Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Presbiopia - la 43 ani ?

Termen transcriere autovehicul

Cazare Timisoara pe 4-5 zile

Primele zile ale internetului per...
 Ditra 25

Casti USB-C ptr A-54

Aplicatie medicala / asistent med...

De ce vor atația politicieni...
 ERR_ADDRESS_UNREACHABLE

Legea 18/1968 Se mai aplica?

Digi conectare 2 routere prin fir

Succesiune notar versus instanta ...
 Montaj aer conditionat in balcon ...

Cont curent mulți valuta far...

Sugestii plan casa

Experiente cu firme care cumpara ...
 

Tractoare- Sfaturi tehnice- Documentatii

* * * * * 1 votes
  • Please log in to reply
2843 replies to this topic

#1639
lumet

lumet

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 64
  • Înscris: 04.05.2014
A mai avut cineva problema asta la seriile de tractoare Case XL ?

Imi sare din viteza cand e la mare, initial doar cand lasam acceleratia brusc. Acum trebuie sa tin de schimbator tot timpul. Multumesc.

#1640
raul_16nic

raul_16nic

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,136
  • Înscris: 19.03.2009
mie imi sare maneta de la mic .tre sa o tin la mic pana pornesc de pe loc si pe urma nu mai sare.

#1641
florinel

florinel

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,108
  • Înscris: 29.06.2005

View Postlumet, on 21 decembrie 2014 - 09:18, said:

A mai avut cineva problema asta la seriile de tractoare Case XL ?

Imi sare din viteza cand e la mare, initial doar cand lasam acceleratia brusc. Acum trebuie sa tin de schimbator tot timpul. Multumesc.

Poate fi dereglat cablul, insa sunt sperante mici. Cel mai probabil e uzat sincronul si va trebui inlocuit.

View Postadochiteicalin, on 18 decembrie 2014 - 22:11, said:

Salut!Am un tractor massey ferguson 30-80 nu.mi cupleaza fata poate cineva sa.mi dea detalii?multumesc

Nu cupleaza, sau cupleaza dar nu trage?
Daca nu cupleaza e o problema electrica(cel mai probabil), ori electrovalva defecta, ori nu ajunge comanda la ea.Trebuie verificat circuitul electric pentru cuplare.

Edited by florinel, 21 December 2014 - 13:47.


#1642
lumet

lumet

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 64
  • Înscris: 04.05.2014

View Postflorinel, on 21 decembrie 2014 - 13:41, said:

Poate fi dereglat cablul, insa sunt sperante mici. Cel mai probabil e uzat sincronul si va trebui inlocuit.

Pentru operatiunea asta trebuie sa dau jos cabina nu?

#1643
raul_16nic

raul_16nic

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,136
  • Înscris: 19.03.2009
nu cred ca ii pe cablu

#1644
florinel

florinel

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,108
  • Înscris: 29.06.2005

View Postlumet, on 21 decembrie 2014 - 15:00, said:

Pentru operatiunea asta trebuie sa dau jos cabina nu?

Da, trebuie data jos cabina si "rupt" tractorul de la imbinarea dintre viteze si game. Cred ca ( nu stiu sigur) e posibil sa verifici prin podeaua cabinei ( e un capac care se scoate) apoi ai un capac pe transmisie care iti permite sa vezi inauntru. Macar sa-ti faci o idee despre problema....e sincronul, vreun pinion cu dintii uzati...poate furca de actionare a sincronului nu mai sta bine pe ax (stift de blocare rupt)...etc.

Oricum, ca sa umbli la transmisie pregateste-te pentru multe ore de munca (100-150 h). Ai nevoie de documentatie si/sau de cineva care a mai facut asta.

View Postraul_16nic, on 21 decembrie 2014 - 17:24, said:

nu cred ca ii pe cablu

Eu stiu 2 tipuri de actionare a comenzilor de transmisie:
1. Mecanica, pe cabluri/sufe. Foloseste un sistem de cabluri si parghii pentru actionare. In cabina ai pentru actionare manete schimbatoare. Fiind sistem mecanic, daca sare din viteza, iti sare si maneta - uneori insa poti tine in viteza daca fortezi schimbatorul sau il tii cu mana
2. Electrohidraulica. Comanda electrica a unor valve hidraulice; presiunea de ulei actioneaza furcile sincroanelor (in unele cazuri) sau actioneaza direct ambreiajele hidraulice care compun vitezele(asta la powershift). In orice caz, actionarile sunt in cabine sub forma unor butoane, iar daca sare din viteza poti sa le faci orice , ca nu va merge pana nu rezolvi cauza.

Deci da, cred ca e pe cablu.

#1645
raul_16nic

raul_16nic

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,136
  • Înscris: 19.03.2009
si atunci la mine care ar fi problema ca la mine nu sare numai cand las ambreiajul cateodata,daca tin maneta pana am plecat de pe loc nu mai sare deloc.

#1646
florinel

florinel

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,108
  • Înscris: 29.06.2005
La tine e posibil sa nu cupleze pana la capat sincronul.(tot de la uzura) In momentul in care lasi ambreiajul si puterea trebuie trimisa prin sincron spre diferential, sincronul este aruncat inapoi si sare din viteza. Daca il tii cu mana ramane cuplat - insa atentie - asta nu o sa tina mult pentru ca nu angreneaza corect pe dinti. Treptat se va uza si mai mult si nu va mai sta in viteza, va trebui sa-l tii permanent....
Oricum iti recomand acelasi lucru - sa cauti capacul de vizitare si sa verifici starea pinioanelor si sincroanelor, furcilor din cutia de game.

#1647
raul_16nic

raul_16nic

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,136
  • Înscris: 19.03.2009
ok ms!

#1648
raul-sj

raul-sj

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 79
  • Înscris: 03.12.2014
Salutare,

Am intrebat pe acest forum acum vreo doua saptamani ce diferente constructive au motoarele de tipul D121 de Brasov; nu mi-a raspuns nimeni. Intre timp am gasit un raspuns ,mai degraba o explicatie, nu stiu daca este completa. Am s-o expun , poate ii ajuta si pe altii: Practic acest tip de motor se prezinta in doua variante constructive ce difera prin cilindree; cel al carui pistoane au cursa de 110 mm si alezajul de 95 mm au 3120 cc, iar cel cu aceasi cursa de 110mm si alezaj de 102 mm are 3600 cc. In urma reglajului din pompa, constructorii au dat fiecarui tip de motor 3 subtipuri cu puteri diferite la turatii diferite. Astfel primul tip la 2160 tr./min dezvolta 39 kw (53 CP) : D121A; acesta este regimul motorului la regimul prizei de forta (540 tr./min). La 2300 tr./min acelasi motor dezvolta 54 CP : D121.004, la 2400 tr./min dezvolta puterea de 55CP : D121...; la 2600 tr./min dezvolta 58 CP : D121, in acest ultim  regim turatia prizei de forta ajunge la 650 tr./min. Astfel au scos trei tractoare U 530, U550 si U600.
La al doilea tip de tractor este aceeasi poveste ; la 2200 tr./min dezvolta 62 CP, iar la2300 tr./min dezvolta 63 CP: D121.054; la 2400 tr./min dezvolta 64 CP : D121.050; la 2600 tr./min dezvolta 70 CP: D121.051, D121.052. Au botezat tractoarele U610,  U 640 , U643.
In aceeasi masura este relativ usor sa reglezi sau chiar sa modifici acest motor; are acelasi bloc , iar cand are alezaj de 95 camasile sunt groase , iar cand are alezaj de 102 camasile sunt mai subtiri; poti astfel sa alezezi camasile groase la 102 si sa pui alte pistoane si faci un motor putin mai puternic, dar care nu dezvolta un cuplu neaparat mai mare.
Daca explicatia mea are unele scapari sau neajunsuri, sau aveti completari din experienta practica, va rog sa le transmiteti.

In alta ordine de idei are cineva tractor Landini 8860 (anii 1988-1995)? Cat de fiabile sunt aceste tractoare? M-ar interesa inca o chestiune , si anume daca acest model, sau  tractoarele Landini cu cutia cu 12 trepte de viteza inainte (4 viteze x 3 trepte), au viteza de inaintare mica , sub 1 km/hr, la cea mai mica treapta de viteza? Ma intereseaza pentru a-l putea folosi la masinile de plantat rasaduri.

#1649
lumet

lumet

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 64
  • Înscris: 04.05.2014

View Postflorinel, on 21 decembrie 2014 - 21:34, said:


Da, trebuie data jos cabina si "rupt" tractorul de la imbinarea dintre viteze si game. Cred ca ( nu stiu sigur) e posibil sa verifici prin podeaua cabinei ( e un capac care se scoate) apoi ai un capac pe transmisie care iti permite sa vezi inauntru. Macar sa-ti faci o idee despre problema....e sincronul, vreun pinion cu dintii uzati...poate furca de actionare a sincronului nu mai sta bine pe ax (stift de blocare rupt)...etc.

Oricum, ca sa umbli la transmisie pregateste-te pentru multe ore de munca (100-150 h). Ai nevoie de documentatie si/sau de cineva care a mai facut asta.

Am auzit si eu ca are un capac podeaua, o sa verivic maine. Sa imi fac o idee, dupa Craciun ma apuc de treaba.
Multumesc pentru sfaturi.

#1650
raul_16nic

raul_16nic

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,136
  • Înscris: 19.03.2009
Are sigur capac.ma gandesc ca ii de la mecanismul schimbatoarelor de viteza.astept sa ne tii la curent

#1651
laurentiupop77

laurentiupop77

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 16
  • Înscris: 10.12.2013
LA MULTI ANI ! tuturor.   doresc si eu ceva sfaturi si informatii despre culegatoarele de porumb , deoarece vreau sa achizitionez si eu unul si anume unul pe un rand la vreo 3000 3500 euro . va multumesc anticipat

#1652
m_maru

m_maru

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,297
  • Înscris: 04.05.2013
Achizitioneaza cu doua rinduri reducind la jumatate trecerile.Nu sunt un adept al lor.
Nu vad cistigul. Adevarat ca depozitarea in raport cu boabele este mai simpla dar costurile sunt mai
mari in raport cu stringerea la combina.

#1653
sandusandel

sandusandel

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 848
  • Înscris: 30.11.2013

View Postraul-sj, on 22 decembrie 2014 - 19:35, said:

Salutare,

Am intrebat pe acest forum acum vreo doua saptamani ce diferente constructive au motoarele de tipul D121 de Brasov; nu mi-a raspuns nimeni. Intre timp am gasit un raspuns ,mai degraba o explicatie, nu stiu daca este completa. Am s-o expun , poate ii ajuta si pe altii: Practic acest tip de motor se prezinta in doua variante constructive ce difera prin cilindree; cel al carui pistoane au cursa de 110 mm si alezajul de 95 mm au 3120 cc, iar cel cu aceasi cursa de 110mm si alezaj de 102 mm are 3600 cc. In urma reglajului din pompa, constructorii au dat fiecarui tip de motor 3 subtipuri cu puteri diferite la turatii diferite. Astfel primul tip la 2160 tr./min dezvolta 39 kw (53 CP) : D121A; acesta este regimul motorului la regimul prizei de forta (540 tr./min). La 2300 tr./min acelasi motor dezvolta 54 CP : D121.004, la 2400 tr./min dezvolta puterea de 55CP : D121...; la 2600 tr./min dezvolta 58 CP : D121, in acest ultim  regim turatia prizei de forta ajunge la 650 tr./min. Astfel au scos trei tractoare U 530, U550 si U600.
La al doilea tip de tractor este aceeasi poveste ; la 2200 tr./min dezvolta 62 CP, iar la2300 tr./min dezvolta 63 CP: D121.054; la 2400 tr./min dezvolta 64 CP : D121.050; la 2600 tr./min dezvolta 70 CP: D121.051, D121.052. Au botezat tractoarele U610,  U 640 , U643.
In aceeasi masura este relativ usor sa reglezi sau chiar sa modifici acest motor; are acelasi bloc , iar cand are alezaj de 95 camasile sunt groase , iar cand are alezaj de 102 camasile sunt mai subtiri; poti astfel sa alezezi camasile groase la 102 si sa pui alte pistoane si faci un motor putin mai puternic, dar care nu dezvolta un cuplu neaparat mai mare.
Daca explicatia mea are unele scapari sau neajunsuri, sau aveti completari din experienta practica, va rog sa le transmiteti.

In alta ordine de idei are cineva tractor Landini 8860 (anii 1988-1995)? Cat de fiabile sunt aceste tractoare? M-ar interesa inca o chestiune , si anume daca acest model, sau  tractoarele Landini cu cutia cu 12 trepte de viteza inainte (4 viteze x 3 trepte), au viteza de inaintare mica , sub 1 km/hr, la cea mai mica treapta de viteza? Ma intereseaza pentru a-l putea folosi la masinile de plantat rasaduri.

La multi ani si un craciuni fericit ! tuturor .
In ceace priveste alezarea camasilor e mai complicat se rectifica pe masina de rectificat interior  .
Landini 8860 ,motor Perkins 80cp la 2200rot,viteze de la 1,7 km pina la 30, raza de intoarcere 9,6m ,anvelope fata 13,6/24 spate16,9/34 nu stiu daca se potriveste pentru gradinarit .

#1654
cristi_66

cristi_66

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 33
  • Înscris: 20.03.2011
buna ziua!
sunt posesorul unui u445,de nou ,luat de tatal meu in 1991.de ceva timp,am probleme cu hidraulica,in sensul,ca avand un utilaj agatat,tremura.
ma poate ajuta cineva cu un manual de reaparatii a monoblocului,in limba romana,sau cum traduc acel fisier de la pagina1.
ideal,ar fi sa-mi recomandati pe cineva din zona craiovei care se pricepe la asa ceva.
cu mii de multumiri,cristi

#1655
raul-sj

raul-sj

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 79
  • Înscris: 03.12.2014
La multi ani si sarbatori fericite in continuare!

Multumesc lui SanduSandel pentru raspuns. Am gasit undeva in Italia un Landini 8860 HC, 2WD, cu garda la sol de aprox. 67cm, ideal pentru mine sa pot trece peste biloanele de capsuni, si puterea este OK pentru ce vreau si ce utilaje am, deasemenea hidraulica; are si inversor mecanic , rezultand 12 x 12 viteze; singura problema care o vad este viteza minima, eu am nevoie de aprox. 0,8 - 1 km/h la masina de plantat rasaduri.
Actualmente am un U600 L, care la a-I-a  la redus merge cu vreo 0,8 km/h, iar de obicei la plantat mergeam cu a- II-a la redus, adica aprox. 1,1 km/h (am plantat pana acuma legume la aprox. 50 cm una de alta) ;in vara o sa-mi achizitionez printr-un proiect o masina de plantat capsunii pe biloane , unde distanta intre plante este mai mica, aprox, 25-30 cm , prin urmare tractorul trebuie sa mearga si mai incet ca oamenii sa poata pune plantele in cupe. Problema tractorului pe care il am este ca nu are destula putere a motorului  si la ridicarea  hidraulica  pentru utilajele mele, astfel ca il fortez si apar mereu probleme . Am o grapa rotativa de 2,5 m, un cultivator/scarificator de 2,3 m (9 ancore), un utilaj de bilonat greu de vreo 900 kg, masina de tocat paie , care nu este asa de grea dar este lunga in spate si prin urmare o ridica foarte greu. Mi-ar trebui un tractor de vreo 70 cp ca sa nu mai am probleme. M-am gandit sa-l modific pe acesta , sa-i alezez cilindri la 102 mm , sa-i pun pistoanele adecvate, si sa-i reglez pompa la 2600 tr./m sa ajunga la 70 cp; deasemenea vreau sa-i pun un cilindru ajutator de pe fiat. Nu-mi dau seama daca o sa rezolv problemele cu aceste modificari?

Are cineva U640, sa-mi spuna cum merg aceste tractoare?Cat de puternice sunt?
A mai montat cineva cilindru ajutator pe Universal? (mi-a spus cineva ca se face o reductie de la iesirea din capul pistonului de pe monobloc, unde de obicei este un dop si duci un furtun hidraulic direct la piston; prinderea pistonului este usoara ca vine cu suport cu tot de la fiat)
Mai am o problema cu ambreiajul pe priza; undeva in vara am observat ca nu mai functioneaza (are o maneta de la care il cuplezi si il decuplezi, dar acum nu mai decupleaza si daca o ridic). Stie cineva cum se remediaza problema?

Multumesc!

#1656
til

til

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,700
  • Înscris: 30.07.2003
Pentru ca nu ma pricep, intreb. Masina de plantat rasaduri are nevoie de turatia nominala, nu poate fi dusa mai la ralanti? Daca da, atunci si Landini-ul poate sa scada binisor sub 1km/h, ca 1.7km/h ii are la 2200 rpm.

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate