Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Schimbare adresa DNS IPv4 pe rout...

Recomandare Barebone

Monede JO 2024

Suprasolicitare sistem electric
 CIV auto import

Mutare in MOZAMBIC - pareri, expe...

Scoatere antifurt airtag de pe ha...

Magnet in loc de clește pent...
 Cumparat/Locuit in apartament si ...

Pot folosi sistemul PC pe post de...

Sokol cu distorsiuni de cross-over

Filtru apa potabila cu osmoza inv...
 Kanal D va difuza serialul “...

Upgrade xiaomi mi11

securitate - acum se dau drept - ...

Farmacia Dr Max - Pareri / Sugest...
 

astra classic 1.4 twinport

- - - - -
  • Please log in to reply
35 replies to this topic

#1
teofavi

teofavi

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 102
  • Înscris: 16.01.2010
de noua masina a fost lenesa la demaraj cu tia de viteze agata mai ales la cuplarea vitezei 1 de pe loc motorul foarte zgomotos la plecare si dupa 3000 ture senzatie de plafonare si lipsa de cuplu motor . in 40000 km nu am avut probleme numai lipsa placerii de a o conduce. mai au patit-o si altii . nu sunt vitezoman dar e penibil sa te chinui sa depasesti o amarata de dacie 1300.

ma intereseaza daca este tipic pentru aceasta masina modul acesta de functionare sau am avut eu ghinion .mentionez ca trebuie turata bine la plecarea de pe loc altfel ai impresia ca pleci cu a3-a in panta. scuze pt. greselile de scris dar sunt incepator in domeniul asta.astept o parere obiectiva a unor posesori de astfel de supercar.

#2
cosmin19_21

cosmin19_21

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 187
  • Înscris: 25.04.2006
Dupa 3.000 rpm abia se trezeste la viata motorul ala, care chir este un motor f reusit pt, cilindreea lui. La faza cu depasitul daciei 1300, ma abtin de la comentarii.

#3
teofavi

teofavi

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 102
  • Înscris: 16.01.2010
in cele din urma o depasesc dar nu e un motiv de mandrie .totusi motorul e zgomotos si nu -si arata cei 90 de cai decat foarte rar si foarte turat iar cutia agata si schimbatorul intra super greu intr-a 1-a,toate acestea de noua .la revizii mi s-a spus ca asa e normal la acest tip de auto. multumesc cosmin pt. raspuns .poti scrie ceva si despre ce nu-ti place la ele.

#4
vacea

vacea

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 567
  • Înscris: 03.02.2007

 teofavi, on 23rd January 2010, 12:09, said:

in cele din urma o depasesc dar nu e un motiv de mandrie .totusi motorul e zgomotos si nu -si arata cei 90 de cai decat foarte rar si foarte turat iar cutia agata si schimbatorul intra super greu intr-a 1-a,toate acestea de noua .la revizii mi s-a spus ca asa e normal la acest tip de auto. multumesc cosmin pt. raspuns .poti scrie ceva si despre ce nu-ti place la ele.
mie imi agata` la opel  omega treapta 1 (dimineata , sau cand e frig afara )

La tine daca agata mereu , pot fi mai multe motive , kit de ambreiaj , ulei la cutie , sau , cine stie ... alte idei n=am .



am un prieten cu acelasi tip de masina , caruia ii agata treapta 1 si R  din cauza ca a schimbat ambreiajul cu unul de la alt Opel :naughty:

#5
undercoverbrother

undercoverbrother

    Guru Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 18,293
  • Înscris: 02.04.2007
pe h, cand e f frig agata in 1.
in rest masina se misca f bine pt cei 90 de cai. fix la 3000 de ture se simte cum creste brusc cuplul (se deschide si a 2a supapa de admisie) probabil ca nu prea ai mers peste 3000 de ture si s-o fi blocat clapeta aia care lasa sa se faca admisia prin toate supapele. poate si catalizatorul o fi ceva cu el.
pe loc e zgomotoasa. dupa 3000 suna mult mai bine decat f multe masini. la turatie mica e mai zgomotoasa decat masina mea (c4 1.6) dar dupa 4000 imi place mai mult cum se aude twinportul .
pt inceput poti sa incerci sa depasesti mai des 3000 de ture.

Edited by undercoverbrother, 23 January 2010 - 16:25.


#6
teofavi

teofavi

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 102
  • Înscris: 16.01.2010
am avut VW Jetta 1.8 din 1990 tot 90 cai. era mult peste astra si la motor si la cutie . chiar nu mai exista nimeni care sa nu fie de acord cu ceea ce am spus despre astra?precizez ca de obicei merg peste 4000 ture tocmai pt. ca motorul este lesinat sub 3000.

#7
Eol

Eol

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 334
  • Înscris: 15.06.2007
am avut si eu ASTRA 1.6 ...la fel ca la tine, agata in treapta 1 dar constat ca si la golful 4 pe care il am acum agata (intra greu in viteza mai ales cand este frig afara) la motor cele mai multe probleme le-am avut cu EGR-ul + ca manca foarte mult ulei (dupa 80.oookm)

#8
Octavian___

Octavian___

    Membru de ocazie

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,968
  • Înscris: 06.04.2007

 teofavi, on 23rd January 2010, 11:54, said:

de noua masina a fost lenesa la demaraj ........... si dupa 3000 ture senzatie de plafonare si lipsa de cuplu motor . in 40000 km nu am avut probleme numai lipsa placerii de a o conduce. mai au patit-o si altii . nu sunt vitezoman dar e penibil sa te chinui sa depasesti o amarata de dacie 1300.
....................................................
Motorul n-are nimic (urla pt ca nu e f bine antifonata, la Astra H nu urla asa tare) , cutia e de vina pt ca are rapoarte lungi.
Dar departe (am condus-o si eu) de a te chinui sa depasesti tiruri, dacii, etc etc.
Daca nu-ti place s-o duci mult in ture, nu e vina motorului.
N-o sa reusesti never o depasire hotarata cu plecare din ~2500 rpm, din cauza rapoartelor.

Acelasi lucru e si la minunea nationala cu rapoartele lungi (si prost etajate) , dar turata in 4000-4500 se misca ok pt 75 cp, tu cu 90 cp (si doar vreo 60 kile in plus) n-ar trebui sa te vaiti.

PS: Nu cred ca ai sa gasesti prea multi posesori de Astra 1.4 care sa-ti impartasesca parerile, pt ca vina e mai mult la tine decat la masina.
Ti s-ar fi potrivit un Focus 1.6, are rapoarte destul de scurte si raspunde bine si de la 2000 rpm daca o calci.

#9
dan84

dan84

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,028
  • Înscris: 25.09.2006
Iti iei motor slab de 90 CP si 125 NM pe o masina mai grea decat Logan de 75 CP care si ala e lesinat si apoi te plangi de performante slabe !?
Tureaz-o, dar nu merge intotdeauna cu turatul! Eu am avut o experienta nasoala rau cu o pocnitoare de masina cu motor de 1.4, 4 persoane si la 5.000-5.500 ture abia abia abia am putut sa depasesc un papuc care mergea constant cu 60/h.  :death:

#10
DarkAngelBv

DarkAngelBv

    === Proud owner of === ++++ Audi & Opel ++++

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,747
  • Înscris: 24.03.2006
Aceiasi motorizare o are un prieten pe Astra Classic si vreau sa spun ca trage destul de bine. Dar daca nu o alergi e puturoasa si consuma mult. Daca ti turatia in plaja 3500-5000 rpm trage destul de bine.

#11
aalinn

aalinn

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,907
  • Înscris: 25.09.2007
astra clasic 1.6 e ok , trage bine si e destul de stabila . intradevar are 105cp

#12
Octavian___

Octavian___

    Membru de ocazie

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,968
  • Înscris: 06.04.2007

 dan84, on 24th January 2010, 18:41, said:

Iti iei motor slab de 90 CP si 125 NM pe o masina mai grea decat Logan .......................
Tureaz-o, dar nu merge intotdeauna cu turatul! .................................
Mai grea doar cu 45-50 kile mai exact, deci nu e vreun impediment greutatea (sunt altele mai grele).
Cu turatu merge tot timpul.

#13
teofavi

teofavi

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 102
  • Înscris: 16.01.2010
oameni buni agata si vara si iarna cald-frig , n-are importanta.nu merg niciodata subturat .deobicei schimb pe la 4000 ture pt. ca stiu ca are motor cu 16 supape si trebuie turat. problema este de fapt cred eu ca ansamblu motor cutie e prost gandit. greseala mea ca nu am ales alta marca + un motor mai de doamne ajuta adica 1.6 sau 1.8 asta e. chiar nu sant vitezoman dar un motor lasinat=o cutie greoaie = lipsa chef de condus.am condus masini ale prietenilor chiar si renaultul Megane mi s-a parut mult peste . probabil varsta modelului isi spune cuvantul.mai astept comentarii mai ales ale celor cu masini identice - Opel ASTRA CLASSIC 1.4 TWINPORT 2007 APRILIE LUATA DE NOUA SI PROASPATA DE LA RADACINI . va multumesc pt. sfaturi

#14
Octavian___

Octavian___

    Membru de ocazie

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,968
  • Înscris: 06.04.2007
Incearca sa dezbati ''problema'' pe forumul dedicat, mai mult ca sigur ca acolo gasesti ceva pareri mai avizate.

#15
Stapanul_clonelelor

Stapanul_clonelelor

    Senior Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 2,340
  • Înscris: 08.07.2008
Da' cin' te-o pus s-o iei ? N-ai facut test drive ?

#16
ReDIYack

ReDIYack

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 17
  • Înscris: 24.09.2008
Am si eu un astra classic II 1.4  si pot sa spun ca sunt destul de multumit de acest motor.
Si mie imi agata putin cutia  in treapta 1, dar nu mie se pare deranjat. Un mare minus este totusi zgomotul infernal al motorului care probabil ca se trage si de la faptul ca e pe lant si lipsa de antifonaj. Am auzit ca am putea sa luam de la dezmembrari de pe astra g o pasla care se pune sub capota si mai reduce din zgomot.

In ceea ce priveste depasitul ... da motorul e putin cam mititel, dar poti sa te descurici cu el.
Incearca sa cobori intr-o treapta inferioara si dupa turezi motorul in 4000 - 4500 sau chiar mai bine >:)  inainte sa schimbi la loc in a 5-a.

#17
andreitdi

andreitdi

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 505
  • Înscris: 27.01.2007
acelasi motor il am pe astra h.chiar daca masina este putin mai grea, motorul trage ok.
daca nu ti-e frica sa-l turezi putin mai tare pot sa zic ca se descurca bine.
depinde acum ce masini ai mai condus si la ce te astepti.
confirm ca si mie in agata in tr.1 :thumbdown:

#18
teofavi

teofavi

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 102
  • Înscris: 16.01.2010
nu am facut test drive recunosc. credeam ca o masina noua trebuie sa mearga  o.k. m-au linistit cei care au spus ca si ale lor sunt zgomotoase la motor si agatacioase la gearbox , probabil ca asta e boala lor congenitala.asta e. se putea mai rau. cel putin si-a facut treaba fara reparatii pana acum. o sa ma fac ca nu-l audsi alta data alta marca mai insonorizata

Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate