu il tin si 90 de secunde , dar la o cheie mai lunga porneste din prima . Cand este frig eu am mai prins o smecherie , tin impins de opritorul de la pompa de injectie , motorul porneste mult mai usor doar ca merge un pic in galopuri , tin cateva secunde bune impins opritorul cu motorul pornit , acceleratia trasa la jumatate de cursa , de cea de mana vorbesc , eu aia o folosesc la pornire ... Ii rau cand ai lucrul pe mana altuia ... dar fiecare isi stie posibilitatile si isi cauta in primul rand scopul ...sa prinzi un tractorist care ingrijeste scula altuia , mai ales din noua generatie , ii un lucru de apreciat |
#2206
Posted 16 July 2016 - 08:31
Dar tu probleme necazuri mari ai cu tractoristul acesta sau mai bine zis manca bani multi care puteau sa iti fie in buzunar nu pe diferite piese.
|
|
#2207
Posted 17 July 2016 - 09:35
Salutare. Am postat și pe topicul de combina dar nu am primit răspuns asa ca postez și aici poate găsesc răspuns. În interiorul acestui filtru trebuie pus unul ca acesta? Mulțumesc.
Attached Files |
#2208
Posted 17 July 2016 - 11:38
Nu cred. In poză pare un prefiltru din sita. Ar trebui si unul centrifugal, cum are tractoru u650.
Filtrul din poza 2 de gaseste după prefiltru pe traseul conductei de aspiratie aer Daca ai auzit ceva de 2 filtre ca in poza 2si intra in el. Edited by marinel1976, 17 July 2016 - 11:45. |
#2209
Posted 17 July 2016 - 12:40
Mulțumesc pentru răspuns. După acel filtru,pina la galerie mai are unul asemănător ca la u445 cred ca de acela vorbiți. Mulțumesc încă o data.
|
#2210
Posted 25 July 2016 - 14:17
ce fel de prindere are puntea fata la balansoar,cu bucsi sau cu rulmenti, ca are ceva joc.1056xl
|
#2211
Posted 26 July 2016 - 10:40
La Fiat 315 stie cineva care este capacitatea rezervorului ,pt ca am mers ceva cu el si nu mi a incaput nici macar 20 de litrii pina la plin ful sau are consumul foarte mic.
|
|
#2212
Posted 27 July 2016 - 14:47
Buna ziua...poate a mai avut careva problema mea...am un tractor claas axos 340...am o problema cu aeru rece(conditionat) si cald. Treaba ii in felu urmator:m.am uitat la compresor, acesta merge cand ii dau drumu pe aer rece,deci cupleaza fron si instalatie are,radiatoru din fata nu ii infundat, acuma din ce m.am uitat eu problema trebuie sa fie din cabina dar nu inteleg exact ce. El are 2 ventilatoere intre motor si cabina, cand le dau drumu acestea merg in toate cele 3 faze,la aer am 3 faze de la incet spre tare, dar nu stiu unde se pierde aerul de nu imi baga in cabina aerul...se simpte foarte putin cand ii pe 3. M.am uitat mai atent si in cabina sub bord are un alt radiator care ii conectat cu cel de afara se la aer conditionat si cu compresoru de racite, m-am gandit ca poate ii infundat si nu mai lasa aerul sa treaca...nu l.am deschis de tot pt ca trebuie sa dau bordul jos dar totusi nu stiu daca ii asta ca aerul pana sa ajunga la el are ventilatoare care au filtru, o alta problema poate ventilatoarele sa nu mearga la parametri normal dar daca pun mana acolo se simpte tare aerul...am desfacut si m.am uitat...oare ce alt ceva mai poate fi? Sa desfac totusi bordu sa vad? Multumesc
|
#2213
Posted 27 July 2016 - 16:32
Dar filtru de polen lai schimbat sau ai dat de el.Aceeasi chestie totul in regula la un passat si deabia baga aer rece pe maxim ventilatie cand dau jos filtru dezastru.
|
#2214
Posted 27 July 2016 - 16:33
Buna ziua...poate a mai avut careva problema mea...am un tractor claas axos 340...am o problema cu aeru rece(conditionat) si cald. Treaba ii in felu urmator:m.am uitat la compresor, acesta merge cand ii dau drumu pe aer rece,deci cupleaza fron si instalatie are,radiatoru din fata nu ii infundat, acuma din ce m.am uitat eu problema trebuie sa fie din cabina dar nu inteleg exact ce. El are 2 ventilatoere intre motor si cabina, cand le dau drumu acestea merg in toate cele 3 faze,la aer am 3 faze de la incet spre tare, dar nu stiu unde se pierde aerul de nu imi baga in cabina aerul...se simpte foarte putin cand ii pe 3. M.am uitat mai atent si in cabina sub bord are un alt radiator care ii conectat cu cel de afara se la aer conditionat si cu compresoru de racite, m-am gandit ca poate ii infundat si nu mai lasa aerul sa treaca...nu l.am deschis de tot pt ca trebuie sa dau bordul jos dar totusi nu stiu daca ii asta ca aerul pana sa ajunga la el are ventilatoare care au filtru, o alta problema poate ventilatoarele sa nu mearga la parametri normal dar daca pun mana acolo se simpte tare aerul...am desfacut si m.am uitat...oare ce alt ceva mai poate fi? Sa desfac totusi bordu sa vad? Multumesc
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users