Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Playlist melodii radio - unde?

P0335 senzor arbore cotit - senzo...

Avocatul Poporului vs European Om...

Recomandari firme pentru draperii...
 Receptie Eutelsat 5 West. Este po...

Poti receptiona semnal de la mai ...

Cabluri HDMI 2.1 de 4m-5m care sa...

Zoom comparat cu Google Meet
 Monitor/Display wireless?

Pornire greoaie dupa cateva zile ...

De la un proiect scris in python ...

Audi A4 B9 quattro 190 CP!
 Tepari la pariuri pe TikTok

Banca imi cere justificativ fondu...

schema pcb ELECTRA CIM150 PAS

Probleme stomac
 

PROBLEME MODEM UPC EPX 2203

- - - - -
  • Please log in to reply
18 replies to this topic

#1
PORTOCAL

PORTOCAL

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,578
  • Înscris: 03.03.2006
Am o problema cu un modem SA EPX2003 de la UPC.
In ultima vreme, de cand UPC a schimbat frecventele acest modem pierde legatura cu reteaua si se restarteaza. Totul dureaza intre 2 si 4 minute,
Internetul si Telefonul cad!
Au venit pana acum 5 echipe de la UPC si nu au reusit sa ii dea de cap.
Este posibil sa existe o interferenta radio intre routerul meu wireless CISCO LINKSYS si modemul SA?
Am schimbat acum canalele si frecventele (am renuntat sa mai folosesc WIDE) ca sa vad daca asta este cauza.
Este ciudat ca cei de la UPC nu inteleg ce se intampla, vin masoara, totul este bine si apoi pleaca.
Este extrem de enervant si nu stiu ce sa mai fac. Am schimbat al 3lea modem.
Initial au fost probleme de la retea, acum nu stiu ce sa mai spun.
Din pacate este singurul modem pe care il ofera celor cu telefonie VOIP deoarece nu sunt interesat de cel cu WIFI integrat.
Oare imi pot cumpara un alt model de modem? Daca imi cumpar mi-l activeaza?

#2
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015
Daca nu e o problema hard cu modemul atunci fie e zgomot pe upstream si sunt ei incompetenti in a realiza acest lucru fie e o buba pe traseu. De obicei CMurile se desincronizeaza daca e zgomot pe upstream sau daca sunt probleme pe downstream aka mufe bulite, cablu bulit, lipsa axing, apa prin distribuitoare, etc, etc, etc.

#3
PORTOCAL

PORTOCAL

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,578
  • Înscris: 03.03.2006

 MembruAnonim, on 19th May 2010, 11:47, said:

Daca nu e o problema hard cu modemul atunci fie e zgomot pe upstream si sunt ei incompetenti in a realiza acest lucru fie e o buba pe traseu. De obicei CMurile se desincronizeaza daca e zgomot pe upstream sau daca sunt probleme pe downstream aka mufe bulite, cablu bulit, lipsa axing, apa prin distribuitoare, etc, etc, etc.

Au testat tot, semnalul este bun, zic ei.
Mi-au schimbat cabluri, splittere si mai tot.
La mine in casa nu mai au ce sa mai schimbe si totusi, ramane eterna problema.
Se desincronizeaza... Daca pornesc un torent in 2 minute cade si netul si telefonul si apoi isi revine si o vreme merge fara probleme.
Ma gandeam sa nu fie de la interferenta cu routerul Linksys!
Am 2 routere wireless: un Linksys si un Apple Time Capsule + telefon dect.
Mi-au spus ca este posibil sa existe si interferente radio.
Nu stiu ce sa mai cred.
Am avut atatea echipe UPC la mine ca nu mai stiu ce sa mai cred.. au verificat tot... nu stiu, chiar nu stiu de unde aceasta problema enervanta.
Ma gandeam ca stie cineva.
Asta de la UPC mi-a spus ca la un client era din cauza telefonului DECT. Ca interfera radio cu modemul. Insa ei nu au alt modem sa imi dea, au un singur model, SA EPX2203. Ala wireless nu ma intereseaza pentru ca am routerul meu wifi.

Edited by megafanro, 31 May 2010 - 00:59.


#4
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015
Degeaba verifica la tine semnalul ca daca la tine pe upstream indica 30 Dbm degeaba daca la CMTS ajunge sa fie 15Dbm, zgomot pe upstream inseamna orice variatie mai mare de 5 - 6 decibeli sau variatii foarte dese. Nu stiu cum are UPCu' monitorizata reteaua CaTV, aici ma refer la clientii pe CM, insa un gigel de la ei ar trebui sa verifice pe CMTS valorile SNRului si MERului pe upstreram, poate au facut o modificare a profilului sau au modificat modulatia pe upstream si de aici problemele.

#5
PORTOCAL

PORTOCAL

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,578
  • Înscris: 03.03.2006

 MembruAnonim, on 19th May 2010, 21:15, said:

Degeaba verifica la tine semnalul ca daca la tine pe upstream indica 30 Dbm degeaba daca la CMTS ajunge sa fie 15Dbm, zgomot pe upstream inseamna orice variatie mai mare de 5 - 6 decibeli sau variatii foarte dese. Nu stiu cum are UPCu' monitorizata reteaua CaTV, aici ma refer la clientii pe CM, insa un gigel de la ei ar trebui sa verifice pe CMTS valorile SNRului si MERului pe upstreram, poate au facut o modificare a profilului sau au modificat modulatia pe upstream si de aici problemele.

Nu stiu, se pare ca sunt singurul din bloc cu o asemenea problema.
Am primit si un raspuns de la ei:

Din analiza facuta pe echipamantele noastre am constatat ca intr-adevar pe modemul de cablu sunt cateva caderi, in timp ce pe mediabox D4A situatia e constanta (media boxul are incorpotrat un modem de cabu care permite conexiunea pe cale inversa, si implicit functionarea interactiva: jocuri, cautare avansata, etc).

Am analizat parametrii retelei, dar si ai modemurilor din caldirea dvs si cele invecinate. Nu regasim caderile care au avut loc pe modem dvs.

Solutia este sa investigam inca odata conexiune de internet din interiorul apartamentului dvs (de data asta vrem sa masuram radiatia din eter, deci nu pe cablu, pentru a identifica eventualele anomalii ale cablurilor/conexiunilor).


Asa ca au venit, au mai verificat tot inca o data, au mai schimbat modemul odata si nimic, problema persista.
Deja dupa cum am spus incep sa cred ca e de domeniul SF.
Aia de la call center imi spun ca este o fluctuatie de semnal si sa mai trimita o echipa...insa pana acum au venit 4 echipe intr-o saptamana. Imi ajunge... la ce sa tot vina?

#6
unchiujim

unchiujim

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,294
  • Înscris: 01.04.2007

 PORTOCAL, on 19th May 2010, 23:34, said:

Nu stiu, se pare ca sunt singurul din bloc cu o asemenea problema.
Am primit si un raspuns de la ei:

Din analiza facuta pe echipamantele noastre am constatat ca intr-adevar pe modemul de cablu sunt cateva caderi, in timp ce pe mediabox D4A situatia e constanta (media boxul are incorpotrat un modem de cabu care permite conexiunea pe cale inversa, si implicit functionarea interactiva: jocuri, cautare avansata, etc).

Am analizat parametrii retelei, dar si ai modemurilor din caldirea dvs si cele invecinate. Nu regasim caderile care au avut loc pe modem dvs.

Solutia este sa investigam inca odata conexiune de internet din interiorul apartamentului dvs (de data asta vrem sa masuram radiatia din eter, deci nu pe cablu, pentru a identifica eventualele anomalii ale cablurilor/conexiunilor).


Asa ca au venit, au mai verificat tot inca o data, au mai schimbat modemul odata si nimic, problema persista.
Deja dupa cum am spus incep sa cred ca e de domeniul SF.
Aia de la call center imi spun ca este o fluctuatie de semnal si sa mai trimita o echipa...insa pana acum au venit 4 echipe intr-o saptamana. Imi ajunge... la ce sa tot vina?
sa vina MULDER si SCULLY ,sa investigheze daca e SF :naughty:

#7
PORTOCAL

PORTOCAL

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,578
  • Înscris: 03.03.2006

 unchiujim, on 19th May 2010, 23:49, said:

sa vina MULDER si SCULLY ,sa investigheze daca e SF :naughty:

Mda, problema este ca  ma gandeam ca poate vine cineva cu o solutie

#8
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015

 PORTOCAL, on 20th May 2010, 00:42, said:

Mda, problema este ca  ma gandeam ca poate vine cineva cu o solutie


Stiu ca UPC nu are filtre puse pe modem, arunca o privire prin interfata web a modemului si vezi ce iti arata pe acolo eventual la log-uri, vezi daca in log-uri apar boot-ari DHCP si TFTP. Poti identifica o problema in felul asta, DHCP > TFTP indica ceva, DHCP < TFTP indica altceva si DHCP = TFTP asta inseama cu totul alta. Poate ca e fisierul de configurare a modemului busit si trebuie refacut si repus pe modem, o chestie care dureaza maxim un minut cu tot cu resetul remote al modemului.

#9
PORTOCAL

PORTOCAL

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,578
  • Înscris: 03.03.2006

 MembruAnonim, on 20th May 2010, 10:20, said:

Stiu ca UPC nu are filtre puse pe modem, arunca o privire prin interfata web a modemului si vezi ce iti arata pe acolo eventual la log-uri, vezi daca in log-uri apar boot-ari DHCP si TFTP. Poti identifica o problema in felul asta, DHCP > TFTP indica ceva, DHCP < TFTP indica altceva si DHCP = TFTP asta inseama cu totul alta. Poate ca e fisierul de configurare a modemului busit si trebuie refacut si repus pe modem, o chestie care dureaza maxim un minut cu tot cu resetul remote al modemului.

Nu se poate vedea logul ca l-au blocat ei :)
Si este al 3-lea modem

#10
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015
:( Mda, asta e cam aiurea ca nu poti vedea log-urile de pe modem. Acum singura necunoscuta ramasa este daca au refacut fisierul modemului si l-au repus pe mode, sau o repunere pe retea a modemului. Acu' mi-am adus aminte... Daca modemul nu e pus pe Nodul Optic corect B) cam booteaza des. Oricum dupa cum am zis nu stiu cum au cei de la UPC reteaua / monitorizarea si tot ce tine de CM.

#11
PORTOCAL

PORTOCAL

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,578
  • Înscris: 03.03.2006

 MembruAnonim, on 20th May 2010, 10:53, said:

:( Mda, asta e cam aiurea ca nu poti vedea log-urile de pe modem. Acum singura necunoscuta ramasa este daca au refacut fisierul modemului si l-au repus pe mode, sau o repunere pe retea a modemului. Acu' mi-am adus aminte... Daca modemul nu e pus pe Nodul Optic corect B) cam booteaza des. Oricum dupa cum am zis nu stiu cum au cei de la UPC reteaua / monitorizarea si tot ce tine de CM.

Nici eu, insa aseara mi-au spus ca au mai facut nush ce modificari si sa vedem daca mai face.
Am pornit un torent si nu a cazut.
Mai vad pe seara. Nu imi fac sperante. Cand aud de internet pe cablu coaxial mi se face paru maciuca. Numai probleme.
Si nu sunt si ei in stare sa aiba mai multe modemuri!
Un singur model, ce trist.

#12
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015
Bine ca nu au Thompson sau Motorola, ambele raporteaza gresit erorile pe downstream, asa ca cu astfel de modemuri nu poti fi sigur daca e sau nu o problema la un client :| Sper sa nu mai ai probleme.

#13
PORTOCAL

PORTOCAL

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,578
  • Înscris: 03.03.2006

 MembruAnonim, on 20th May 2010, 12:25, said:

Bine ca nu au Thompson sau Motorola, ambele raporteaza gresit erorile pe downstream, asa ca cu astfel de modemuri nu poti fi sigur daca e sau nu o problema la un client :| Sper sa nu mai ai probleme.

Mda, eu vreau unu stabil domne' ce e atat de greu, atata cautat unde e problema.
Sincer chiar daca merge super bine de acum inainte, eu nu mai am incredere in sistemul asta coaxial.
Imi pare rau, insa prin prisma experientelor de client al UPC in ultimii 2 1/2 ani nu pot sa spun decat ca pentru net si telefon este un provider de foarte proasta calitate si trebuie ocolit. La televiziune lucrurile stau altfel.
Ieri mi-au spus ca nu se desincronizeaza excesiv modemul, daca cade de 2-3 ori pe zi cate 3-4 minute.... ce ma tot plang, aproape ca li se parea normal.

#14
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015
:o pai modemul ala saracu ar trebui doar odata la 12 ore sa faca o jumate de bootare DHCP sa stie CMTSu' ca modemul este inca alive. Dar la noi cam asa e sa booteze modemul de nspe ori ca poate poate odata si odata se rezolva de la sine. Asta sigur nu e mentalitate de ISP insa la noi nu mai conteaza ca in Romania doar banu conteaza nu si calitatea.

#15
PORTOCAL

PORTOCAL

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,578
  • Înscris: 03.03.2006

 MembruAnonim, on 20th May 2010, 13:05, said:

:o pai modemul ala saracu ar trebui doar odata la 12 ore sa faca o jumate de bootare DHCP sa stie CMTSu' ca modemul este inca alive. Dar la noi cam asa e sa booteze modemul de nspe ori ca poate poate odata si odata se rezolva de la sine. Asta sigur nu e mentalitate de ISP insa la noi nu mai conteaza ca in Romania doar banu conteaza nu si calitatea.

Pai de ce sa se restarteze la 12 ore? daca am telefon fix si ma suna cineva si primeste raspunsul ca numarul este inexistent (care este mesajul UPC cand este cazuta reteaua) eu ce fac?

#16
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015
Nu se restarteaza la 12 ore, tu ca si client nu observi nimic, poti vorbi la telefon, sta pe net, si nu vei sesiza cand modemul discuta cu CMTSul, bootarea aceia din 12 in 12 ore nu e intreaga adica DHCP Discover, DHCP Request, DHCP Offer si DHCP Acknowledge ci este doar DHCP Offer, venita de la CMTS si DHCP Acknowledge, trimis de modem. Atat si nimic in plus.

#17
PORTOCAL

PORTOCAL

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,578
  • Înscris: 03.03.2006

 MembruAnonim, on 20th May 2010, 13:24, said:

Nu se restarteaza la 12 ore, tu ca si client nu observi nimic, poti vorbi la telefon, sta pe net, si nu vei sesiza cand modemul discuta cu CMTSul, bootarea aceia din 12 in 12 ore nu e intreaga adica DHCP Discover, DHCP Request, DHCP Offer si DHCP Acknowledge ci este doar DHCP Offer, venita de la CMTS si DHCP Acknowledge, trimis de modem. Atat si nimic in plus.

Reteaua asta UPC e fara salvare... nu ii dau de cap problemei mele.
Daca incerc sa descarc ceva pe torrent, moare si netul si telefonul si ii trebuie 3 minute sa isi revina.
Este horror, abia astept sa scap de ei. Mi-au dovedit ca din punct de vedere tehnic, reteaua UPC e cea mai proasta.
Sper sa crape definitiv.
Iar modemul ala nu il mai suport, parca este de capul lui. Adica nimeni nu isi da seama de unde problema... in zadar imi tot scriu ca au mai schimbat pe ici pe colo, el cade in continuare.

Edited by PORTOCAL, 22 May 2010 - 11:22.


#18
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015
Am lucrat ~3 ani cu CMuri si problemele cu ele astea sunt de obicei, cele de care am pomenit. Acum nu stiu ce sa zic de reteaua upc ca am auzit de la colegi diferite opinii. :| Ba ca e oky ba ca nu... Problema lor principala ar fi ca au retea exterioara nu au steara, sau poate ca si-au modernizat reteaua si acu' au si stelara... Nu am idee :(

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate