Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
merge transportul cu utilitara de 3,5 tone?
Last Updated: Aug 27 2021 18:26, Started by
catalinoprescu
, Jan 06 2010 10:38
·
0
#955
Posted 07 January 2014 - 19:00
Salutari si sanatate tuturor celor care se incadreaza si castiga o paine din transportul de marfa facut cu "mini Trucks"
Da > Se pare ca proiectul de lege va reglementa transportul de marfa contra cost atat intern cat si comunitar. De fapt nici nu se mai poate altfel noi fiind membri UE. Parerea mea este ca aceasta lege cand va intra in vigoare nu va ramane foarte mult in forma actuala. Va trebui modificata conform legislatiei europene care deocamdata este mult mai permisiva cu transportul de marfa <=> 3,5 tone decat va fi aceasta lege romaneasca. |
#956
Posted 07 January 2014 - 21:05
Daca veti citi ce scrie in link-ul postat pe pagina anterioara, va veti lamuri .
|
#957
Posted 08 January 2014 - 17:43
Salut.Am si eu o intrebare.Motorul asta de iveco nu trebuia sa mai aiba ceva in locul marcat?
Attached Files |
#959
Posted 08 January 2014 - 19:40
Eu ma intrebam daca nu cumva vine o sita acolo.
Ce parere aveti de motoarele acestea de iveco de 2.3 ?Cat sunt de fiabile,cam pana la cati km merg daca sunt ingrijite si exploatate corespunzator? |
#960
Posted 08 January 2014 - 21:19
Din ce se vede in imagine filtrul e in spate, deci nu cred ca ar trebui sa mai aiba ceva. Nu stiu motorul, dar electrica si electronica te va "impresiona" cu siguranta.
|
#961
Posted 08 January 2014 - 21:36
Nu cunosc masina,de aia intreb,are multa electronica pe ea?
|
#962
Posted 08 January 2014 - 22:04
Acolo era o sita pe care au eliminat-o la modelele mai noi(Daily 3). Eu de exemplu la Daily-urile din 2002 am asa ceva. Acolo e filtrul de habitaclu/polen.
Eu la Daily 2, desi ma asteptam datorita experientelor anterioare, sa am o groaza de probleme pe electrica nu am avut deloc asa ceva. Cateva becuri de gabarit care se ardeau sau nu mergeau cum trebuie datorita unor fire oxidate plus ceva probleme de contact la mufele de la faruri, chestii minore rezolvate in-house cu putina pricepere si interes. La o firma unde am stat cam 3 ani si unde aveam pe parte de utilitare usoare doar Daily-uri era prapad pe parte electrica insa e drept ca acolo multe probleme veneau de la tot felul de improvizatii ale soferilor. Edited by teRRa, 08 January 2014 - 22:07. |
#963
Posted 08 January 2014 - 22:06
Salut teRRa,ce poti spune despre fiabilitatea lui Iveco?Chiar daca nu e asa confortabila mie imi place masina.
|
#964
Posted 08 January 2014 - 22:22
Iveco cu motorizarea asta este o masina foarte buna daca a fost intretinuta corespunzator. Nu sunt probleme foarte mari cu electronica masini. Acum depinde si de noroc si de felul cum toti mereiasi lui peste prajit a bagat mana in instalatia masini de-a lungul timpului.
|
|
#965
Posted 08 January 2014 - 22:29
Multumesc Ady pentru raspuns.La iveco cel mai mult imi place ca are sasiul gros si cred ca este cel mai rezistent.
|
#966
Posted 09 January 2014 - 09:21
Sasiul este rezistent insa cu 2 probleme cu surse diferite: daca abuzezi de masina(incarcaturi mult peste sarcina utila) se fisureaza in partea din fata in zona de prindere a tampoanelor de cabina fata iar la modelele Maxi se fisureaza garantat dupa un anumit rulaj imediat dupa tampoanele de sarcina lucru care se datoreaza consolei spate foarte lungi care preia si la gol o greutate destul de mare(la plin 2 paleti sunt in spatele oalelor de la aripi). In primul caz e destul de nasol pentru ca reparatia nu prea tine foarte mult si trebuie tot la 100k km sa carpesti din nou. La fisurile din spate un meserias bun o face ca noua(sudura cordon + dublura prinsa pe interiorul sasiului).
Asa ca masini sunt cam singurele care nu te lasa in drum fara sa existe semne anterioare a problemei. Totul e sa iei in considerare semnele si sa ai meserias bun care le stie interpreta ca sunt multi la care "merge si asa". "Perifericele" sunt foare rezistente, construite pe modelul unui camion. Daca o folosesti corect masina duce peste altele insa la Iveco e mai rar sa gasesti second o masina ingrijita: cine trag puternic de ele le vand imediat cand masinile dau semne de slabiciune iar cine le utilizeaza normal trag de ele ani bun si le vand cu rulaje foarte mari. Iar de noi sunt destul de scumpe pentru muritorii de rand fiind cam pret intre utilitarele normale si gama "Sprinter". Si eu visam la asa ceva insa la 2-3 masini cat vroiam/puteam sa iau mi se ofereau preturi standard de 24-25k euro net la un van 35S13 Maxi standard + AC(ca si exemplu) fiind dispusi la negocieri si scaderi substantiale de pret(- 15-20%) daca iei undeva catre 10 masini(adica pentru flote). |
#968
Posted 09 January 2014 - 10:55
Cel mult un rezonator dar nu cred ca se pune pe dube asa ceva.
Probabil admisia aia e folosite si pe alte masini si de aia pare neterminata. Ps. Daca te uiti in coltul din stanga sus al pozei vei vedea unde intra gura aia. |
#969
Posted 09 January 2014 - 14:10
Buna ziua !
Am vazut multe anunturi de angajare soferi categoria B ,pentru curierat in UE ,unde se cere curs Roberts ! .... Stiti ceva despre aceasta activitate si unde se poate face acest curs ? Poate ceva adrese sau nr.tel.... Multumesc anticipat si drumuri bune si banoase ! |
|
#970
Posted 10 January 2014 - 16:31
#972
Posted 10 January 2014 - 19:46
Rog moderatori de pe forum sa sterga posturile referitoare la detaliile cerute de cei care vor informatii tehnice legate de un anumit tip de masina.
Vad ca discutia se indrepta spre detaliile tehnice ale utilitarelor si nu mai are legatura cu transportul.... Cei care vor detaliile tehnice ale unui tip de utilitara o pot face deschizand o noua discutie sau postand in discutiile de pe forumurile dedicate marci respective. Edited by ady_strong, 10 January 2014 - 19:47. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users