Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Presbiopia - la 43 ani ?

Termen transcriere autovehicul

Cazare Timisoara pe 4-5 zile

Primele zile ale internetului per...
 Ditra 25

Casti USB-C ptr A-54

Aplicatie medicala / asistent med...

De ce vor atația politicieni...
 ERR_ADDRESS_UNREACHABLE

Legea 18/1968 Se mai aplica?

Digi conectare 2 routere prin fir

Succesiune notar versus instanta ...
 Montaj aer conditionat in balcon ...

Cont curent mulți valuta far...

Sugestii plan casa

Experiente cu firme care cumpara ...
 

Tractoare- Sfaturi tehnice- Documentatii

* * * * * 1 votes
  • Please log in to reply
2843 replies to this topic

#1891
Adi112

Adi112

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 236
  • Înscris: 03.12.2012

 andrei7809, on 14 mai 2015 - 22:03, said:

Buna seara,

as dori sa achizitionez un tractor mic de 12.5 cp produs la UM Mija pt o supraf de 2-3 ha. Este cineva ca detine acest model? pareri despre el? multumesc frumos.
e prea mic cauta ceva peste 30 cp si sa fie mai marisor,  cu jucari de 12 cp mai mult te ve chinui,    are un prieten un yanmar de 15 cp si nu face mare lucru cu el...

#1892
raulleah

raulleah

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 17
  • Înscris: 13.01.2015
Ce stiti despre international 644? am un 684 si as vrea sa.l schimb cu un 644

#1893
sandusandel

sandusandel

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 848
  • Înscris: 30.11.2013

 raulleah, on 18 mai 2015 - 17:24, said:

Ce stiti despre international 644? am un 684 si as vrea sa.l schimb cu un 644

Nu e mare diferenta e cam aceiasi serie 684 -68 cai fabricat din 70 pana in 84  iar 644 -60 cai fabricat din 70 pana in 80 .

#1894
raulleah

raulleah

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 17
  • Înscris: 13.01.2015
pareri international 744, avantaje si dezavantaje

#1895
sandusandel

sandusandel

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 848
  • Înscris: 30.11.2013

 raulleah, on 21 mai 2015 - 14:45, said:

pareri international 744, avantaje si dezavantaje

An de fabricatie 70 pana in 80 ,cai putere70 e bun cu dubla tractiune ,www.tractordata.com/farm-tractors/tractor-brands/ih/ih-tractors.html  . aici poti citi date despre modele .

#1896
cris1981

cris1981

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 499
  • Înscris: 22.10.2011
Buna ziua !
Ma confrunt cu o problema in cea ce tine de incarcarea bateriilor pe Fiatul meu 415 , tractorul a fost echipat cu dinam , pentru o perioada a functionat foarte bine incarcarea originala .
Apoi m-a lasat ... deh , piese vechi de 50 de ani , nu le mai poti cere mari pretentii ... am "profitat" de defectiune si am cumparat un alternator de 24 de volti (sistemul electric  al tractorului este pe 24 de volti ) alternator nou glant , releu regulator electronic fabricat de Electroprecizia , releu intermediar 24 volti tip 1615 pentru becul din bord ,indicator al incarcarii .
Toate legaturile le-am facut eu , m-am documentat , am studiat legaturile ce le are socrul meu pe Fiatul lui 411 , tractoarele au exact aceasi instalatie , este totul in regula din acest punct de vedere .
Problama-i ca mie nu-mi incarca deloc ... la relanti se aprinde becul din bord , cresc turatia motorului incepe sa scada intesitatea becului , dar tot se mai vede filamentul un pic rosu , in turatie mare se stinge complect , dar tot nu-mi incarca nimic , verificat cu voltmetru digital , in plus i-am atasat unul electronic si in instalatia tractorului .
Daca renunt la releul intermediar de tp 1615 si leg becul indicator pe direct , de fapt ii dau un plus din contactul cu cheie , incarcarea incepe sa mearga , problema-i ca dupa un timp si daca cresc turatia motorului cam la jumatate , tensiunea  ajunge la 30, 2 volti , deci releul regulator nu-si mai face treaba ...
Toate piesele componente sunt noi glant , adica alternatorul si cele doua relee , toate marca Electroprecizia Sacele , asa mi-au fost recomandate ... am incercat inca doua relee regulatoare , aceasi problema ... cand conectez si releul intermediar pentru bec nu mai incarca , cand il deconectez incarca prea mult in turatii mari , ce Dumnezeu o fi buba ?
Am ajuns in situatia in care m-am inecat ca tiganul la mal ..... as fi foarte recunoscator daca vreun electrician auto vede si imi poate da ceva indrumari , sau un user cu experienta in astfel de caz .
Multumesc anticipat !

#1897
Cristof88

Cristof88

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 40
  • Înscris: 12.05.2015

 utb-445-dt, on 12 mai 2015 - 20:29, said:

Cauta pe youtube pe domnul Aurel Lal.  Are filmulet cu schimbarea benzilor de franare la 445 , la tine e la fel,  doar alte dimensiuni


MULTUMESC !

#1898
raulleah1997

raulleah1997

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 2
  • Înscris: 27.04.2015
am un international 684 si atunci cand motorul este pornit si apas pe ambraiaj( sos din viteza) atunci cand il las se aude un sunet ciudat iar cand il apas inapoi pana jos nu se mai aude nimic.Am observat ca se intampla asta de la jumatatea cursei, de unde prinde atunci cand este in viteza. Care sa fie problema ?

#1899
cerneagabriel

cerneagabriel

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 117
  • Înscris: 25.01.2015
rulmentul de presiune

#1900
Adi112

Adi112

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 236
  • Înscris: 03.12.2012

 raulleah1997, on 24 mai 2015 - 14:15, said:

am un international 684 si atunci cand motorul este pornit si apas pe ambraiaj( sos din viteza) atunci cand il las se aude un sunet ciudat iar cand il apas inapoi pana jos nu se mai aude nimic.Am observat ca se intampla asta de la jumatatea cursei, de unde prinde atunci cand este in viteza. Care sa fie problema ?
rasfoeste paginile anterioare , sa mai discutat despre aceasta problema.

#1901
raulleah

raulleah

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 17
  • Înscris: 13.01.2015
consumuri specifice la 1 ha de arat discuit(2 treceri) semanat porumb ?

Am un international 684, 68cp cu care vreau sa balotez.am o presa italiana de marime media cu baloti dreptunghiulari.Cate rotatii pe minut sunt recomandate la presa?

Edited by raulleah, 25 May 2015 - 13:32.


#1902
techmaster35

techmaster35

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 644
  • Înscris: 02.02.2014
Cam la toate presele turatia maxima la cardan(priza putere) este de 540rot/minut.

#1903
dodogrup

dodogrup

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 1
  • Înscris: 25.05.2015
Salut!
Am si eu o problema la un tractor
daca se pricepe cinela va rog sa-mi dati un sfat
am un Deutz agrotron 120 k profi line si cand las tiranti in jos se lasa foartre incet. reglajul de viteza cu care sa se lase este la max. la ridicare este foarte rapid si de aprinde beculetul verde cum e normal. la coborare se aprinde rosu, iar dupa cateva ridicari si lasari intra automat o setare cu adancimea de lucru presetata si nu stiu de ce
mutumesc anticipat

#1904
raulleah

raulleah

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 17
  • Înscris: 13.01.2015
cat fan  incape pe o remorca de adunat fan de dimensiuni normale?
http://olx.ro/oferta...html#1e67e5d106

#1905
ragabader

ragabader

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,009
  • Înscris: 25.09.2008

 cris1981, on 24 mai 2015 - 08:52, said:

Buna ziua !
Ma confrunt cu o problema in cea ce tine de incarcarea bateriilor pe Fiatul meu 415 , tractorul a fost echipat cu dinam , pentru o perioada a functionat foarte bine incarcarea originala .
Apoi m-a lasat ... deh , piese vechi de 50 de ani , nu le mai poti cere mari pretentii ... am "profitat" de defectiune si am cumparat un alternator de 24 de volti (sistemul electric  al tractorului este pe 24 de volti ) alternator nou glant , releu regulator electronic fabricat de Electroprecizia , releu intermediar 24 volti tip 1615 pentru becul din bord ,indicator al incarcarii .
Toate legaturile le-am facut eu , m-am documentat , am studiat legaturile ce le are socrul meu pe Fiatul lui 411 , tractoarele au exact aceasi instalatie , este totul in regula din acest punct de vedere .
Problama-i ca mie nu-mi incarca deloc ... la relanti se aprinde becul din bord , cresc turatia motorului incepe sa scada intesitatea becului , dar tot se mai vede filamentul un pic rosu , in turatie mare se stinge complect , dar tot nu-mi incarca nimic , verificat cu voltmetru digital , in plus i-am atasat unul electronic si in instalatia tractorului .
Daca renunt la releul intermediar de tp 1615 si leg becul indicator pe direct , de fapt ii dau un plus din contactul cu cheie , incarcarea incepe sa mearga , problema-i ca dupa un timp si daca cresc turatia motorului cam la jumatate , tensiunea  ajunge la 30, 2 volti , deci releul regulator nu-si mai face treaba ...
Toate piesele componente sunt noi glant , adica alternatorul si cele doua relee , toate marca Electroprecizia Sacele , asa mi-au fost recomandate ... am incercat inca doua relee regulatoare , aceasi problema ... cand conectez si releul intermediar pentru bec nu mai incarca , cand il deconectez incarca prea mult in turatii mari , ce Dumnezeu o fi buba ?
Am ajuns in situatia in care m-am inecat ca tiganul la mal ..... as fi foarte recunoscator daca vreun electrician auto vede si imi poate da ceva indrumari , sau un user cu experienta in astfel de caz .
Multumesc anticipat !
Ce-i aia glant?
Foloseste releu electronic de asta fara releu intermediar

Attached Files



#1906
sandusandel

sandusandel

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 848
  • Înscris: 30.11.2013

 raulleah, on 03 iunie 2015 - 13:26, said:

cat fan  incape pe o remorca de adunat fan de dimensiuni normale?
http://olx.ro/oferta...html#1e67e5d106
Cat pui pe o caruta buna cu manele . Mai bine opresa si o grebla, daca mai ai bani si de grebla, decat remorca de strans fan .

 cris1981, on 24 mai 2015 - 08:52, said:

Buna ziua !
Ma confrunt cu o problema in cea ce tine de incarcarea bateriilor pe Fiatul meu 415 , tractorul a fost echipat cu dinam , pentru o perioada a functionat foarte bine incarcarea originala .
Apoi m-a lasat ... deh , piese vechi de 50 de ani , nu le mai poti cere mari pretentii ... am "profitat" de defectiune si am cumparat un alternator de 24 de volti (sistemul electric  al tractorului este pe 24 de volti ) alternator nou glant , releu regulator electronic fabricat de Electroprecizia , releu intermediar 24 volti tip 1615 pentru becul din bord ,indicator al incarcarii .
Toate legaturile le-am facut eu , m-am documentat , am studiat legaturile ce le are socrul meu pe Fiatul lui 411 , tractoarele au exact aceasi instalatie , este totul in regula din acest punct de vedere .
Problama-i ca mie nu-mi incarca deloc ... la relanti se aprinde becul din bord , cresc turatia motorului incepe sa scada intesitatea becului , dar tot se mai vede filamentul un pic rosu , in turatie mare se stinge complect , dar tot nu-mi incarca nimic , verificat cu voltmetru digital , in plus i-am atasat unul electronic si in instalatia tractorului .
Daca renunt la releul intermediar de tp 1615 si leg becul indicator pe direct , de fapt ii dau un plus din contactul cu cheie , incarcarea incepe sa mearga , problema-i ca dupa un timp si daca cresc turatia motorului cam la jumatate , tensiunea  ajunge la 30, 2 volti , deci releul regulator nu-si mai face treaba ...
Toate piesele componente sunt noi glant , adica alternatorul si cele doua relee , toate marca Electroprecizia Sacele , asa mi-au fost recomandate ... am incercat inca doua relee regulatoare , aceasi problema ... cand conectez si releul intermediar pentru bec nu mai incarca , cand il deconectez incarca prea mult in turatii mari , ce Dumnezeu o fi buba ?
Am ajuns in situatia in care m-am inecat ca tiganul la mal ..... as fi foarte recunoscator daca vreun electrician auto vede si imi poate da ceva indrumari , sau un user cu experienta in astfel de caz .
Multumesc anticipat !
In tradevar colegu iti arata un releu de combina c12 -c14  dar iti trebuie si schema instalatiei de la c14 ca sa mearga totul bine .
Daca nu cauta sa schimbi electromotoru  cu unul de 12v si schimbi si insstalatia cu alternator si releu 12v si pe parcurs scapi de doua baterii cred ca merita sa incerci.

#1907
cris1981

cris1981

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 499
  • Înscris: 22.10.2011
Releul regulator este ca cel din poza de mai sus , fabricat de Electroprecizia Sacele ,cica sunt cele mai bune ... l-am cumparat nou din magazin .
Releul intermediar este pentru stingerea becului din bord care este responsabil ca indicator de incarcare ,  fara a pune acel releu becul din bord responsabil cu incarcarea ramane tot aprins , asa au si camioanele  Raba , Saviem , autoutilitara  Aro ....
Instalatia stiu sa o fac cap coada , cui ii trebuie vreodata sa-si faca singur ii explic cu placere , nu-i mare scofala ... scapa niste banuti  Posted Image .
Problema am rezolvat-o intre timp , totul a functionat prost din cauza unei mici erori , n-am tinut cont de legaturile pe care le avea becul indicator , l-am fost lasat cum era legat atunci cand instalatia era pe dinam .
Dupa o luare la mana amanutita , ca altceva chiar nu mai aveam de facut ... am constatat ca becul era doar inseriat pe plusul instalatie , fara sa aiba minus ....

L-as fi modificat pe 12 colegu , dar investitia era destul de mare si nu dispuneam de atata "malai" acuma Posted Image , si asa fara manopera am ajuns la 335 de lei .
Termenul de "GLANT" il folosim unii pe aici prin Banat , este sinonim cu NOU  din magazin ... "STOC" .
Ce-mi este mai ciuda e ca nu m-a dus capul sa-mi cumpar un alternator de 24 de volti cu releu regulator incorporat .... ma scutea de tras atatea fire , iar investitia era mai mica ...

#1908
bbb123

bbb123

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 110
  • Înscris: 16.10.2008
Ma poate ajuta cineva cu un manual sau date tehnice pentru buldoexcavator FAI 96 dte? Eu n-am gasit nimic pe net.

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate