Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Tractoare- Sfaturi tehnice- Documentatii
Last Updated: Nov 09 2023 20:31, Started by
c_predoiu
, Jul 14 2010 22:27
·
16
#1999
Posted 09 November 2015 - 19:32
#2000
Posted 09 November 2015 - 20:12
eu nu i-am facut motorul.a meu are vre 13550 de ore si nu stiu daca s-au reglat vreodata.intreb ca imi pare ca motorul a devenit mai zgomotos daca merg cu el turat si nu ii in sarcina mare.m-am gandit ca o fi de acolo sau sa fie de la avans?
|
#2001
Posted 09 November 2015 - 20:27
raul_16nic, on 09 noiembrie 2015 - 20:12, said:
eu nu i-am facut motorul.a meu are vre 13550 de ore si nu stiu daca s-au reglat vreodata.intreb ca imi pare ca motorul a devenit mai zgomotos daca merg cu el turat si nu ii in sarcina mare.m-am gandit ca o fi de acolo sau sa fie de la avans? Verifica-i cu o lera 45 la admisie si 50 la evacuare de obicei culbutori se aud tacaneli sus la turati mici ,posibil si avansu ,posibil si bucsile la biela. Edited by sandusandel, 09 November 2015 - 20:34. |
#2002
Posted 09 November 2015 - 20:47
la mine ii 30 la ambele.daca ii in sarcina ceva mai mare dispare sunetul ala ca de avans marit
|
#2003
Posted 09 November 2015 - 21:06
Daca nu ai umblat la avans nu se pute mari singur .
|
#2004
Posted 09 November 2015 - 21:16
pai am umblat mai demult dar de vreo 2 zile parca a devenit motorul mai zgomotos.ce simptome are un motor cu avans prea mare?
|
#2005
Posted 09 November 2015 - 21:24
NU mai merge la rotund se aud paraituri, da cu fum sau incalzeste, vibratii la turatie ,daca se aud batai pote fi alceva.
|
#2006
Posted 11 November 2015 - 22:41
tacanitul provine de la o vibratie care se simte pe la 1600 -1800 de turatii.ati mai patit careva? 1056 xl
|
#2007
Posted 19 November 2015 - 14:08
Buna ziua,
Caut un manual de reparatie tractor U445 ,am nevoie de el pentru o reparatie capitala in acesta iarna a tractorului. adresa mail: [email protected] cu multumiri anticipate pentru cel mai mic ajutor! Vio |
#2008
Posted 19 November 2015 - 15:07
Salut baieti, ma poate ajuta si pe mine cineva cu un tabel de reglaje pentru seminturi la o semanatoare de paioase Nordstein de 3m??
|
|
#2009
Posted 21 November 2015 - 22:12
salut.
ma poate ajuta si pe mine cineva cu un sfat ? am u 445 si asi vrea sa-l fac de 55 cp . asta numai in urma alezarii camasilor . deci ma intereseaza daca acele camasi de la u445 imi dau voie sa le alezez de la Ø95 la Ø102. stiu ca sunt tractoare de 55 cp in 3 pistoane. sau mai bine sa pun motor de aro? multumesc. Edited by johny20022002, 21 November 2015 - 22:35. |
#2010
Posted 22 November 2015 - 14:28
Nu cred ca poti face asta,ai alte dimensiuni la pistoanele de 102 si alte dimensiuni la bolturi iar pistoane de 102 cu tot cu biele nu se potrivesc,decit sa-ti faci de lucru inutil lasa-l asa cum e facut de fabrica.
|
#2011
Posted 22 November 2015 - 16:00
johny20022002, on 21 noiembrie 2015 - 22:12, said:
salut. ma poate ajuta si pe mine cineva cu un sfat ? am u 445 si asi vrea sa-l fac de 55 cp . asta numai in urma alezarii camasilor . deci ma intereseaza daca acele camasi de la u445 imi dau voie sa le alezez de la Ø95 la Ø102. stiu ca sunt tractoare de 55 cp in 3 pistoane. sau mai bine sa pun motor de aro? multumesc. Am experienta acestei modificari, dar cu un motor in 4 pistoane de Brasov; era cu pistoane de 95 , avea 58 cp(2600 tr/min) si am vrut sa-l modific la 102 sa-l fac de 64cp(2400 tr/min); initial am cerut si eu sfaturi pe forum si nu am primit un raspuns unanim; asa ca m-am dus la Cluj la un fost SMA unde mai este un atelier de mecanica. Acolo mi-a spus ca se poate face modificarea dar ca pana nu il desfac nu pot sa-mi spuna daca se alezeaza camasile sau blocul. Practic la aceste motoare romanesti fie a fost turnat blocul astfel incat in fabrica sa-l alezeze la cele doua diametre , fie au fost alezate la cota maxima si pus camasi mai groase sau mai subtiri pentru cele doua diametre. Am facut modificarea acum un an; la mine a trebuit sa alezeze blocul , a pus camasi si pistoane noi; vibrochenul si celelalte subansamble au ramas aceleasi. Tractorul merge bine, as spune excelent; puterea i-a crescut semnificativ; nu mi-a incalzit niciodata (indicatorul a ramas pe verde) , chiar daca am folosit cateva utilaje usor supradimensionate (ex. o grapa rotativa de 2,5 m latime, utilaj de bilonat greu) si pe temperaturi de 36-38 grade C in august, cand am pregatit un teren pentru capsuni. Ce am patit insa a fost cu un ulei Mobil Delvac 15W40, care atunci pe caldura s-a subtiat foarte mult si in relanti se aprimdea becul rosu , disparand cand il turai; am schimbat uleiul cu altul nemtesc achizitionat tot de la o firma vecina cu atelierul (un 20W50) si a disparut problema. Daca ai cina sa-ti faca modificarea bine eu zic ca nu ar trebui sa-ti faci probleme; insa daca isi baga cine nu trebuie mana acolo treburile nu ies bine; gandestete ca alezajul trebuie facut exact, orice micrometru diferenta rezultand in tensiuni in motor rwzultand multe probleme; eu am inteles ca cei de la atelier au trimis blocul la o alta firma care are aparatura asistata laser astfel ca alezarea este de precizie. Acuma nu vreau sa cobesc , dar la mine zic ca a iesit lucru bun; dar trebuie sa tinem cont ca sunt romanesti unde fiabilitatea a fost lasata deoparte; am un prieten care nu i-a facut nici o modificare si i s-a rupt vibrochenul de 2 ori intr-un an jumate; la astea romanesti depinde si de noroc. La mine a meritat deoarece este si un tractor special, unul legumicol si aveam nevoie de puterea aceea in plus. Ma costa mai mult cred sa-i schimb motorul cu totul si oricum nu gaseam unul nou , ci doar second; asa m-a costat 4000 lei cu tot cu alte cateva ajustari (ex. un cilindru ajutator la ridicare). Bafta. |
#2012
Posted 23 November 2015 - 15:52
Intentionez sa achizitionez un fiat 780 4x4. Daca se afla cineva in posesia unui astfel de tractor am rugamintea de a-mi oferi informatii si pareri despre modul in care functioneaza si punctele slabe ale acestuia. Multumesc
|
#2013
Posted 23 November 2015 - 18:55
raulleah, on 23 noiembrie 2015 - 15:52, said:
Intentionez sa achizitionez un fiat 780 4x4. Daca se afla cineva in posesia unui astfel de tractor am rugamintea de a-mi oferi informatii si pareri despre modul in care functioneaza si punctele slabe ale acestuia. Multumesc Sunt doua modele de fiat 780 ,vezi aici. https://www.google.r...RrwcqA0ZEgoSe8g si aici ,https://www.google.ro/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=2&cad=rja&uact=8&ved=0ahUKEwib59jggKfJAhWjj3IKHTTZCJ8QFggmMAE&url=http%3A%2F%2Fwww.tractordata.com%2Ffarm-tractors%2F006%2F0%2F5%2F6052-hesston-780.html&usg=AFQjCNFCCRQoVgj2gwd2srHNR2Q-OcMgqw |
|
#2014
Posted 25 November 2015 - 18:59
Buna tuturor membrilor. Sunt nou pe forum si as avea niste intrebari pt cunoscatori. Am un tractor Fiat 315, am facut motorul ( rectificat arbore, schimbat cuzineti si segmenti) pt ca nu aveam presiune de ulei. Dupa aceasta operatiune presiunea de ulei e la fel. Pompa de ulei a fost verificata si este ok. Intrebarea mea ar fi: daca exista ceva surub pe rampa de culbutori sau la distributie prin care se regleaza debitul de ulei in acele zone? Pt ca reducand debitul de ulei in acele zone ar creste presiunea.....(este adevarat?) O alta intrebare ar fi cu ce motor as putea schimba motorul de fiat 315? Va multumesc!!
|
#2016
Posted 08 December 2015 - 08:32
Buna ziua. Ma poate ajuta cineva cu un sfat? Am un same antares 130 si am ceva probleme cu inversorul de la cutia de viteze. Cand schimb intra greu, caraie sau trb sa astept cateva secunde, iar, cateodata, cand calc ambreiajul are tendinta sa mai mearga câțiva metri cu viteza mica, trb sa calc frânã ca sa se opreasca. Acum 1 luna I am pus niste ulei mineral in borcanasul pt ambreiaj si ma gandesc acum ca ar trebui schimbate garniturile la pompa de ambreiaj. Ar putea fi pompa de ambreiaj o cauza? Multumesc
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users