Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Alfa Romeo Stelvio 2.2 jtd

Intrebari srl nou

La multi ani @AndReW99!

Alegere masina £15000 uk
 TVR vrea sa lanseze o platforma d...

Strategie investie pe termen lung...

Modulator FM ptr auto alimentat p...

orange cablu f.o. - internet fara...
 Robinet care comuta traseul

A fost lansata Fedora 40

Samsung S24 plus

Imi iau un Dell? (Vostro vs others)
 Abonati Qobuz?

transport -tren

Platforma electronica de eviden&#...

Cot cu talpa montat stramb in per...
 

atomizoare (suflante de stropit)

- - - - -
  • Please log in to reply
1530 replies to this topic

#523
Fera1

Fera1

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1
  • Înscris: 24.06.2008

 avumit, on 27 martie 2013 - 15:51, said:

Am luat o "chestie" de la vecini, frati, din vest Posted Image ... La aproape 950 lei: bazin 55 l, 4 roti (doua de marimea unei roabe) stropire inaltime cam 7-8 m fara probleme, motor in doi timpi.... Sa vedem cu se va comporta in vreo 3 saptamani cand va fi pusa serios la treaba (daca va tine vremea cu noi). Cred ca sunt produse in Ungaria dar modelul seamna cu ce pe la noi pe net merge pe la 1800 lei.... Am gasit poza numai cu ce se vinde la noi dar sunt identice, motorul difera.

Sunt si eu interesat de asa ceva (nu prea stau bine cu căratul în spate...) Vreau sa folosesc pt pomi. Ceva amanunte permise de forum sa pot sa ma orientez?

#524
bogdanhbc

bogdanhbc

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,834
  • Înscris: 23.05.2013
va salut,

am inceput sa citesc postarile din acest topic, pentru ca vreau sa imi iau si eu un atomizor pentru uz casnic:

am aproximativ 3000 de mp, din care vre-o 300 mp copaci meri, vre-o 1000 mp pun cartofi, vre-o 150-200 legume, si vre-o 500 mp de vie( nohan) care in mod normal nu o stropesc. insa pentru cartofi, legume si copaci.

Cu pompa manuala e destul de greu si tre sa dai la ea, de te doare mana, mai ales la cartofi.

as vrea sa imi iau ceva pentru uz casnic ca sa stropesc de 3-4 ori merii si tot de atatea ori cartofii

ma uitam la :

http://www.dedeman.r...asei-3wf-3.html

si la

http://www.emag.ro/a...4/pd/D4DVZBBBM/


aveti vre-unu din cele doua?

ca fapt divers eu am motocoasa ruris cu motor tez, din primavara si am cosit cu ea, vara asta de vre-o 3 ori lucerna si totul e ok cu ea...da poate la atomizare nu-i ok rurisul...

#525
Ion_Bumbu

Ion_Bumbu

    User asocial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,584
  • Înscris: 31.01.2010
Cit de inalti sint pomii?

Grig

#526
Alin1me

Alin1me

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 609
  • Înscris: 14.02.2013
Amandouas la fel depinde cum o nimeresti

#527
bogdanhbc

bogdanhbc

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,834
  • Înscris: 23.05.2013

 Ion_Bumbu, on 10 septembrie 2014 - 14:40, said:

Cit de inalti sint pomii?

Grig


4 metri, un singur cires de vre-o 7.

 Alin1me, on 10 septembrie 2014 - 14:41, said:

Amandouas la fel depinde cum o nimeresti


asta cam asa-i...

#528
Ion_Bumbu

Ion_Bumbu

    User asocial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,584
  • Înscris: 31.01.2010
Nasol....
La mine din cauza ciresilor cam tot asa, 6-7m am luat un Cifarelli ....de 77cmc.
De bun e super bun da baga botul in benzina de numa si costa cit casa insa
stropesc ciresii bine cu el.
Asta e experienta mea cu el , altele nu le cunosc.
Un amic are ceva Stihl si tot asa e foarte multmit de el, consuma putin dar si motorul e mai mic.

Grig

#529
IdI1

IdI1

    ?????!!!!!!????

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,599
  • Înscris: 01.12.2007
Eu am o balarie din asta si o roaba italiana ambele prind 12m. Cu atomizorul nu pot sa ii dau direct 12m pe verticala ca imi pica in cap tot si nu am chef, deci usor inclinat duce la 7-8 m. Interesanta este roaba cu o pompa  Comet MC2020 actionata de un motor fabricat de CM modelul 46 / N de doar 2 cai maxim. Cum il utilizez eu uzual probabil nu trece de un cal, merge numai la ralantiu. Am incercat sa il accelerez  mai mult sa vad cat duce si cand apas tragaciul de la lancie trebuie sa o tin bine, parca tragi cu pusca asa recul are, iar pomilor nu le este bine asa ca m-am lasat pagubas.

Edited by IdI1, 10 September 2014 - 19:40.


#530
negru_mihai

negru_mihai

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 26
  • Înscris: 05.04.2007

 bogdanhbc, on 10 septembrie 2014 - 14:34, said:

va salut,

am inceput sa citesc postarile din acest topic, pentru ca vreau sa imi iau si eu un atomizor pentru uz casnic:

am aproximativ 3000 de mp...

eu am un 3wf-3 luat din dedeman anul trecut. l-am folosit de vreo 2-3 ori in primavara.
aici poti citi mai mult ce am scris cand l-am luat:
http://forum.softped...2#entry14152435

#531
bogdanhbc

bogdanhbc

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,834
  • Înscris: 23.05.2013
mai baieti am nevoie de ajutorul vostru!

acu ceva vreme va intrebam ce atomizor sa iau, dintre kasei 3wf-3 si rurissoleil900.

Am facut comanda de ruris solei 900 ca zice ca stropeste si vertical si am si service in zona in caz de... si trebuie sa imi ajunga saptamana viitoare

Insa astazi m-a sunat vecinul sa ma uit putin ca nu-i mai porneste atomizorul. Cand ma duc la el , sa vezi ce: are kasei 3-wf3!

Am testat bujia si da scanteie, compresie are, benzina e facuta proaspata, filtrul de aer e curat, colierul intre carburator si corpul motorului e strans bine deci nu trage aer fals sa zicem..


cred ca e o problema de la carburator, ca altceva...nu-mi explic

Am desfacut carburatorul, partea de jos unde are lamela si cuiul respectiv, inauntru era curat..

Mi-a mai atras atentia, partea unde e cablul de acceleratie, acoloe o piesa neagra, un arc, si inca un cuiut. ei bine cuiul ala se misca liber sus si jos, in mod normal e jos, daca intorc carburatorul se duce inauntru...

Am pus benzina pe direct, adica cativa ml, pe la buje, infiletat si a pornit din prima, dar s-a oprit imediat..

ceva sfaturi? vad ca nu e nici un buton pentru reglaj relanti, la astfel de atomizoare...

a ramas sa-l desfac din nou pe luni sa vad

imi mai face cu ochiul si robinetul incercuit...

[ https://farm4.staticflickr.com/3901/15175394627_5c18c2044d_o.png - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

#532
bbbgeorgebbb

bbbgeorgebbb

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 109
  • Înscris: 26.02.2013
PTR.   dl. BOGDANHBC

Vad ca nu va raspunde nimeni care are acest aparat.  Sa umblam la presupuneri...  Din figura, robinetul arata ca este INCHIS, dar trebuie verificat ca inchide/deschide traseul de benzina/amestec (daca este cu BILA pe teflon  ..poate rasuceste cu tot cu camasa si, indiferent de pozitie, tot inchis ramane).  Apoi... este traseu de benzina (coloana) ?!?!.. Multe aparate au o pompitza ca o vezica de plastic ce trebuie apasata repetitiv pana ajunge benzina in carburator si inchide cuiul pointou. Abea dupa asta se face alimentare cu benzina prin aspiratie. Asta trebuia sa vedeti cand ati deschis carburatorul, daca era benzina in el. Cred ca "CUIUTZUL" la care va referiti este cel despre care spun, trebuie sa fie atasat la un plutitor si inchide alimentarea de benzina cand este prea multa....acesta trebuie sa lucreze LIBER.  Mai trebuie sa verificati si PLUTITORUL din rezervorul de benzina/amestec, care, de obicei , contine un filtru ceramic cu dublu rol : 1. alimentare la orice nivel de combustibil din rezervor; 2. filtrare de combustibil sa nu se infunde duzele din carburator.

ATTN !  Nu cred ca nu aveti RALANTI si SHOC (o clapeta, un maner, ceva ...)  .Poate nu aveti REGLAJ de ralanti (ca la motoarele in 4 timpi). Verificati acestea sa nu ramana blocate.   Cel mai probabil pare a fi ca traseul de benzina sa fie blocat.
Va urez SUCCES !
G.B.

#533
mhdraghici

mhdraghici

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 116
  • Înscris: 16.12.2010

 bogdanhbc, on 26 septembrie 2014 - 20:29, said:

mai baieti am nevoie de ajutorul vostru!





[ https://farm4.staticflickr.com/3901/15175394627_5c18c2044d_o.png - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
in acest manual la fig.9 si 10 se arata cum se fac reglajele pentru acest tip de motor: http://www.sculesiec...id/310/store/1/

#534
ddaannii

ddaannii

    Haiduc

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,804
  • Înscris: 26.04.2011
Bogdanhbc
Mi-a mai atras atentia, partea unde e cablul de acceleratie, acoloe o piesa neagra, un arc, si inca un cuiut. ei bine cuiul ala se misca liber sus si jos, in mod normal e jos, daca intorc carburatorul se duce inauntru...

Cuiul ala vine prins impreuna cu piesa aia neagra.
Dar poze caci ar fi mai simplu de vazut ce si cum.
Piesa neagra deschide fluxul de aer, cuiul, debitul de benzina, astea in functie de cat accelerezi.

Edited by ddaannii, 28 September 2014 - 13:06.


#535
bogdanhbc

bogdanhbc

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,834
  • Înscris: 23.05.2013
Mersi fain Dani, exact la asta ma gandeam si eu. Maine il bibilesc sa il dau vecinului pornit. Eu am zis ca acel cuiut ar fi trebuit sa fie prins de piesa neagra, nu sa stea tot timpul cu p"piciorul" pe benzina :)

#536
nicuaga

nicuaga

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 20
  • Înscris: 30.09.2010
Domnule bogdanhbc,
O problema asemanatoare am avut si eu cu unul nou. A fost la garantie de doua ori. Ultima oara am primit negatie pentru a-mi fi returnati banii. Insa eu aveam nevoie de atomizor asa ca intr-o zi m-am asezat la masa de lucru din garaj si l-am luat la mana. Am observat ca la servis au inlocuit tot sau au umblat la tot. Chiar mi-au spus ca au inlocuit trei aprinderi electronice. Problema era foarte simpla si cred ca si dumneavoastra aveti aceeasi problema. Cablul de acceleratie era scapat din acel cilindru care indeplineste rolul unei clapete de acceleratie. Atat timp cat sertarasul(cilindrul negru) nu este agatat de cablu acesta coboara complet iar carburatorul este obturat. Prima verificare pe care am facut-o a fost sa ridic cu surubelnita sertarasul (cativa mm), sa-l blochez cu o sarma si numai apoi sa pornesc. A pornit la prima sfoara si merge si azi. Ulterior a mai necesitat mici ajustari (in afara de prinderea cablului) gen reglarea relantiului si fixarea cablului de acceleratie. Reglarea relantiului se face de la filetul de pe capacul sertarasului. Relantiul este foarte sensibil la orice miscare a cablului de acceleratie de aceea trebuie fixat bine. Cea mai complicata problema a fost agatarea cablului pentru ca nu am gasit nicaieri cum se face. Pana la urma am reusit o varianta care cred ca este cea originala. Poate are cineva o schema cum se face acest lucru si ne ajuta. In rest....

Spor la treaba!

Edited by nicuaga, 31 October 2014 - 00:04.


#537
bogdanhbc

bogdanhbc

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,834
  • Înscris: 23.05.2013
Multumesc de informatii.

Am gasit buba atomizorului (vecinului) care era cuiul pontou din carburator, de deasupra plutitorului. Era sarit de pe locasul sau.

Dupa ce am remediat a pornit din prima si i l-am dus omului mergand.

Intre timp a venit si al meu, pe care l am rodat muuuuulte ore ( ruris soleil 900) cu acceleratie reglabila. Si l -am si folosit toamna asta la erbicidat circa 1000 mp de lucerna infestata cu stir.

Acu l-am pus frumos la pastrare si astept in primavara stropirile la copaci.

Succes tuturor!

#538
meganedoi

meganedoi

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,433
  • Înscris: 03.08.2006
Stie cineva care sunt diferentele dintre ruris soleil si ruris 102?

#539
pufarin

pufarin

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,597
  • Înscris: 21.02.2006
Culoarea si numele.

#540
danchi

danchi

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 372
  • Înscris: 17.03.2007
Greu ma pot hotara intre astea doua Posted Image ca au cam acelasi pret dar principii diferite de functionare Posted Image
Cel cu jet de aer poate sa arunce si granule
Attached File  atomizor-bsr-wfb-14.jpg   44.26K   53 downloads

Cel cu pomparea lichidului are debit sporit si capacitate mai mare

Attached File  atomizor-joka-20-litri-cu-tija--750w--8-lmin_10896_5_1396011494.jpg   7.91K   51 downloads

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate