Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Numai aici despre Legea privind rezilierea contractelor cu operatorii de telefonie mobilă și de televiziune prin cablu.
Last Updated: Sep 06 2022 07:32, Started by
poth
, Jul 13 2010 11:23
·
0
#1693
Posted 09 September 2014 - 12:16
petman, on 09 septembrie 2014 - 11:51, said:
Eu le-am facut notificare de denuntare contract, notificare de raspuns dupa ce am primit factura de despagubiri si pe astea doua le-am atasat la plangerea de la ANPC cu factura si actul aditional la contract. Acum astept. |
#1694
Posted 09 September 2014 - 20:14
bethlen, on 09 septembrie 2014 - 11:43, said:
Trebuie sa te complici. Cand faci reclamatie la ANPC trebuie sa dovedesti ca ai incercat sa rezolvi orice diferend inainte cand ai proforma si orange se tine tare, e suficient pentru un demers la ANPC. parerea mea e ca in stadiul asta nu mai ai ce rezolva amiabil. am 2 impotriva orange rezolvate favorabil, ambele pe solicitari ilegale de despagubiri pentru denuntare inainte de expirarea perioadei minime si nu am ajuns la proforme |
#1695
Posted 11 September 2014 - 07:39
Dupa ce ati depus sesizarea la ANPC v-a venit vreun mesaj de la orange ca sesizarea a fost inregistrata?
|
#1696
Posted 11 September 2014 - 08:02
petman, on 11 septembrie 2014 - 07:39, said:
Dupa ce ati depus sesizarea la ANPC v-a venit vreun mesaj de la orange ca sesizarea a fost inregistrata? nu. am cerut de la anpc numarul de inregistrare, cand am trimis reclamatia. mi-au comunicat numarul in ambele reclamatii. la prima, in cateva zile am primit direct mail de la orange ca problema a fost rezolvata, ca ma pot baza in continuare pe ei si ca satisfacerea clientului e prioritatea lor etc. la cea de-a doua, am fost sunat a doua zi de un operator orange care mi-a spus ca problema a fost rezolvata (luni la 8 am trimis reclamatia la ANPC, marti la ora 16 ma suna unul de la orange si imi spune ca abonamentul a fost transformat in prepay, ca orange nu mai solicita despagubiri pentru denuntare inainte de expirarea perioadei contractuale, ca a fost o neintelegere care s-a corectat. la ora 20, abonamentul facut in aprilie 98 era deja prepay) |
#1697
Posted 12 September 2014 - 15:26
Am fost sunat de la Orange, bla bla, client foarte vechi, ne pare rau ca ati plecat dar totusi nu vrem sa plecati cu un zambet amar, suntem de acord cu compensarea facturii emise si sa fiti chit cu noi. I-am comunicat inainte de asta ca am facut si sesizare la ANPC. O tinea una si buna ca despagubirile sunt legale si e dreptul lor sa le ceara. Numai nu i-am zis ca prost e ala care da nu ala care cere.
Oare daca contractul e pe firma mai poti forta nota cu ANPC? |
#1698
Posted 12 September 2014 - 15:47
Nu, ANPC nu are treabă cu firmele. Cel mai bine caută postul meu, mai demult am dat articolele de lege și punctele pe care le încalcă de regulă operatorii, dacă le scrii așa, îi frăgezești din start, nici ei nu au chef de procese aiurea, dacă văd că prind pe cineva care știe ce și cum, o lasă baltă.
|
#1699
Posted 13 September 2014 - 19:31
Situatie : doresc sa denunt un contract cu Orange,oferta de retentie,abonamentul initial are valoare de 25 Euro (TVA inclus) insa eu platesc lunar 15 Euro (TVA inclus).Am sunat ieri la serviciul de RC iar consultantul cu care am discutat mi-a spus ca trebuie sa platesc ca si despagubire "suma prevazuta in contract" (nu a precizat exact o suma)...eu mai am contract 9 luni.
Astazi am fost intr-un Orange Shop iar angajatul de acolo mi-a spus ca am de platit suma de 182 Euro (nu stiu cum a calculat...in momentul in care mi s-a facut aceasta oferta nu am beneficiat de telefon). Din cate am citit pe aici,daca fac o sesizare la ANPC am nevoie de o dovada in care Orange-mi cere o suma de bani. Ce ma sfatuiti? |
#1700
Posted 13 September 2014 - 19:41
E normal sa iti ceara bani, si anume reducerile de care ai beneficiat
|
#1701
Posted 13 September 2014 - 20:07
Asta ar insemna 90 Euro...in nici un caz 182 de Euro,daca e sa ne luam dupa TCG-ul Orange.
In fine...astept cu nerabdare sfaturile userilor lmk si wirespot ca din cate am observat stiu ce vorbesc. Edited by _HardCore_78, 13 September 2014 - 20:08. |
#1702
Posted 13 September 2014 - 20:08
Fa solicitare de denuntare, daca vor sa iti scoata din buzunar mai mult decat ar trebui, ANPC
|
|
#1703
Posted 13 September 2014 - 21:13
_HardCore_78, on 13 septembrie 2014 - 19:31, said:
Situatie : doresc sa denunt un contract cu Orange,oferta de retentie,abonamentul initial are valoare de 25 Euro (TVA inclus) insa eu platesc lunar 15 Euro (TVA inclus).Am sunat ieri la serviciul de RC iar consultantul cu care am discutat mi-a spus ca trebuie sa platesc ca si despagubire "suma prevazuta in contract" (nu a precizat exact o suma)...eu mai am contract 9 luni. Astazi am fost intr-un Orange Shop iar angajatul de acolo mi-a spus ca am de platit suma de 182 Euro (nu stiu cum a calculat...in momentul in care mi s-a facut aceasta oferta nu am beneficiat de telefon). Din cate am citit pe aici,daca fac o sesizare la ANPC am nevoie de o dovada in care Orange-mi cere o suma de bani. Ce ma sfatuiti? cere la 411 trecerea la prepay fara despagubiri. noteaza ora si numele celui care te refuza. apoi trimite reclamatie la ANPC (comisariatul judetean) si arata ca ai incercat amiabil. mie imi cereau despagubiri. i-am servit cu 2 reclamatii la Comisariatul judetean. prima pentru 2 numere care mai aveau 7 luni perioada contractuala a doua pentru alt numar, unde mai aveam vreo 6-7 luni sa vezi ce mail frumos primestiu in cateva zile de la orange, cu scuze si "a fost o neintelegere, noi urmarim satisfacerea clientului, te poti baza pe noi bla bla". despagubirile nu sunt legale. nimeni nu poate plati pentru un serviciu care inca n-a fost prestat. cel mult poti plati valoare subventiei telefonului. nci macar reducerile la abonament nu trebuie sa le platesti. iti trimit pe privat prima reclamatie, zic eu bine documentata. dupa cateva zile de la trimitere, am primit mail de la orange cu lapte si miere, am fost si sunat sa mi se confirme trecerea pe prepay. iar seara eram deja prima data pe prepay in ultimii 12 ani. plus ca am primit in posta si raspuns de la comisariatul judetean pt protectia consumatorilor in care mi s-a precizat ca orange a fost atentionat etc. succes! |
#1704
Posted 13 September 2014 - 21:25
Astept cu interes modelul de reclamatie.
ducipalu, on 13 septembrie 2014 - 21:13, said:
fa-le o solicitare de trecere pe prepay fara despagubiri, probabil vei primi un mail in care ti se va spune ca trebuie sa le platesti despagubiri. cere la 411 trecerea la prepay fara despagubiri. noteaza ora si numele celui care te refuza. apoi trimite reclamatie la ANPC (comisariatul judetean) si arata ca ai incercat amiabil. mie imi cereau despagubiri. i-am servit cu 2 reclamatii la Comisariatul judetean. prima pentru 2 numere care mai aveau 7 luni perioada contractuala a doua pentru alt numar, unde mai aveam vreo 6-7 luni sa vezi ce mail frumos primestiu in cateva zile de la orange, cu scuze si "a fost o neintelegere, noi urmarim satisfacerea clientului, te poti baza pe noi bla bla". despagubirile nu sunt legale. nimeni nu poate plati pentru un serviciu care inca n-a fost prestat. cel mult poti plati valoare subventiei telefonului. nci macar reducerile la abonament nu trebuie sa le platesti. iti trimit pe privat prima reclamatie, zic eu bine documentata. dupa cateva zile de la trimitere, am primit mail de la orange cu lapte si miere, am fost si sunat sa mi se confirme trecerea pe prepay. iar seara eram deja prima data pe prepay in ultimii 12 ani. plus ca am primit in posta si raspuns de la comisariatul judetean pt protectia consumatorilor in care mi s-a precizat ca orange a fost atentionat etc. succes! Am primit PM-ul de la tine...multumesc. |
#1705
Posted 13 September 2014 - 21:38
Dar oare dublarea optiunilor la abonament se considera beneficiu care va trebui platit la o eventuala denuntare unilaterala a contractului?
|
#1706
Posted 15 September 2014 - 14:47
ducipalu, on 13 septembrie 2014 - 21:13, said:
fa-le o solicitare de trecere pe prepay fara despagubiri, probabil vei primi un mail in care ti se va spune ca trebuie sa le platesti despagubiri. cere la 411 trecerea la prepay fara despagubiri. noteaza ora si numele celui care te refuza. apoi trimite reclamatie la ANPC (comisariatul judetean) si arata ca ai incercat amiabil. Exact asa s-a intamplat...le-am trimis un mail in care ceream trecerea pe cartela reincarcabila iar azi am primit mail de la ei in care se preciza ca trebuie sa platesc ca despagubire contravaloarea lunilor ramase din contract. Azi am trimis reclamatia la ANPC. Sa vedem ce o sa rezolv cu ANPC-ul. |
#1707
Posted 15 September 2014 - 15:41
Ar trebui sa iti dea castig de cauza fara probleme
|
|
#1708
Posted 15 September 2014 - 20:20
Sa speram...un vecin de-al meu care a depus o reclamatie la ANPC impotriva Cosmote (Telekom) trebuie sa plateasca 600 RON cu toate ca reclamatia pusa la ANPC era foarte bine documentata...chiar azi a primit raspunsul din partea comisarului care s-a ocupat de cazul lui ca sa nu mai spun ca raspunsul acestuia era plin de greseli gramaticale asa ca am devenit putin circumspect de raspunsul sau solutionarea in cazul meu...dar sa vedem.
|
#1710
Posted 15 September 2014 - 20:26
Ceva legat de o subventie la o tableta...initial Telekom au cerut ca despagubire 1000 RON insa dupa interventia comisarului suma a scazut la 600 RON.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users