Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Intrerupator cu N - doza doar cu ...

Incalzire casa fara gaz/lemne

Incalzire in pardoseala etapizata

Suprataxa card energie?!
 Cum era nivelul de trai cam din a...

probleme cu ochelarii

Impozite pe proprietati de anul v...

teava rezistenta panou apa calda
 Acces in Curte din Drum National

Sub mobila de bucatarie si sub fr...

Rezultat RMN

Numar circuite IPAT si prindere t...
 Pareri brgimportchina.ro - teapa ...

Lucruri inaintea vremurilor lor

Discuții despre TVR Sport HD.

Cost abonament clinica privata
 

atomizoare (suflante de stropit)

- - - - -
  • Please log in to reply
1530 replies to this topic

#505
bungeejumping

bungeejumping

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 15
  • Înscris: 11.09.2008

 mirelbruhs, on 22 iunie 2014 - 17:53, said:

salut,
bungeejumping,si eu detin tot un Ruris a 103S tot de pe on-line(mai bine zis fratele meu l-a comandat,nu stiu de pe ce site) dar al meu are in partea stanga maneta pentru ingrasaminte solide iar in cutia cu chei si altele exista un suport de plastic cu o sita,banuiesc ca tot pentru pulverizarea de ingrasaminte solide (nu le-am folosit deloc).In concluzie cred ca acestea trebuia sa le primesti si tu ,doar daca nu cumva este specificat pe site-ul de unde l-ai comandat ca atomizorul nu contine acest kit.Eu am citit o carte tehnica referitoare la RURIS A 103(fara S)care este foarte vaga totusi la componentele sale la nr.16 specifica  doar maner pentru cuplare dispozitiv de prafuire nu si restul.Sper sa iti poti rezolva problema.

multumesc. incerc sa o rezolv cu furnizorul...daca nu poate direct la Ruris.
Mie imi lipseste maneta cu tot cu sistemul ei de prindere

#506
draculescu

draculescu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,875
  • Înscris: 06.04.2013

 bungeejumping, on 22 iunie 2014 - 22:06, said:


multumesc. incerc sa o rezolv cu furnizorul...daca nu poate direct la Ruris.
Mie imi lipseste maneta cu tot cu sistemul ei de prindere

Legea iti permite sa returnezi orice articol cumparat din orice magazin, inclusiv online, in termen de 14 zile. Deci, daca ai comandat gresit produsul sau nu-ti place ce ai primit, il returnezi si gata. Si sa nu indrazneasca aia sa nu-l primeasca ca ii dai la OPC.

#507
bungeejumping

bungeejumping

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 15
  • Înscris: 11.09.2008

 draculescu, on 23 iunie 2014 - 10:45, said:


Legea iti permite sa returnezi orice articol cumparat din orice magazin, inclusiv online, in termen de 14 zile. Deci, daca ai comandat gresit produsul sau nu-ti place ce ai primit, il returnezi si gata. Si sa nu indrazneasca aia sa nu-l primeasca ca ii dai la OPC.


am luat legatura cu furnizorul care a luat legatura cu Ruris...cica Ruris a livrat 1000 de buc model 103S fara acea maneta.....au luat nota de aceasta sesizare si au promis ca in max 7-8 zile voi primi acasa componentele lipsa. sa vedem daca va fi asa....

#508
willrock252000

willrock252000

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,327
  • Înscris: 25.02.2011
o rugăminte, știu că nu e chiar în consens cu tema topicului dar...nici prea depărtat ...mi s-a rupt piulița (sau cum sa i spun) ce leaga manerul (de la un vermorel) de tija de la cilindrul de presiune ...piulița respectivă s-a rupt cu tot cu punctele de sudură rămânând acum dupa ce s-a smuls piesa respectivă 2 găuri in maneta ....în afară de "colier de Turda "..cum pot remedia problema?

#509
nihaiesti

nihaiesti

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 247
  • Înscris: 18.01.2012
buna ziua. am un atomizor condor k 35,cumparat din dedeman, de circa 4 ani de zile. porneste bine, dar mai scapa benzina in cilindru,daca nu inchid benzina si nu il folosesc o perioada mai lunga.
problema e ca accelerat ,merge cateva secunde,apoi iar cateva mai intrerupt si se opreste
care ar fi cauza?
nu are nici un fel de reglaje,doar un plutitor in carburator

Edited by nihaiesti, 13 July 2014 - 16:50.


#510
Alin1me

Alin1me

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 609
  • Înscris: 14.02.2013
Curata bujia

#511
nihaiesti

nihaiesti

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 247
  • Înscris: 18.01.2012
am curatat-o, problema ar putea fi una din astea: nivelul prea mare sau prea mic de benzina din carburator
dar ar mai fi ceva. in ultima vreme,am schimbat uleiul de amestec pt benzina si i-am tot pus cantitate mai mare de ulei
de aici si fum mai mult
ar putea fi si cauza opririi in timpul accelerarii?

#512
bbbgeorgebbb

bbbgeorgebbb

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 109
  • Înscris: 26.02.2013
Verificati clapeta de shoc, sa nu ramana pe inchis, ocazie cu care motorul se ineaca de prea mult combustibil. Este posibil sa nu mai functioneze timoneria de la maneta de shoc pana la clapeta, sau sa fie blocata etc. Daca ati gasit bujia foarte murdara si umezita ... aproape sigur asta este.  Se mai poate si bujie fisurata (nevizibil), fisura care creste la incalzire si nu mai apare scanteie in camera de ardere. Succes!

#513
nihaiesti

nihaiesti

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 247
  • Înscris: 18.01.2012
problema mea persista. am incercat tot felul de variante
porneste normal,la relantiu merge bine, o accelerez si merge cateva secunde,apoi se tureaza un pic singura,incepe sa balbaie si se opreste
cand balbaie arunca benzina pe filtrul de aer
ce credeti?

#514
bbbgeorgebbb

bbbgeorgebbb

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 109
  • Înscris: 26.02.2013
Cu aceste ultime detali date  (printre care si faptul ca merge bine la ralanti + ca scuipa combust. pe la ADMISIE/ FILTRU AER)...Problema pare a fi de moment  al aprinderii (sa zicem AVANS aprindere), care poate fi prea "inainte". In cazul in care motorul dvs. are reglaj de avans... trebuie reglat (poate s-au slabit ceva suruburi..jocuri la magnetou etc.). Daca aprinderea este cu "ruptor" (magnetou, redresor, condensator/baterie, platina.....mai putin probabil)  trebuie reglata distantza de deschidere la platina si verificat ansamblul centrifugal de avans).
Mai poate fi ceva... daca spuneti ca fenomenul apare la turatie mare / pe moment de accelerare : la cresterea turatiei, creste si presiunea in motor, viteza de rotatie la magnetou creste, creste si tensiunea de aprindere la bujie si, daca traseul / circuitul secundar al magnetoului are izolatia slabita / la limita, incepe sa aiba pierderi si nu mai apar scanteile la bujie (desi la turatie mica apar si totul pare O.K.). Trebuie verificat/masurat si acest circuit.

Va recomand sa cititi cate ceva de la adresa http://discutii100ro...indereadetalii/  care este mai mult ptr. motociclisti dar va puteti face o idee.  Va urez succes!

#515
gcom61

gcom61

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,824
  • Înscris: 21.01.2007
Accelerarea de capul lui si apoi oprirea ar putea fi si de la ...lipsa benzina suficienta sau altfel spus,are debit de benzina pt mers frumos la relanti insa atunci cand este accelerat,mananca aproape toata benzina din carburator ;majoritatea motoarelor si 2 si 4 timpi se comporta asa la terminarea benzinei.
Cu mentiunea ca cele de mai sus pot fi una din cauze ,cu conditia ca aprinderea sa fie ok.Ca idee:demonteaza furtunul dintre robinet si carburator si observa daca ai debit suficient;la mine ,la un bsr,se manifesta identic;cand am scos furtunul ,nu curgea benzina nici cat o scobitoare pe acel furtun.Cauza a fost umflarea garniturii de la robinet(calitate china) ;am inlocuit cu una din teflon.

Edited by gcom61, 18 July 2014 - 13:30.


#516
xmrme

xmrme

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1
  • Înscris: 18.07.2014
Buna ziua.
     Am si eu un atomizor Solo Port 423 si am o problema cu el. Cand este pornit imi scuipa benzina, dar nu doar atat, cand il turez merge pana la un anumit punct si apoi da sa se opreasca. PS: la relanti merge ok, si pana la o anumita turatie destul de joasa. Ma poate ajuta si pe mine cineva va rog ?

#517
negru_mihai

negru_mihai

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 26
  • Înscris: 05.04.2007
De curand am lucrat la un solo, nu mai stiu ce model care  mergea intrerupt, nu se tura si de fapt mergea cu socul tras fara ca proprietarul sa stie pt ca se destranse clapeta de actionare si nu mai functiona corect. Cauza era o banala mizerie pe jiglorul principal. Cu ocazia asta am spalat si filtrul de aer si dupa uscare l-am pus la loc, am luat si o bujie de rezerva dar nu a fost cazul sa o schimb pe cea veche care din uda, neagra si plina cu ulei cum era inainte sa desfac carburatorul, acum e culoarea perfecta (sa-i zicem caramiziu deschis). Atentie si la blocarea cuiului pontou care mai pozte intrerupe alimentarea cu benzina.

Edited by negru_mihai, 18 July 2014 - 17:50.


#518
bbbgeorgebbb

bbbgeorgebbb

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 109
  • Înscris: 26.02.2013
In carburator exista jicleur de ralanti si jicleur de mers normal (prin accelerare) . Ambele trebuie verificate/curatzate dar si traseele  acestora. Trebuie verificata functionarea clapetei de SHOC (ca raspunde la comanda / timoneria de prima pornire cu SHOC). Mai mult, trebuie verificata etansarea carburatorului (ca nu trage aer fals pe la capac... ca este strans regulamentar ciclic in CRUCE si garnitura este OK. VERIFICTI SI PLUTITORUL  !!!! Acesta poate avea pori, ocazie cu care permite intrarea de combustibil in el, va sta prea jos in carburator, nivelul de combustibil va fi prea SUS, admisie de prea mult COMBUST.  (prin jicleurul de mers normal), udare de bujie, scuipare de combustibil si prin admisie si prin evacuare, mers anormal la turatie mai mare si intrerupere. Fisurarea plutitorului este des intalnita. ACEASTA este valabil si ptr dl. NIHAIESTI .

#519
nihaiesti

nihaiesti

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 247
  • Înscris: 18.01.2012
la intrarea in carburator,exista cumva vreo sita de retinere a impuritatilor din benzina?
eu nu am gasit asa ceva, dar ar trebui sa fie,nu?

#520
bbbgeorgebbb

bbbgeorgebbb

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 109
  • Înscris: 26.02.2013
Ptr. Dl. NIHAIESTI :  Majoritatea motoarelor 2T ptr. scule portative NU AU FILTRU la intrarea in carburator.  Au, in schimb SITA IMPURITATI MACRO la intrarea in rezervor si un filtru in interiorul rezervorului de miniimpuritati, cu plutitor (sau fara) cuplat la conducta ce merge spre carburator. Acesta poate fi tras afara prin gura rezervorului (se inlatura intai sita), cu un carlig din sarma, cu atentie sa nu se deterioreze. Filtrul se curatza si se remonteaza. Acest filtru se poate ancrasa cu microparticule si GUME ce rezulta din uleiuri de slaba calitate + lasarea timp indelungat de combustibil/amestec in rezervor.  SUCCES!

Edited by scaiba, 23 July 2014 - 22:10.
Am editat scrierea cu bold. Chiar nu era necesară...


#521
RazvanGL1

RazvanGL1

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,896
  • Înscris: 25.03.2010
Folosesc solo 423 port. Simptome asemanatoare, filtru benzina gaurit, jigler infundat. Mi-e uneori mi ee blocheaza cuiul pontou (asa cred)  si nu mai da benzina la pornirea la rece. In rest un atomizor deosebit!

#522
Viorelsolar

Viorelsolar

    ”Dă sfaturi numai celor ce știu sa le primească”

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,237
  • Înscris: 03.03.2010
Am cumpărat și eu cu 100€ un atomizor vechi de când era bunicu” flăcău marca Solo-40123 fabricat în RFG cam ca ăsta :http://kleinanzeigen...2061672-89-8031  dar mai „urâțel”,se vede clar că a trecut prin multe războaie !.Pornește ușor are compresie foarte bună și vroiam să vă întreb cei care ați avut de-a face cu un astfel de model dacă merită să-l folosesc încontinuare .Mi se pare că la timpul ăla probabil că are vreo 30 de ani,a fost fabricat strașnic de nemți cu turbina integrală din aluminiu la fel și demarorul iar motorul mi se pare extrem de simplu și simpatic,parcă l-aș păstra ca o piesă vintage.Posted Image

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate