Numai aici despre Legea privind rezilierea contractelor cu operatorii de telefonie mobilă și de televiziune prin cablu.
Last Updated: Sep 06 2022 07:32, Started by
poth
, Jul 13 2010 11:23
·
0
#1820
Posted 16 September 2015 - 18:31
S-a intamplat sa-ti faca dreptate, in 99% din cazuri ANPC tine isonul operatorilor cand vine vorba de "juste despagubiri". Eu cel putin n-am rabdare sa merg sa ma cert cu ei cand isi baga picioarele in sesizarea mea. Prefer sa ajung in instanta, doar ca operatorii fug de justitie ca dracul de tamaie, ca acolo n-au nicio sansa cu povestile indrugate la ANPC.
|
#1821
Posted 16 September 2015 - 20:52
Eu am făcut reclamație la ANPC când m-am portat la orange de la Cosmote și m-au ajutat. Tot pe o chestie cu juste despăgubiri.
|
#1822
Posted 26 October 2015 - 18:56
Damian87, on 08 mai 2015 - 12:12, said:
In urma reclamatiei depusa la ANPC,am fost contactat astazi din partea Vodafone si mi s-a transmis ca vor face o exceptie in cazul meu si nu voi fi nevoit sa platesc nici o taxa de reziliere. Acum astept si scrisoarea de la ANPC in care se mentioneaza ca contractual s-a reziliat pe cale amiabila. Ai reziliat înainte sau întâi ai făcut reclamație la Anpc. Maine se emite factura orange și am primit confirmare de portare a numărului cu bla, bla în perioada minima contractuala se percep facturi mai mari. Doresc sa ii reclam la Anpc. |
#1823
Posted 28 October 2015 - 14:46
Si eu am portat un numar de la Orange la Telekom. Am primit un sms de la Orange ca factura urmatoare va fi mai mare, ca nu am incheiat perioada contractuala. Astept factura, apoi fac o cerere la Orange pentru renuntarea la taxele abuzive apoi urmeaza ANPC.
|
#1824
Posted 17 November 2015 - 10:00
Intrebare,
Am un abonament de internet si telefon fix la upc, in contract scrie ca daca beneficiarul doreste rezilierea serviiciilor, trebuie notificare scrisa cu cel putin 60 zile inainte; Pe 19.10.2015 s-a terminat perioada minima de 12 luni (asa am negociat cu ei la semnarea contractului) si am portat nr de fix la alt operator la inceput de Noiembrie, dar pentru pachetul de date ma obliga conf contract sa raman pana in ianuarie.... Nu ma laud, dar pot inchide mai repede serviciul de internet mai devreme? Edited by Ingerik, 17 November 2015 - 10:03. |
#1825
Posted 27 November 2015 - 19:33
bethlen, on 28 octombrie 2015 - 14:46, said:
Si eu am portat un numar de la Orange la Telekom. Am primit un sms de la Orange ca factura urmatoare va fi mai mare, ca nu am incheiat perioada contractuala. Astept factura, apoi fac o cerere la Orange pentru renuntarea la taxele abuzive apoi urmeaza ANPC. Mi s-a emis și mie factura mai mare. Apare în contul online dubla, aștept sumele și trebuie sa fac o sesizare online? Oare va suspenda abonamentul dacă nu le plătesc suma de plata, oricum o sa plătesc parțial. |
#1826
Posted 18 January 2016 - 18:33
Am în curs de soluționare o cerere la Telekom prin care le-am cerut să îmi elimine din ultima factura plata lunilor ramase din contract și să îmi factureze valoarea rămasă de plătit a telefonului (am portat numărul). Dacă nu se poate amiabil, urmează ANPC.
|
#1827
Posted 18 January 2016 - 18:53
Plata lunilor de abonament neutilizate cade, pentru ca nu se pot pretinde la plata si factura servicii dintr-un ipotetic viitor, care nu au fost efectiv livrate. Ar trebui sa iti pretinda valoarea ramasa a telefonului doar in momentul in care aceasta a fost detaliata pe factura emisa initial la cumpararea telefonului cu pret 'redus'.
Din pacate o sa ai de tras cu astia, fara ANPC nu vor face nimic in favoarea ta, chiar daca ce ai cerut e perfect legal. |
#1828
Posted 18 January 2016 - 21:15
E, eu doar am făcut asta ca să fiu acoperit la ANPC, în sensul că am încercat soluționare amiabilă. Iar ratele subvenționate pentru telefon sunt perfect detaliate, deci știu exact cât am de plată.
|
|
#1829
Posted 25 January 2016 - 12:00
Salutare,
a fost cineva in situatia sa rezilieze contractul la RCS acum recent, inainte de termen? Tv, tel. mobila si internet |
#1830
Posted 25 January 2016 - 22:49
In cazul RCS & RDS, ANPC este de acord cu toate cererile operatorului legate de "juste despagubiri" care pleaca de la o suma fixa si tot cresc pe masura ce se deruleaza contractul. Degeaba faci trimitere la lege, sunt favorizati.
|
#1832
Posted 26 January 2016 - 00:37
Daca Digi spune ca datorezi suma fixa X, insemnand taxa de conectare si taxa de utilizare retea, o vei plati. Plus reducerile care variaza crescator. La orice Digi Optim Nelimitat datorezi 300 de lei suma fixa plus reducerile la abonament chiar daca aceste reduceri sunt date pe baza abonamentului de tv si net. Legea este doar o gluma proasta în cazul Digi. ANPC este in cardasie cu RCS & RDS.
|
#1833
Posted 26 January 2016 - 10:00
Eu stiam ca pentru un abonament de internet sau televiziune se plateste suma de 100ron/serviciu. E valabil si aici mai nou ?
|
|
#1834
Posted 26 January 2016 - 10:26
Findca au în contract o sumă fixa gen "taxă utilizare rețea" sau ce șmecherii mai gândesc ei, pot să ceară banii ăștia.
Practic nu s-ar abona nici .... la ei dacă ar cere asemenea taxe de "instalare" Legea încă are lacune de pe urma cărora unii sau alții profita. Edited by iulian93, 26 January 2016 - 10:26. |
#1835
Posted 26 January 2016 - 23:04
Atunci și ceilalți operatori pot introduce astfel de aberații în contracte... 50 de euro taxa de activare, 100 de euro taxa de utilizare retea plus 200 de euro reduceri abonament plus 150 de euro reducerea dacă iei și telefon. ANPC doarme sau acolo sunt corupți pana în măduva oaselor.
|
#1836
Posted 27 January 2016 - 03:26
Allex, on 25 ianuarie 2016 - 22:49, said:
Degeaba faci trimitere la lege, sunt favorizati. Edited by biogood, 27 January 2016 - 03:28. |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users