Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Skoda Fabia 1.0 TSI (110 CP)- 19 ...

Mezina familiei, Merida BigNine

The Tattooist of Auschwitz (2024)

Se poate recupera numar de telefo...
 Upgrade de la MacBook Pro M1 cu 8...

Ce tip de monitor am nevoie pt of...

Resoftare camera supraveghere

Laptop Gaming
 Cu ce va aparati de cainii agresi...

Nu imi platiti coletul cu cardul ...

Exista vreun plan de terorizare p...

Schimbare adresa DNS IPv4 pe rout...
 Recomandare Barebone

Monede JO 2024

Suprasolicitare sistem electric

CIV auto import
 

Motocositoare - topic dedicat

- - - - -
  • This topic is locked This topic is locked
6078 replies to this topic

#4501
sandel1

sandel1

    Avat de 4 kg/75 cm. Ultimul, balastierele usl au distrus râul.

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,073
  • Înscris: 24.02.2011

 Marius3k, on 19 august 2014 - 21:51, said:


Cu acceleratia mai tot timpul apasata cand se taie cu ea. Nu e ok asa?


Nu e bine asa ca se supraincalzeste, dar fac pariu ca tot asa o sa lucreze seniorul cu ea.Posted Image

#4502
raul_16nic

raul_16nic

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,136
  • Înscris: 19.03.2009

 ragabader, on 19 august 2014 - 21:43, said:

Daca scanteieste , benzineste, porneste nu are ce face. Scoate bujia cu fisa pe ea si dai la sfoara vezi face scanteie? sa tii bujia lipita cu partea metalica de cilindru sa faca masa. Daca e uda si nu da scanteie inseamna ca cumva se ineaca in timpul pauzei. Daca e uscata si are scanteie atunci nu primeste benzina.
scanteie face,bujia nu ii uda dar cu bujia scoasa cand dau la sfoara dupa ce dau bujia jos parca ies ceva vapori de benzina pe gaura bujiei .dupa ce pun bujia la loc porneste de cele mai multe ori.

#4503
Marius3k

Marius3k

    Rechin de stepă, "United Gashka" member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,677
  • Înscris: 14.03.2006
E normal sa iasa vapori, asa se alimenteaza motorul. Posibil sa'fie amestecul prea bogat in benzina sau poate e prea mult ulei in ea si uda bujia.

#4504
raul_16nic

raul_16nic

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,136
  • Înscris: 19.03.2009
bujia tot timpul ii uscata

#4505
ragabader

ragabader

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,009
  • Înscris: 25.09.2008

 raul_16nic, on 20 august 2014 - 21:42, said:

bujia tot timpul ii uscata
Inseamna ca nu -i vine benzina suficienta de aceea nu vrea.banuiesc ca si cu socul tras nu merge.Posibil sa fi prins un pic de uzura motorul si sa necesite un amestec mai bogat.Ai cartea originala ? in ea explica cum poti regla carburatorul
Bujia e arsa? ce culoare are la electrod, gri caramiziu sau inegrita?

Edited by ragabader, 20 August 2014 - 21:55.


#4506
raul_16nic

raul_16nic

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,136
  • Înscris: 19.03.2009
bujia ii gri si ii recent schimbata nu cred ca ar avea ceva.la carburator nu am decat reglajul de relanti.nici cu socul tras nu merge. cateodata porneste si dupa o secunda se opreste si atunci nu o mai pot porni decat foarte greu.

#4507
marcomani17375

marcomani17375

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 171
  • Înscris: 30.03.2013
Curata rezervorul fitru de benzinza si carburatorul foarte bine apoi dupa montare dai reglajul de relanti dupa stringere la maxim o tura inapoi si incerci sa o pornesti cu accelerati la maxim fara soc . Verifica daca ai compresie

#4508
sidsilviu

sidsilviu

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 108
  • Înscris: 13.02.2007
Buna ziua,

Am o problema cu o motocoasa Stihl, Cand am incercat ieri sa o pornesc, a iesit cablul mult in afara. Practic trei sfert din cablu este iesit si nu se mai trage singur inapoi. Nu am cum sa pornesc motocoasa. Intrebarea mea este, e o problema grava acest lucru? se poate remedia usor sau implica niste costuri mai maricele.

Cu stima.

#4509
ragabader

ragabader

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,009
  • Înscris: 25.09.2008

 raul_16nic, on 20 august 2014 - 23:09, said:

bujia ii gri si ii recent schimbata nu cred ca ar avea ceva.la carburator nu am decat reglajul de relanti.nici cu socul tras nu merge. cateodata porneste si dupa o secunda se opreste si atunci nu o mai pot porni decat foarte greu.
Treaba e clara ,nu primeste benzina, ori nu trage bine din rezervor, primeste aer pe undeva, furtunel crapat, filtru din rezervor colmatat, sau carburatorul are ceva.
Zici ca nu are suruburi de reglaj al amestecului notate cu H si L ? Pompa de combustibil are? aceea de o apesi cu degetul si trage benzina din rezervor

 sidsilviu, on 21 august 2014 - 09:18, said:

Buna ziua,

Am o problema cu o motocoasa Stihl, Cand am incercat ieri sa o pornesc, a iesit cablul mult in afara. Practic trei sfert din cablu este iesit si nu se mai trage singur inapoi. Nu am cum sa pornesc motocoasa. Intrebarea mea este, e o problema grava acest lucru? se poate remedia usor sau implica niste costuri mai maricele.

Cu stima.
Cablul ala merge la carburator la un surub cu cap gaurit, crestat, probabil ti-a iesit de acolo si nu mai poti accelera

#4510
raul_16nic

raul_16nic

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,136
  • Înscris: 19.03.2009

 ragabader, on 21 august 2014 - 13:34, said:

Treaba e clara ,nu primeste benzina, ori nu trage bine din rezervor, primeste aer pe undeva, furtunel crapat, filtru din rezervor colmatat, sau carburatorul are ceva.
Zici ca nu are suruburi de reglaj al amestecului notate cu H si L ? Pompa de combustibil are? aceea de o apesi cu degetul si trage benzina din rezervor
nu are suruburi de reglaj.pompa are de combustibil.


Cablul ala merge la carburator la un surub cu cap gaurit, crestat, probabil ti-a iesit de acolo si nu mai poti accelera


#4511
ragabader

ragabader

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,009
  • Înscris: 25.09.2008
Ce motocoasa ai ? fs 90

#4512
RazvanGL1

RazvanGL1

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,896
  • Înscris: 25.03.2010

 raul_16nic, on 20 august 2014 - 23:09, said:

bujia ii gri si ii recent schimbata nu cred ca ar avea ceva.la carburator nu am decat reglajul de relanti.nici cu socul tras nu merge. cateodata porneste si dupa o secunda se opreste si atunci nu o mai pot porni decat foarte greu.
Wow! Bujia gri? Ca si cum ar avea pilitura pe ea? Daca rasp sunt "da" exista o problema serioasa:a rulat cu  amesec prea sarac. Strange L si H 1/4 ture si vezi cum se comporta. Daca va creste prea mult relantiul mai slabeste T-ul. Bujia trebuie sa fie de un cafeniu deschis, poate usor abicioasa pe-o parte. Suprafata pistonului si "capul" cilindrului cum arata?
Pfff. Scuze! Acum am observat ca nu ai decat T.
Trebuie sa existe in carb un jigler,ceva de reglat.

Edited by RazvanGL1, 21 August 2014 - 16:05.


#4513
rob1ke

rob1ke

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 51
  • Înscris: 20.07.2011
Ce cablu? Sfoara de care tragi ca sa o pornesti? Daca despre aia este vorba , nu sunt costuri mari,poate reusesti chiar tu sa o repari. Ar trebui sa ai acolo un melc sarit/rupt

#4514
raul_16nic

raul_16nic

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,136
  • Înscris: 19.03.2009
asa arata bujia si pistonul

Attached Files



#4515
RazvanGL1

RazvanGL1

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,896
  • Înscris: 25.03.2010
Aaa. E numai buna. Incearca o baie la ultrasunete a carb + reglare la service. In pitesti costa 55lei aceasta manopera.

#4516
bogdanhbc

bogdanhbc

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,834
  • Înscris: 23.05.2013

 RazvanGL1, on 21 august 2014 - 18:05, said:

Aaa. E numai buna. Incearca o baie la ultrasunete a carb + reglare la service. In pitesti costa 55lei aceasta manopera.

Pai e 10-20 de lei o bujie noua.

Iar pistonul nu se verifica asa, se da jos toba de esapament si se verfica sa nu aiba zgarieturi pe piston pe acea parte (evacuare)

Tot discutand de treaba asta am dat si eu esapamentul jos la rurisul meu,  in seara asta si am verficiat pistonul, si e cristal. Huh, m-am linistit. Insa folosesc 30 ml ulei la litru makita rosu, cu toate ca pe bidon scrie 20 ml/l.  Si totusi am doar un sezon de cosit in care sa zic ca am cosit total 6-7000 mp de ierburi, lucerna, si buruieni lemnoase...

#4517
marcomani17375

marcomani17375

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 171
  • Înscris: 30.03.2013
Atentie la ulei mult se formeaza calamina , cei de la makita recomanda intre 15 si 20 %

#4518
RazvanGL1

RazvanGL1

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,896
  • Înscris: 25.03.2010
Eu nu-l puneam sa verifice pistonul de zgarieturi ci de cum arata in cap.  De zgarieturi se verifica si pe partea cu admisia. De multe ori apar si acolo.

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate