Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Noua Kia Sportage
#416
Posted 25 January 2012 - 16:09
Va salut din nou!
Am fost cu "domnisoara" la service pentru o problema minora. Va impartasecc experienta pentru ca multi ar putea sa o treaca neobservata. Acum vreo luna si mai bine, curios din fire cum sunt, am urcat-o pe o rampa sa vad si eu ce e pe sub masina. Ocazie cu care am depistat o scurgere de ulei pe o conducta metalica groasa (care mai apoi am aflat ca este conducta de aer de la turbina). Pierderea era asa de mica incat pe joja nu se observa nimic. De fapt nu se pierdea ulei, ci aer cu vapori de ulei sau cam asa ceva. Am fost totusi la service, asa cum va spuneam, si mi-au inlocuit un racord de cauciuc de la capatul acelei conducte metalice turbo. Au schimbat si colierele (mecanicii spuneau ca ei cred ca de vina sunt colierele, nu racordul. Mi-au pus niste coliere tepene - "ca odinioara" , vorba reclamei - nu colierele alea de opereta care nici nu stii cum stau stranse. Intr-o ora s-a rezolvat totul. Cu aceasta ocazie am vazut insa altceva, care m-a cam pus pe ganduri: scutul este pur si simplu o gluma. Un plastic subtire, fara cute de rigidizare fara nimic, pe care il indoi destul de usor cu mana. Ma gandesc sa imi montez un scut metalic dar nu am gasit deocamdata. Stie cineva daca au aparut pentru modelul nostru de masina? In alta ordine de idei, sunt multumit de stabilitatea masinii pe zapada, chiar daca nu am decat tractiune fata. Anvelopele Michelin alpin isi fac treaba deocamdata. |
#417
Posted 25 January 2012 - 20:51
modream, on 25th January 2012, 07:53, said: da da da! asteptam concluziile super multumit de tractiune si stabilitate, am "testat" acelasi "traseu" cu si fara diferential blocat pot sa spun ca este o diferenta destul de mare... cu 4x4 blocat efectiv aveam senzatia ca pot ajunge si iesi din orice situatie, o faceam sa alunece controlat...luam de volan in directia "aia"...acceleratie....chiar in directia "aia" sapa cu diferential decuplat (4x4 auto) este aproape acelasi feeling, dar am observat ca intra mai mult electronica peste tine si destul de devreme...esp, blocaj roti, reducere turatie, indreptare de "cur" de capul ei. sa ninga incontinuu pina vineri, ahahaaaaaaaa, miine iar presimt ca ma duc cu drag la servici eu am prins si iarna trecuta cu ea deci cam stiu ce-i poate vopseaua last but not least, senzatia de control total este doar o senzatie fizica nu poate fi trisata, am condus permanent cu asta in minte si va recomand si voua la frine bruste si pe polei nu te mai ajuta nici mama electronicii, diferentialelor sau gumelor de iarna...cele 1.7 tone-ti pot aduce aminte repede de ce sint capabile scapate de sub control asadar atentie mare si respect in trafic! bafta! |
#418
Posted 26 January 2012 - 11:55
Ce am mai injurat in dimineata asta cand m-am chinuit sa ies din troiene cu masina mea dand la lopata (care, de altfel este trecuta prin 5 ierni si nu m-a dezamagit niciodata, dar totusi...) gandindu-ma cum as fi iesit cu sportage-ul 4x4 ....
|
#419
Posted 03 February 2012 - 11:45
Marturisesc ca nu am avut rabdare sa citesc tot topicul de la capat (am frunzarit doar prima si ultimele 4-5 pagini), dar nu am gasit niciun comentariu despre Kia Sportage cu motorul 2.0 CDRI de 184 CP. Inca nu se comercializeaza in Romania? Pe mobile.de am vazut deja la vanzare, e adevarat ca majoritatea masinilor noi aveau termen de livrare undeva prin vara. Daca are cineva acest model, il rog sa-mi spuna cum sta pe sosea si cum trage motorul (acelasi motor pus de Hyundai ix35 e acuzat ca nu prea trage in ciuda calutilor numerosi). Multumesc anticipat ptr. raspuns.
|
#420
Posted 04 February 2012 - 11:56
aron_pumnul2010, on 3rd February 2012, 11:45, said: Marturisesc ca nu am avut rabdare sa citesc tot topicul de la capat (am frunzarit doar prima si ultimele 4-5 pagini), dar nu am gasit niciun comentariu despre Kia Sportage cu motorul 2.0 CDRI de 184 CP. Inca nu se comercializeaza in Romania? Pe mobile.de am vazut deja la vanzare, e adevarat ca majoritatea masinilor noi aveau termen de livrare undeva prin vara. Daca are cineva acest model, il rog sa-mi spuna cum sta pe sosea si cum trage motorul (acelasi motor pus de Hyundai ix35 e acuzat ca nu prea trage in ciuda calutilor numerosi). Multumesc anticipat ptr. raspuns. nu cred ca au fost prea multe comenzi in RO pentru 184CP, si daca au fost se livreaza greu. cind spui ca nu prea trage la 184CP/392NM pe ix35, o spui (tu sau altii) comparativ cu ce mai exact? mai si filtrati prin creier ce cititi prieteni, nu va luati dupa toti "specialistii"...aratati-mi dracu orice motor turbo de 180 cai (chiar si CRDI) si aproape 400NM care "nu trage"???! totul e relativ...m-ar interesa cu ce motor pus pe ce caroserie exact a fost facuta comparatia... de stat pe sosea presupun ca sta bine, la fel ca si cele de 136CP. Edited by zeroice, 04 February 2012 - 11:57. |
#421
Posted 04 February 2012 - 14:57
#422
Posted 04 February 2012 - 18:27
SALUTARE,
acum ca vremea e "prielnica" masinilor 4x4,m-ar interesa ceva opinii despre comportamentul "domnisoarei" pe zapada, eu astept sa reanvie programul rabla , ca sa pot incepe sa-mi fac calculele....multumesc |
#423
Posted 05 February 2012 - 12:12
consum maxim inregistrat in ultimele 2 saptamini in Bucuresti....4x4 cuplat permanent si mers cu viteza melcului turbat la -18C
13.1L/100km intru si ies cu ea de oriunde fara emotii partea nasoala care e valabila pt. toata lumea e alunecatul (citeodata si lateral) prin santurile creeate pe strazile secundare dar cred ca nici in picioare nu faci mare brinza p-acolo.... tractiune 100% n-am pierdut niciodata controlul, daca am mai turat-o imediat dupa viraje stinga/dreapta, chiar si cu 4x4 cuplat intra ESP-ul care te pune imediat pe linie dreapta. foarte multumit si de sistemul de incalzire interior plus parbriz/luneta/oglinzi. frina de motor cu 4x4 cuplat e de mare ajutor in conditiile in care nu prea am folosit frinele Sportage rulz Edited by zeroice, 05 February 2012 - 12:18. |
#424
Posted 05 February 2012 - 12:54
aron_pumnul2010, on 3rd February 2012, 11:45, said: Marturisesc ca nu am avut rabdare sa citesc tot topicul de la capat (am frunzarit doar prima si ultimele 4-5 pagini), dar nu am gasit niciun comentariu despre Kia Sportage cu motorul 2.0 CDRI de 184 CP. Inca nu se comercializeaza in Romania? Pe mobile.de am vazut deja la vanzare, e adevarat ca majoritatea masinilor noi aveau termen de livrare undeva prin vara. Daca are cineva acest model, il rog sa-mi spuna cum sta pe sosea si cum trage motorul (acelasi motor pus de Hyundai ix35 e acuzat ca nu prea trage in ciuda calutilor numerosi). Multumesc anticipat ptr. raspuns. Am mers in spatele unuia,mie mi s-a parut ca se misca bine,chiar si la viteze mari,urca destul de repede de la 100 la 200km/h,acum depinde de pe ce te dai jos. |
|
#425
Posted 05 February 2012 - 14:26
zeroice, on 5th February 2012, 12:12, said: consum maxim inregistrat in ultimele 2 saptamini in Bucuresti....4x4 cuplat permanent si mers cu viteza melcului turbat la -18C 13.1L/100km intru si ies cu ea de oriunde fara emotii partea nasoala care e valabila pt. toata lumea e alunecatul (citeodata si lateral) prin santurile creeate pe strazile secundare dar cred ca nici in picioare nu faci mare brinza p-acolo.... tractiune 100% n-am pierdut niciodata controlul, daca am mai turat-o imediat dupa viraje stinga/dreapta, chiar si cu 4x4 cuplat intra ESP-ul care te pune imediat pe linie dreapta. foarte multumit si de sistemul de incalzire interior plus parbriz/luneta/oglinzi. frina de motor cu 4x4 cuplat e de mare ajutor in conditiile in care nu prea am folosit frinele Sportage rulz 13% , benzinar, nu? multu de informati |
#426
Posted 05 February 2012 - 15:13
zeroice, on 4th February 2012, 11:56, said: nu cred ca au fost prea multe comenzi in RO pentru 184CP, si daca au fost se livreaza greu. cind spui ca nu prea trage la 184CP/392NM pe ix35, o spui (tu sau altii) comparativ cu ce mai exact? mai si filtrati prin creier ce cititi prieteni, nu va luati dupa toti "specialistii"...aratati-mi dracu orice motor turbo de 180 cai (chiar si CRDI) si aproape 400NM care "nu trage"???! totul e relativ...m-ar interesa cu ce motor pus pe ce caroserie exact a fost facuta comparatia... de stat pe sosea presupun ca sta bine, la fel ca si cele de 136CP. Comparatia a fost facuta chiar aici, spre exemplu: http://www.promotor....iv-hyundai-ix35. Masini din aceeasi clasa precum Forester, Kuga sau Outlander, cu motoare diesel net inferioare ca putere si cuplu (Kuga chiar cu aproape 50 cp mai putin), au performante dinamice la acelasi nivel, daca nu peste ix35, sau, oricum, dau senzatia de masini mai dinamice. Nu mai punem la socoteala Tiguanul/Yeti cu dieselul de 170 cp, sau Kuga cu cel de 163 cp, care umilesc coreeana la acest capitol. Oricum, impresia generala a comentatorilor auto care si-au dat cu parerea despre ix35 este ca motorul nu are vlaga pentru cei 184 cp/392 Nm trambitati de constructorul coreean iar comportamentul dinamic al masinii nu se ridica la nivelul cifrelor de pe hartie (http://www.automarke...4-cp-30528.html). Asta am vrut sa spun, evident fara a filtra prea mult prin creier ce citesc! Eu am un Forester diesel care isi face treaba cam de caii pe care ii are (147) si care, cu toate defectele lui, e considerat de aceeasi specialisti, nu de mine, mai sprinten decat ix35 ceea ce ar fi dramatic pentru coreeana. Nu m-am urcat la volanul lui ix35 dar am un prieten care si-a luat una full-option (praguri cromate, camera, cutie automata, etc.) numai ce aparuse si care era extrem de incantat iar acum s-a cam dezumflat. Sportage ma intereseaza ca masina pentru sotia mea din cauza cutiei automate, in primul rand, a aspectului exterior si a confortului superior. Cat priveste cei 184 cp despre care va tot intreb daca sunt reali, nu nevasta-mea ci eu am nevoie de ei la drum lung (plecam des pe-afara cu masina) unde as vrea s-o iau in locul Foresterului care nu-i facut pentru astfel de trasee (cutie manuala, suspensie si directie foarte moi). ionut_ionut, on 5th February 2012, 12:54, said: Am mers in spatele unuia,mie mi s-a parut ca se misca bine,chiar si la viteze mari,urca destul de repede de la 100 la 200km/h,acum depinde de pe ce te dai jos. Multumesc mult. Forester diesel, dupa cum am spus intre timp. |
#427
Posted 05 February 2012 - 18:53
masuratori
ix 35 crdi 184cp 80-120km/h - 5.9s 80-180km/h - 29.4s 0-1000m - 30.3s forester 2.0d 147cp 0-1000m 31.3s 80-120km/h 7s tiguan 1.4tsi 150cp 80-120km/h - 7.4s 80-180km/h - 48.5s q3 2.0tdi 177cp 80-120km/h 5.4s 80-180km/h - 27.9s 0-1000m -29.8s evoque 2.2 190cp 80-120km/h - 6.6s 80-180km/h - 30.8s 0-1000m - 31.6s x1 2.0d 177cp 80-120km/h - 6.1s 80-180km/h - 27.3s 0-1000m - 30.3s golf VI 2.0tdi 140cp (masina poporului) 80-120km/h 6.3s 80-180km/h - 32.5s 0-1000m - 31.2s Eu zic ca trage f bine. *toate reprizele sunt cu schimbat la rosu. |
#428
Posted 05 February 2012 - 19:36
acceleratie ix 35 2.0 185 hp vs Kia 2.0 136 hp vs kia 2.0 varianta cu 181 hp (disponibila cica in Australia) automatic
http://www.automobil.../wykres_por.php oricum de stiam, mai asteptam si alegeam motorizarea asta... PS: hyundaiul a mai castigat un calut Edited by hdmaniac, 05 February 2012 - 20:04. |
#429
Posted 06 February 2012 - 10:31
aron_pumnul2010, on 5th February 2012, 15:13, said: Comparatia a fost facuta chiar aici, spre exemplu: http://www.promotor....iv-hyundai-ix35. Masini din aceeasi clasa precum Forester, Kuga sau Outlander, cu motoare diesel net inferioare ca putere si cuplu (Kuga chiar cu aproape 50 cp mai putin), au performante dinamice la acelasi nivel, daca nu peste ix35, sau, oricum, dau senzatia de masini mai dinamice. Nu mai punem la socoteala Tiguanul/Yeti cu dieselul de 170 cp, sau Kuga cu cel de 163 cp, care umilesc coreeana la acest capitol. Oricum, impresia generala a comentatorilor auto care si-au dat cu parerea despre ix35 este ca motorul nu are vlaga pentru cei 184 cp/392 Nm trambitati de constructorul coreean iar comportamentul dinamic al masinii nu se ridica la nivelul cifrelor de pe hartie (http://www.automarke...4-cp-30528.html). Asta am vrut sa spun, evident fara a filtra prea mult prin creier ce citesc! Eu am un Forester diesel care isi face treaba cam de caii pe care ii are (147) si care, cu toate defectele lui, e considerat de aceeasi specialisti, nu de mine, mai sprinten decat ix35 ceea ce ar fi dramatic pentru coreeana. Nu m-am urcat la volanul lui ix35 dar am un prieten care si-a luat una full-option (praguri cromate, camera, cutie automata, etc.) numai ce aparuse si care era extrem de incantat iar acum s-a cam dezumflat. Sportage ma intereseaza ca masina pentru sotia mea din cauza cutiei automate, in primul rand, a aspectului exterior si a confortului superior. Cat priveste cei 184 cp despre care va tot intreb daca sunt reali, nu nevasta-mea ci eu am nevoie de ei la drum lung (plecam des pe-afara cu masina) unde as vrea s-o iau in locul Foresterului care nu-i facut pentru astfel de trasee (cutie manuala, suspensie si directie foarte moi). Multumesc mult. Forester diesel, dupa cum am spus intre timp. n-ar fi mai sanatos sa faci un test drive si sa te convingi singur? la ce te astepti exact de la un eventual posesor de 184CP? Sa-ti confirme ca sint "reali"? Probabil ca da, o sa se uite in talon sa verifice Sau poate depinde de cum se trezeste dimineata o sa spuna: ieri nu cred ca am avut 184CP la "depasirea aia", ci doar cam 167 frate.... sau cind am tras remorca lui Dorel incarcata cu 6 porci la deal pe panta de 14% , mi s-a parut ca intr-a 2a la 2849 de ture era mai slabut decit Tiguanu lu Gigel care mi-a zis ca trecuse deja de al 3lea rind de brazii aia de pe stinga pina sa schimbe a 3a. nu va inteleg....dar nici n-o sa ma chinui s-o fac... puneti mina pe telefon, testati 3-4 masini pe acelasi traseu si lasati forum-urile si review-urile din reviste. din cifrele postate mai sus de ionut_ionut, unde e umilinta aia despre care ai citit? ah diferenta aia de 1.x secunde in 0-1000m? ciuchici, on 5th February 2012, 14:26, said: 13% , benzinar, nu? multu de informati 2.0 crdi 4x4 Edited by zeroice, 06 February 2012 - 10:29. |
|
#430
Posted 06 February 2012 - 10:41
zeroice, on 6th February 2012, 10:31, said: n-ar fi mai sanatos sa faci un test drive si sa te convingi singur? la ce te astepti exact de la un eventual posesor de 184CP? Sa-ti confirme ca sint "reali"? Probabil ca da, o sa se uite in talon sa verifice Sau poate depinde de cum se trezeste dimineata o sa spuna: ieri nu cred ca am avut 184CP la "depasirea aia", ci doar cam 167 frate.... sau cind am tras remorca lui Dorel incarcata cu 6 porci la deal pe panta de 14% , mi s-a parut ca intr-a 2a la 2849 de ture era mai slabut decit Tiguanu lu Gigel care mi-a zis ca trecuse deja de al 3lea rind de brazii aia de pe stinga pina sa schimbe a 3a. nu va inteleg....dar nici n-o sa ma chinui s-o fac... puneti mina pe telefon, testati 3-4 masini pe acelasi traseu si lasati forum-urile si review-urile din reviste. din cifrele postate mai sus de ionut_ionut, unde e umilinta aia despre care ai citit? ah diferenta aia de 1.x secunde in 0-1000m? 2.0 crdi 4x4 @zeroice well said |
#431
Posted 06 February 2012 - 22:41
zeroice, on 6th February 2012, 10:31, said: n-ar fi mai sanatos sa faci un test drive si sa te convingi singur? la ce te astepti exact de la un eventual posesor de 184CP? Sa-ti confirme ca sint "reali"? Probabil ca da, o sa se uite in talon sa verifice Sau poate depinde de cum se trezeste dimineata o sa spuna: ieri nu cred ca am avut 184CP la "depasirea aia", ci doar cam 167 frate.... sau cind am tras remorca lui Dorel incarcata cu 6 porci la deal pe panta de 14% , mi s-a parut ca intr-a 2a la 2849 de ture era mai slabut decit Tiguanu lu Gigel care mi-a zis ca trecuse deja de al 3lea rind de brazii aia de pe stinga pina sa schimbe a 3a. nu va inteleg....dar nici n-o sa ma chinui s-o fac... puneti mina pe telefon, testati 3-4 masini pe acelasi traseu si lasati forum-urile si review-urile din reviste. din cifrele postate mai sus de ionut_ionut, unde e umilinta aia despre care ai citit? ah diferenta aia de 1.x secunde in 0-1000m? 2.0 crdi 4x4 dragilor, chiar nu inteleg polemica de genul asta, toate masinile sunt sensibil la fel, difera dotarile , si aspectul, si poate cativa caluti in plus sau in minus, pe care oricum , oamenii normali( conducatorii auto amatori) nu ii sesizeaza neaparat in timpul condusului, mie spre exemplu imi place cum arata Sportage-ul, e o chestiune de gust,si de calitate-pret, nu se mai fabrica masini care s te tina 20-25 de ani, asa functioneaza industria auto, si nu numai, de aia apar ciclic facelift-uri la vechile modele...., viata se masoara in clipe frumoase, nu in ganduri urate, fiecare are dreptul la opinie si la propriul"frumos. NU E FRUMOS CE E FRUMOS, E FRUMOS CE-TI PLACE.... perinenta parere Zeroice, consuma cam multisor pentru un diesel, dar speram sa nu mai avem temperaturi asa scazute in urmatorii ani....oricum masina e frumoasa, si pana la urma vorba unui (din pacate) conational: iarna nu-i ca vara |
#432
Posted 07 February 2012 - 11:52
ciuchici, on 6th February 2012, 22:41, said: dragilor, chiar nu inteleg polemica de genul asta, toate masinile sunt sensibil la fel, difera dotarile , si aspectul, si poate cativa caluti in plus sau in minus, pe care oricum , oamenii normali( conducatorii auto amatori) nu ii sesizeaza neaparat in timpul condusului, mie spre exemplu imi place cum arata Sportage-ul, e o chestiune de gust,si de calitate-pret, nu se mai fabrica masini care s te tina 20-25 de ani, asa functioneaza industria auto, si nu numai, de aia apar ciclic facelift-uri la vechile modele...., viata se masoara in clipe frumoase, nu in ganduri urate, fiecare are dreptul la opinie si la propriul"frumos. NU E FRUMOS CE E FRUMOS, E FRUMOS CE-TI PLACE.... perinenta parere Zeroice, consuma cam multisor pentru un diesel, dar speram sa nu mai avem temperaturi asa scazute in urmatorii ani....oricum masina e frumoasa, si pana la urma vorba unui (din pacate) conational: iarna nu-i ca vara absolut irefutabila afirmatia ca fiecare are dreptul la opinie... problema e ca omul n-a prezentat o opinie, ci a avut intrebari concrete la care a primit raspunsuri de la fiecare dupa cum il duce mintea (subscriu la aceasta categorie). apropo, @ciuchici: calutii aia 136 care-ti fac cu ochiul...esti sigur ca-s 136? legat de 13L/100: rezonabil zic eu, in conditiile in care merg cu 4x4 lock la max 40-50km/h pe distante de 15-20km zilnic (oras) pe frigul asta... Edited by zeroice, 07 February 2012 - 11:54. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users