Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Motocositoare - topic dedicat
Last Updated: May 04 2016 09:50, Started by
clespet
, Jan 19 2010 20:13
·
0
#6031
Posted 29 April 2016 - 10:03
Azi am pus chinezu"la treaba...benzina 400 ml ulei husky,bujia ramasa din toamna de la cosit cartofii...rezultatul ...il vedeti in pozele atasate:o dat "stihia" in mama ei de bujie stihl"...
Benzina are ulei pus ..verificat ..e verde ..deci nu benzina uscata ar fi problema...mai ramane carburatorul sau "platina" stiliceasca Cu bujia de schimb se innegreste ...vechea problema,amestec bogat ..deci cred ca varianta cu carburatorul infundat ..cade...mai ramane sictilul ca vinovat Si ultima poza:vinovatul.. Nu e noua,are ceva ore lucrate ...dar.. Attached Files |
#6032
Posted 29 April 2016 - 12:36
Bună!
Am o motocoasă pe benzină cumpărată de la Praktiker (Budget) pe care o utlizez de cca 3 ani fără nici un fel de probleme. La ultima utilizare a apărut o problemă astfel că am pornit-o și când să încep să lucrez cu ea motorul s-a oprit și nu a mai dat nici un semn că ar mai vrea să pornească. Am scos bujia și întradevăr era umezită! Am șters-o și am lăsat-o să se usuce după care am pus-o la loc și a pornit, iar din nou când am accelerat motorul s-a oprit. Am repetat operațiunea (cu bujia), a pornit din nou și am constatat că la relanti merge iar când încep să o turez imediat se oprește iar bujia este din nou umezită. Ce problemă credeți ar putea fi, se poate face ceva cu ea la această manifestare sau chiar ar trebui să o duc la ceva service? Vă mulțumesc anticipat! Toate bune! Edited by bvlucretiu, 29 April 2016 - 12:38. |
#6033
Posted 29 April 2016 - 17:16
Va salut domnilor!
Este primul post in aceasta arie, pot sa va spun ca am citit cu mare placere de la prima la ultima pagina, fiind nou detinator de Stern GGT1600B, 52 cc, 2.1 cp. Am facut acesta alegere in functie de curtea casei de 1700 m.p. din care 1000mp. gradina de ingrijit cu de toate : 7 randuri de vie, pomi fructiferi, ceva tufe de smeura, mure, ronduri cu trandafiri si alte flori, mai ales 4 laturi de gard care cer defrisare de tot felul de balarii, urzici, si alte lastarisuri. Acum despre utilaj, pot sa imi fac o parere dupa 3 alimentari de 1,2l arse in decurs de 2 zile. in care am ras tot ce se gaseste inclusiv in fata portilor de la intrare sa fie treaba treaba. Stren-ul a fost la oferta cu 2 discuri metalice, 1 mosor cu fir, 1 bidon de ulei rosu de 0,5l, ham destul de corect,( se ajusteaza bine), garantie 24 de luni la 510 ron cu transp. inclus. Am procedat ca la carte cu amestecul, de 40ml ulei per litru de benzina de 98 dar asta doar la primul rezervor, nu am avut reabdare decat 30 min. sa o las in ralanti, am convenit mai bine sa dau usor cu ea pana se termina benzina. Amestecul mi s-a parut mare, fum mult in relanti dar mai ales in reprize, raspuns mai intarziat la acceleratie, ulei pe evacuare, ceea ce m-a facut sa schimb uleiul cu unul rosu de la Stihl dar nu mai mult de 30ml per litru benzina, si putin reglaj la jiglerul de aer care era prea bogat. Pot sa spun ca s-a schimbat total mersul motorului, accelereaza instant fata balbaiala, stabil in ralanti, porneste f. usor si la rece dar mai ales la cald( o sfoara scurta cu ea la brau).Nu mai scoate fum decat un puf la sprit mai turat in rest e limpede si uscata evacuarea. Am folosit numai firul, discurile metalice nu prea am unde, ca nu iarta(pericol cu ele pe langa trandafiri, pomi, arbusti, spalierii de la vie, plasa gardului de sarma). Avantaje: 1. Pretul de achizitie(510 ron la usa) cu toate accesoriile pentru incepator. 2. Puterea destul de mare, nu am observat sa obosesca cu firul la iarba, balariile aste de peste 50cm. 3. Tija si manerele sunt solide. 4. Motor, carburator simplu (1 singur surub de reglaj la amestec si unul pentru ralanti), piese de schimb peste tot la preturi mici.( carburator nou 25 ron, ambreiaj 20ron, demaror 15ron, motor, 80 ron, furtune alimentare cu filtru 4 ron, .....) 5. Dupa reglaj si diminuarea amestecului a disparut fumul, scazut si consumul. 6. Pentru ce am eu de lucru cu ea de 2-3 ori pe an consider ca este ce trebuie pret-putere-calitate. 7. Se amortizeaza in 2 ani, (anul trecut am platit pentru acesta lucrare 150 ron. o masa de pranz + 1 bidon de bere rece, a fost nevoie de 2 reprize pana in toamna. Dezavantaje. 1. Este mare, butucanoasa, destul de grea, daca nu ai ham corect, cu chinga te omoara. 2. Consumul nu imi dau seama daca e mare, dar cu rodaj, reglaj, si toata curtea barbierita, ca incepator (pana i-am luat mersui) am ars 3,5l de benzina. Sper ca nu v-am plictisit prea tare cu prostiile mele, dar sunt incantat de jucarie, imi place sa surubaresc ( in tinerete am lucrat mecanic auto vreo 12 ani) bine tot de fiare ma ocup dar la alt nivel. Edited by calinus68, 29 April 2016 - 17:21. |
#6034
Posted 29 April 2016 - 20:50
@willrock252000
Ceva imi scapa in legatura cu bujiile din postarea asta. Sau, poate nu am inteles bine. Ambele au fost pe aceeasi masinarie? Pentru ca par a fi modele diferite, una mai "calda", alta mai "rece". Care dintre ele este de fapt modelul potrivit uneltei motorizate? @calinus68 La punctul 4 de la "avantaje" pomenesti despre un surub de reglaj al amestecului. Acela nu este in cele din urma un surub de reglaj al volumului, debitului mixului benzina-ulei (desigur, ca pura functionalitate, debitul influentand in cele din urma amestecul)? (nu am lucrat in domeniu, nu am nicio experienta cu astfel de carburatoare, dar cam asa am inteles dupa schema simpla) Probabil benzina fara plumb cu cifra octanica 95 ar fi preferabila in locul celei de 98(CO). Mi se pare ciudat de mare proportia ulei/benzina ceruta de producator (40ml ulei / 1000ml benzina), mai ales ca vizual cel putin, motorul pare a fi acelasi cu cel de la Fuxtec (tot de 52cmc), unde cerinta in ceea ce priveste amestecul este de 25ml ulei pentru 1000ml benzina. Oricum si la Fuxtec, chiar cu un astfel de amestec, fumul este tot excesiv, mai ales in accelerare. Cel mai probabil este vorba de carburatorul care nu permite prea multe reglaje, dar o sa ma conving de asta zilele urmatoare. Pentru a inlatura orice dubiu insa, am luat un ulei Motul 710 2T, care ar trebui sa fie costruit numai prin reactii chimice, fara a implica baze minerale. Mai mult, pe ambalaj se precizeaza "formula antifum". Daca minimizarea depozitelor va ramane o speranta doar, neavand cum sa verific asta (cel putin nu intr-un timp scurt), functionarea formulei antifum ar trebui sa fie imediat observabila. Asta insa, dupa ce se mai opresc ploile. Edited by T_Adrian, 29 April 2016 - 20:59. |
#6035
Posted 29 April 2016 - 22:04
Ambele,de fapt am 3 cea cu care a venit motocoasa,una ramasa de la H136 si cea topita luatavdin bazar...absolut toate 3 au cateva ore de functionare pe sternul meu...de ce 3 ?
Sternul(e valabil si pt.colegul proaspat posesor de stern 1600 ) are carburator cu valva rotativa(undeva cu ceva pagini mai in urma @ionbumbu a pus ceva informatii despre tipul asta de carb) un jiglor situat deasupra carburatorului in piulita de bronz ce regleaza atat turatiile inalte cat si joase si surubul cu arc ce regleaza relantiul...revenind ...sternul meu si nu cred ca e singurul a venit deja reglat/fixat cu adeziv pe un amestec mai bogat ceea ce duce la innegrirea/inecarea bujiei ...de aici mai multe bujii mai ales daca lucrez o suprafata mai maricica,daca moare ,se ineaca o schimb si continui nu stau sa o curat Jiglorul fiind "fix" nu am ce sa reglez desi am incercat pana aproape era sa stric...am reusit sa "reglez" nu din jiglor ci.,.din ulei...cel mineral rosu de la stihl ineaca rau bujia am renuntat,cel verde semisintetic ls+de la husqvarna e mult mai bun si nu mai inegreste bujia...cum am si drujba jonsered ls+ e numai bun pt.ambele...or mai fi si altele bune dar nu am incercat Oricum am sa mai iau una dar din magazin ngk champion sau dc nu un winsor(daca am retinut eu bine) |
#6036
Posted 29 April 2016 - 22:34
@willrock252000, cu tot respectul pentru utilizatorii mai vechi dar la surubul de reglaj din capul piulitei de bronz nu se umbla, el este reglat fix pentru a raspunde pe toata plaja de turatii(de fapt el regleaza nivelul de benzina din camera de carburatie ). Cel cu arc de pe corpul carburatorului este jiglerul de amestec, benzina-aer, doar la asta se intervine in functie de amestec si benzina folosita. Cel simplu de la clapeta este doar pentru reglajul la ralanti mai mic sau mai mare.Puterea si fumul se regleaza numai din jiglerul cu arc de pe corpul carburatorului. Daca il slabesti prea mult moare in turatie, daca il strangi merge innecat si scoate fum, eu l-am reglat de la al doilea rezervor ca nu imi placea cum fumega. Am dat ralantiul la limita de invartire a firului adica sa nu se roteasca dupa care am strans usor spre dreapta pana am vazut ca incepe sa se innece, apoi am rotit invers pana am obtinut cel mai fin ralanti mai crescut, (nu mai mult ca devine prea sarac amestecul). apoi am redus iara relantiul de la surubul de la clapeta cu cablu, Stii ce frumos raspunde si instant la acceleratie fara fum mult , in sarcina m-am uitat si teava e uscata. Toate astea le-am facut cu ulei amestec Stihl de 30ml. la 1l benzina de 98.
Sper ca m-am facut inteles, acum fiecare le regleaza cum se pricepe, in cazul meu numai asa ating turatia max. instant, un ralanti fara topaiala, cu fum putin. Edited by calinus68, 29 April 2016 - 22:39. |
#6037
Posted 30 April 2016 - 05:34
Pan la un punct suntem de acord...jiglorul deasupra regleaza amestecul pe ambele plaje....dupa nu prea mai...dar nu conteaza zisa mea...important e ca iti functioneaza cum doresti ...daca esti curios,prin ast topic gasesti informatii (2014-2015) despre carburator cu valva rotativa (rotary valve).
S a o stapanesti sanatos si s o folosesti cat mai multi ani..eu is multumit de ea ..sa tot fie vreo 4 ani |
#6038
Posted 30 April 2016 - 08:16
Ma bucur sa aud ca o aveti de 4 ani, as fii tare bucuros sa ma tina si pe mine atat, dar daca nu o fortez, dupa fiecare rezervor ii dau pauza 30min. cu ulei si benzina buna sper sa tina destul pentru ce am eu nevoie.
|
#6039
Posted 30 April 2016 - 08:38
Curatare si reglare carburator [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/844VJIcVVUw?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/R8gbRpZ-vrA?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#6040
Posted 30 April 2016 - 11:04
Din cate vad mare reglaj nu se face in nici un filmulet, doar curatare si asamblare.
|
|
#6041
Posted 30 April 2016 - 13:44
Cind or apare motocoase Diesel is primul care iau asaceva!
Bujia Bors`u masii!! Grig |
#6042
Posted 30 April 2016 - 15:14
Diesel de umar niciodata, nu poti scoate turatia la disc cu dieselul chiar daca are cuplu trebuie modificat raportul la pinioanele conice, plus ca nu raspunde asa repede la acceleratie ca un motor in 2T. Eu mi-am luat o mana de bujii Oregon(3 buc,nu stiu cat sunt de bune) la 4 ron bucata sa fie de rezerva. Pana acum nu am avut probleme cu bujia originala(dar o desfac de curios sa vad cum arata dupa 5l. consumati), porneste super, la rece o ia cel mult la a 4 sfoara, nu mai vorbesc cand e calda, odata cu ea in ham din scurt, ca nu am pozitia buna. Compresia la diesel e de 20 dublu ca la benzina, nici nu poate fi vorba de pornit cu sfoara doar sa aiba un demaror mare ca diametru ca altfel iti rupe mana, sau ceva de picior.
Edited by calinus68, 30 April 2016 - 15:18. |
#6043
Posted 30 April 2016 - 18:32
Azi am patit-o cu motocoasa mea chinezeasca. Pe de alta parte vina e a mea, cred ca nici daca era Husqvarna nu scapa.
Pe scurt: m-am apucat sa curat o parcela pe care crescusera balarii. Si motocoasa mergea brici. Cand mai aveam exact 1 metru de cosit observ ca s-a terminat snurul. Desfac acel tambur si plec cu el spre incaperea unde tineam snurul. Cand dau sa descui (e incuiata cu un lacat) imi scapa tamburul. Si ma uit dupa el cum sare din treapta in treapta (incaperea asta se afla deasupra unui garaj). Si treptele sunt de beton. Ma reped si iau tamburul ... si nu e bine. In el zornaie ceva. Il desfac si gasesc asta: DSCF1202.JPG 237.12K 50 downloads Bucata mai mica era exact cea care bloca tamburul sa se desfaca: DSCF1209.JPG 202.36K 46 downloads Bucata mai mare era un fel de opritor al surului: DSCF1204.JPG 205.36K 45 downloads Am fixat-o eu cu mana ca sa se observe de unde e: DSCF1206.JPG 149.75K 40 downloads Deci e clar: tamburul nu mai poate fi folosit. Deoarece bucata aia mica impiedica capacul sa se roteasca. Ca sa il desfaci trebuia sa apesi pe ea si apoi il roteai. Acum se roteste in voie. Si fara bucata mare nu pot fixa snurul. Bun. Asta e tamburul: DSCF1198.JPG 217.77K 38 downloads DSCF1199.JPG 196.48K 33 downloads DSCF1203.JPG 211.06K 32 downloads 1. Tambururile astea sunt universale? Pentru ca motocoasa mea e o chinezarie cam rara (cica tip 9260!? este asta: http://www.bricodepo...coasa-1-cp.html ). Gasesc asa ceva? 2. Cand am luat motocoasa am cerut si un snur. Mi-au dat de 2 mm ca "cica asta e pentru ea"! DSCF1211.JPG 289.43K 30 downloads Insa cand am masurat restul de snur are 2,4 mm nu 2: DSCF1210.JPG 171.11K 30 downloads Deci pot sa folosesc de 2 mm sau trebuie sa iau de 2,4? Care ar fi avantajele/dezavantajele unuia fata de celalalt? Cred ca orice tambur as fi avut, nu scapa din cazatura aia. Deci nu "chinezaria"e de vina. Edited by roland_s, 30 April 2016 - 18:33. |
#6044
Posted 30 April 2016 - 19:22
Stai cuminte roland_s ca poti folosi, in continuare, tamburul !
Clema aia care tinea capacul tamburului zavorat, la mine s-a rupt de vreo 2 ani, insa, tamburul, atunci cand se roteste, forteaza capacul in sens invers, nu se va desface. Iar in ceea ce priveste bucata aceea care desparte cele doua canale pe care se-nfasoara firele, daca cumva e taman din zona aceea crestata, unde trebuie agatat firul, atunci pur si simplu iei o bucata de fier asemanatoare cu o surubelnita, o-nrosesti in foc si faci tu o alta crestatura, in alt loc. Edited by Protopopeus, 30 April 2016 - 19:29. |
#6045
Posted 30 April 2016 - 19:55
Da la sensul de rotatie nu m-as fi gandit. Si crestatura ... multumesc mult Protopopeus.
Referitor la fir ... se poate folosi cel de 2 mm? Edited by roland_s, 30 April 2016 - 19:56. |
|
#6046
Posted 30 April 2016 - 20:17
Ia un cutit metalic si gata cu prostia aia de fir.
Ala e bun doar pe linga betoane, la copaci strica mai rau decit un cutit metalic , se tot uzeaza si nu stii cit e de lung la un momentdat si dai jos coaja pomisorului. Am tambur automat de la Stihl , a venit impreuna cu motocoasa dar cred ca l`am folosit de 2 sau de 3 ori. Cutitul sau discul e sfint. Grig |
#6047
Posted 01 May 2016 - 15:37
Ion_Bumbu, eu am luat jucaria asta pentru a curata gradina, santul, etc. de balarii. Si la gradina am gard de plasa. Iar langa sant am gard de beton. Cum te apropii de gard de plasa/beton cu cutitul? Cutit are si motocoasa mea, dar nu l-am montat tocmai din acest motiv.
|
#6048
Posted 01 May 2016 - 15:56
Te apropii cu grija, pe linga zid nu`i problema , atingi cu virful , la gard daca nu esti atent...mai tai o sirma...
Firul il folosesc doar cind doamna mea vrea sa fie curat, curat pe linga alee, pietre in rest cutit cu 2 , 3 sau 8 dinti. Grig |
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users