Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
motor masina spalat
Last Updated: Jul 20 2016 23:37, Started by
iepurache2004
, Jul 01 2010 19:32
·
0
#19
Posted 11 July 2010 - 09:33
#20
Posted 11 July 2010 - 16:45
iepurache2004, on 11th July 2010, 10:33, said: ...pe placa motorului sunt trecute alte date:turatie la un ciclu sau altu... |
#21
Posted 15 July 2010 - 09:55
va fac un tabel ,ca poza nu iese bine
SOLE made Italy tip 20572.300.H 230v 50hz condensatorul e de 1,4microF/400v....(chiar de unde iau litera asta din pc?) mai e un cod pe vericala 20572300 daca asta va ajuta e f bine altceva nu mai e trecut pe carcasa Attached Files
Edited by iepurache2004, 15 July 2010 - 10:19.
|
#22
Posted 16 July 2010 - 21:54
Mai citeste postul #15.
Masoara cu ohmetrul si vezi care sunt infasurari separate si care au puncte comune. Pt probe, foloseste condensator cu valoarea specificata pe placa de timbru. Ca sa intelegi cum functioneaza motorul tau, citeste asta: http://www.ece.ualbe...ole_change.html |
#23
Posted 22 July 2010 - 12:56
am masurat si contactele..si daca intelegeti ceva si ma puteti ajuta ,eu va multumesc
masuratori pe scara de *1? valorile le-am trecut de cat la suta din scala se duce acul indicator care sunt perechile?si unde vine cuplat condensatorul??\ ............. EVITA CITAREA INUTILA A TEXTULUI ANTERIOR!! Attached FilesEdited by mister_rf, 22 July 2010 - 21:45. |
#24
Posted 22 July 2010 - 22:26
iepurache2004, on 22nd July 2010, 13:56, said: ...valorile le-am trecut de cat la suta din scala se duce acul indicator... Scala ohmetrului nu e liniara, asa ca valorile date acolo in procente nu sunt prea utile, de ce nu precizezi clar valorile in ohmi? Sau masoara cu unul digital. In orice caz, daca am inteles eu bine tabelul, firele rosu si negru n-au nici o treaba cu restul (e rezistenta infinita intre astea si restul, nu? Verifica asta cu ohmetrul pe scala cea mai mare, sa vezi rezistenta de izolatie). Deci practic iti raman 5 fire, la care poti incerca reteta de la motorul cu cupla cu 5 borne, de care ai amintit anterior. Adica ai 4 bobine cu cate o borna comuna, total 5 borne. Am putea presupune ca borna comuna e la firul rosu-alb (asta intuitiv, pentru ca e marcat in 2 culori, iar celelalte in numai cate una). Ca sa verifici daca e asa, masoara rezistentele intre acesta si fiecare din celelalte 4, si noteaza valorile in OHMI (nu in procente deviatie ac !!!). Apoi lasi la o parte firul rosu-alb, si faci toate masuratorile posibile intre celelalte 4 fire, doua cate doua, cu alte cuvinte masori de fapt cate 2 infasurari inseriate. Verifici daca valoarea masurata intre 2 astfel de fire este egala cu suma dintre rezistentele masurate intre fiecare si cel rosu-alb presupus comun. De exemplu, daca intre rosu-alb si albastru ai X ohmi, iar intre rosu-alb si gri ai Y ohmi, atunci intre albastru si gri trebe sa ai (X+Y) ohmi. Verifica daca e asa pt toate infasurarile. Adica sa ai certitudinea ca firul rosu-alb e comun la toate. Daca-i asa, mai departe e simplu, cred ca te-ai prins... |
#25
Posted 15 February 2011 - 09:07
am si eu un motor cu probleme la o masina de spalat arctic; motorul e arcelik 2806850500, 585W, 3.1A; defectul consta in faptul ca porneste, merge vreo 3 secunde, dupa care se opreste; cupla este cu 7 pini, in ordine: 1-2 infasurarea statorica, 3-4 periile colectoare, 5-6 taho, 7 impamantarea; intre primele 2 borne rezistenta masurata e 1,8 ohmi, curentul masurat pe fire cu un cleste ampermetric cu apuca sa treaca de 4A, in decursul celor 3 secunde cat merge; unde ar fi problema? orice parere e binevenita; multumesc
|
#26
Posted 15 February 2011 - 09:21
Verifica prima data placa de comanda, cuplele si relele de acolo. Posibil sa fie o problema de comanda/alimentare si nu un defect al motorului.
|
#27
Posted 15 February 2011 - 10:03
mister_rf, on 15th February 2011, 09:21, said: Verifica prima data placa de comanda, cuplele si relele de acolo. Posibil sa fie o problema de comanda/alimentare si nu un defect al motorului. multumesc de raspuns; am uitat sa spun ca am alimentat motorul si separat, printr-un disjunctor magneto-termic de 4 amperi si dadea afara dupa nicio secunda |
#28
Posted 15 February 2011 - 20:58
embedded, on 15th February 2011, 10:03, said: ...am uitat sa spun ca am alimentat motorul si separat... Daca n-ai traf sau ATR, incearca-l in serie cu o dioda si vezi daca se ambaleaza. E foarte posibil ca in montajul original sa ai defect in circ de comanda si tensiunea sa cresca la valori prea mari pt motor. Pt a verifica tahogeneratorul, pune un voltmetru pe borne, trebe sa culegi o tensiune proportionala cu turatia., vezi daca in montajul original, deconectarea taho are efect asupra turatiei si daca controlerul isi face treaba, el stabileste limita de tensiune ce se aplica motorului in sarcina (taho e pt feeback). |
|
#29
Posted 16 February 2011 - 11:15
multumesc de raspuns; ai dreptate, l-am alimentat la 220V doar pe cele 2 borne de la infasurarea statorica; intre timp l-am desfacut, am vazut ca un fir din cele 2 care merg la stator trece prin ceva (sa fie protectie termica?); iar intre stator si rotor parca se vad ceva urme de frecare (si e cam negru pe acolo); si rulmentii au un ceva joc, nu stiu daca e ok;
Edited by mister_rf, 16 February 2011 - 11:20.
|
#30
Posted 17 February 2011 - 10:50
am masurat tensiunea la borne (fara motor cuplat); intre fiecare borna de taho si impamantare erau 220 V, indiferent pe ce domeniu de turatie era
|
#31
Posted 17 February 2011 - 16:05
iepurache2004, on 15th July 2010, 09:55, said: va fac un tabel ,ca poza nu iese bine SOLE made Italy tip 20572.300.H 230v 50hz condensatorul e de 1,4microF/400v....(chiar de unde iau litera asta din pc?) mai e un cod pe vericala 20572300 daca asta va ajuta e f bine altceva nu mai e trecut pe carcasa se scrie 1,4uf |
#32
Posted 18 February 2011 - 12:23
pe borne la tahogenerator nu ar trebui sa culeg ceva impedanta? acum nu imi arata nimic
|
#33
Posted 18 February 2011 - 17:36
Bornele taho sunt complet separate de restul, ti-am zis si mai sus ca pe ele culegi tensiune proportionala cu turatia, ce nu e clar? Nu mai masura flotant intre taho si 220, nu e relevant, sunt balarii. Nici intre taho si pamant.
Pune voltmetrul pe scala de zeci Volt si vezi daca se genereaza tensiune proportional cu turatia. Mai citeste o data ce am scris, nu mai alimenta doar statorul, ci tot circuitul serie stator-rotor-protectie. |
|
#34
Posted 21 February 2011 - 10:43
eu ziceam de bobina tahogeneratorului masurata cu ohmmetrul ca nu imi arata nicio rezistenta (infinit)
|
#35
Posted 22 February 2011 - 18:17
Am un motor de la o fosta masina de spalat si as vea sa-l pornesc direct dar nu stiu cum.Am anexat o imagine cu motorul in cauza si cateva detalii.Ma poate ajuta cineva?Multumesc!
|
#36
Posted 22 February 2011 - 18:33
scuze, am ales fisierul dar nu am dat un upload,neatentia:D
Attached Files |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users