Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
atomizoare (suflante de stropit)
Last Updated: Jun 06 2023 21:07, Started by
clespet
, Jan 19 2010 20:34
·
14
#883
Posted 20 July 2015 - 09:32
maxddm, on 20 iulie 2015 - 09:27, said:
Gataaaa...i-am dat de cap...pe furtunul de combustibil până la robinet și chiar după...era atât de multă mizerie încât cu greu mai trecea benzină pe acolo. Acum merge ceas..iar la turație mare motorul mai are puțin și sare de pe sașiu. Va mulțumesc tuturor pentru ajutor. DECI... ERA SUBALIMENTARE !!! Macar atat am putut deduce...impreuna din faptul ca nu scotea FUM. Bravo si felicitari ! bbbgeorgebbb |
#884
Posted 20 July 2015 - 14:42
pufarin, on 20 iulie 2015 - 09:13, said:
Nu trebuie sa tipi, stiu exact la ce ai vrut sa spui, dar folosirea unor termenii care nu au nici o legatura cu subiectul nu mi se pare in regula. Supraalimentare in sensul celor spuse de dvs. se poate obtine si CONSTRUCTIV prin adaugare de supape la LUMINI (fantele de baleiaj si evauare) si avansuri mecanice ale acestora, functie de turatie si functie de tipul tobei de evacuare (cu rezonantza sau fara) FARA TURBINA SAU COMPRESOR. Deci... poate fi folosit termenul " ad litteram" dar... pe la motociclete si alte scule pricopsite. Nu consider a am derutat cu ceva folosind termenul de SUPRAALIMENTARE, insotit si de termenul SUBALIMENTARE (precizarea reiese din antinomie) in cazul nostru, in speta la motorasele 2T si... multe probleme, cu care sunt dotate chinezariile pe care le utilizam ! Cat priveste exprimarea "Nu trebuie sa tipi..." ... o trec la realizari, considerand-o o manifestare/propunere de prietenie la care trebuie sa ma gandesc ! Daca nu... nu am ce face si... o trec... cu vederea!! Sa auzim numai de bine! |
#885
Posted 20 July 2015 - 17:17
Catre dnii. administratori de SITE/FORUM si dl CLEPSET, initiatorul topicului.
Va rog sa luati in consideratie introducerea si raspandirea de termeni / folosirea adecvata; 1. ATOMIZOR pentru aparatele cu suflanta de aer care imprastie substantza activa (lichida sau pulberi / granule) introdusa intr-un jet de aer; 2. PULVERIZATOR (sau SPRAYER) pentru aparatele care preseaza lichidul de imprastiat cu ajutorul unei pompe de lichid, prin duze de pulverizare. Mentionez ca nici VANZATORII de astfel de produse nu sunt ajunsi la un limbaj comun. Poate ca STABILIM NOI/DVS ACEASTA, cel putin ptr. acest FORUM. Solicitarea este si deoarece, exista cereri de COMPARATIE intre doua pulverizatoare (XPS25 G si Kasei 3wf4... doua PULVERIZATOARE) de la colegi care vor sa isi achizitioneze... ATOMIZOARE !!! In sperantza ca am fost bine intzeles, CU STIMA, bbbgeoegebbb |
#886
Posted 28 July 2015 - 09:15
bbbgeorgebbb, on 20 iulie 2015 - 09:32, said: DECI... ERA SUBALIMENTARE !!! Macar atat am putut deduce...impreuna din faptul ca nu scotea FUM. Bravo si felicitari ! bbbgeorgebbb Acum totul e ok dar ca sa fiu eu împăcat am sa curat carburatorul din nou. Edited by maxddm, 28 July 2015 - 09:19. |
#887
Posted 28 July 2015 - 10:15
Ptr. MAXDDM,
Acesta este dezavantajul constructiv al aparatului.... REZERVORUl de combust. mult ridicat deasupra carburatorului, CONDUCTA CU ROBINET... In timpul utilizarii impuritatile se aduna in aceasta conducta. Dupa utilizare , datorita constructiei, rezervorul de combust. nu poate fi complet golit (nici conducta). Dupa o stationare indelungata se mai evapora din benzina si se formeaza "GUME" pe acest traseu, insolubile, care blocheaza traseul. Ideea cu filtrul "DE DACIE TRANSPARENT" nu este rea, dar acesta este din hartie poroasa si functioneaza pe BENZINA curata, IN SPATELE UNEI POMPE (la Dacia) iar aici ...PE BENZINA IN AMESTEC CU ULEI si prin CADERE LIBERA. Deci este posibil sa se ancraseze rapid si sa genereze aceleasi probleme. Filtrele care se pun (de obicei la motoarele 2T) sunt dintr-o pastila ceramica si au forma de PLUTITOR, deci combustibilul este aspirat de la suprafatza lichidului combustibil, impuritatile (o parte) cazand pe fundul rezervorului (datorita miscarii rezervorului) si putand fi spalate/curatzate periodic, la fel ca si acest filtru ceramic. Va urez succes in continuare ! bbbgeorgebbb |
#888
Posted 28 July 2015 - 14:59
Rar mi-a fost dat sa vad atatea aberatii scrise intr-un topic si cu LITERE MARI.
|
#889
Posted 28 July 2015 - 15:09
Măcar ai reușit să citești până la sfârșit, eu m-am oprit după al doilea rând.
Nu începe și tu cu capitale, fii bun, că mie-mi dai de lucru... |
#890
Posted 28 July 2015 - 21:30
Fraților.... Pana la urma am procedat corect cu adaptarea mea sau nu?
Nu de alta dar m-ati băgat în ceata |
#892
Posted 01 August 2015 - 19:40
Știu că sunt off topic dar am reusit sa fac aceeași schema și la motosapa
uploadfromtaptalk1438450785042.jpg 1.01MB
80 downloads
|
|
#893
Posted 01 August 2015 - 21:45
maxddm, on 01 august 2015 - 19:40, said:
Știu că sunt off topic dar am reusit sa fac aceeași schema și la motosapa IMAG0259.jpg |
#895
Posted 29 August 2015 - 16:19
Am primit prin curier astazi atomicul Kasei 3wf 16 .Ce ma sfatuiti?rodaj cu 1-2 plinuri in gol sau direct in paine eventual cu turatie mai redusa o perioada?Multumesc anticipat
|
#896
Posted 29 August 2015 - 17:41
Bod24 e normal sa il lasi sa meargă 2 plinuri in rodaj....cumpara ulei bun si benzina de calitate...si incearca la primele atomizari sa nu il forjezi prea tare...eu am 3wf3 de la Omac...sa il stapanaesti sănătos
|
#897
Posted 29 August 2015 - 20:22
Oameni buni folositi-va neuronul, la atomizoare este inutil rodajul deoarece motorul merge in sarcina tot timpul chiar daca nu ai solutie in bazin. Turbina baga presiune tot timpul nu conteaza daca stropesti cu el sau il lasi sa mearga in gol. Ca sa nu mai spun ca cea mai sigura metoda de a scurta viata unui motor in 2t este sa il lasi sa functioneze incontinuu la aceiasi turatie.
|
|
#898
Posted 30 August 2015 - 13:21
Nu va contrazic ca daca stiam nu mai intrebam dar asa si drujba merge ca tai lemne ca nu tai, dar la turatii diferite .Atomizorul nu-i la fel? ca de aia are acceleratie.Scuze
|
#899
Posted 30 August 2015 - 16:14
Motorul atomizorului este tot timpul in sarcina, de cand il pornesti pana il opresti, motorul drujbei este in sarcina numai cand tai lemne cu ea.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users