Tractoare- Sfaturi tehnice- Documentatii
Last Updated: Nov 09 2023 20:31, Started by
c_predoiu
, Jul 14 2010 22:27
·
16
#1891
Posted 15 May 2015 - 03:17
andrei7809, on 14 mai 2015 - 22:03, said:
Buna seara, as dori sa achizitionez un tractor mic de 12.5 cp produs la UM Mija pt o supraf de 2-3 ha. Este cineva ca detine acest model? pareri despre el? multumesc frumos. |
#1892
Posted 18 May 2015 - 17:24
Ce stiti despre international 644? am un 684 si as vrea sa.l schimb cu un 644
|
#1893
Posted 18 May 2015 - 20:24
#1895
Posted 22 May 2015 - 20:45
#1896
Posted 24 May 2015 - 08:52
Buna ziua !
Ma confrunt cu o problema in cea ce tine de incarcarea bateriilor pe Fiatul meu 415 , tractorul a fost echipat cu dinam , pentru o perioada a functionat foarte bine incarcarea originala . Apoi m-a lasat ... deh , piese vechi de 50 de ani , nu le mai poti cere mari pretentii ... am "profitat" de defectiune si am cumparat un alternator de 24 de volti (sistemul electric al tractorului este pe 24 de volti ) alternator nou glant , releu regulator electronic fabricat de Electroprecizia , releu intermediar 24 volti tip 1615 pentru becul din bord ,indicator al incarcarii . Toate legaturile le-am facut eu , m-am documentat , am studiat legaturile ce le are socrul meu pe Fiatul lui 411 , tractoarele au exact aceasi instalatie , este totul in regula din acest punct de vedere . Problama-i ca mie nu-mi incarca deloc ... la relanti se aprinde becul din bord , cresc turatia motorului incepe sa scada intesitatea becului , dar tot se mai vede filamentul un pic rosu , in turatie mare se stinge complect , dar tot nu-mi incarca nimic , verificat cu voltmetru digital , in plus i-am atasat unul electronic si in instalatia tractorului . Daca renunt la releul intermediar de tp 1615 si leg becul indicator pe direct , de fapt ii dau un plus din contactul cu cheie , incarcarea incepe sa mearga , problema-i ca dupa un timp si daca cresc turatia motorului cam la jumatate , tensiunea ajunge la 30, 2 volti , deci releul regulator nu-si mai face treaba ... Toate piesele componente sunt noi glant , adica alternatorul si cele doua relee , toate marca Electroprecizia Sacele , asa mi-au fost recomandate ... am incercat inca doua relee regulatoare , aceasi problema ... cand conectez si releul intermediar pentru bec nu mai incarca , cand il deconectez incarca prea mult in turatii mari , ce Dumnezeu o fi buba ? Am ajuns in situatia in care m-am inecat ca tiganul la mal ..... as fi foarte recunoscator daca vreun electrician auto vede si imi poate da ceva indrumari , sau un user cu experienta in astfel de caz . Multumesc anticipat ! |
#1897
Posted 24 May 2015 - 10:06
#1898
Posted 24 May 2015 - 14:15
am un international 684 si atunci cand motorul este pornit si apas pe ambraiaj( sos din viteza) atunci cand il las se aude un sunet ciudat iar cand il apas inapoi pana jos nu se mai aude nimic.Am observat ca se intampla asta de la jumatatea cursei, de unde prinde atunci cand este in viteza. Care sa fie problema ?
|
#1900
Posted 24 May 2015 - 16:33
raulleah1997, on 24 mai 2015 - 14:15, said:
am un international 684 si atunci cand motorul este pornit si apas pe ambraiaj( sos din viteza) atunci cand il las se aude un sunet ciudat iar cand il apas inapoi pana jos nu se mai aude nimic.Am observat ca se intampla asta de la jumatatea cursei, de unde prinde atunci cand este in viteza. Care sa fie problema ? |
|
#1901
Posted 25 May 2015 - 13:38
consumuri specifice la 1 ha de arat discuit(2 treceri) semanat porumb ?
Am un international 684, 68cp cu care vreau sa balotez.am o presa italiana de marime media cu baloti dreptunghiulari.Cate rotatii pe minut sunt recomandate la presa? Edited by raulleah, 25 May 2015 - 13:32. |
#1902
Posted 25 May 2015 - 16:11
Cam la toate presele turatia maxima la cardan(priza putere) este de 540rot/minut.
|
#1903
Posted 25 May 2015 - 23:28
Salut!
Am si eu o problema la un tractor daca se pricepe cinela va rog sa-mi dati un sfat am un Deutz agrotron 120 k profi line si cand las tiranti in jos se lasa foartre incet. reglajul de viteza cu care sa se lase este la max. la ridicare este foarte rapid si de aprinde beculetul verde cum e normal. la coborare se aprinde rosu, iar dupa cateva ridicari si lasari intra automat o setare cu adancimea de lucru presetata si nu stiu de ce mutumesc anticipat |
#1904
Posted 03 June 2015 - 13:26
cat fan incape pe o remorca de adunat fan de dimensiuni normale?
http://olx.ro/oferta...html#1e67e5d106 |
#1905
Posted 03 June 2015 - 20:37
cris1981, on 24 mai 2015 - 08:52, said:
Buna ziua ! Ma confrunt cu o problema in cea ce tine de incarcarea bateriilor pe Fiatul meu 415 , tractorul a fost echipat cu dinam , pentru o perioada a functionat foarte bine incarcarea originala . Apoi m-a lasat ... deh , piese vechi de 50 de ani , nu le mai poti cere mari pretentii ... am "profitat" de defectiune si am cumparat un alternator de 24 de volti (sistemul electric al tractorului este pe 24 de volti ) alternator nou glant , releu regulator electronic fabricat de Electroprecizia , releu intermediar 24 volti tip 1615 pentru becul din bord ,indicator al incarcarii . Toate legaturile le-am facut eu , m-am documentat , am studiat legaturile ce le are socrul meu pe Fiatul lui 411 , tractoarele au exact aceasi instalatie , este totul in regula din acest punct de vedere . Problama-i ca mie nu-mi incarca deloc ... la relanti se aprinde becul din bord , cresc turatia motorului incepe sa scada intesitatea becului , dar tot se mai vede filamentul un pic rosu , in turatie mare se stinge complect , dar tot nu-mi incarca nimic , verificat cu voltmetru digital , in plus i-am atasat unul electronic si in instalatia tractorului . Daca renunt la releul intermediar de tp 1615 si leg becul indicator pe direct , de fapt ii dau un plus din contactul cu cheie , incarcarea incepe sa mearga , problema-i ca dupa un timp si daca cresc turatia motorului cam la jumatate , tensiunea ajunge la 30, 2 volti , deci releul regulator nu-si mai face treaba ... Toate piesele componente sunt noi glant , adica alternatorul si cele doua relee , toate marca Electroprecizia Sacele , asa mi-au fost recomandate ... am incercat inca doua relee regulatoare , aceasi problema ... cand conectez si releul intermediar pentru bec nu mai incarca , cand il deconectez incarca prea mult in turatii mari , ce Dumnezeu o fi buba ? Am ajuns in situatia in care m-am inecat ca tiganul la mal ..... as fi foarte recunoscator daca vreun electrician auto vede si imi poate da ceva indrumari , sau un user cu experienta in astfel de caz . Multumesc anticipat ! Foloseste releu electronic de asta fara releu intermediar Attached Files |
|
#1906
Posted 03 June 2015 - 21:31
raulleah, on 03 iunie 2015 - 13:26, said:
cat fan incape pe o remorca de adunat fan de dimensiuni normale? http://olx.ro/oferta...html#1e67e5d106 cris1981, on 24 mai 2015 - 08:52, said:
Buna ziua ! Ma confrunt cu o problema in cea ce tine de incarcarea bateriilor pe Fiatul meu 415 , tractorul a fost echipat cu dinam , pentru o perioada a functionat foarte bine incarcarea originala . Apoi m-a lasat ... deh , piese vechi de 50 de ani , nu le mai poti cere mari pretentii ... am "profitat" de defectiune si am cumparat un alternator de 24 de volti (sistemul electric al tractorului este pe 24 de volti ) alternator nou glant , releu regulator electronic fabricat de Electroprecizia , releu intermediar 24 volti tip 1615 pentru becul din bord ,indicator al incarcarii . Toate legaturile le-am facut eu , m-am documentat , am studiat legaturile ce le are socrul meu pe Fiatul lui 411 , tractoarele au exact aceasi instalatie , este totul in regula din acest punct de vedere . Problama-i ca mie nu-mi incarca deloc ... la relanti se aprinde becul din bord , cresc turatia motorului incepe sa scada intesitatea becului , dar tot se mai vede filamentul un pic rosu , in turatie mare se stinge complect , dar tot nu-mi incarca nimic , verificat cu voltmetru digital , in plus i-am atasat unul electronic si in instalatia tractorului . Daca renunt la releul intermediar de tp 1615 si leg becul indicator pe direct , de fapt ii dau un plus din contactul cu cheie , incarcarea incepe sa mearga , problema-i ca dupa un timp si daca cresc turatia motorului cam la jumatate , tensiunea ajunge la 30, 2 volti , deci releul regulator nu-si mai face treaba ... Toate piesele componente sunt noi glant , adica alternatorul si cele doua relee , toate marca Electroprecizia Sacele , asa mi-au fost recomandate ... am incercat inca doua relee regulatoare , aceasi problema ... cand conectez si releul intermediar pentru bec nu mai incarca , cand il deconectez incarca prea mult in turatii mari , ce Dumnezeu o fi buba ? Am ajuns in situatia in care m-am inecat ca tiganul la mal ..... as fi foarte recunoscator daca vreun electrician auto vede si imi poate da ceva indrumari , sau un user cu experienta in astfel de caz . Multumesc anticipat ! Daca nu cauta sa schimbi electromotoru cu unul de 12v si schimbi si insstalatia cu alternator si releu 12v si pe parcurs scapi de doua baterii cred ca merita sa incerci. |
#1907
Posted 04 June 2015 - 06:40
Releul regulator este ca cel din poza de mai sus , fabricat de Electroprecizia Sacele ,cica sunt cele mai bune ... l-am cumparat nou din magazin .
Releul intermediar este pentru stingerea becului din bord care este responsabil ca indicator de incarcare , fara a pune acel releu becul din bord responsabil cu incarcarea ramane tot aprins , asa au si camioanele Raba , Saviem , autoutilitara Aro .... Instalatia stiu sa o fac cap coada , cui ii trebuie vreodata sa-si faca singur ii explic cu placere , nu-i mare scofala ... scapa niste banuti . Problema am rezolvat-o intre timp , totul a functionat prost din cauza unei mici erori , n-am tinut cont de legaturile pe care le avea becul indicator , l-am fost lasat cum era legat atunci cand instalatia era pe dinam . Dupa o luare la mana amanutita , ca altceva chiar nu mai aveam de facut ... am constatat ca becul era doar inseriat pe plusul instalatie , fara sa aiba minus .... L-as fi modificat pe 12 colegu , dar investitia era destul de mare si nu dispuneam de atata "malai" acuma , si asa fara manopera am ajuns la 335 de lei . Termenul de "GLANT" il folosim unii pe aici prin Banat , este sinonim cu NOU din magazin ... "STOC" . Ce-mi este mai ciuda e ca nu m-a dus capul sa-mi cumpar un alternator de 24 de volti cu releu regulator incorporat .... ma scutea de tras atatea fire , iar investitia era mai mica ... |
#1908
Posted 08 June 2015 - 11:43
Ma poate ajuta cineva cu un manual sau date tehnice pentru buldoexcavator FAI 96 dte? Eu n-am gasit nimic pe net.
|
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users