Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Amenintat cu moartea de un numar ...

La multi ani @AndReW99!

Alegere masina £15000 uk

TVR vrea sa lanseze o platforma d...
 Strategie investie pe termen lung...

Modulator FM ptr auto alimentat p...

orange cablu f.o. - internet fara...

Robinet care comuta traseul
 A fost lansata Fedora 40

Samsung S24 plus

Imi iau un Dell? (Vostro vs others)

Abonati Qobuz?
 transport -tren

Platforma electronica de eviden&#...

Cot cu talpa montat stramb in per...

Sfat achizitie sistem audio pentr...
 

Numai aici despre Legea privind rezilierea contractelor cu operatorii de telefonie mobilă și de televiziune prin cablu.

- - - - -
  • Please log in to reply
1960 replies to this topic

#1765
bethlen

bethlen

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,147
  • Înscris: 13.01.2013
Nu iti blocheaza nimic. Ei nu au treaba cu numerele tale. Le poti porta oricand. Daca cer taxe de reziliere scapi usor cu ANPC.

Edited by bethlen, 13 February 2015 - 22:00.


#1766
sasekay

sasekay

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,227
  • Înscris: 24.01.2012
Am 3 numere la ei acelasi titular  dar vreau sa portez doar 1.

Edited by sasekay, 15 February 2015 - 08:28.


#1767
blue74lion

blue74lion

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,948
  • Înscris: 24.04.2007
S-ar putea sa iti blocheze celelalte numere pina rezolvi problema.

#1768
sasekay

sasekay

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,227
  • Înscris: 24.01.2012

View Postblue74lion, on 15 februarie 2015 - 08:42, said:

S-ar putea sa iti blocheze celelalte numere pina rezolvi problema.
La asta m-am gandit si eu.Mai astept 3 luni Posted Image Posted Image

Edited by sasekay, 15 February 2015 - 11:29.


#1769
iulian93

iulian93

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,417
  • Înscris: 17.03.2012
Salutare , am si eu o nelamurire !
Pe factura de internet am o reducere de 16 lei lunara incepand cu Decebrie anul trecut , dar eu nu mai ma aflu in perioada minima contractuala , sau cel putin pe mine nu ma intrebat nimeni de acea perioada , doar mi sa oferit o reducere de 15% pentru un an fara a se stipula insa si prelungirea perioadei contractuale si fara a primi pe e-mail ceva !
Insa cineva ( neoficial )  imi spunea ca odata cu acea reducere s-ar fii marit si perioada contractuala la 1 an !
1. Odata ce nu au acordul meu e ilegal !? ( E-mail / fax / telefon / contract ) - Cu mine la telefon au discutat doar marirea vitezei de net de la 20Mbps la 100Mbps ! Gresesc undeva ?!
2. Daca doresc sa reziliez neaflandu-ma in perioada contractuala minima sau eu nefiind instintat de ea in momentul in care vreau sa reziliez trebuie sa platesc acele sume cu - ( minus ) de pe factura ?! - Nu mi s-ar parea normal in momentul in care eu nu am fost de acord cu prelungirea / si nu ma aflu sub perioada contractuala !
E vorba de operator-ul de cablu / Internet AKTA !

Eu asa am inteles din cate am citit pe aici , imi poate confirma / infirma cineva cele spuse ?!

#1770
lmk

lmk

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,961
  • Înscris: 01.04.2010
1. da.
2. dacă, după ce aţi agreat contractul telefonic, nu l-ai primit în formă scrisă, ai la dispoziţie 12 luni să-l denunţi.

#1771
IP-XCENTRIC

IP-XCENTRIC

    pResident Evil

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,631
  • Înscris: 13.03.2004
Rog un pic de ajutor pt. a putea lua o decizie informata... Din nov.2014 sunt in relatii contractuale cu RCS-RDS pt.  internet + 2 abon. Digi Optim Nelimitat intr-o locatie din Bucuresti. Recent m-am mutat in alta localitate, unde am internet de la alt provider si nu am deloc semnal DiGi.


Problema cu internetul:

1) Ramanand cu un abonament vechi in Bucuresti cu inca vreo 6 luni de contract la internet, as avea vreo posibilitate sa-l reziliez gratuit(legal), invocand mutarea in alta localitate? Sa nu mai platesc abonamentul degeaba, ca nu mai locuiesc acolo.... Transfer nu s-a putut face.
2) Sau mai bine platesc taxa de reziliere anticipata de 100 ron, care cumva e mai ieftina decat 6 * 29= 180 cat as plati lunar restul lunilor ramase din contract?

Problema abonamentelor mobile:
Nu am semnal decat in roaming Vodafone- si ala praf, in zona unde-mi petrec cel mai mult din timp(acasa). As vrea sa trec pe alt operator gen Orange sau Telekom, unde am semnal full.

Citind contractul, am vreo doua taxe problema: taxa de activare si utilizare a retelei- 50 ron/abo + taxa utilizare retea/internet- 250ron/abo.
N-am beneficiat de nicio reducere la telefon.

Exista vreo posibilitate sa reziliez abonamentele mobile inainte de termen invocand problema de semnal?

Ma gandesc ca daca se ajunge la sume ridicole gen 6-800 sute de lei, mai bine astept si eventual trec ambele Nelimitate pe un abonement minim de 2E si-mi fac abo la un operator la care exista semnal, dupa care portez numerele actuale peste cele noi, cand expira perioada minim contractuala.

Multumesc.


Attached File  Art.5.jpg   174.54K   24 downloadsAttached File  Taxa activare.jpg   94.08K   23 downloadsAttached File  Taxa utilizare retea si internet.jpg   157.48K   23 downloadsAttached File  Termeni si Conditii Digi Mobil Optim Protocol USSD.pdf   120.31K   1 downloads

#1772
biogood

biogood

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,609
  • Înscris: 22.01.2011

View PostIP-XCENTRIC, on 11 aprilie 2015 - 08:32, said:

Poti, dar cu ANCOM in situatia in care nu poti avea acces la serviciile mobile Digi din motive obiective, notamente pentru ca nu si-au dezvoltat acoperirea in locul acela, iar RDS va refuza intreruperea serviciilor. Nu are sens sa faci donatii sub forma de abonamente platite pentru servicii care nu se pot livra din motive neimputabile abonatului, mai ales atata timp cat semnalul Vodafone e foarte slab acolo. In plus, daca stai in roaming Vodafone 2G un timp suficient de mare, te vei trezi si ca ti-au blocat abonamentul, asa ca mai bine porteaza la un operator care are semnal suficient de bun.
Am citit modelul de contract de pe site-ul RDS si e foarte interesant cum se prevad o groaza de situatii standard care pot aparea din culpa clientului dar nici una in care se poate rezilia din motive obiective, cum e lipsa semnalului la un nou domiciliu. Asta spune mult despre buna credinta a furnizorului in intocmirea contractelor.

Edited by biogood, 11 April 2015 - 09:20.


#1773
biogood

biogood

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,609
  • Înscris: 22.01.2011
Ca idee, in ce zona te-ai mutat de e asa slab semnalul la Vodafone? Nu ca ar fi o surpriza acoperirea proasta la VF.....

#1774
IP-XCENTRIC

IP-XCENTRIC

    pResident Evil

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,631
  • Înscris: 13.03.2004
Miros bio, viata de tara, semnal ioc Posted Image

Edited by IP-XCENTRIC, 11 April 2015 - 13:19.


#1775
biogood

biogood

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,609
  • Înscris: 22.01.2011
La Digi si Vodafone doar, inteleg ca la ceilalti ai din plin semnal, plus cele de mai sus.
Sper ca nu ai miros de balegar, totusi.

#1776
Damian87

Damian87

    New Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 23
  • Înscris: 26.04.2015
Situatie : doresc sa reziliez un contract de voce Vodafone,perioada contractuala ramasa 11luni.In contractul semnat initial se stipuleaza ca in cazul in care doresc rezilierea contractului,"justa despagubire se calculeaza cu urmatoarea formula 350 Euro/perioada contratuala*numar luni ramase (suma de 350 de euro este aplicata datorita faptului ca ama achizitionat telefon 4G in momentul semnarii contractului)...am zis ok platesc suma insa surpriza...am fost sunat vineri de cineva de la Vodafone care mi-a spus ca de fapt formula de calcul este , conform ultimului TCG ,de 600 Euro/perioada contractuala/*numar luni ramase suma care mi se pare mult prea mare.
Intrebare : sa apelez la ANPC?Eu nu am primit o astfel de instintare ca TCG-ul s-a schimbat intre timp si se aplica alte sume in cazul rezilierii.

https://www.vodafone...set/v155146.pdf

"Modul de calcul al justei despagubiri...10.3

#1777
Damian87

Damian87

    New Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 23
  • Înscris: 26.04.2015
In urma reclamatiei depusa la ANPC,am fost contactat astazi din partea Vodafone si mi s-a transmis ca vor face o exceptie in cazul meu si nu voi fi nevoit sa platesc nici o taxa de reziliere.
Acum astept si scrisoarea de la ANPC in care se mentioneaza ca contractual s-a reziliat pe cale amiabila.

#1778
ccristian

ccristian

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 354
  • Înscris: 12.12.2006
Am si eu urmatoarea situatie.
Pe 1 mai am fost la Telekom sa reinoiesc abonamentul. Am cazut de acord sa schimb planul tarifar ca ala vechi al meu nu mai exista, au zis ca am 300 minute nationale in asta nou, si mi-au spus ca pot lua si un telefon la un pret redus. In fine am luat un telefon ce aveau ei pe acolo, am platit 70 ron, am semnat actele, etc.
Acum mi-a venit factura si constat cu stupoare ca imi apare pe factura: "Transa lunara - pachet promotional 10,42"

Am citit contractul si intr-adevar apar transele astea listate si am mai descoperit ca 100 din cele 300 minute sunt valabile primele 12 luni, fapt ce nu mi l-au relatat la dealer.

Acum intrebarile:
1. Daca nu au trecut 30 zile pot returna terminalul? Ma gandesc ca da ca orice produs din RO se poate returna in 30 zile. (Nu a fost folosit deloc, nu am pus SIM in el).
2. Daca vreau sa reziliez contractul, conteaza ca e in termen de 30 zile, si find un serviciu sa il pot returna?

Greseala mea a fost ca nu am citit cu atentie contractul, erau o gramada de foi si ma si grabeam, am avut incredere in dealer care m-a cam aburit. Lectie invatata. Dar ca si consumatori avem si dretpruri, de aceea vin si intreb in ce conditii pot renunta la produsele si serviciile Telekom :) Faptul ca nu mi-au spus de aceste chestiuni (minutele valabile doar 12 luni si cei 10 ron transa promo - nu am auzit niciodata de plata promotiei in rate!) vreau sa renunt la ei.

#1779
bethlen

bethlen

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,147
  • Înscris: 13.01.2013
Nu poti renunta si returna nimic. Cand spui 'orice produs din RO se poate returna in 30 zile' ar fi bine sa indici si baza legala, ca memoria iti joaca feste. Termenul de returnare a unui produs este de 14 zile si se refera doar la contracte incheiate prin mijloace de comunicare la distanta. Faptul ca emag are 30 zile pt restituirea oricarui produs nu inseamna ca exista vreun act normativ in acest sens, ci ca asa vrea emag. Asa ca va trebui sa casti ochii bine cu alta ocazie.

#1780
marioo76

marioo76

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 357
  • Înscris: 01.04.2012
Salutare,  
Am și eu 2 abonamente orange și în ultimul timp am mari probleme cu semnalul atât în zona în care se afla locuința cât și în zona în care lucrez .  Am făcut nenumărate reclamații dar de fiecare data mi-au spus că vor face și vor drege și se va remedia.  Pana la urma m-am hotărât să renunț și am vorbit la serviciu clienți unde m-i s-a comunicat ca trebuie sa platesc contravaloarea lunilor rămase din abonament fără tva.
Eu vreau sa fac reclamație la ANPC dar nu știu dacă nu cumva îmi trebuie și o hârtie scrisa de la Orange cu sumele care le cer.  Dacă ma puteți ajuta cu o lămurire va mulțumesc și dacă exista un formular pentru ANPC special pentru acest tip de problema vă rog să mă contactați

#1781
bethlen

bethlen

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,147
  • Înscris: 13.01.2013
Faci cerere scrisa ca vrei sa renunti la contract, astepti raspunsul de la Orange apoi intri pe siteul celor de la ANPC si e un formular online pentru reclamatii. Acolo completezi datele, atasezi documente (contract Orange si raspunsul lor) si il trimiti. Daca ai beneficiat de subventii la telefoane si reduceri la abonamente vei fi nevoit sa le achiti. Si corect se scrie "mi s-a comunicat" si "sumele pe care le cer".

#1782
marioo76

marioo76

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 357
  • Înscris: 01.04.2012
Ok, mulțumesc pentru răspunsul prompt

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate