Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Motocositoare - topic dedicat
Last Updated: May 04 2016 09:50, Started by
clespet
, Jan 19 2010 20:13
·
0
#4915
Posted 27 March 2015 - 12:39
Cris , prima data verifica si furtunasele si garniturile ,abia apoi daca nu merge ia carburatorul cu tine si mergi prin bazar ca sigur gasesti unul identic .
|
#4916
Posted 27 March 2015 - 13:43
Am verificat furtunasele iar la garnituri o sa ma uit din nou mai atent ca sa nu fie ciupite.
Am avut de gand sa dau o fuga prin bazar dar din pacate au inceput ploile, poate se opresc pana duminica. Deasemenea am observat ca majoritatea au pompa de amorsare montata direct pe carburator in timp ce la mine este pe carcasa de plastic, poate se potriveste la gaurele si dimensiuni unul majoritar si reusesc sa il adaptez. Multumesc Cris |
#4917
Posted 27 March 2015 - 15:02
Cris,,,ca fapt divers intamplat mie,,, am verificat si eu la mine un furtun de alimentare ,tot asa sa nu fie ciupit , si nu am reusit sa'l descopar cu o fisura micrometrica imposibil de detectat ochiometric sau doar sufland in el ...dar cand l'am schimbat am rezolvat si problema . Bafta. ...si la noi a inceput ploaia. Dupa ploile astea dau si copilasul-motocoasa din podul casei .
|
#4918
Posted 27 March 2015 - 15:02
In plus eu zic sa iei un spray de curatat carburatoare de la magazinele auto.
Spala cu ala tot ce poti si in principal insista in zona aia cu sita. Daca a prins un pic de apa pe acolo e gata necazul , la mine asa a facut atomizorul , un pic de apa din benzina si se opreste fix in sita. In fapt ala e si rolul ei. Cinstit carburator exact ca ala eu nu am intilnit dar pare la fel cu cele comune de motocoase cu singura deosebire ca alea au pompita de amorsare si pompa pe ele. Asta pare a avea si pompa separat de el. L.E. Pompa de combustibil pare a fi la locul ei. Pe la aeromodele mai sint carb Walbro cu acest sistem. De potrivit precis gasesti ceva prin tirg, singura problema ar fi gabaritul lor , alea`s mai mari. Conteaza diametrul difuzorului si distanta la gaurile de prindere. Grig Edited by Ion_Bumbu, 27 March 2015 - 15:14. |
#4919
Posted 27 March 2015 - 16:43
Verifica de unde vine si cum "impulsul" din carterul motorului.
Daca e pe o teava separata , ai o problema, aproape toate celelalte motocoase iau impulsul direct din carter printr`o gaura mica ce corespunde cu una din flansa carburatorului. Grig |
#4920
Posted 27 March 2015 - 19:21
Multumesc tuturor pentru sfaturi si incurajare.
O sa schimb in primul rand furtunasele (pe tur l-am gasit un pic gatuit si l-am ajutat cu un varnis pe exterior, ca sa stea drept). Carburatorul (cam ciudat model fara pompita pe el) arata destul de curatel iar sita este "luna". Maine mai fac o incercare cu un amestec proaspat si daca tot nu vrea fac o vizita prin obor. Seara buna L.E. Si la mine in Ploiesti a plouat aproape toata ziua si de la 17 C cat erau ieri ...atazi doar 7 |
#4921
Posted 28 March 2015 - 09:09
@nelucroitoru: Problema este ca deja am umblat sezonul trecut. Si cum am dat cuiva sa coseasca cu ea, grupul cotit s-a incins asa de tare incat a topit capul de taiere ( Husqvarna 45TX). Deci, am o problema cu prea multa vaselina. De aceea am vrut sa o scot. Anul trecut cand am dat jos grupul, am vazut ca in tija avea o vaselina rosie, probabil cu rezistanta ridicata la caldura si umiditate. Eu am pus in in grup vaselina neagra, din aceea cu sulfat de molibden. Si cred ca am pus mult prea mult. Acum trebuie sa fac ceva. M-am hotarat sa o schimb cu vaselina rosie dar nu stiu cum sa cer la magazin. Asta e problema. Pe langa acest fapt, nu-mi place cum se aude rulmentul de la ambreiaj. Parca nu e uns deloc. Cu aceasta ocazie vreau sa fac revizie completa. In legatura cu rulmentii, nu am vazut asa ceva. Decat bucse. Acum, de care o fi, nu stiu ca nu am umblat la ele insa cu siguranta erau bucse. Nici pe schema coasei nu arata decat bucse. Probabil la alte coase e altcumva insa la a mea e asa.
|
#4922
Posted 28 March 2015 - 10:26
Nu-i mai bine cu "Micul padurar" mai nou "Micul fermier" ca la prima gresare e ca la astea de soi dar a doua o faci pe scula noua
Mai faci si un ban cinstit la fier vechi Edited by danchi, 28 March 2015 - 10:29. |
#4923
Posted 28 March 2015 - 11:24
danchi, on 28 martie 2015 - 10:26, said:
Nu-i mai bine cu "Micul padurar" mai nou "Micul fermier" ca la prima gresare e ca la astea de soi dar a doua o faci pe scula noua Mai faci si un ban cinstit la fier vechi Nu te supara, dar nu am inteles nimic din ceea ce ai scris. Nu ai nici un semn de punctuatie!! Te rog sa explici ce ai vrut sa spui precum si cui te adresezi. Multumesc! |
#4924
Posted 28 March 2015 - 11:44
predrag80, on 28 martie 2015 - 11:24, said:
Nu te supara, dar nu am inteles nimic din ceea ce ai scris. Nu ai nici un semn de punctuatie!! Te rog sa explici ce ai vrut sa spui precum si cui te adresezi. Multumesc! De ce sa ma supar ? Motocoasa ieftina se shimba ieftin, pe cand cea de firma se repara scump Era o simpla gluma cu o mica intepatura Semnele de punctuatie sunt suplinite de smiley Cu placere Edited by danchi, 28 March 2015 - 11:53. |
|
#4925
Posted 28 March 2015 - 11:59
Scuze. Eu sunt mai de moda veche. Imi plac semnele de punctuatie. In ceea ce priste motocoasa mea, nu este stricata. Vorbim doar de mentenanta. Si iarasi, nu poti sti cat de dulce-i zaharul, pana nu-l incerci. Eu am utilaj. Exemplele date de tine sunt jucarii.
|
#4926
Posted 28 March 2015 - 11:59
#4928
Posted 28 March 2015 - 12:54
In grup lasa vaselina aia cu bisulfura de molibden.
E pentru protectia pinioanelor. Grig |
#4930
Posted 30 March 2015 - 13:02
Va salut. Am facut si eu un "upgrade" la motocoasa. Am avut un Einhell cu fir, dar m-am mutat si avem nevoie si de disc( Einhell-ul a mers 7 ani fara nici o problema). Asa ca am cumparat un Fuxtec. Acuma ce probleme am cu ea....
La primul rodaj, am facut amestec 1:25 cu ulei stihl....Scotea un fum groaznic. La al doilea rodaj (dupa ce am vorbit cu vanzatorul) am folosit 1:40 amestec. Am schimbat si bujia, prima am inegrit-o.... Ieri am facut un nou amestec de 1:40 dar cu benzina de 98. Pornirea este foarte greoaie la ea (10-12) sfori, dar dupa aceea mergea bine. O opream si pornea la sfert..... Am lasat-o pornita si m-am dus in casa sa mananc (15-20 min). Cand m-am intors era oprita. Afara era rece, deci este putin probabil sa se fi incalzit. De atunci nu o mai pot porni nicicum. Compresie este ca trag greu de sfoara, dar nu o pot porni.... Mentionez ca la primele doua rezervoare de rodaj, nu s-a oprit niciodata.... Acum ce poate avea? |
#4931
Posted 30 March 2015 - 14:45
Bun, intre timp am fost si am scos bujia. Evident afumata.... Curatat cu compresor si acuma merge. Dar tot greoi porneste si 2-3 minute scoate un fum de nu te vezi.... Oare ce pot sa-i fac? Amestecul este 1:40 Stihl rosu.
La Einhell nu am umblat niciodata la bujie si amestecul era mai mult dupa ochi decat dupa gradatie.... Edited by budulan, 30 March 2015 - 14:48. |
#4932
Posted 30 March 2015 - 15:59
Ce poti sa I faci...?regleaza i carburatorul....bujie neagra amestec prea bogat..
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users