Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Intrebari srl nou

Amenintat cu moartea de un numar ...

La multi ani @AndReW99!

Alegere masina £15000 uk
 TVR vrea sa lanseze o platforma d...

Strategie investie pe termen lung...

Modulator FM ptr auto alimentat p...

orange cablu f.o. - internet fara...
 Robinet care comuta traseul

A fost lansata Fedora 40

Samsung S24 plus

Imi iau un Dell? (Vostro vs others)
 Abonati Qobuz?

transport -tren

Platforma electronica de eviden&#...

Cot cu talpa montat stramb in per...
 

Numai aici despre Legea privind rezilierea contractelor cu operatorii de telefonie mobilă și de televiziune prin cablu.

- - - - -
  • Please log in to reply
1960 replies to this topic

#1639
bethlen

bethlen

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,147
  • Înscris: 13.01.2013
Senator, foloseste cuvintele tale. Iar DOOM-ul pe care il invoci....s-a cam pus praful pe el :lol::lol:
511, hai sa incheiem discutia offtopic, nu ai cu cine sa te certi, vezi si tu cum scrie, sau mai bine zis cum NU scrie, hai sa vorbim de reziliere

Edited by bethlen, 01 August 2014 - 14:40.


#1640
senator

senator

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,423
  • Înscris: 02.03.2006
Eu vorbeam acum de regulamentul Softpedia, nu de DOOM. Dar fiecare înțelege în felul lui.
Hai la subiect, mon cher, că iar îmi sare în cap ăsta cu nume de telefon Nokia.

#1641
511

511

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 61
  • Înscris: 11.08.2009

View Post511, on 01 august 2014 - 12:23, said:


Dar cred că deja ţi-am acordat prea multă atenţie.


#1642
doktoru

doktoru

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,403
  • Înscris: 30.12.2005

View Postlmk, on 01 august 2014 - 07:29, said:

De care gen?

De genul (feminin al) denuntarii/rezilierii contractelor.

View Post511, on 01 august 2014 - 13:32, said:

Cu Vodafone ştiu că este un proces al ANPC pe tema clauzelor abuzive din contracte (nu ştiu dacă exact pe clauza cu "taxa de reziliere", dar probabil că asta este), la Tribunalul Bucureşti, cu termen prin septembrie: http://portal.just.r...73934&id_inst=3
Dacă câştigă ANPC, cred că Vodafone va trebui să elimine clauza din toate contractele.

Multam de info.

#1643
lmk

lmk

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,961
  • Înscris: 01.04.2010

View Postdoktoru, on 01 august 2014 - 18:08, said:


De genul (feminin al) denuntarii/rezilierii contractelor.

Multam de info.
Da, foarte bun feedback pt mine, f prost pt Vodafone.

#1644
_HardCore_78

_HardCore_78

    Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 360
  • Înscris: 27.07.2014
Situatie : doresc sa reziliez un contract de telefonie mobila cu Orange (contractul este o oferta de retentie,nu am achizitionat nici un terminal ) din care mai am 10 luni de contract...intrebarea mea este : sunt obligat sa platesc vreo taxa,da sau nu...din cate am vazut pe mai multe forumuri si din raspunsurile date de catre angajatii Orange,raspunsurile sunt diferite...unii spun ca da altii spun ca nu.
Daca a mai reziliat cineva un contract Orange fiind intr-o situatie asemanatoare cu a mea si nu a platit aceea taxa,il rog sa-mi spuna cum a procedat.

#1645
bethlen

bethlen

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,147
  • Înscris: 13.01.2013
Citeste 20 de pagini in urma si afli raspunsul

#1646
_HardCore_78

_HardCore_78

    Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 360
  • Înscris: 27.07.2014
Am citit "cu 20 de pagini in urma" si nu am gasit nimic concludent.

View Post_HardCore_78, on 03 august 2014 - 12:37, said:

Situatie : doresc sa reziliez un contract de telefonie mobila cu Orange (contractul este o oferta de retentie,nu am achizitionat nici un terminal ) din care mai am 10 luni de contract...intrebarea mea este : sunt obligat sa platesc vreo taxa,da sau nu...din cate am vazut pe mai multe forumuri si din raspunsurile date de catre angajatii Orange,raspunsurile sunt diferite...unii spun ca da altii spun ca nu.
Daca a mai reziliat cineva un contract Orange fiind intr-o situatie asemanatoare cu a mea si nu a platit aceea taxa,il rog sa-mi spuna cum a procedat.

Revin cu o precizare pe care am omis sa o amintesc : abonamentul initial avea valoarea de 25 Euro (TVA inclus) iar oferta a constat intr-o reducere lunara de 10 Euro (TVA inclus).

#1647
tiestodj20

tiestodj20

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,701
  • Înscris: 04.06.2007
E mult de citit pe aici, dar am o neclaritate. Nu vreau sa renunt, doar doresc sa inteleg cum functioneaza toata chestiunea rezilierilor.

Daca eu am prelungit contractul la Rds in primavara, incluzand acea tableta samsung 3G la care platesc 20 de lei plus 5 lei abonamentul la net mobil, ce se intampla daca vreau sa reziliez acest serviciu? Cat si ce va trebui sa platesc ?

#1648
Florin_lou

Florin_lou

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,559
  • Înscris: 26.03.2006
Mi se pare că scrie în contract, cred că din punctul lor de vedere, ratele rămase și ceva taxă de conexiune la net.

#1649
bigthx

bigthx

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 49
  • Înscris: 11.07.2011
Buna ziua.

Va rog frumos sa ma ajutati cu un raspuns la o problema ivita recent.

In data de 22.04.2014 Vodafone a primit de la mine prin curier rapid (deci am confirmarea de primire) o notificare prin care ceream:

1. rezilierea contractului de abonament incepand cu data de 23.05.2014.
2. trecerea nr pe cartela.
3. transformarea punctelor de loialitate in credit pt activarea unei extraoptiuni.
4. stergerea datelor mele personale din baza lor de date si a tertilor.

Am ales 23.05 pt ca se implineau cei 2 ani "obligatorii" si pt ca 23 ale lunii era data de facturare si, dupa cum se stie, VDF (si nu numai ei) factureaza in AVANS. Si nu voiam ca sistemul lor sa emita automat o noua factura, dupa data la care vreau rezilierea. Am platit ultima factura ( pt perioada 23.04 - 22.05 ) inainte de scadenta ei.
Cateva zile, dupa primirea notificarii mele, VDF nu a dat niciun semn, asa ca le-am scris eu, ca sa ma asigur ca cererea mea va fi procesata si le-am atras atentia sa o faca exact la 23.05, tocmai ca sa nu apuce sa se emita o factura din greseala, pt ca nu o voi plati !
Din motive numai de ei stiute (sau nu), VDF a facut trecerea pe cartela cu 1 zi intarziere, adica pe 24.05.
Pe 28.05 (fiind deja utilizator de cartela si nu abonat) am primit un sms cum ca "pe 23.05 s-a emis factura nr...in valoare de...."
Am cerut lamuriri de la user-ii lor de pe forum si Facebook si ei tot trageau ca eu trebuie sa platesc asta acum si se regleaza la URMATOAREA factura !?
Care urmatoare factura, daca eu nu mai am contract ???

Cu cateva zile inainte am primit un email de la o firma de recuperare (!?) care-mi cerea sa iau legatura cu ei cu privire la "abonamentul incheiat" de la VDF.

Intrebarile mele pt Dvs ar fi:

1. e posibil sa se mai emita o factura in baza unui contract reziliat ? nu e vina mea ca ei au intarziat. eu le-am atras atentia si am emailurile pastrate.
2. faptul ca acea firma de recuperare a obtinut datele mele de la VDF fara sa fiu instiintat si fara acordul meu, nu e ilegal ? eu am cerut Vodafone-ului sa stearga datele mele personale din baza lor de date si a tertilor.

Va multumesc anticipat.
O zi buna.

#1650
511

511

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 61
  • Înscris: 11.08.2009
Ce spui tu nu este tocmai exact, şi anume că "factura se emite în avans". Când se emite factura, se facturează "în avans" valoarea abonamentului pentru luna următoare, însă valoarea convorbirilor, sms-urilor etc. nu se facturează "în avans", că nu are cum VDF(Orange, Cosmote) să ştie în avans cât o să vorbeşti tu în luna următoare.
Astfel, în general o factură cuprinde abonamentul pentru luna următoare (în avans) şi contravaloarea convorbirilor pe luna trecută. De exemplu, ţie pe 23. 04 ţi-au facturat abonamentul pentru luna 23.04-23.05 şi convorbirile pentru luna 23.03-23.04.
Probabil că acea ultimă factură din 23.05 cuprinde doar contravaloarea convorbirilor pe ultima lună de abonament (luna 23.04-23.05), nu şi abonamentul pentru luna următoare, pentru că nu există o lună următoare. Sau mai conţine cel mult abonamentul proporţional pentru acea zi de întârziere (23.05-24.05).
Ia uită-te mai bine în ultima factură, nu este aşa?
Eu zic că este corect să o plăteşti, mai puţin abonamentul pe acea zi de întârziere, care este din vina lor.

Edited by 511, 05 August 2014 - 09:49.


#1651
lmk

lmk

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,961
  • Înscris: 01.04.2010

View Post_HardCore_78, on 03 august 2014 - 12:37, said:

Situatie : doresc sa reziliez un contract de telefonie mobila cu Orange (contractul este o oferta de retentie,nu am achizitionat nici un terminal ) din care mai am 10 luni de contract...intrebarea mea este : sunt obligat sa platesc vreo taxa,da sau nu...
Dacă reziliezi din cauza culpei orange (pt că nu ai semnal), nu ai ce să plătești. Dacă dorești închiderea contractului prin denunțare, trebuie să returnezi sumele primite ca beneficii.

#1652
_HardCore_78

_HardCore_78

    Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 360
  • Înscris: 27.07.2014
Deci ar trebui sa platesc...abonamentul initial costa 25 Euro si mi s-a facut o reducere lunara de 10 Euro (TVA inclus)...ori 100 de Euro (TVA inclus) ori 76 de Euro unde TVA-ul este exclus.

#1653
511

511

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 61
  • Înscris: 11.08.2009

View Post_HardCore_78, on 05 august 2014 - 11:47, said:

ori 100 de Euro (TVA inclus) ori 76 de Euro unde TVA-ul este exclus.
Vezi că ai un mod greşit de a extrage TVA-ul, în realitate e vreo 80.64 euro fără TVA.

#1654
lmk

lmk

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,961
  • Înscris: 01.04.2010
În funcţie de perioada iniţială agreată; dacă este de 12 luni, ai de plată 20 de eur din care scazi valoarea TVA; dacă este de 24, ai de plată 140 eur din care scazi TVA.

#1655
511

511

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 61
  • Înscris: 11.08.2009

View Postlmk, on 05 august 2014 - 12:08, said:

În funcţie de perioada iniţială agreată; dacă este de 12 luni, ai de plată 20 de eur din care scazi valoarea TVA; dacă este de 24, ai de plată 140 eur din care scazi TVA.

Păi da, se calculează beneficiile primite, nu cele rămase de primit. Doar nu restitui ce nu ai primit.

#1656
_HardCore_78

_HardCore_78

    Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 360
  • Înscris: 27.07.2014

View Post511, on 05 august 2014 - 12:06, said:

Vezi că ai un mod greşit de a extrage TVA-ul, în realitate e vreo 80.64 euro fără TVA.

Nu au fost calcule facute de mine ci de catre cei de la Orange (shop respectiv RC).

View Postlmk, on 05 august 2014 - 12:08, said:

În funcţie de perioada iniţială agreată; dacă este de 12 luni, ai de plată 20 de eur din care scazi valoarea TVA; dacă este de 24, ai de plată 140 eur din care scazi TVA.

Perioada contractuala agreata a fost de 12 luni.

Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate