Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Pareri Kia cee`d
Last Updated: Aug 29 2017 18:55, Started by
jollyy
, Jan 09 2010 19:49
·
0
#2
Posted 09 January 2010 - 20:01
Vezi ca sunt foarte multe topicuri despre Kia Ceed. Masina corecta dpdv calitate/pret. A avut cateva probleme specifice, majoritatea rezolvate intre timp. Da mai multe detalii despre motorizare, echipare, cat mai e de plata etc, ce pretentii are vanzatorul, sa iti putem spune daca merita sau nu.
|
#3
Posted 09 January 2010 - 20:27
masina de 109 cp 1.4 benzina se comporta bine.un coleg de birou o are de 2 ani si inca nu a avut probleme exceptand una singura pe care a rezolvat-o pe garantie- cutia de viteza a trebuit schimbata.
un mare minus este pozitia la volan care mie mi se pare nasoala rau . in rest numai de bine. recomand sa te uiti pe forumul monomarca sa vezi ce probleme apar |
#4
Posted 09 January 2010 - 20:40
Genesis, on 9th January 2010, 20:01, said: Vezi ca sunt foarte multe topicuri despre Kia Ceed. Masina corecta dpdv calitate/pret. A avut cateva probleme specifice, majoritatea rezolvate intre timp. Da mai multe detalii despre motorizare, echipare, cat mai e de plata etc, ce pretentii are vanzatorul, sa iti putem spune daca merita sau nu. Cum ti se pare? |
#5
Posted 09 January 2010 - 22:47
#6
Posted 10 January 2010 - 01:19
aalinn, on 9th January 2010, 22:47, said: buna , nu super oferta dar corecta scump....dincolo era mai ieftin...gandeste-te ca masina nu mai e noua si ai toate sansele din lume sa incepi sa bagi in ea...mai bine mai strange ceva banuti si ia-ti noua. Un coleg are 1.4 benzina din 2008, nu are nici o problema cu masina - dar are vreo 25.000 facuti (poate nici atat)...masina e silentioasa, nu am ce zice, spatiul interior nu e asa mare cum poate il descriu altii (eu am 1.85 si daca stau eu in fata nu mai sta nimeni in spatele meu - decat cu genunchii in gura). Nu are "zvâc", la consum mediu se invarte undeva pe la 7-7.5%. Atentie caci garda la sol te impiedica sa urci borduri si drumurile mai accidentate (de exemplu la tara sau chiar in oras) iti pot pune ceva probleme. Colegul meu si-a pus scut metalic ! Bafta ! |
#7
Posted 10 January 2010 - 04:01
eu zic ca e o masina ok, si merita cumparata inclusiv SH, pentru ca garantia e transmisibila.
motorul de 1.4 are zvac daca il conduci ca o benzina care trebuie turata nu ca un diesel. Pozitia la volan e joasa si mie personal imi place. Poate sunt eu subiectiv ca detin chiar o asemenea masina, dar conduc si un Auris si Ceedul mi se pare superior din toate punctele de vedere. |
#8
Posted 10 January 2010 - 09:13
motorul de 1.6 90cp nu il stiu dar pare cam micut .nu stiu ce sa zic , totul depinde de sofer
|
#9
Posted 10 January 2010 - 10:15
jollyy, on 9th January 2010, 20:40, said: preiau varianta 1,6 crdi, 90cp, din 2008, 72000km, 300euro avans, mai sunt de plata 38rate a 245euro(casco inclus). Cum ti se pare? |
#10
Posted 10 January 2010 - 10:26
aalinn, on 10th January 2010, 09:13, said: motorul de 1.6 90cp nu il stiu dar pare cam micut .nu stiu ce sa zic , totul depinde de sofer multumesc pentru toate parerile aalinn, on 10th January 2010, 09:13, said: motorul de 1.6 90cp nu il stiu dar pare cam micut .nu stiu ce sa zic , totul depinde de sofer |
|
#11
Posted 10 January 2010 - 10:54
deci, daca am inteles bine, masina a fost luat pe 5 ani, el a platit avansul si inca aproape 2 ani iar tu, in contul la ce a platit el,
trebuie sa-i dai 300 de euro si sa platesti tu restul de leasing? asta ar insemna sa o iei la jumatate din pretul de noua daca are inclusa val reziduala in rate. teapa nu e dar nici mare afacere nu faci pt ca desi e la jumatet de pret, ceed-ul nou nu mai costa cat costa in 2008. din aia 245 de euro cu tot cu casco, ar veni aprox 200 de euro rata de leasing. cei care zic ca la banii astia iei masina noua, nu cred ca stiu cum e cu leasingul. nu poti sa aduni ratele de la leasing la o masina si sa compari cu pretul cash la alta masina pt ca in ratele alea e inclusa si dobanda. la masina mai trebuie platiti ~7500 de euro. daca ai inchide leasingul, ar fi sub 7000 de euro poate chiar spre 6500. asta e pretul la care cumperi tu masina de fapt. ca vrei sa platesti suma in leasing (200+45)x38 de luni sau sa dai cash mai putin de 7000 de euro e altceva. daca inchizi leasingul, casco te va costa mai putin pt ca pe perioada leasingului se plateste la val de noua a masinii. cand e prop pers, se ia in calcul devalorizarea masinii (dupa catalog, nu dupa val de piata). pe scurt, dati-i sfaturi daca merita 7000 de euro(cu tot cu pretentia aia de 300 de euro) un ceed 1.6D, 90 de cai de pana in 2 ani si 72.000km. parerea mea, cum am scris si la inceput e ca poti sa o iei in calcul ca o varianta alaturi de altele dar, daca o da la altul, nu ai pierdut mare afacere. Edited by undercoverbrother, 10 January 2010 - 10:52. |
#12
Posted 10 January 2010 - 11:21
[quote name='undercoverbrother' date='10th January 2010, 10:54' post='7629496']
deci, daca am inteles bine, masina a fost luat pe 5 ani, el a platit avansul si inca aproape 2 ani iar tu, in contul la ce a platit el, trebuie sa-i dai 300 de euro si sa platesti tu restul de leasing? asta ar insemna sa o iei la jumatate din pretul de noua daca are inclusa val reziduala in rate. teapa nu e dar nici mare afacere nu faci pt ca desi e la jumatet de pret, ceed-ul nou nu mai costa cat costa in 2008. din aia 245 de euro cu tot cu casco, ar veni aprox 200 de euro rata de leasing. cei care zic ca la banii astia iei masina noua, nu cred ca stiu cum e cu leasingul. nu poti sa aduni ratele de la leasing la o masina si sa compari cu pretul cash la alta masina pt ca in ratele alea e inclusa si dobanda. la masina mai trebuie platiti ~7500 de euro. daca ai inchide leasingul, ar fi sub 7000 de euro poate chiar spre 6500. asta e pretul la care cumperi tu masina de fapt. ca vrei sa platesti suma in leasing (200+45)x38 de luni sau sa dai cash mai putin de 7000 de euro e altceva. daca inchizi leasingul, casco te va costa mai putin pt ca pe perioada leasingului se plateste la val de noua a masinii. cand e prop pers, se ia in calcul devalorizarea masinii (dupa catalog, nu dupa val de piata). pe scurt, dati-i sfaturi daca merita 7000 de euro(cu tot cu pretentia aia de 300 de euro) un ceed 1.6D, 90 de cai de pana in 2 ani si 72.000km. parerea mea, cum am scris si la inceput e ca poti sa o iei in calcul ca o varianta alaturi de altele dar, daca o da la altul, nu ai pierdut mare afacere. Foarte corect ce spui, am tot cautat si alte variante care mi-ar fi placut mie gen, focus,golf,astra. dar la clasa asta cu un avans aproape de zero cum vreau eu si cu o rata in jur la 200euro nu prea am gasit altceva... [quote name='undercoverbrother' date='10th January 2010, 10:54' post='7629496'] Foarte corect ce spui, am tot cautat si alte variante care mi-ar fi placut mie gen, focus,golf,astra. dar la clasa asta cu un avans aproape de zero cum vreau eu si cu o rata in jur la 200euro nu prea am gasit altceva... |
#13
Posted 10 January 2010 - 11:30
pai ia-o atunci daca e in toate mintile si zici ca nu ai alte variante.
stii ceva despre istoricul ei? dar nu din ce zice vanzatorul acum, cand a scos-o la vanzare. zic totusi sa te uiti si la alte preluari de leasing, tot asa, cu pretentii minime. tot marci cu devalorizari mai mari pt ca la astea nu prea sunt pretentii la cedarea de leasing. Ford, Opel, chiar frantuzesti, coreene, italinesti. |
#14
Posted 10 January 2010 - 13:04
nu e o super oferta, dar nici rea nu e. Masina a fost de firma? Pt ca eu inca nu am vazut in Romania un sofer care sa isi conduca masina de la firma asa cum trebuie. Toti pe care i-am vazut trag de ele in ultimul hal. 70 mii de km din 2008 ar fi acceptabil, dar sa fi fost preferabil de la un particular: intr-un fel mergi cu masina ta, in alt fel cu cea de la firma. Majoritatea merg pe principiul "dau in ea, si asa nu e a mea". Oricum e nevoie neaparata ca masina sa fie vazuta si de un mecanic priceput: nu te lua dupa ce zice proprietarul ca e impecabila (sunt sigur ca si estetic arata impecabil, asa sunt mai toate Sh-urile, doar sunt pregatite de vanzare). De ce iti spun: lucrand intr-o multinationala, intru in contact cu colegii de munca zilnic si majoritatea au masini SH, iar domeniul auto e un subiect comun pt mai toti. Deci un coleg si-a luat un Sh, un Serie 3 din 2004. A facut drive-test cu ea, a mers destul, vreo 100 km in total...masina se prezenta perfect. La vreo 3 saptamani a inceput sa aiba niste probleme pe la motor cu niste vibratii. Cand s-a dus la o verificare in service, mecanicul i-a zis exact asa: "masina asta a fost pregatita pt vanzare". Avea nu stiu ce probleme care se rezolvau temporar intr-un mod ingenios. De asta zic, nu te lua dupa cum arata si merge masina la momentul cumpararii, sa o vada si un mecanic. Si mergi la un dealer, in schimbul a 50-100 lei, iti pot spune istoricul masinii. La Kia nu sunt asa multi mecanici care se pricep, si mai are si garantie mare, deci cel putin daca a avut ceva probleme mecanice sunt sanse mari sa fi intrat in service-ul vreunui dealer si nu la service-uri particulare.
Garantia din ce stiam e transmisibila la Ceed, dar la noi in Romania, trebuie sa te tiganesti cu mai toti dealerii pt a obtine ceea ce ti se cuvine pe hartie. |
#15
Posted 10 January 2010 - 13:29
Genesis, on 10th January 2010, 13:04, said: nu e o super oferta, dar nici rea nu e. Masina a fost de firma? Pt ca eu inca nu am vazut in Romania un sofer care sa isi conduca masina de la firma asa cum trebuie. Toti pe care i-am vazut trag de ele in ultimul hal. 70 mii de km din 2008 ar fi acceptabil, dar sa fi fost preferabil de la un particular: intr-un fel mergi cu masina ta, in alt fel cu cea de la firma. Majoritatea merg pe principiul "dau in ea, si asa nu e a mea". Oricum e nevoie neaparata ca masina sa fie vazuta si de un mecanic priceput: nu te lua dupa ce zice proprietarul ca e impecabila (sunt sigur ca si estetic arata impecabil, asa sunt mai toate Sh-urile, doar sunt pregatite de vanzare). De ce iti spun: lucrand intr-o multinationala, intru in contact cu colegii de munca zilnic si majoritatea au masini SH, iar domeniul auto e un subiect comun pt mai toti. Deci un coleg si-a luat un Sh, un Serie 3 din 2004. A facut drive-test cu ea, a mers destul, vreo 100 km in total...masina se prezenta perfect. La vreo 3 saptamani a inceput sa aiba niste probleme pe la motor cu niste vibratii. Cand s-a dus la o verificare in service, mecanicul i-a zis exact asa: "masina asta a fost pregatita pt vanzare". Avea nu stiu ce probleme care se rezolvau temporar intr-un mod ingenios. De asta zic, nu te lua dupa cum arata si merge masina la momentul cumpararii, sa o vada si un mecanic. Si mergi la un dealer, in schimbul a 50-100 lei, iti pot spune istoricul masinii. La Kia nu sunt asa multi mecanici care se pricep, si mai are si garantie mare, deci cel putin daca a avut ceva probleme mecanice sunt sanse mari sa fi intrat in service-ul vreunui dealer si nu la service-uri particulare. Garantia din ce stiam e transmisibila la Ceed, dar la noi in Romania, trebuie sa te tiganesti cu mai toti dealerii pt a obtine ceea ce ti se cuvine pe hartie. |
|
#16
Posted 10 January 2010 - 15:07
oferta e buna si cam atat . nu e super oferta dar daca nu ai avansul eu zic sa te bagi.
revizia la 1.4 este cam 8 milioane .restul pieselor nu stiu , dar poti sa intrebi pe forumul kia |
#17
Posted 11 January 2010 - 10:42
oferta e foarte proasta...
- 80.000km in nici 2 ani ? masina de firma 100% - leasing pe timp de criza cand toate preturile cresc ? alegere proasta - chiar daca are garantie, nu cred ca ti-ar conveni sa stea cu saptamanile prin service.... cauta altceva, totusi 7000 euro pentru o masina compacta cu 80.000km si dotari brutale... e prea scump... deja dupa atatia km, orice masina incepe sa trancane si sa zornaie, mai ales de la drumurile romanesti... si alt lucru ce trebuie retinut... ea are km aceia.. dar de uzura cat masina sta in blocaje (mai ales ca face bucuresti-ploiesti) nimeni nu mai tine cont.. de faptul ca masina merge in gol si stai cu piciorul pe ambreiaj si frani toata ziua revizia la 1.4 e 800 ron ? pai si ce intra aici ? eu dau maxim 350 lei pentru golf4 1.4, ulei si toate filtrele... Edited by alios24, 11 January 2010 - 10:45. |
#18
Posted 11 January 2010 - 12:15
Nu stiu de unde a iesit treaba asta cu 800ron revizia la 1.4. Poate o revizie care sa includa si placute, antigel etc;ultima data cand m-am uitat la preturile de revzii pt ceed am ramas chiar uimit cat de mici erau. 4-5 milioane, ceea ce e foarte ok la preturile care se practica in bucuresti la REPREZENTANTE;
Alios, tu unde dai 350 ron?! in spatele blocului? sau la serviceul de la colt? Aici era vorba de preturi la reprezentante; te invit sa faci o revizie la o reprezentanta VW, sa vedem dupa aia ce comparatii facem . Pretul in sine e ok la masina. Singura problema e rulajul, si fiind pe firma..cine stie cum s-a mers cu ea; problema in sine cred ca este efectiv daca merita sa cumperi o masina de firma, si cu 80.000km, pretul chiar e ok. Edited by bossake, 11 January 2010 - 12:17. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users