Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Wc Geberit

Routere detinute in trecut si in ...

Teii din fața casei

E-Mail in serie prin Excel si Out...
 Modul alimentare rulou/jaluzea ex...

Recuperare fișiere dupa form...

Aplicatii stress test RAM

Asigurare auto hibrid
 Asus B550M - PC-ul nu porneste di...

Tzanca Uraganu - Inconjurat de Fe...

explicatie montaj breadboard

3 Doors Down - Kryptonite
 Semnalizati cand virati pe un dru...

Succesiune - mostenire apartament...

Donez Siofor de 1000mg ( diabet t...

Izolatie intre parter si etaj
 

Tractoare- Sfaturi tehnice- Documentatii

* * * * * 1 votes
  • Please log in to reply
2843 replies to this topic

#1801
sandusandel

sandusandel

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 847
  • Înscris: 30.11.2013

View Postioannemes, on 25 februarie 2015 - 21:15, said:

Da cam ai dreptate . ok ce parere aveti despre masey ferguson asi vrea sa cumpar unul din seriile acestea 3155 3610 3080 3630. Si am sa incerc acuma cu semi sintetic 15w50 sa vad cum merge. Si la urmatorul cu 15w40 mineral oricum fac schimbul des4ul de des

http://vanzaripiesea...john-deere-1040
Uite veizi aici http://vanzaripiesea...john-deere-1040

Seriile 36 sunt mai bune, dar motorele Perkins sunt foarte petrentioase, te sfatuiesc sa te indrepti spre alta marca cum ar fi Case ,Fiat sau Renault

#1802
adrian_ovi_ao

adrian_ovi_ao

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 3
  • Înscris: 05.11.2007
Salutare, daca ma poate ajuta cineva cu un manual pentru John Deere 5500N as fi recunoscator.

#1803
walftob

walftob

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 341
  • Înscris: 31.10.2007

View Postbbb123, on 25 februarie 2015 - 08:36, said:

e frustrant ca am stat juma de an sa iau un tractor bun si uite ca am dat-o in bara.

Nu dispera asa repede, nici un tractor second nu e perfect. La toate ai ceva de lucru. Multe au stat mult prin curtile strainilor pana au mers romanii sa le stranga. Singura problema a tractorului tau (si al meu) e ca e vechi de prin 1965 dar sunt foarte bune si rezistente. Sa verifici uleiurile peste tot, inclusiv la trompele spate, probabil s-au  dus semerigurile si a curs uleiul. Informatii mai gasesti la topicul U 445 sunt identice la transmisie  si la hidraulic.

Daca vine electricianul probabil stie el sa-ti rezolve partea electrica. Poti verifica incarcarea  daca ai cu ce masura la baterii daca ai in turatie vreo 28 Volti.

La bujii iti vine curent cand invarti contactul pana la jumatate? Ai zis ca ai verificat bujiile, in vreo 10 secunde s-au facut albe? deci albe nu rosii. Daca nu, cumpara altele sunt cu vreo 50 de lei pe net.

Cum vad uleiul din trompe? ca vad ca sub tractor am trei busoane din alea de scurgere a uleiului si doua sunt lipsa, ramand doar gaurile cu filet, oare de unde a curs uleiul, din transmisie? (busoanele sunt in linie cu trompele) In cutie si motor am uleiul la nivel.

#1804
cris1981

cris1981

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 499
  • Înscris: 22.10.2011
Poate nu sunt cel mai in masura sa va raspund , dar o fac ...
Va referiti la cele trei busoane care sunt aliniate paralel cu trompele , exact sub diferential ?
Daca sunt doua lipsa atunci ma mir cum de mai aveti ulei in cutie , cutia si diferentialul au nivelul comun , uleiul circula liber din una in alta .
Cu alea doua lipsa ulei in diferentiar canci ...
Nivelul uleiului din trompe il verificati la suruburile cele mai de pe laterarul lor , cum stati in spatele tractorului , sunt situate un pic mai sus decat cercelul de unde sunt prinse ancorele .
Desfaceti pe fiecare parte si le verificati , cand dati busonul jos uleiul ar trebui sa se prelinga un pic afara , sau sa fie macar imediat sub gaura , ala-i nivelul !
Mie mi-a fost recomandat sa bag valvolina , dar cand am verificat am vazut ca am nivel pe ambele parti , iar valvolina de acolo este curata .

#1805
skystars

skystars

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 263
  • Înscris: 13.03.2008
Chiar nu a putut nimeni sa salveze ceva din documentatia tractoarelor noastre ? Informatii si manuale de service originale au ajuns din nepasare la gunoi ...... ( nici vandalii daca treceau pe acolo nu se intampla asa ceva ) . Poze + filmulete - Sectia T55 Tipografia şi platforma - Uzina Tractorul Brasov :

https://www.dropbox....KOIjL-i_YAD6a#/

Edited by skystars, 28 February 2015 - 18:36.


#1806
adrianoanca

adrianoanca

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 4
  • Înscris: 04.07.2009

View Postcrestin_in_devenire, on 16 septembrie 2013 - 15:34, said:

Va salut.
Am cumparat ulei Mobilfluid 424 GRAD SAE:10W-30 API GL-4 UTTO pentru transmisie si hidraulic(landini 8550-35 l cum a zis colegu savantu) si am schimbat filtru hidraulic.
Nivelul la ulei este maxim dar la ridicare merge cu incetinitorul sau deloc.
Din transmisie am vazut ca pleaca un furtun care are la capat un aerisitor.
Ar trebui sa aerisesc instalatia de undeva sau se aeriseste singura?
In momentul in care a ridicat plugul iar eu am calcat frana a inceput sa lase plugul jos(am observat ca are un furtunas de la frana pana la un distribuitor hidraulic din care pleaca furtune la cilindrii aux de pe tiranti).
Pe distribuitorul respectiv am un fel de supapa de aer.

Salut! La al meu landini 7550, cum pot sa verific nivelul de ulei din transmisie? Multumesc !

#1807
golicidaniel

golicidaniel

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 1
  • Înscris: 15.01.2015
Am achizitionat recent un FIAT 1000 / 100 CP clasic fara dubla tractiune fabricat in ....1973.....motorul merge bine , in schimb ridicarea merge f greu  , in suturi sa zic asa .....ce poate sa fie de vina ???  stie cineva mai multe despre aceste tractoare??

#1808
savantu

savantu

    Senior Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 3,616
  • Înscris: 26.10.2003

View Postadrianoanca, on 01 martie 2015 - 16:58, said:

Salut! La al meu landini 7550, cum pot sa verific nivelul de ulei din transmisie? Multumesc !

Nu stiu de nivel, insa capacitatea este de 33L.

#1809
rand

rand

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,498
  • Înscris: 28.03.2011

View Postioannemes, on 25 februarie 2015 - 21:15, said:

Da cam ai dreptate . ok ce parere aveti despre masey ferguson asi vrea sa cumpar unul din seriile acestea 3155 3610 3080 3630. Si am sa incerc acuma cu semi sintetic 15w50 sa vad cum merge. Si la urmatorul cu 15w40 mineral oricum fac schimbul des4ul de des
Serile 3000, 3100 si 3600 sunt aproape identice. Difera motorizarile si gabaritul. 3155 nu exista, probabil te referi la 3125. Au motoare si transmisii foarete reusite, dar evita-le pe cele cu A B la inversor. Adica cauta variantele cu 16x16 viteze, nu cu 32x32. Ca si motoare, Perkins, mai ales cele in 6, sunt foarte durabile. Consumul este decent, de aia sunt si cele mai raspandite pe utilaje. Ulei 15W40 de marca, tinut maxim 250 ore ca la orice motor si pana in 12.000 ore pe un tractor nu ar trebui sa ai probleme cu ele.
Daca as vrea un singur tractor pt. ferma, pana la 150ha, m-as opri la 3125. Dar as cauta sa-l cumpar pe cel mai bine intretinut, nu pe cel mai ieftin.

Edited by rand, 02 March 2015 - 09:50.


#1810
ioannemes

ioannemes

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 43
  • Înscris: 07.02.2015

View Postrand, on 02 martie 2015 - 09:47, said:

Serile 3000, 3100 si 3600 sunt aproape identice. Difera motorizarile si gabaritul. 3155 nu exista, probabil te referi la 3125. Au motoare si transmisii foarete reusite, dar evita-le pe cele cu A B la inversor. Adica cauta variantele cu 16x16 viteze, nu cu 32x32. Ca si motoare, Perkins, mai ales cele in 6, sunt foarte durabile. Consumul este decent, de aia sunt si cele mai raspandite pe utilaje. Ulei 15W40 de marca, tinut maxim 250 ore ca la orice motor si pana in 12.000 ore pe un tractor nu ar trebui sa ai probleme cu ele.
Daca as vrea un singur tractor pt. ferma, pana la 150ha, m-as opri la 3125. Dar as cauta sa-l cumpar pe cel mai bine intretinut, nu pe cel mai ieftin.
Eu sunt asa mai la inceput de drum am 15 ha teren. Ca si utilaje miam luat un tractor lamborghini 854dt  un disc 3,2 metri in x un plug cu 3 cormane simplu. Iar acum caut o semanatoare pneumatica. Insa tractorul nu ma prea multumeste  mi se pare cam lenes , avand in vedere ca ii ofer consumabile si carburant doar de calitate si parca uneori se cam incinge. Are racire pe aer. As vrea sa mai imi cumpar unul ceva mai ascultator dar asta doar la toamna , dar daca asi nimeri ceva satisfacator las cumpara si acum. Totusi cred ca am sa merg fie pe ferguson fie pe case ih.apropo colegu vad ca suntem aproximativ din aceiasi zona anul acesta ce soiuri de porumb ai sa folosesti?

#1811
cristiagrotron

cristiagrotron

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 1
  • Înscris: 04.03.2015

View Postc_predoiu, on 15 iulie 2010 - 22:56, said:

Salut,
Am ajuns destul de tarziu acasa, am scanat in viteza, iar rezultatul este cel de fata.
   Daca sunt nelamuriri, atentioneaza-ma.  Fisele sunt in limba engleza, asa cum am mentionat in primul post. Aici este prezentata numai cutia(fara transmisia finala si diferentialul).
Toate bune,
Catalin
buna seara ...am nevoie si eu de carte tehnica pt v445(cutia)

View Postcristiagrotron, on 04 martie 2015 - 20:21, said:

buna seara ...am nevoie si eu de carte tehnica pt v445(cutia)
are 2 manete

#1812
alecsutsu01

alecsutsu01

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 5
  • Înscris: 05.03.2015
buna. recent am desfacut un motor de international 856 xl cu turbo deoarece era blocul crapat din cauza unei biele rupte. am montat tot pe un bloc motor de 844 S (identic). toate bune si frumoase pana am realizat ca nu mai stiu cum se pune la "punct" distributia, in special pinionul la pompa de injectie. scrie pe el cifre de la 1-6. stie cineva cum se poate face? orice ajutor e bine venit. o carte tehnica are cineva? de international 844 S /856 xl sau case ih 1056axl. multumesc

Edited by alecsutsu01, 05 March 2015 - 00:43.


#1813
tudor1984

tudor1984

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 25
  • Înscris: 05.02.2015
Salutare. Ce parere aveti despre un John Deere cu cabina 2250 din 1988 cu 12000 ore de lucru,porneste la sfert, proaspat adus din Germania la pretul de 9000 euro . Ca aspect este ireprosabil. Oare nu sunt cam multe ore lucrate pentru banii astia? Voi ce parere aveti?

#1814
sandusandel

sandusandel

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 847
  • Înscris: 30.11.2013

View Posttudor1984, on 05 martie 2015 - 11:22, said:

Salutare. Ce parere aveti despre un John Deere cu cabina 2250 din 1988 cu 12000 ore de lucru,porneste la sfert, proaspat adus din Germania la pretul de 9000 euro . Ca aspect este ireprosabil. Oare nu sunt cam multe ore lucrate pentru banii astia? Voi ce parere aveti?

In cace priveste orele sunt reale poate propietarul nu le-a dat inapoi crezi ca daca il iei cu 4000 de ore pe bord sunt reale,  tii cont de an, cel putin 250 de ore pe an.Dar de ce vrei sa iei un tractor de 62 de cai cu 9000 cind poti sa iei  un Case din 90 cu 85 de cai la pretul de 8000 si se intretine mai usor decit JD.

#1815
cristi_mre

cristi_mre

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,286
  • Înscris: 12.04.2012

View Postrand, on 02 martie 2015 - 09:47, said:


3155 nu exista
Eh nu exista pa draq....

View Postioannemes, on 02 martie 2015 - 21:03, said:

Totusi cred ca am sa merg fie pe ferguson fie pe case ih.
Nu cred sa existe comparatie intre Case vs Massey.
USAMV Cluj are o conventue cu uzina Massey Ferguson din Fr. Daca nici oamenii aia nu pot compara aceste doua marci in favoarea Massey, vorbele sunt de prisos.

#1816
rand

rand

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,498
  • Înscris: 28.03.2011

View Postcristi_mre, on 05 martie 2015 - 19:54, said:

Eh nu exista pa draq....

Nu exista MF 3155... nic pe draq si nici pe tacsu.

Edited by rand, 05 March 2015 - 20:06.


#1817
cristi_mre

cristi_mre

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,286
  • Înscris: 12.04.2012

View Postrand, on 05 martie 2015 - 19:58, said:


Nu exista MF 3155... nic pe draq si nici pe tacsu.
Crezi? (235 ????)

Edited by cristi_mre, 05 March 2015 - 20:07.


#1818
cris1981

cris1981

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 499
  • Înscris: 22.10.2011
Buna seara , am reusit ieri sa-mi pun instalatia electrica la punct pe tractorasul meu Fiat 415 .
Merg faruri , poziti , am tras si pe spate instalatie ca nu mai avea nimic ... una peste alta sunt foarte multumit de ce am reusit de unul singur .
Problema-i in felul urmator , tractorul este dotat cu dinam si este pe 24 de volti toata instalatia , incarcare exista , becul din bord care indica incarcarea se stinge imediat cum urc un pic turatia motorului .
Am masurat cu un aparat de masura electronic  , nu stiu cat o fi de exact ca-i cam vechi saracul ... nu am vazut sa urce incarcarea pe afisaj mai sus de 25,9 -26 de volti , nu turat blana , dar oricum trecut de jumatate ...  este suficient cat incarca ?
Din ce stiu cu alternator incarcarea in cazul a 24 de volti trebuie sa urce pana la 28 de volti , sa inteleg ca trebuie sa am acelasi valori si in cazul dinamului ?
Am zis ca de schimbat nu l-as schimba deocamdata , parca as investi prin alte retusuri ... banutii sunt si asa putini ...  bateriile sunt de 70 de Ah fiecare , aproape noi  .
Consumatori saracul nu are , doar cand ma v-a prinde vreodata noaptea pe camp sau pe drum si o sa vin cu luminile aprinse , dar nu vreau nici sa obosesc bateriile prematur .
O seara faina sa avem !

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate