Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Motocositoare - topic dedicat
Last Updated: May 04 2016 09:50, Started by
clespet
, Jan 19 2010 20:13
·
0
#4501
Posted 19 August 2014 - 22:17
#4502
Posted 19 August 2014 - 22:17
ragabader, on 19 august 2014 - 21:43, said:
Daca scanteieste , benzineste, porneste nu are ce face. Scoate bujia cu fisa pe ea si dai la sfoara vezi face scanteie? sa tii bujia lipita cu partea metalica de cilindru sa faca masa. Daca e uda si nu da scanteie inseamna ca cumva se ineaca in timpul pauzei. Daca e uscata si are scanteie atunci nu primeste benzina. |
#4503
Posted 20 August 2014 - 06:08
E normal sa iasa vapori, asa se alimenteaza motorul. Posibil sa'fie amestecul prea bogat in benzina sau poate e prea mult ulei in ea si uda bujia.
|
#4505
Posted 20 August 2014 - 21:51
raul_16nic, on 20 august 2014 - 21:42, said:
bujia tot timpul ii uscata Bujia e arsa? ce culoare are la electrod, gri caramiziu sau inegrita? Edited by ragabader, 20 August 2014 - 21:55. |
#4506
Posted 20 August 2014 - 23:09
bujia ii gri si ii recent schimbata nu cred ca ar avea ceva.la carburator nu am decat reglajul de relanti.nici cu socul tras nu merge. cateodata porneste si dupa o secunda se opreste si atunci nu o mai pot porni decat foarte greu.
|
#4507
Posted 21 August 2014 - 06:40
Curata rezervorul fitru de benzinza si carburatorul foarte bine apoi dupa montare dai reglajul de relanti dupa stringere la maxim o tura inapoi si incerci sa o pornesti cu accelerati la maxim fara soc . Verifica daca ai compresie
|
#4508
Posted 21 August 2014 - 09:18
Buna ziua,
Am o problema cu o motocoasa Stihl, Cand am incercat ieri sa o pornesc, a iesit cablul mult in afara. Practic trei sfert din cablu este iesit si nu se mai trage singur inapoi. Nu am cum sa pornesc motocoasa. Intrebarea mea este, e o problema grava acest lucru? se poate remedia usor sau implica niste costuri mai maricele. Cu stima. |
#4509
Posted 21 August 2014 - 13:34
raul_16nic, on 20 august 2014 - 23:09, said:
bujia ii gri si ii recent schimbata nu cred ca ar avea ceva.la carburator nu am decat reglajul de relanti.nici cu socul tras nu merge. cateodata porneste si dupa o secunda se opreste si atunci nu o mai pot porni decat foarte greu. Zici ca nu are suruburi de reglaj al amestecului notate cu H si L ? Pompa de combustibil are? aceea de o apesi cu degetul si trage benzina din rezervor sidsilviu, on 21 august 2014 - 09:18, said:
Buna ziua, Am o problema cu o motocoasa Stihl, Cand am incercat ieri sa o pornesc, a iesit cablul mult in afara. Practic trei sfert din cablu este iesit si nu se mai trage singur inapoi. Nu am cum sa pornesc motocoasa. Intrebarea mea este, e o problema grava acest lucru? se poate remedia usor sau implica niste costuri mai maricele. Cu stima. |
#4510
Posted 21 August 2014 - 13:43
ragabader, on 21 august 2014 - 13:34, said:
Treaba e clara ,nu primeste benzina, ori nu trage bine din rezervor, primeste aer pe undeva, furtunel crapat, filtru din rezervor colmatat, sau carburatorul are ceva. Zici ca nu are suruburi de reglaj al amestecului notate cu H si L ? Pompa de combustibil are? aceea de o apesi cu degetul si trage benzina din rezervor nu are suruburi de reglaj.pompa are de combustibil. Cablul ala merge la carburator la un surub cu cap gaurit, crestat, probabil ti-a iesit de acolo si nu mai poti accelera |
|
#4512
Posted 21 August 2014 - 16:01
raul_16nic, on 20 august 2014 - 23:09, said:
bujia ii gri si ii recent schimbata nu cred ca ar avea ceva.la carburator nu am decat reglajul de relanti.nici cu socul tras nu merge. cateodata porneste si dupa o secunda se opreste si atunci nu o mai pot porni decat foarte greu. Pfff. Scuze! Acum am observat ca nu ai decat T. Trebuie sa existe in carb un jigler,ceva de reglat. Edited by RazvanGL1, 21 August 2014 - 16:05. |
#4513
Posted 21 August 2014 - 16:20
Ce cablu? Sfoara de care tragi ca sa o pornesti? Daca despre aia este vorba , nu sunt costuri mari,poate reusesti chiar tu sa o repari. Ar trebui sa ai acolo un melc sarit/rupt
|
#4515
Posted 21 August 2014 - 18:05
Aaa. E numai buna. Incearca o baie la ultrasunete a carb + reglare la service. In pitesti costa 55lei aceasta manopera.
|
|
#4516
Posted 21 August 2014 - 18:51
RazvanGL1, on 21 august 2014 - 18:05, said:
Aaa. E numai buna. Incearca o baie la ultrasunete a carb + reglare la service. In pitesti costa 55lei aceasta manopera. Pai e 10-20 de lei o bujie noua. Iar pistonul nu se verifica asa, se da jos toba de esapament si se verfica sa nu aiba zgarieturi pe piston pe acea parte (evacuare) Tot discutand de treaba asta am dat si eu esapamentul jos la rurisul meu, in seara asta si am verficiat pistonul, si e cristal. Huh, m-am linistit. Insa folosesc 30 ml ulei la litru makita rosu, cu toate ca pe bidon scrie 20 ml/l. Si totusi am doar un sezon de cosit in care sa zic ca am cosit total 6-7000 mp de ierburi, lucerna, si buruieni lemnoase... |
#4517
Posted 21 August 2014 - 18:57
Atentie la ulei mult se formeaza calamina , cei de la makita recomanda intre 15 si 20 %
|
#4518
Posted 22 August 2014 - 00:56
Eu nu-l puneam sa verifice pistonul de zgarieturi ci de cum arata in cap. De zgarieturi se verifica si pe partea cu admisia. De multe ori apar si acolo.
|
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users