Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Amenintat cu moartea de un numar ...

La multi ani @AndReW99!

Alegere masina £15000 uk

TVR vrea sa lanseze o platforma d...
 Strategie investie pe termen lung...

Modulator FM ptr auto alimentat p...

orange cablu f.o. - internet fara...

Robinet care comuta traseul
 A fost lansata Fedora 40

Samsung S24 plus

Imi iau un Dell? (Vostro vs others)

Abonati Qobuz?
 transport -tren

Platforma electronica de eviden&#...

Cot cu talpa montat stramb in per...

Sfat achizitie sistem audio pentr...
 

merge transportul cu utilitara de 3,5 tone?

* - - - - 1 votes
  • Please log in to reply
1901 replies to this topic

#973
IoNuTzU555

IoNuTzU555

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 20
  • Înscris: 11.01.2008
Cum a ramas cu taxa aia care vroiau sa o bage pt cetateni straini care intra in germania?

#974
ady_strong

ady_strong

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 138
  • Înscris: 07.09.2007
Pentru profesionisti.....

[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/FDmlNPqlxAQ?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

#975
dgh

dgh

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 5
  • Înscris: 21.01.2014
... Ducato, Jumper, Boxer aceeasi autoutilitara dar cu sigle diferite pe masca si volan, fabricate in Italia. Am un Jumper L4H3, aprox. 450.000 km cumparat de nou  model 2009 ( motor Fiat ) si inca unul L4H4 an 2014 - 0 km ( motor Peugeot ) si ambele sunt Citroen ( !!! ), important este cum necociezi pretul si dotarile.
Am vazut ca se discuta mult despre consumul de combustibil, 7,5 % , 8,5 % ??? astea sunt povesti pentru incepatori. Cei care spun de consumul asta nu transporta nimic? dau ture prin Europa cu dubele goale sau pline cu pufuleti la o viteza de 70 km/h. La 3.5 t nu am intalnit decat un consum mediu intre 10,5 - 12,5 %.
   Cum au mai spus alti colegi, trebuie sa tr

Cum au spus alti colegi trebuie sa tragi tare daca vrei sa scoti un euro in plus, firmele de afara care fac bani pe seama noastra cu 0,28 - 0,33 euro / km te vor fresh 24 / 24.
Pentru incepatori e bine de stiut ca dupa prima luna in care vad doar cativa euro in cont si rezervorul e aproape gol si primesti 5 telefoane ca trebuie sa incarci, sa ajungi repede .... nu trebuie sa se descurajeze, pentru ca o sa mai fie si altele tot asa. Nu plecati la drum daca nu aveti un stoc de euroi ca nu-si are rostul, rezultatele o sa vina dupa cateva luni bune.

#976
ady_strong

ady_strong

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 138
  • Înscris: 07.09.2007
Stai un pic ca nu prea inteleg motorizarea.........Stiam ca Citroen are motorizare Ford motorul de 2.2 , cum dracu ai motorizare Fiat si peugeot  la jumper ?

#977
dgh

dgh

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 5
  • Înscris: 21.01.2014
La cel cumparat acum cateva zile impreuna cu cartea de identitate a vinit si certificatul de conformitate dat de Citroen : 2200 cmc, 130 cp, motor Peugeot. Sarcina utila la L4H4 este de 1251 kg

Este o mare vrajeala a vanzatorilor, toti te imbrobodesc si daca deschizi capota vezi acelasi motor la toate, motorul montat pe masina il poansoneaza fiecare firma in parte, ( specificat si in CI ), difera numai ofertele de la unul la altul

#978
Esperatul

Esperatul

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 739
  • Înscris: 19.07.2006
e motorul puma de Ford. despre ce h4 vorbesti? nu stiu sa existe asa ceva.
Sunt si consumuri de 8.5-9, depinde de masina si de cum se merge. 10 pentru un van deja e un consum slab tare.

#979
ady_strong

ady_strong

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 138
  • Înscris: 07.09.2007
stimate coleg @dgh imi pare rau sa-ti zic dar cred ca habar nu ai cei ala motor , nu mai zic ca motorizarea la Fiat este de 2.3 si este unul si acelasi motor ca cel de pe iveco .......poate ca masinile tale sunt edition limited si esti unicul de pe mapamond cu asa motorizare...ce sa zic....
deci.....

Edited by ady_strong, 21 January 2014 - 18:54.


#980
dgh

dgh

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 5
  • Înscris: 21.01.2014
Nu vreau sa intru intr-o polemica cu voi, am in fata certificatul de conformitate unde scrie clar de motor fabricatie Peugeot 2198 cmc, mai sapati putin pe la dealeri sau pe la alti posesori.
O sa postez o foto dupa certif. de conformitate pentru linistea voastra.

#981
Esperatul

Esperatul

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 739
  • Înscris: 19.07.2006
E motor de origine PSA, in cazul asta motorul puma de Ford. Pe mine ma mira ca te dai mare destept dar nu stii atata lucru totusi

#982
dgh

dgh

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 5
  • Înscris: 21.01.2014
http://postimg.org/image/xpxznot13/ Accesati link-ul sa va convingeti. E usor sa stai in fata unui monitor si sa te dai destept, topicul asta era sa ii mai ajutam si pe incepatori, ca de mancatori de .... e plin

#983
Esperatul

Esperatul

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 739
  • Înscris: 19.07.2006
sursa:
http://en.wikipedia....iat_Ducato#2011-

Daca vrei sa ajuti pe cineva fa-o cu informatii corecte. Inca astept detaliile la inaltimea aia H4

Attached Files



#984
Esperatul

Esperatul

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 739
  • Înscris: 19.07.2006

Quote

The Peugeot Boxer is built under a joint venture between PSA Peugeot Citroen and Fiat, which also produces the Citroen Relay(adica Jumper) and Fiat Ducato. Peugeot offers four body lengths and three roof heights, giving six van body options in total. In addition, there are window vans designed for minibus converters and chassis cab variants. All models feature front-wheel drive, which gives the van a usefully low loading floor. Power comes from two four-cylinder diesel engines, of 2.2-litre and 3.0-litre capacity. The 2,198cc 2.2-litre engine is built by Ford at Dagenham under a Ford PSA diesel engine agreement and is the same basic engine that powers the Ford Transit range, although power ratings differ. The larger diesel engine is built by Fiat and has the same basic engine that's available in the rear-wheel-drive Iveco Daily. The 2.2-litre engine is available with power outputs of 109bhp, 129bhp and 148bhp, while the 3.0-litre engine produces 174bhp.
http://www.autoexpre...k/peugeot/boxer

revoltator nu-I asa?

#985
firepcmaster

firepcmaster

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 134
  • Înscris: 04.01.2011
Peugeot si Citroen au motoare identice, de cand s-a fabricat primul Jumper si Boxer. Motoarele de generatie noua ( dupa 2007 ) sunt 2.2 100 cai ( Euro 4 ), 2.2 120 cai ( euro 4 ), respectiv 130 cai ( euro 5 ), mai nou 150 cai euro 5 si provin de la Ford, si 3.0 HDI de 160 cai ( mai exact 157 Euro 4 ), respectiv 180 cai ( Euro 5 ) care este motorul de Iveco si impreuna cu motorul de 2.2 100 cai ( euro 4 ) sunt  singurele motoare comune pe Boxer, Jumper si Ducato dupa 2007. Intre 2002-2007 erau pe Boxer si pe Jumper 2.2 HDI de 101 cai, pe Ducato 2.3 JTD de 110 cai, iar 2.8 HDI ( JTD )  si 2.0 BENZINA erau motoarele comune la toti 3. Cel de 2.8 era tot un motor de generatie Iveco ce venea cu 128 sau 145 cai iar cel de 2.0 Benzina era motor de origine PSA ( Peugeot/Citroen ).
  Dupa 2007 nu exista motor in afara de 3.0 ( diesel si benzina ) si 2.2 de 100 cai care sa fie comun pe Boxer, Jumper si Ducato. Dupa 2011 a disparut si motorul de 2.2 100 cai.

 dgh, on 21 ianuarie 2014 - 18:17, said:

... . Am un Jumper L4H3, aprox. 450.000 km cumparat de nou  model 2009 ( motor Fiat )
Aveti si la el un certificat de conformitate european ? Sau macar o copie dupa talon ?

Edited by firepcmaster, 21 January 2014 - 21:12.


#986
dgh

dgh

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 5
  • Înscris: 21.01.2014
Cred ca cu Jumper-ul 2014 am lamurit-o ( daca ati vazut certificatul de conformitate postat mai sus ) .. scrie clar motorul este Peugeot cu specificatiile respective.
   Pentru Jumperu-ul 2009 nu stiu de unde "au scos colegii" de mai sus ca motorul nu este de 2,3 l ?? Am scris eu asta p'acolo? Sunt multe surprize la care trebuie sa te astepti de la dealerii romani. O sa postez copia certificatului de inmatriculare cand vine masina din cursa saptamana viitoare, si poate o sa gasesc si conformitatea.
    Cred ca ati uitat un lucru : uitati-va pe harta si vedeti unde aveti domiciliul - in Romania - si vrem nu vrem autoutilitarele noi le cumparam de aici, si astia ne baga pe gat ce iese pe banda ca la noi merge.
    Va mai dau un exemplu : comparati un WV T5 cumparat de la dealer din RO si un T5 acelasi an si model dar din Germania. Au fost loturi intregi pentru noi cu motoare din Brazilia, de ce oare? Va spua ia ne cineva acest lucru inainte sa va ia banii de avans ?

Hai la curse multe si sa ne mai balacarim cand mai frecam tiparii prin parcari

#987
teRRa

teRRa

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 484
  • Înscris: 31.05.2006

 dgh, on 21 ianuarie 2014 - 18:17, said:

... Ducato, Jumper, Boxer aceeasi autoutilitara dar cu sigle diferite pe masca si volan, fabricate in Italia. Am un Jumper L4H3, aprox. 450.000 km cumparat de nou  model 2009 ( motor Fiat ) si inca unul L4H4 an 2014 - 0 km ( motor Peugeot ) si ambele sunt Citroen ( !!! )[...]

Asta ai scris tu in primul post, ca la o masina ai motor de Fiat si la una de Peugeot. Ti s-au rezumat foarte la obiect motorizarile gamei Ducato/Boxer/Jumper insa tu ne bagi in continuare in ceata si sustii oarecum pe ocolite ca de fapt ai dreptate si motorizarea Euro 4 este de Fiat. Iti mai zic si eu inca odata ca te inseli. 2198 cm a fost si este in toate variantele ei de putere sau norme de poluare de la Euro 3 la Euro 5, motorizare realizata in colaborare de Ford si PSA care si-a facut loc in special pe utilitare insa si pe turisme(Mondeo, 607).

#988
vilceanucristi

vilceanucristi

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 6
  • Înscris: 30.10.2012
salut toti colegii. am si eu o problema si as dori un sfat cit mai repede posibil. am o utilitara Mercedes sprinter cu prelata si am facut de curind identificarea la RAR. la primirea cartii de identitate am avut o mare surpriza. in dreptul rubricii greutate utila era trecut 840kg. cum este posibil acest lucru cind un prieten cu o masina identica are1200kg?

#989
ady_strong

ady_strong

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 138
  • Înscris: 07.09.2007
Probabil masina ta a fost ceva mai grea pe cantarul de la RAR sau prietenul tau  a inmatriculat masina fara prelata si scheletul metalic fara roata de rezerva ,chei, motorina f putina etc....si asta nu-i tot...poate prietenul tau are alt tip de caroserie cu podea din tego,obloane aluminiu etc etc
Acum nu mai poti modifica ceea ce a scris RAR-ul in carte....Inteleg ca masina a fost adusa de curand in RO ?

#990
vilceanucristi

vilceanucristi

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 6
  • Înscris: 30.10.2012
acum 2 saptamini. prietenul a cintarit masina la fel iar podeaua e identica la amindoua din tego. nu e posibila o greseala de cintarire la RAR?

pentru linistea mea miine o sa merg sa o cintaresc la 2-3 cintare diferite

daca e o greseala aRAR-ului nu se poate modifica in carte?

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

2 user(s) are reading this topic

0 members, 2 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate