Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Succesiune notar versus instanta ...

Montaj aer conditionat in balcon ...

joc idem Half Life gratis

PC game stream catre Nvidia Shiel...
 Pompa de apa HEPU ?!

Vreau o masina electrica de tocat...

Cum ajunge remorca de tir inapoi ...

Alt "Utilizator nou" pe T...
 ULBS INFORMATICA

Index preturi

Boxa membrana tweeter infundata

Am nevoie de poze cu un curcubeu
 Whisky for Mac

Xiaomi 14 Gpay

Izolare zid exterior de scandura

Dezinstalare drivere W11 23H3
 

Saga Soft

* * * * - 1 votes
  • Please log in to reply
59 replies to this topic

#1
shoco

shoco

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 3
  • Înscris: 09.09.2007
Probabil prima data am gresit locatia si am sa incerc sa postez aici.

Am incercat sa ii atentionez pe cei care sunt in cautarea unui soft de conta si gestiune.
Experienta prin care am trecut nu poate fi decat traumatizanta, mai ales atunci cand te gandesti ca ai 10.000 de pozitii si 30 de salariati de transferat din baza de date.

Cum ziceam :

CE SOFT DE CONTABILITATE SI GESTIUNE SA ALEGI ?
Sau cum sa iei teapa pe banii tai in stil tipic romanesc.
Astazi... SAGA Soft.

Se faceau zilele astea cam vre-o 2 ani de cand am avut proasta inspiratie sa "caut pe net" despre softuri de contabilitate si gestiune.
De la unu la altu, de la scump la ieftin, citind forumuri dupa forumuri, si discutii fara sfarsit am ajuns in gradina la Saga Software SRL.

La prima vedere, un site cat de cat OK, desi eram prin 2008 ei erau inca Copyright 2005, mi-am zis ca nu poate fi atat de grav mai ales cand am vazut ca aveau un forum activ unde toti se plangeau ba ca nu merge una, ba ca nu merge alta.

Am zis.. OK , daca forumul e activ inseamna ca au si suport tehnic si nu are cum sa fie TEPARI.
Zis si facut, platit abonament asteptat vre-o o saptamana pana s-au trezit sa imi trimita user si parola si da-i sa mearga.
Nici nu trec doua zile ca ma si lovesc de primele probleme... date evident de faptul ca licenta costa "doar" 350 de lei /an.
Sigur, la banii astia nu poti sa fii si cu ... sufletu`n rai, dar ce mai conteaza, important e ca e ieftin.

Zilele au trecut, neajunsurile s-au inmultit, forumul s-a umplut, clientul tot nu era fericit.

Si in urma cu cateva luni imi iau inima`n dinti si sun "echipa de urgenta" cu problema mea, ca sa constat urmatoarele :

La inceput am crezut ca am gresit numarul cand am auzit vocea unei pitzipoance de`abia trecuta de 20 de ani.
Mi-am zis ca o fi vre-un geniu ca o termina asa repede facultatea si stie si soft si PR si conta.
Incep frumos, ma prezint, bla bla bla, problema mea, ea raspunde sec : "Nu se poate, ne pare rau".Inchide telefonul.
Mai incerc intr-o alta zi, pe acelasi ton miserupist imi zice :"Scrieti pe forum".Si inchide.

Deja incepeam sa vomit abonamentul lor.

Prin urmare ajung la ziua de azi cand imi amintesc ca trebuie sa la platesc abonamentul si ii sun respectuos sa imi faca un discount de vreme ce scrie mare pe siteul lor "Clientii care au abonamente, beneficieaza de discount".

Ce a urmat poate fi desprins doar din discutiile de la piata :

Incercarea nr.1 - Aceeasi pitzipoanca, care intre timp a mai crescut un an :
EA : "Alo, DA... da... a-ti sunat bine, ce doriti ?"
EU :"Buna seara, ma numesc ... , reprezint... as dori daca se poate o oferta pentru reinoirea abonamentului... si inca o oferta pentru celelalte 2 firme pentru cateva statii de lucru... "
EA: "Ne pare rau dar abonamentul dumneavoastra a expirat , preturile sunt afisate pe site."
EU : "Si de unde era sa stiu ca a expirat abonamentul ?"
EA : "Pai daca nu va intereseaza ?! Daca v-ar fi interesat a-ti fi stiut"  ..... si imi rade in nas..
O rog sa imi faca legatura cu cineva abilitat sa ma ajute cu problema mea si imi zice cu un tupeu nemaintalnit : "Nu este altcineva, numa cu mine puteti, si azi si maine si oricand, ALTCEVA?!"

Ii inchid telefonul, sunt pe alt numar de la ei si imi raspunde colegul ei.
"Buna seara, ma numesc... reprezint... as dori.. "
La care el tupeist : "Ahh... TU esti ala mai SARACUTZ... tu nu iti permiti sa platesti cateva sute de mii, nu ??? I-auzi aici PAPAGALULE, ai cartonas ROSU, la noi nu iti mai faci abonament" si imi inchide telefonul.

CONCLUZIE :

1.Imi pare rau ca nu stau in Bucuresti.Ma gandesc aproape plangand ca din rahatul asta de soft nu poti exporta baza de date si salariile.NIMIC !!!!

2.Data viitore numai cand va trece prin gand sa apelati la cocalarii de la SAGA SOFT sau SAGA SOFTWARE ,ganditi-va daca aveti unde sa va descarcati nervii care o sa ii genereze serviciul lor de clienti.Si va GARANTEZ ca o sa aveti nevoie de el mai mult decat credeti.Totul merge prost in softul ala, de aia fac update-uri saptamanale.

3.Ii multumesc domnisoarei cu voce subtire, Simona Calu pentru amabilitate.

4.Luati-va un soft serios, vezi MarketMentor,Winmentor,orice Mentor sau orice soft care costa mai mult decat un plin de benzina.

5.Inteleg oamenii care sunt frustrati de faptul ca patronul nu le-a mai platit salariile de mult, de faptul ca cele 130.000++ de firme care s-au inchis probabil multi plateau abonament la ei.
Inevitabil atunci cand faci soft de FOARTE PROASTA CALITATE, asteapta-te sa ai si clienti cu probleme.
Daca ii trimiti la plimbare la modul cel mai jegos, inevitabil ajungi la sapa de lemn.

6.Ca sa vedeti cat de bine merg cei de la SAGA SOFT, aflati ca cei 2 asociati care au fondat firma si au facut banu gros, s-au despartit.Unul dintre ei a ramas cu www.sagasoft.ro si celalalt si-a facut www.saga.ro
Ca sa vezi cat sunt de muritori de foame si prost inspirati si necunoscatori, n-au fost in stare nici macar sa protejeze numele la OSIM, ajungand sa iti copieze unul altuia identitatea si numele si tot.
Care e finalul ? Finalul e ca ambii merg la fund acum.

Asadar MARE GRIJA pe ce dati banii.

Cine nu este convins , poate are rabdare sa citeasca toate problemele si reclamatiile de pe forumul lor http://sagasoft.ro/forum/.

Edited by shoco, 04 February 2010 - 23:53.


#2
bogdanar

bogdanar

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,690
  • Înscris: 07.12.2002
Asa si? Teapa care e? Zici de probleme, dar n-ai precizat care probleme te-au facut sa-i suni. Sau faptul ca ai uitat sa platesti abonamentul este strict vina celor de la sagasoftware?

Eu folosesc saga de vreo 4 (poate chiar 5 ani ), din care 3 cu licenta pentru vreo 10 firme mai mici sau mai mari. Nu inteleg ce probleme ai, pentru ca eu n-am avut nicio problema. N-am scris aproape niciodata pe forum, exceptand o data cand i-am intrebat de o versiune care sa ruleze pe linux. In rest, n-am avut probleme.

Pe langa asta, suportul tehnic, pe care l-am folosit , a fost doar via mail si am fost ajutat relativ repede. Zici ca a durat o saptamana pana ti-au trimis codul de activare si parola? Cum naiba, eu a 2 a zi, dupa ce platisem, aveam acces in cont si foloseam programul licentiat. Poate "ai uitat" sa le trimiti confirmarea de plata.

Sincer, faptul ca folosesti termenul de "pitzi" si toata descrierea persoanei de la telefon, te descalifica ( asta pe langa greselile gramaticale ).
Inca o chestie, daca utilizatorul e nestiutor (a se citi praf), nu mai conteaza ce "stie" sa faca programul.

#3
eSkybax

eSkybax

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 916
  • Înscris: 20.09.2007
Si problema care a fost pana la urma? Ce nu stie sa faca sau nu poate sa faca programul ala?

#4
shoco

shoco

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 3
  • Înscris: 09.09.2007

 bogdanar, on 5th February 2010, 23:39, said:

Asa si? Teapa care e? Zici de probleme, dar n-ai precizat care probleme te-au facut sa-i suni. Sau faptul ca ai uitat sa platesti abonamentul este strict vina celor de la sagasoftware?


In primul rand teapa e ca tu ai nevoie de serviciul clienti pentru foarte multe probleme.
Cand ai sunat la ei , te trimit la plimbare.
Atunci cand numarul sesizarilor il depaseste pe cel al rezolvarilor, ai o problema.

Plata abonamentului nu are nimic de a face cu felul in care vorbesc cu oamenii.. dehhh , ca isi permit.
Isi permit unde ? Cu Cine ?

Poate tie iti convine sa inghiti orice rahat la telefon doar pentru ca ai 10 firme si nu poti sa iti transferi gestiunea.Dar eu nu accept chesti asta.
Si ca mine multi.
Atata timp cat eu platesc banu, vreau cel putin respect si decenta in limbaj.
Ori cand cineva ma ia cu PAPAGALULE, TARANULE si SARANTOCULE, nu mai exista loc de buna-ziua.

Tu vrei sa imi demonstrezi acum ca acest soft este painea lui Dumnezeu ?
Omule fi serios.
Este o solutie acceptabila de moment, pentru oricine care are nevoie sa scoata o factura si sa faca niste state.
Dar atunci cand incepi sa ai probleme si rezolvarea acestora depinde de bunavointa vre-unui geniu de pe forumul lor, sau a chefului celor de la serviciul clienti atunci te duci in alta parte.

Oare cum ar fi daca cei de la serviciul clienti de la Vodafone si Orange ar vorbi asa ?
Asta numesti tu standard de calitate si profesionalism ?

Pe forumul Saga cand ai o problema daca ai curajul sa ceri socoteala, fie se inchide topicul fie ti se spune ce mi s-a spus si mie." Ai cartonas rosu, aici nu iti mai faci abonament"

Ti-ar conveni a doua zi sa iti transferi toata baza de date pe alt soft doar ca asa au ei chef ?

 eSkybax, on 6th February 2010, 00:10, said:

Si problema care a fost pana la urma? Ce nu stie sa faca sau nu poate sa faca programul ala?

Problema pana la urma e ca am ramas cu 3 firme care acum trebuie sa le transfer gestiunea pe alt soft.
Daca ai impresia ca e ieftin si usor, la peste 10.000 de produse in baza de date, te inseli.

Numai D-zo stie cat ne-a luat sa le bagam, bucata cu bucata.
Orice tasta gresita insemna stergerea fiecarui produs si luat de la capat.

Imi amintesc atunci cand i-am intrebat de import de produse in baza de date , mi-au spus cu tupeu, "Dezvoltati dumneavoastra aceasta functie ,daca sunteti asa de destept".

Din nou, sunt oameni si oameni.
Eu sunt unul din categoria care nu tolereaza astfel de derbedei.
S-au trezit cativa putzoi la olalta sa faca soft de conta.
Si o gramada de oameni ,pentru faptul ca e ieftin, accepta orice.

Domnule, odata ce nu mai ai update-urile alea esti mort cu softul lor.
Asa ca incearcati norocul si spunele ca ai o problema.

Probabil tot raul intr-un bine.Poate vor falimenta si vor lasa pe altii sa faca ceva mai bun, sau poate vor invata din greseli si vor oferi servicii mai bune.

 bogdanar, on 5th February 2010, 23:39, said:

Sincer, faptul ca folosesti termenul de "pitzi" si toata descrierea persoanei de la telefon, te descalifica ( asta pe langa greselile gramaticale ).
Inca o chestie, daca utilizatorul e nestiutor (a se citi praf), nu mai conteaza ce "stie" sa faca programul.


Domnule Bogdan,
Asta este un topic initiat de unul frustrat ca mine ,care a avut niste PROBLEME.
Daca vrei sa faci un topic ca sa le ridici o statuie, fa separat.
Cine citeste ce am scris probabil isi va pune mai multe intrebari inainte sa faca alegerea softului.
Si eu la randul meu am citit pareri la vremea respectiva.
Dar cum Saga soft are grija ca netul sa fie curat si numa cu pareri PRO , normal ca nu poti gasi termen de comparatie.

Ai venit, ai inceput sa jignesti si sa ataci.

Nu consider ca am jignit-o pe domnisoara respectiva, prin prisma faptului ca i-am spus numele.
Nu ma descalifica deloc.Poate cineva din conducere va citi si o va da si afara pe dansa.
Eu as concedia-o si pe mama pentru asemenea comportament.Dar ma rog, fiecare are un standard de profesionalism...

Probabil nu este de vina toata firma, probabil erau doar doi care nu si-au primit salariile si au vrut sa se razbune pe firma.Este problema lor sa verifice si sa ia actiune.

Eu nu te-am facut pe tine "praf".Eu nu te cunosc.Deci te rog acorda-mi un minim de respect.

Edited by shoco, 05 February 2010 - 13:25.


#5
amicul_tau

amicul_tau

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 712
  • Înscris: 09.09.2009
Da, te-au tratat prost. Asta e . Mergi mai departe. Cauta alt soft mai bun care sa corespunda cerintelor tale.
Poti sa le faci reclama negativa in continuare.

M-am uitat putin peste aplicatie. Zici ca e facuta in anii '90, e slabuta.

La banii astia ce vrei? Platesti putin dar ai parte de servicii proaste.

Edited by amicul_tau, 05 February 2010 - 13:25.


#6
eSkybax

eSkybax

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 916
  • Înscris: 20.09.2007
Mda au fost si la firma la care am lucrat unii cu un soft de facea si cartofi prajiti daca trebuia. Licenta pentru 2 firme + implementare suport transfer alte alea 60.000 euro. Da dar nenea aia mai aveau un pic si ne pupau in fund.

Anyhow tu cand ai achizitionat softul nu te-ai interesat ce poate sa faca si ce nu? Daca stie sa exporte sau nu? La peste 10.000 de produse trebuia sa te orientezi la un soft mai de doamne ajuta totusi. Nu zic ca e vina ta ca vrei respect. E logic sa vrei asta. Dar tocmai pe asta se bazeaza majoritatea firmelor din romanica: clienti neinformati. Si eu am un soft de emis facturi - licenta 70 de lei... dar atat fac cu el emit facturi. Probabil ca stie el mai multe dar pe mine nu m-a interesat. Atat am vrut atat am platit.

#7
mihaela706

mihaela706

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 7
  • Înscris: 23.02.2010
scuze ca intru in discutie tocmai acum dar si eu folosesc   saga - deci mi-a atras atentia ce s-a scris pana acum. As vrea sa va spun urmatoarele:
1. se spune  cel putin de cand s-a "inventat " limba romana ca -vorba dulca mult aduce - nu cred ca e cazul tau .  Nu cred ca cei de la Saga te-au tratat ca pe un "nimic" , cel putin nu inainte sa-i calci tu rau de tot pe bataturi.(poate si eu as fi facut la fel  daca as fi fost in locul lor)
2. din cate stiam Saga poate face export de date , dar trebuie sa stii sa folosesti programul-care e mai destept decat multi "economisti".
3.si eu am depasit data pentru reinoirea contractului desi cei de acolo m-au sunat si mi-au amintit . Dupa ce am platit abonamentul pt perioada urmatoare nu a fost nici o problema sa descarc urmatoarele versiuni ale prg.
4.Cand am avut ceva probleme cu calculatorul i-am sunat si au fost f.prompti -chiar mi-au dat cateva sfaturi bune.
5.Cand am avut neclaritati dpdv contabil pe forumul Saga am gasit INTOTDEAUNA rezolvarea pt ca acolo sunt niste profesionisti -jos palaria !!!
6.Au asa multe modificari pt ca totul e intr-o permanenta schimbare, si legi si sararii si ...toate , si trebuie sa fie la zi cu totul- si chiar sunt.
6.CONCLUZIA: PISICA UNCE NU AJUNGE SPUNE CA PUTE!!! :nonobad:

#8
msjohntm

msjohntm

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 966
  • Înscris: 08.04.2006

 mihaela706, on 23rd February 2010, 21:58, said:

2. din cate stiam Saga poate face export de date , dar trebuie sa stii sa folosesti programul-care e mai destept decat multi "economisti".

Cine stie ca nu e autodidact achizitioneaza un program cu suport solid (programul poate fi varza daca e cineva care iti raspunde zilnic si iti spune cum sa faci si atunci crezi ca e cel mai bun program). Dar atunci desigur ca suportul costa mult mai mult decat programul.
Referitor la Saga, e destul sa citesti Help-ul ca sa stii sa faci orice cu el, sau macar sa stii ce poate sa faca. Acum cativa ani am cautat si eu un program de conta pentru cineva si studiind vreo 12 programe de pe piata l-am ales pe asta. Era cel mai simplu de utilizat si avea toate functiunile de care aveam nevoie. Chiar unele functii le-am gasit mai tarziu invatandu-l, cum ar fi statistici, top vanzari, cumparari pe clienti, produse sau agenti. Are contabilitate, gestiune, productie, totul integrat. Abia in ultimul timp au trecut si celelalte softuri la module integrate. Nu mai stiu exact cum sunt ca nu le-am mai studiat in ultimul timp. Doar mai vad la unii contabili ca au sute de meniuri si deschid sute de ferestre una peste alta. Ce-mi place la Saga ca nici nu trebuie sa-l inveti. Totul se bazeaza pe logica.
Deci ce vreau sa zic e ca mie asta mi-a placut, asta s-a mulat pe stilul meu. Si chiar daca mai are erori uneori stiu ca ele se pot rezolva. Chiar odata am gasit o eroare la o versiune noua la insumarea TVA-ului la zecimala aia stiti voi, le-am scris un mail cum ca nu calculeaza bine si imediat mi-au trimis un raspuns ca am un discount de 30% pentru urmatoarele abonamente chiar daca nu am vorbit niciodata la telefon cu ei, dar nu l-am folosit pentru ca nu sunt contabil si nu m-am abonat pentru mine. Oricum la toate programele vei gasi erori la noi versiuni (chiar si la widows), dar astea se rezolva daca stii sa cooperezi.
Si de fapt programul e gratis, poti lucra linistit pe el chiar daca-ti vine codul mai tarziu, doar la update-uri iti trebuie. Si de ce vrei sa faci export de date? Poate poti rezolva problema chiar in program. Era mai bine daca spuneai care e problema ta poate te ajuta cineva aici scurt si la obiect. Sau daca vrei sa o transferi in alt program desigur aici e o problema, fiecare firma stie ce e concurenta. Ma gandesc acum daca oare tu ai dat vreun sfat la altii aici pe forum sau altundeva, ca vad ca nici nu stii sa ceri un sfat doar sa improsti.
Sau esti chiar de la Mentor?! Stai linistit, "Dincolo era mai ieftin..."

#9
aurora_popescu

aurora_popescu

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 3
  • Înscris: 16.09.2008
Nu stiu altii cum sunt ...dar eu nu incetez inca sa ma minunez de cate arhetipuri umane locuiesc in tara noastra.
Folosesc Saga din 2007 si este un program foarte bun. Poate ca si mentor sau ce mai zice domnul acesta Shoco sunt foarte bune dar si saga este foarte bun. Iar promtitudinea serviciilor oferite este ireprosabila. Ce conteaza ca patronii sau despartit, este un fenomen frecvent in lumea afacerilor. Si de ce va intereseaza domnule acest amanunt? Si de ce va deranjeaza? Mentalitatea asta o sa ne omoare pe noi multi ani de aici inainte. Mentalitate de tatze iesite la poarta sa arunce cu noroi.

#10
ibm_570

ibm_570

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 555
  • Înscris: 01.03.2008
Hmmm.... user cu 2-3 posturi , pute de la o posta a concurenta!! , sa vina macar unu cu o dovada clara ca ar fi softul ala de cacao si dupa aia mai vb.

#11
Tangram

Tangram

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 182
  • Înscris: 31.08.2008
Folosesc saga de 2 ani, pentru 10 firme. E adevarat ca nu au 15 mii de angajati si 100 de puncte de lucru. N-am avut nevoie de suport tehnic, deci nu ma pronunt aici, dar pentru cat costa si ce face, e foarte bun.

La fel cum ai intrat dupa ce ai luat softul pe forum, puteai sa intrii si inainte sa-ti faci o idee despre suportul oferit de firma. Nu zic ca ei n-ar fi nesimtiti sau ca tu n-ai avea dreptate sa te enervezi, dar paza buna trece primejdia rea  :peacefingers:

#12
oSerX

oSerX

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,033
  • Înscris: 23.06.2006
si noi folosim saga din 2006 .. de cate ori a sunat mama in legatura cu una alta , intotdeauna a gasit ajutor la suport tehnic ;)

#13
shoco

shoco

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 3
  • Înscris: 09.09.2007

 aurora_popescu, on 12th April 2010, 12:14, said:

Nu stiu altii cum sunt ...dar eu nu incetez inca sa ma minunez de cate arhetipuri umane locuiesc in tara noastra.
Folosesc Saga din 2007 si este un program foarte bun. Poate ca si mentor sau ce mai zice domnul acesta Shoco sunt foarte bune dar si saga este foarte bun. Iar promtitudinea serviciilor oferite este ireprosabila. Ce conteaza ca patronii sau despartit, este un fenomen frecvent in lumea afacerilor. Si de ce va intereseaza domnule acest amanunt? Si de ce va deranjeaza? Mentalitatea asta o sa ne omoare pe noi multi ani de aici inainte. Mentalitate de tatze iesite la poarta sa arunce cu noroi.

Aurora, ai putea sa ne enumeri daca te rog ce educatie ai tu ca sa spui ca e un program FOARTE bun ?
Ca sa nu zic ca esti pro_asta din prima , sari in sus ca titirezul si spui pana la urma ca toate sunt bune.
Tu care habar nu ai pe ce lume traiesti, ai 10 milioane salar si repejor sa tii si tu o parte...

Ia mai pune mana pe o carte.

Daca ai putea sa aduci niste argumente concrete , preferabil tehnice care sa sustina ce zici tu, te-am crede.
Dar asa esti doar o ... alta cu gura inaintea creierului.

Ok, alte pareri ?

 ibm_570, on 12th April 2010, 22:11, said:

Hmmm.... user cu 2-3 posturi , pute de la o posta a concurenta!! , sa vina macar unu cu o dovada clara ca ar fi softul ala de cacao si dupa aia mai vb.

Da si tu 3 milioane, daca ai cunostinte de programare si/sau conta te edifici in 10 minute de butonat.

Chiar mi se rupe de Saga sau Mentor sau oricare altii.
Ce ma enerveaza e ca tinem partea fara sa stim ce sustinem.
Asa votam presedinti, asa votam softuri.

Pana una alta cat costa atata valoreaza.
SINGURUL avantaj al Saga Soft, fapt pe care se bazeaza si il mulg la maxim, este forumul de discutii si comunitatea de spalati pe creier formata.

Daca toti contabilii si-ar permite dracului un soft calumea, n-ar exista mizerii ca cei de la Saga.
Pentru ca la urma urmei am fost si eu programator si stiu ce inseamna sa faci un cotetz de soft doar ca sa scoti repede niste bani.

Faptul ca fac upgrade-uri peste upgrade-uri demonstreaza ca este un cotetz si asta vor sa il tina.
In final vei ajunge sa platesti mult mai mult pentru ceea ce ar fi trebuit sa ai din prima.

Ori de cate ori am discutat cu programatorul de la Saga Soft, mereu avea el idei mai bune decat omul din campul muncii.
El punea intrebarea pe forum, ("Ce-ar fi daca as implementa asta..." ) si el isi raspundea singur ("Lasa ca vad eu ca voi sunteti prosti" ).

Asta numesti tu suport tehnic ? Pe ce lume traiesti ?


 oSerX, on 15th April 2010, 07:45, said:

si noi folosim saga din 2006 .. de cate ori a sunat mama in legatura cu una alta , intotdeauna a gasit ajutor la suport tehnic ;)

Baietica , vezi ca vine bacu` si nu ti-ai facut temele.
Mamica ta probabil e din generatia in care nu erau calculatoare si prefera sa rabde nesimtirea unor jegosi decat sa deie banii tai de iesit cu prietenii pe un soft calumea.

Nu te agita, cunosc din proprie experienta asa ca sunt avizat.

Mai incearca...

 mihaela706, on 24th February 2010, 10:58, said:

scuze ca intru in discutie tocmai acum dar si eu folosesc   saga - deci mi-a atras atentia ce s-a scris pana acum. As vrea sa va spun urmatoarele:
1. se spune  cel putin de cand s-a "inventat " limba romana ca -vorba dulca mult aduce - nu cred ca e cazul tau .  Nu cred ca cei de la Saga te-au tratat ca pe un "nimic" , cel putin nu inainte sa-i calci tu rau de tot pe bataturi.(poate si eu as fi facut la fel  daca as fi fost in locul lor)
2. din cate stiam Saga poate face export de date , dar trebuie sa stii sa folosesti programul-care e mai destept decat multi "economisti".
3.si eu am depasit data pentru reinoirea contractului desi cei de acolo m-au sunat si mi-au amintit . Dupa ce am platit abonamentul pt perioada urmatoare nu a fost nici o problema sa descarc urmatoarele versiuni ale prg.
4.Cand am avut ceva probleme cu calculatorul i-am sunat si au fost f.prompti -chiar mi-au dat cateva sfaturi bune.
5.Cand am avut neclaritati dpdv contabil pe forumul Saga am gasit INTOTDEAUNA rezolvarea pt ca acolo sunt niste profesionisti -jos palaria !!!
6.Au asa multe modificari pt ca totul e intr-o permanenta schimbare, si legi si sararii si ...toate , si trebuie sa fie la zi cu totul- si chiar sunt.
6.CONCLUZIA: PISICA UNCE NU AJUNGE SPUNE CA PUTE!!! :nonobad:

Mihaela, m-ai convins !
Incearca la alta masa...

#14
eSkybax

eSkybax

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 916
  • Înscris: 20.09.2007
Tu pana la urma ai ceva cu toti userii, cu toata lumea in general sau cu cei de la saga in particular?
La tonul pe care il ai, limbajul de mahala scos de sub perna bunicii si agresivitatea in exprimare zici ca ai avea o vendeta cu toata lumea
Mai hopa  :naughty: ca poate sunt oameni care chiar au reusit sa se descurce cu acest program. Nu vad ce ai tu impotriva lor.

A si te rugam frumos sa ne enumeri tu ce educatie ai - eventual cu dovezi
Multumim

#15
Dobybest

Dobybest

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,260
  • Înscris: 28.08.2007
Nu stiu de ce tot ai injuri atat pe cei de la segasoft ... ca nu ofera suport cand eu ma uit pe forumul lor care are cateva zeci de mii de posturi si  27099 de utilizatori inregistrati si observ cu se ofera suport online foarte promt la toate intrebarile puse de utilizatori !
Daca softul era asa prost cum zici tu cum se face ca inca il mai folosesc mii de firme din Romania ?

PS:Vorbesti ca la usa cortului eu cred ca ar trebui sa ei o pauza pe forum !

#16
davidb

davidb

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1
  • Înscris: 01.07.2010
1. Nu ai dezvoltat problema pe care ai intampinat-o, deci nu putem sti ce n-a mers la program
2. Ai uitat sa platesti abonamentul, eu zic ca daca uitai sa platesti telefonul, sau rata sau curentul, ti se dadea cartonas rosu din prima, dar tu nu, mai ceri si suport tehnic, desi nu le-ai platit.
3. Daca ai folosit in discutiile cu ei acelasi ton ca pe forum, e clar de ce nu au nevoie de un client ca tine.
4. Folosesc programul de 4 ani, ceea ce e ceva. Am avut intrebari, le-am pus pe forum, unde sunt vreo 10 profesionisti din care macar unul imi raspunde in maxim o ora, pe un ton respectuos si responsabil.
5. Daca raspunsul ma nemultumeste sau am probleme tehnice, desi mi s-a intamplat f rar, poate de 3 ori in 4 ani, sun si imi raspunde o persoana avizata, odata chiar d-l Sorin Nica, autorul programului.
6. Daca problema persista, exista posibilitatea sa le trimiti baza de date pe mail, la reparat.
7. E un program usor de folosit, mai ales pentru incepatori, listarile au un aspect placut, chiar si celor de la Finante le place!! Iar in privinta update-urilor, daca te uiti pe prima pagina de pe site, exista o lista a tuturor actualizarilor, in ultimul an doar cu ocazia schimbarilor legislative gen impozit forfetar, TVA etc sua pt a introduce noi facilitati.
8. Inainte de a cumpara licenta, am folosit si in timpul facultatii programul, care este gratuit si poate oricine sa-l descarce, sa se joace cu el, sa-l probeze si sa se hotarasca daca il ia sau nu.
9. Nu zic ca Mentor nu e bun, l-am studiat in facultate, dar e mai greu de folosit, datorita unor functii suplimentare nu neaparat necesare unui contabil.
10. Eu zic ca esti frustrat ca ti-au interzis sa le mai folosesti programul, care de altfel iti convenea, avea si pret de criza, acum incerci sa te razbuni pe ei; se vede ca ai luat-o personal, daca te-ai interesat de situatia asociatilor etc.
11. Uitate-te un pic in jur: esti singurul care se plange. Om fi noi restu si ceilalti utilizatori Saga tampiti? No way! :thumbdown:

#17
zolitronic

zolitronic

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 8
  • Înscris: 05.11.2010
In primul rand a-si dori sa mentionez ca colaborez cu Sagasoft de peste 5 ani si cred ca ii cunosc foarte bine. Ceea ce ai postat aici este
dupa parerea mea o exagerare grosolana si ne-adevarata. Cred ca nici cei de la SAGA n u sunt perfecti dar niciodata nu sau comportat
asa cu mine sau cu un client de-al meu. Suportul este foarte bun si in general foarte prompt. Oamenii sunt amabili si te ajuta oricum, in cel
mai rau caz esti directionat catre persoana care dezvolta soft-ul si care te ajuta 100%.
Aceasta aplicatie face mult mai multe lucruri decat te-ai astepta de la un soft GRATUIT la care platesti doar un abonament ca sa ai acces la
update-uri si imbunatatiri.

Deci lasa aceste exagerari ( sau poate chiar minciuni ) si veziti de treaba si nu incerca sa induci in eroare persoanele care cauta un soft de
contabilitate sau gestiune.

Toate cele bune,



 shoco, on 4th February 2010, 23:50, said:

Probabil prima data am gresit locatia si am sa incerc sa postez aici.

Am incercat sa ii atentionez pe cei care sunt in cautarea unui soft de conta si gestiune.
Experienta prin care am trecut nu poate fi decat traumatizanta, mai ales atunci cand te gandesti ca ai 10.000 de pozitii si 30 de salariati de transferat din baza de date.

Cum ziceam :

CE SOFT DE CONTABILITATE SI GESTIUNE SA ALEGI ?
Sau cum sa iei teapa pe banii tai in stil tipic romanesc.
Astazi... SAGA Soft.

Se faceau zilele astea cam vre-o 2 ani de cand am avut proasta inspiratie sa "caut pe net" despre softuri de contabilitate si gestiune.
De la unu la altu, de la scump la ieftin, citind forumuri dupa forumuri, si discutii fara sfarsit am ajuns in gradina la Saga Software SRL.

La prima vedere, un site cat de cat OK, desi eram prin 2008 ei erau inca Copyright 2005, mi-am zis ca nu poate fi atat de grav mai ales cand am vazut ca aveau un forum activ unde toti se plangeau ba ca nu merge una, ba ca nu merge alta.

Am zis.. OK , daca forumul e activ inseamna ca au si suport tehnic si nu are cum sa fie TEPARI.
Zis si facut, platit abonament asteptat vre-o o saptamana pana s-au trezit sa imi trimita user si parola si da-i sa mearga.
Nici nu trec doua zile ca ma si lovesc de primele probleme... date evident de faptul ca licenta costa "doar" 350 de lei /an.
Sigur, la banii astia nu poti sa fii si cu ... sufletu`n rai, dar ce mai conteaza, important e ca e ieftin.

Zilele au trecut, neajunsurile s-au inmultit, forumul s-a umplut, clientul tot nu era fericit.

Si in urma cu cateva luni imi iau inima`n dinti si sun "echipa de urgenta" cu problema mea, ca sa constat urmatoarele :

La inceput am crezut ca am gresit numarul cand am auzit vocea unei pitzipoance de`abia trecuta de 20 de ani.
Mi-am zis ca o fi vre-un geniu ca o termina asa repede facultatea si stie si soft si PR si conta.
Incep frumos, ma prezint, bla bla bla, problema mea, ea raspunde sec : "Nu se poate, ne pare rau".Inchide telefonul.
Mai incerc intr-o alta zi, pe acelasi ton miserupist imi zice :"Scrieti pe forum".Si inchide.

Deja incepeam sa vomit abonamentul lor.

Prin urmare ajung la ziua de azi cand imi amintesc ca trebuie sa la platesc abonamentul si ii sun respectuos sa imi faca un discount de vreme ce scrie mare pe siteul lor "Clientii care au abonamente, beneficieaza de discount".

Ce a urmat poate fi desprins doar din discutiile de la piata :

Incercarea nr.1 - Aceeasi pitzipoanca, care intre timp a mai crescut un an :
EA : "Alo, DA... da... a-ti sunat bine, ce doriti ?"
EU :"Buna seara, ma numesc ... , reprezint... as dori daca se poate o oferta pentru reinoirea abonamentului... si inca o oferta pentru celelalte 2 firme pentru cateva statii de lucru... "
EA: "Ne pare rau dar abonamentul dumneavoastra a expirat , preturile sunt afisate pe site."
EU : "Si de unde era sa stiu ca a expirat abonamentul ?"
EA : "Pai daca nu va intereseaza ?! Daca v-ar fi interesat a-ti fi stiut"  ..... si imi rade in nas..
O rog sa imi faca legatura cu cineva abilitat sa ma ajute cu problema mea si imi zice cu un tupeu nemaintalnit : "Nu este altcineva, numa cu mine puteti, si azi si maine si oricand, ALTCEVA?!"

Ii inchid telefonul, sunt pe alt numar de la ei si imi raspunde colegul ei.
"Buna seara, ma numesc... reprezint... as dori.. "
La care el tupeist : "Ahh... TU esti ala mai SARACUTZ... tu nu iti permiti sa platesti cateva sute de mii, nu ??? I-auzi aici PAPAGALULE, ai cartonas ROSU, la noi nu iti mai faci abonament" si imi inchide telefonul.

CONCLUZIE :

1.Imi pare rau ca nu stau in Bucuresti.Ma gandesc aproape plangand ca din rahatul asta de soft nu poti exporta baza de date si salariile.NIMIC !!!!

2.Data viitore numai cand va trece prin gand sa apelati la cocalarii de la SAGA SOFT sau SAGA SOFTWARE ,ganditi-va daca aveti unde sa va descarcati nervii care o sa ii genereze serviciul lor de clienti.Si va GARANTEZ ca o sa aveti nevoie de el mai mult decat credeti.Totul merge prost in softul ala, de aia fac update-uri saptamanale.

3.Ii multumesc domnisoarei cu voce subtire, Simona Calu pentru amabilitate.

4.Luati-va un soft serios, vezi MarketMentor,Winmentor,orice Mentor sau orice soft care costa mai mult decat un plin de benzina.

5.Inteleg oamenii care sunt frustrati de faptul ca patronul nu le-a mai platit salariile de mult, de faptul ca cele 130.000++ de firme care s-au inchis probabil multi plateau abonament la ei.
Inevitabil atunci cand faci soft de FOARTE PROASTA CALITATE, asteapta-te sa ai si clienti cu probleme.
Daca ii trimiti la plimbare la modul cel mai jegos, inevitabil ajungi la sapa de lemn.

6.Ca sa vedeti cat de bine merg cei de la SAGA SOFT, aflati ca cei 2 asociati care au fondat firma si au facut banu gros, s-au despartit.Unul dintre ei a ramas cu www.sagasoft.ro si celalalt si-a facut www.saga.ro
Ca sa vezi cat sunt de muritori de foame si prost inspirati si necunoscatori, n-au fost in stare nici macar sa protejeze numele la OSIM, ajungand sa iti copieze unul altuia identitatea si numele si tot.
Care e finalul ? Finalul e ca ambii merg la fund acum.

Asadar MARE GRIJA pe ce dati banii.

Cine nu este convins , poate are rabdare sa citeasca toate problemele si reclamatiile de pe forumul lor http://sagasoft.ro/forum/.


#18
oSerX

oSerX

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,033
  • Înscris: 23.06.2006

Quote

Baietica , vezi ca vine bacu` si nu ti-ai facut temele.
Mamica ta probabil e din generatia in care nu erau calculatoare si prefera sa rabde nesimtirea unor jegosi decat sa deie banii tai de iesit cu prietenii pe un soft calumea.

Nu te agita, cunosc din proprie experienta asa ca sunt avizat.

Mai incearca...

daca eu am 30 de ani ...... inseamna ca ai vreo 60-70 de ani de'mi zici baietica ..... asa e mosule ?? ... du'te si interneaza'te la un azil pentru batrani si lasa'ne cu aberatiile tale.

eu ti'am zis ca noi il folosim pentru contabilitatea proprie si sunt foarte multumit de el .... nu zic ca nu sunt alte programe mai bune sau mai complexe - pe mine nu ma intereseaza, pentru ca saga chiar isi face treaba  ... vrei sa'ti dau exemplu de soft de contabilitate de 100000eur si abonament lunar de ~5000ron - facut pentru o firma care ruleaza zeci de milioane de euro/an ?? Acolo ai suport tehnic si noaptea ... si in cazul erorilor platesc ei pt erorile aparute in contabilitate datorita programului. ... te tine ??

eu in postul de pe la inceput mi'am exprimat parerea .... daca esti un frustrat din cauza programului spune public si incercam sa strangem 350 de lei sa'ti rambursam pretul platit pentru program .... mai mosule !

LE: si suportul tehnic chiar e ok :)

Edited by oSerX, 06 November 2010 - 18:58.


Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate