Motocositoare - topic dedicat
Last Updated: May 04 2016 09:50, Started by
clespet
, Jan 19 2010 20:13
·
0
#4591
Posted 17 September 2014 - 21:10
Zilele trecute am avut meci cu un motor care odata oprit ,trebuiau 2-3 baieti sa traga la sfoara sa porneasca;nu pentru ca s-ar fi tras greu ,ci pt ca trebuia invartit motorul ala intr-o veselie.
Am scos bujia si parea in regula,poate putin cam umeda.Am incercat sa vedem daca da scanteie si surpriza,nu datea.Ammicsorat distanta la electrozi si...nimic.Seful a aruncat utilajul cat colo cu injuraturile de rigoare....Am mai demontat o data bujia si am marit distanta la electrozi la ~1mm si ...surpriza: a luat-o la a 2-a sfoara.Cum explicati?! |
#4592
Posted 17 September 2014 - 23:45
Daca bujia a fost umezita, probabil ca tot demontand-o si montand-o s-a curatat.
|
#4593
Posted 18 September 2014 - 12:51
gcom61, on 17 septembrie 2014 - 21:10, said:
...am marit distanta la electrozi la ~1mm si ...surpriza: a luat-o la a 2-a sfoara.Cum explicati?! De curiozitate, dacă ai mașină, dă bujiile afară, micșorează distanța electrozilor și vezi cum merge. Crezi că de nebuni spun producătorii ăia distanțele optime dintre electrozi? O distanță sub cea optimă riscă să dea scânteie insuficientă aprinderii amestecului. Dacă și acesta e prost reglat, cu atât mai mult nu se va aprinde. |
#4594
Posted 18 September 2014 - 13:40
Si daca pui un nasture pe fisa centrala nu ajuta?
Grig |
#4595
Posted 18 September 2014 - 15:43
La tine vezi sa nu fie o problema prima bujia incearca cu alta noua sau de pe ceva functional,dupa care desfa si vezi bobina cum sta cu magnetii rugina,rupti sau ce ii pe acolo,dupa care urmareste fisa vezi sa nu ai pe undeva ciupita si pierde scanteia apai putetit trage 100 de oameni.
|
#4596
Posted 19 September 2014 - 16:48
Buna ziua ! Am o motocoasa Yamaha foarte veche dar foarte buna si din pacate sau uzat membranele din carburator si nu mai functioneaza. Piese nu gasesc, asa as dori sa inlocuiesc modelul vechi de carburator cu un model nou. Problema este ca nu ma pricep. Imi puteti spune ce model de carburator de potriveste in locul celui vechi .
Attached Files |
#4597
Posted 19 September 2014 - 17:18
Ia carburatorul in piata si vezi ce se potriveste la cei care vind motocoase, drujbe.
In mod normal cam stiu ei despre ce`i vorba. Asta e cea mai simpla varianta. Acum pentru laudatorii de petarde, recunoasteti impricinatul? Daca nu va spun eu , arcul de la ambreiaj , normal, s`a rupt cind aveam cel mai mult nevoie de motocoasa. Deoarece nu puteam sa`l rup in dinti eu am tras concluzia ca`i fix material prost sau lucratura la fel de proasta si nuimeni nu`mi poate spune ca`i vina mea ca s`a rupt! Na, acuma mai pierd o zi de lucru pina`l gasesc..... Grig |
#4598
Posted 19 September 2014 - 18:04
Grig...cauta 2 arcuri (sau 3 in functie de tip ambreiaj) ~identice (intre ele) si cat mai apropiate de modelul tau;le agati intre ele si tragi pt a observa diferenta de alungire in sarcina (daca este)pt a le putea [echilibra].Eu am patit-o la drusba si singura nenorocire era ca incepea sa se invarta lantul la turatie mai mica a motorului(arcuri mai slabe).
@ursamajor...da,am masina de prin 82 de cand am permis si...am observat cate ceva referitor la distanta electrozilor;cu cat distanta este mai mare,cu atat tensiunea este mai mare si cu atat mai rapid se strapung izolatorii de pe partea de inalta.Spun asta ,pt ca am avut la dispozitie un banc de reglare aprindere,dotat cu osciloscop pt masurarea tensiunii pe bobina de inductie(secundar) si a formei de descarcare,s.a. Totusi experienta mea era cu bobine de inductie clasice cu alimentare la 12V si nu cu aprinderi tip manetou(sau cum s-or numi) si a trebuit sa aplec urechea la ceea ce spune seful(''asta are dreptate si-n pelea goala'').Cand am scapat de sub control,am facut ce m-a taiat capu' Edited by gcom61, 19 September 2014 - 18:13. |
#4599
Posted 19 September 2014 - 22:38
#4600
Posted 22 September 2014 - 07:33
|
#4601
Posted 22 September 2014 - 14:09
Arcurile au o caracteristica aproape liniara....nu vad unde vrei sa ajungi.
|
#4603
Posted 22 September 2014 - 14:53
@vasile59 , stai linisiti , cu mine are treaba, am indraznit sa critic o masinarie "sfinta" pentru unii.
De ajuns se ajunge acolo unde era de asteptat , cit dai atita face. Daca la motocultoare , motosape clar se merita sa iei chinezesti , parca is mai bine inchegate si motoarele in 4T mult mai bine facute la motocoase si drujbe chinezesti doar petarde. Singurul avantaj este ca invata utilizatorul mecanica! La mine nu mai e cazul da entuziastii petardelor pedaleaza in continuare pe ideea asta , is la fel ca cele de marca si gata. Nu atit reparatia e problema la asta cit timpul pierdut , arcuri se gasesc la 5 lei in piata, Am pus foto nu pentru a "zgindarii" pe unii, doar ca info catre altii ce inca n`au patit`o si sa stie la ce sa se asteapte. Daca nu gaseam aveam optiunea sa`l sudez , da, sudat si culmea sa si tina insa asta nu era posibil aici iar a 2`a sa refac urechea insa asta iara nu mergea unde sint acuma, am doar un minim de scule pe la mine . Din pacate sint departe de un dealer Stihl sa fi lat de la ei un arc, costa mai mult da macar nu mai aveam probleme . Grig |
#4604
Posted 22 September 2014 - 15:31
Nici sa-i faci alta ureche nu e bine, nici sa cumperi unul sthil.
Cand i-ai facut alta ureche, isi schimba caracteristicile => se intinde la turatii mai mari. Stihl nu e bun pt ca s-ar putea sa fie facute pentru "falci" de ambreiaj mai grele sau turatii mai ridicate => nu permite intinderea maxima=nu atinge forta maxima. Nu e asa simplu cand vine vorba de arcul ambreiajului centrifugal. Grija mare! |
#4605
Posted 22 September 2014 - 16:02
@RazvanGL1
Bine nu`i da se poate face daca ai un brener, scule si ceava ulei linga tine . Nu`i chiar bomba atomica, e un arc facut din otel arc , ala se poate recali. Da, e adevarat ca se modifica forta de intindere reducind aproape o spira insa provizoriu merge. Daca inlocuiesti un arc cu altul trebuie sa aiba aceeasi dimensiune ( nr spire, diametru si diametru sirma ) si merge. Despre greutate , si petardele a macar 2 versiuni de saboti , unul din fier celalalt ceva aliaj de aluminiu. La a meu erau din aliaj si a trebuit arcul ala lung. Grig |
|
#4606
Posted 22 September 2014 - 20:52
Salutare! Stie vre-unul dintre voi sa-mi spuna ce pret practica/hectar la pregatirea patului germinativ cu combinatorul?
|
#4607
Posted 23 September 2014 - 16:58
Ion_Bumbu, on 22 septembrie 2014 - 14:53, said:
o masinarie "sfinta" pentru unii. Eu nu idolatrizez, eu doar critic exaltarea și prostia. PS: La noi, orice individ care a pus mâna pe un utilaj (și nu numai) se crede atotcunoscător, chiar dacă a dat bir cu fugiții de pe la școală. Dar dacă-l întrebi dacă are habar de caracteristicile mecanice ce trebuie îndeplinite de subansamblurile unui motor, ambreiaj, de piesele acestora etc. etc. începe să creeze "diversiuni" sau tace mâlc.. |
#4608
Posted 23 September 2014 - 18:03
Ion_Bumbu, on 22 septembrie 2014 - 14:53, said:
...arcuri se gasesc la 5 lei... Am fost și io' să-mi iau un arc, da' fiindcă nu a avut să-mi dea rest de la un leu, mi-a mai dat vreo zece... Pun și photo, să nu fiu acuzat de oarece: IMG_9440.JPG 388.05K 54 downloads @ursamajor: Io' nu știam că-s așa răi brăilenii... Numa' să avem oleacă de grijă cu răutatea, să nu supărăm regulamentul |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users