Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Numai aici despre Legea privind rezilierea contractelor cu operatorii de telefonie mobilă și de televiziune prin cablu.
Last Updated: Sep 06 2022 07:32, Started by
poth
, Jul 13 2010 11:23
·
0
#1747
Posted 12 November 2014 - 14:37
Am primit azi de la Telekom Oferta de Plata:
Debit facturat:60.00 contravaloare facturi restante .Mi-au sters costurile de incetare anticiapata a contractului,nu mai platisem de prin aprilie facturile . |
#1748
Posted 22 November 2014 - 03:15
Pentru o prelungire de abonament la orange , oferta de retentie am cerut si actul aditional pe mail in acest act apare :
2. Durata şi modificarea 2.1. Contractul de abonament din data 19/08/2004 a fost prelungit cuo nouă perioadă minimă contractuală de 24 luni. Noua perioadă minimăcontractuală începe:- de la data expirării perioadei minime contractuale aferente ofertei comercialeanterior în vigoare;- de la următoarea dată de facturare în cazul în care clientul este în perioadaprelungirilor tacite succesive.Indiferent de situaţie, perioada cuprinsă între data semnării prezentului actadiţional şi data expirării perioadei minime contractuale nu va fi mai mare de30 de luni. Inainte de aceasta prelungire aveam perioada contractuala pana in Martie 2015, este normal ca pentru o prelungire facuta acum, noua perioada minima contractuala sa inceapa din Martie 2015 urmand ca aceasta sa se incheie in martie 2017 ? Acest lucru mi se pare abuziv, eu daca o sa mai fac o modificare de abonament in vara anului 2015 o sa imi spuna ca am perioada contractuala pana in 2019 ? |
#1749
Posted 23 November 2014 - 19:05
Este normal, da, avand in vedere ca nu ti s-a incheiat contractul pe care il aveai in derulare. Daca mai faci o modificare in martie 2015, nu se mai poate prelungi abonamentul pe mai mult de 30 luni. Concret, din martie 2015 pana in martie 2017 ar fi 24 de luni. O modificare in luna respectiva ar echivala cu o prelungire pe maxim 6 luni (ca sa fie in total 30), perioada maxima contractuala urmand a fi in acest caz pana in septembrie 2017.
Edited by bethlen, 23 November 2014 - 19:06. |
#1750
Posted 16 December 2014 - 16:51
Am reușit, am învins sistemul În data de 27.12.2013 am inchiat un abonament (Free L 15 euro, reducere de la 31) pe 24 de luni, și am achiziționat telefonul Nokia Lumia 520 pentru sumă de 30 de lei, prețul pieței la liber fiind de aproximativ 600 lei la acea data.
În data de 30.10.2014 am depus cerere de reziliere, urmând să se soluționeze în termen de 30 de zile (29.11.2014), și cu achitarea taxelor de 303,94 (telefon) și 140 euro (nr. luni rămase din contract * 10 euro). - Imaginile 1,2,3 din atașament. Am contactat userul ducipalu, căruia țin să-i mulțumesc pe această cale, și care mi-a oferit un model de plângere ANPC. Am specificat că doresc să achit doar contravaloarea telefonului de la data achiziției, 570 de lei (600 - 30). Zilele trecute am primit răspuns de la ANPC și de la Telekom, în valoare de 573 de lei, incluzând și ultima factură (aproximativ 67 de lei).- Imaginile 4,5,6 din atașament. Attached Files |
#1751
Posted 18 December 2014 - 19:48
Eu nu vad pana la urma cum s-a rezolvat cererea ta de catre ANPC. Nu scrie nimic in raspuns. Iar "proforma" nu este o factura.
|
#1752
Posted 19 December 2014 - 00:00
Buna seara, nu am gasit o alta arie unde as putea posta, as dori o lamurire in privinta unei probleme: am avut internet de la akta contract pe 2 ani expirat in noiembrie 2013, si prelungit automat cica. Din vara am tot avut probleme, la orice ploicica, nu mai mergea internetul si asteptam 1-2 zile pana veneau "tehnicienii"...luna trecuta am avut cred ca 7 zile adunate in care netul nu a functionat corespunzator.Asa ca am apelat la alta firma.Locuiesc la sat si aici nu sunt decat 3 alternative, romtelecom cu viteza 6 mb-600 kb in termeni reali...akta cu 2 mb si o firma locala, la care m-am mutat luna aceasta. Chestia e ca am solicitat rezilierea contractului la akta din data de 7 decembrie, in conditiile in care mie nu mi-a mers cel putin o saptamana netul luna trecuta iar eu am platit abonamentul complet pe luna noiembrie.Acum ei au fost de acord dar vor sa le platesc abonamentul intreg si pe luna decembrie,Intrebare: daca contractul, este doar o prelungire automata, au dreptul sa imi ceara sa platesc abonamentul pe toata luna, in conditiile in care in ultimele luni eu am avut mult mai multe zile cu defectiuni? m-au somat azi si prin sms sa fac plata...mie nu mi s epare corect pentru ca am platit mai multe luni si zilele in care serviciul a fost complet nefunctional sa nu mai spun ca au avut si zile in care nici macar dispeceratul nu raspundea, isi cereau doar scuze ca in zona mea nu functioneaza serviciul...
Edited by costyn26, 19 December 2014 - 00:00. |
#1753
Posted 19 December 2014 - 03:48
@bethlen eu văd rezolvarea în faptul că în loc să plătesc 140 EUR + 310 RON, plătesc 573 RON, care includ abonamentul de 15 EUR din ultima lună. Asta mi se pare o reducere considerabilă, nu crezi?
|
#1755
Posted 19 December 2014 - 13:24
Păi nu cred că trebuie neapărat să scrie ceva. Având în vedere că s-a micșorat vizibil suma, bănuiesc că e influența ANPC, sau poate s-a gândit Telekom să-mi facă un cadou de Crăciun.
|
#1756
Posted 17 January 2015 - 11:21
Am înțeles bine:daca portez un număr de Orange in Vodafone înainte cu doua luni de expirarea perioadei contractuale trebuie sa plătesc contravaloarea abonamentului aferent celor doua luni?
Mulțumesc |
|
#1757
Posted 17 January 2015 - 14:06
Asa zice Orange. ANPC zice ca nu Platesti doar subventia primita la telefon daca e cazul sau reducerile la abonament
|
#1758
Posted 25 January 2015 - 11:10
Ma tot "macina" o intrebare.
Carea este termenul juridic al actiunii de informare a operatorului ca nu mai doresti continuarea abonamentului dupa expirarea perioadei stipulate in contract. Denuntare? |
#1759
Posted 06 February 2015 - 12:45
Bună , mă numesc Arros Tibor și dintele citite pe forum am văzut ca mulți dintre voi au reușit sa rezilieze contractul orange. Am din nefericire un credit în franci elvețieni și aș dori să mai reduc din costurile lunare prin rezilierea abonamentului orange. Vă rog frumos să-mi trimiteți și mie formularul respectiv pe [email protected] Vă mulțumesc anticipat!
|
#1760
Posted 06 February 2015 - 14:37
Crowley223, on 06 februarie 2015 - 12:45, said:
Bună , mă numesc Arros Tibor și dintele citite pe forum am văzut ca mulți dintre voi au reușit sa rezilieze contractul orange. Am din nefericire un credit în franci elvețieni și aș dori să mai reduc din costurile lunare prin rezilierea abonamentului orange. Vă rog frumos să-mi trimiteți și mie formularul respectiv pe [email protected] Vă mulțumesc anticipat! salut Crowley22, Daca vrei sa reziliezi un abonament Orange, poti sa inregistrezi aceasta solicitare fie prin intermediul colegilor de la 411 (apel gratuit de pe un abonament Orange), fie prin transmiterea unei solicitari scrise din aplicatia "Contul meu" > sectiunea "contacteaza-ne online" sau utilizand formularul de contact de pe www.orange.ro O zi buna, Orange Helper |
#1762
Posted 06 February 2015 - 22:26
Încerci amiabil la ei și dacă nu te rezolvă, încerci amiabil la ANPC.
|
#1763
Posted 07 February 2015 - 15:16
#1764
Posted 12 February 2015 - 17:13
bethlen, on 17 ianuarie 2015 - 14:06, said:
Asa zice Orange. ANPC zice ca nu Platesti doar subventia primita la telefon daca e cazul sau reducerile la abonament Edited by sasekay, 12 February 2015 - 17:14. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users