atomizoare (suflante de stropit)
Last Updated: Jun 06 2023 21:07, Started by
clespet
, Jan 19 2010 20:34
·
14
#847
Posted 28 June 2015 - 09:54
Pe scurt daca nu-i cu suparare:
Suflanta porneste odata cu motorul si ramane cuplata pana la oprirea motorului. Aprinderea nu-i cu nimic mai deosebita ca la alte chinezarii. Pornirea la rece: apas pompita de 5-10 ori, soc pus, acceleratia la maxim, 2-3 "sfori" si porneste, apoi rapid ii cobor putin socul ca sa ia turatie si apoi reduc acceleratia treptat. Cu o mana stau pe soc daca da sa moara. La cald, pornirea se face fara soc, la prima sfoara, acceleratia lasata oriunde. Iarna, preincalzire cu foenul la prima pornire. Improvizatii: am scurtat lancea pentru a putea stropi si in sus (n-am stiut la ce se foloseste cotul). Sper ca v-am lamurit. |
#848
Posted 28 June 2015 - 10:03
sandel1, on 28 iunie 2015 - 09:54, said:
Pe scurt daca nu-i cu suparare: Suflanta porneste odata cu motorul si ramane cuplata pana la oprirea motorului. Aprinderea nu-i cu nimic mai deosebita ca la alte chinezarii. Pornirea la rece: apas pompita de 5-10 ori, soc pus, acceleratia la maxim, 2-3 "sfori" si porneste, apoi rapid ii cobor putin socul ca sa ia turatie si apoi reduc acceleratia treptat. Cu o mana stau pe soc daca da sa moara. La cald, pornirea se face fara soc, la prima sfoara, acceleratia lasata oriunde. Iarna, preincalzire cu foenul la prima pornire. Improvizatii: am scurtat lancea pentru a putea stropi si in sus (n-am stiut la ce se foloseste cotul). Sper ca v-am lamurit. Mii de multumiri! bbbgeorgebbb |
#849
Posted 28 June 2015 - 11:37
Dupa trei zile de citit si intrebat m-am decis si mi-am cumparat un Stern de 14 litri ; am citit ceva despre rodaj dar nu mai retin : cati litri de benzina trebuie sa consum pentru finalizare rodaj si daca acceleratia trebuie tinuta la minim ( unde functionarea nu e chiar " rotunda " ) sau pot trece la treapta imediat superioara ?
Acest topic mi-a fost foarte util ( pentru ca din carte nu afli mai nimic ) , multumesc colegilor care au impartasit experienta lor si promit sa procedez la fel . Spor ! |
#850
Posted 28 June 2015 - 18:36
ovidiuland, on 28 iunie 2015 - 11:37, said:
Dupa trei zile de citit si intrebat m-am decis si mi-am cumparat un Stern de 14 litri ; am citit ceva despre rodaj dar nu mai retin : cati litri de benzina trebuie sa consum pentru finalizare rodaj si daca acceleratia trebuie tinuta la minim ( unde functionarea nu e chiar " rotunda " ) sau pot trece la treapta imediat superioara ? Acest topic mi-a fost foarte util ( pentru ca din carte nu afli mai nimic ) , multumesc colegilor care au impartasit experienta lor si promit sa procedez la fel . Spor ! Sa multumim, impreuna, Forumului/administratiei si sa nu uitam ca acesta "traieste" si din reclamele pe care le prezinta ! Asa ca vizitati-le, dati LIKE (precis va vor placea) si .... sustineti FORUMUL ! |
#851
Posted 03 July 2015 - 12:24
Buna ziua .
Am achizitionat un atomizor Kasei 3WF-3 si am intampinat o problema cu el si anume ca nu sta pornit la relanti, cum iau mana de pe acceleratie motorul se opreste. In manualul de utilizare nu am gasit nicio informatie privind reglarea relantiului. Daca stie cineva, cum se fac reglajele pt acesta? Multumesc. Attached FilesEdited by fob2310, 03 July 2015 - 12:38. |
#852
Posted 03 July 2015 - 17:37
Dle fob 2310,
Daca mergeti la link-ul https://www.google.r... manual    veti gasi descris un defect la care motorul NU SE MAI OPRESTE atunci cand acceleratia este la minim/PE ZERO. Deci motorul se opreste pe aceasta pozitie a acceleratiei (nu prin intreruperea scanteii din buton,ca la alte motoare/aparate) . Pare firesc ca pe pozitia de minim, motorul sa se opreasca. Pentru o pozitie mai comfortabila/convenabila a acceleratiei ptr. ramanere la relanti, TENSIONATI PUTIN cablul de acceleratie, dupa ce motorul este bine incalzit si cu SOCUL de PORNIRE la RECE SCOS, dar verificati ca, totusi, pe pozitia de MINIM/ZERO motorul poate fi oprit. Va urez succes! bbbgeorgebbb |
#853
Posted 03 July 2015 - 18:01
Ptr. FOB 2310
Revin, cred ca nu s-a transmis bine link-ul, asa ca incerc sa trimit direct manualul https://www.google.r...ei 3wf-3 manual |
#854
Posted 03 July 2015 - 18:53
Desi nu am straus,...este prima data cand citesc de ambreiaj la un atomizor.Eu am vazut cateva si toate aveau turbina fixata pe ambielaj;de fapt turbinele;al meu are una pt pulverizare si una pt racire motor...
|
#855
Posted 03 July 2015 - 19:17
gcom61, on 03 iulie 2015 - 18:53, said:
Desi nu am straus,...este prima data cand citesc de ambreiaj la un atomizor.Eu am vazut cateva si toate aveau turbina fixata pe ambielaj;de fapt turbinele;al meu are una pt pulverizare si una pt racire motor... Exact de aceea am cerut si eu ceva detalii unui POSESOR EFECTIV de aparat. De fapt... documentatia de prezentare a fost "UMFLATA" ptr. scopuri comerciale... (sau poate a fost prost tradusa !!). Un urmaritor/coleg de FORUM, care intentiona "STRAUS 14L" , vazand postarile, a optat ptr. STERN... Bravo lui, dar si noua, celor are am sesizat schmecheria ! bbbgeorgebbb |
#856
Posted 04 July 2015 - 08:42
bbbgeorgebbb, on 03 iulie 2015 - 17:37, said:
Dle fob 2310, Daca mergeti la link-ul https://www.google.r...ualĂ Ă Ă Ă veti gasi descris un defect la care motorul NU SE MAI OPRESTE atunci cand acceleratia este la minim/PE ZERO. Deci motorul se opreste pe aceasta pozitie a acceleratiei (nu prin intreruperea scanteii din buton,ca la alte motoare/aparate) . Pare firesc ca pe pozitia de minim, motorul sa se opreasca. Pentru o pozitie mai comfortabila/convenabila a acceleratiei ptr. ramanere la relanti, TENSIONATI PUTIN cablul de acceleratie, dupa ce motorul este bine incalzit si cu SOCUL de PORNIRE la RECE SCOS, dar verificati ca, totusi, pe pozitia de MINIM/ZERO motorul poate fi oprit. Va urez succes! bbbgeorgebbb Multumesc pt raspuns . Din pacate linkurile nu merg. Cablul de acceleratie de unde il tensionez? Din reglajul incercuit cu rosu sau din cel cu albastru. (a se vedea imagine de jos)? Attached Files |
|
#858
Posted 04 July 2015 - 11:09
#859
Posted 14 July 2015 - 23:03
Ziua buna!
As dori sa cumpăr și eu un atomizor, ce va fi folosit de bunul meu la tara, ca upgrade la vechiul vermorel. El are de îngrijit diferite culturi cum ar fi vie, legume, pomi fructiferi, pepeni, întinse pe o arie de aprox. 2ha. Sper ca astfel va reuși sa împrăștie soluția mai uniform și va depune mai puțin efort. Bugetul este flexibil: 500-800 lei pentru un raport calitate-pret bun (sincer nu sunt sigur cat ar trebui sa aloc pentru nevoile lui) Va sunt recunoscător pentru orice sugestie! |
#860
Posted 15 July 2015 - 00:07
ovidiuland, on 25 iunie 2015 - 22:12, said:
Buna seara stimati colegi de pomicultura , de doua zile va citesc comentariile si vad ca sunteti specialisti ; m-ati convins cu atomizoru" , vreau sa-mi iau un Straus de 14 litri .Mai are cineva modelul asta ? E ceva de capul lui ? Multumesc si astept parerile voastre . |
#862
Posted 15 July 2015 - 14:02
#863
Posted 15 July 2015 - 19:33
PTR. dl. Yushin
Demn de apreciat iubirea pe care o manifestati fatza de "bunul" (pe care il interpretez drept "bunicul) dvs. ! Am trait si traiesc clipe similare alaturi de socrul meu, actual /87 ani si care, inca, mai face ceeace poate in domenii similare (viticultura, pomicultura, gradinarit, crestere pasari si ceva purcei) dar ... pe langa casa, pe un teren de 60 ari. Am pornit prin a face UPGRADE la vestita pompa de alama de 14 L cu membrana... Am ajuns la ceva similar cu un aparat prezentat la http://www.pestcontr...x-inox.html  , dar era facut dintr-un extinctor de otzel si o pompa auto, care ruginea la interior si...o mie de probleme dar....era foarte eficient (stropea si la 6 m inaltime cu furtun si tija prelungitoare). Marele dezavantaj era ca trebuiau 2 oameni, unul dadea la pompa. Mai se ajuta cu soacra... actual 84 ani. Ulterior am cumparat un ATOMIZOR Garelli (din Italia)/ 18L care avea si pompa de mixaj/booster... o bijuterie, motor 2T, 3CP. Nu am putut lucra decat eu cu el, era prea complicat ptr. socru, necesita prea multa intretinere si curatzire dupa utilizare , facea prea mult zgomot (dupa anumita varsta zgomotul este greu de suportat) etc. Din nefericire, aparatul mi-a fost furat dupa 2 ani... (in Romanica se cam practica, atat la oras cat si la tzara !!). Deoarece constatasem unele deficientze in exploatare (in special la lucrari de precizie/gradina/pomi tineri..mici cat si la lucrari in solar... unde era total neadecvat, mi-am cumparat un PULVERIZATOR XPS25G.... de data asta o chinezarie care... dupa multa truda am ajuns sa o stapanesc si cu care pot face treaba eficient si rapid. Intretinerea este CHINUITOARE, probleme ca la balamuc si.... aparatul este f greu (are 13 Kg gol + greutate lance). Eu am 68 ani si, recunosc, nu ma pot ridica de la sol cu el in spate , pornit si cu doar 1/2 rezervor solutie incarcat (adica 12-13 L) . Pentru a il lua in spate, trebuie sa il ridic intai pe o masa la cca 1,10 m de la sol. Ce sa mai zic de socrul meu.... Cam la fel s-a intamplat si cu DRUJBA si motocoasa, adica socrul nu are curaj/abilitati sa le foloseasca ! Motocoasa... cu mare dificultate am reusit sa il obisnuiesc pe cumnatul meu (57 ani) sa lucreze cu ea, dar trebuie sa il "imbrac" eu cu ea, deoarece are un harnasament f. complicat... etc. Per total... tehnica multa care sta degeaba! Stropitul si tratamentele trebuie facute EXACT in termen si la timp (ca la armata!) depind si de starea vremii, acestea neputand astepta pana venim noi de la oras sa le executam spre ajutorarea celor mai batrani fatza de care suntem profund indatorati. Actual... pentru lucrarile curente si f. necesare... socrul meu apeleaza tot la vechea pompa despre care am vorbit. Pe scurt... analizati bine felul investitiei pe care o veti face, sa nu fie ineficienta si nici sa nu puna in situatie delicata pe dragul dvs. BUN, Dumnezeu sa il tina in viatza ...mereu activ si tanar! Ptr. alte detalii rog sa mai reveniti (de ex. va pot face o comparatie intre pulverizator KASEI 3Wz-4 si XPS-25G pe are il am, daca totusi vreti sa cumparati un pulverizator motorizat). Ref. la cele manuale, va recomand EXPRES cele cu pompa cu PISTON, metalica, in INOX sau ALAMA. Cu drag, bbbgeorgebbb |
#864
Posted 16 July 2015 - 10:13
M ati facut curios ,astept comparatia promisa rogu va...in privinta mea(cativa pomi)mai mult de vermorelul de 40 lei chinezesc cu brat telescopic nu renteaza...desi imi da tarcoale gandul achizitiei unui atomizor ..
La pompa mea totul e din plastic cu exceptia tijei pistonului si a bratului care actioneaza tija care is din metal(sudura fu punctul slab dar am remediat problema) 3 ani are fara alte probleme Edited by willrock252000, 16 July 2015 - 10:09. |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users