Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Vreau o masina electrica de tocat...

Cum ajunge remorca de tir inapoi ...

Alt "Utilizator nou" pe T...

ULBS INFORMATICA
 Index preturi

Boxa membrana tweeter infundata

Am nevoie de poze cu un curcubeu

Whisky for Mac
 Xiaomi 14 Gpay

Izolare zid exterior de scandura

Dezinstalare drivere W11 23H3

Recomandare masina de spalat fiab...
 BSOD din cauza Intel Audio DSP dr...

De ce sunt oamenii nostalgici

Cum vand casa fara factura Hidroe...

Scor FICO minim
 

merge transportul cu utilitara de 3,5 tone?

* - - - - 1 votes
  • Please log in to reply
1901 replies to this topic

#1801
bizonul85

bizonul85

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 37
  • Înscris: 15.02.2013
Deci sa inteleg, ca defapt, ai castiga mai bine la patron decat pe cont propriu? Se ramane cu 2000 eur/luna dupa ce alergi o luna pe comunitate?

Multumesc pentru raspunsuri. Foarte utile.

Stima.

#1802
catalinoprescu

catalinoprescu

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 137
  • Înscris: 06.01.2010
E ceva relativ. Dupa ce scazi combustibilul poti ramane cu 2000 - 2500 euro pe luna dar tine cont ca din banii astia platesti contabil, reparatii masina, amortizarea investitiei. Daca stai pe comunitate 6 luni pe an deja cei 2000 euro pe luna se fac 1000 facand media pe tot anul. Dupa cum am scris mai devreme, 5 - 6 luni pe an nu prea merge, mai exact luna august si din decembrie pana in mai se misca foarte prost. Contabil 80 - 100 euro pe luna deja s-a ajuns la 900, accesul pe bursa romaneasca + cea poloneza inca 100 euro ai ajuns la 800. Reparatii, anvelope, asigurare marfa, asigurare RCA. etc, o sa vezi ca ramai cu 400 - 500 euro pe luna, daca ramai si cu aia, fix cat luai la patron  la 8 ore pe zi. asta fara sa mai luam in calcul ca la 5 - 6 ani trebuie sa schimbi masina. Sa spunem ca pe cea veche iei 5000, tu trebuie sa mai vi cu diferenta de 20.000. Daca faci leasing, te costa vreo 400 euro pe luna rata la leasing.
Calculele le faci tu. Eu nu vreau sa-ti tai din elan dar gandeste-te bine inainte de a lua o decizie. ia in calcul tot ce am scris mai sus.
Eu sincer ma gandesc serios daca sa-mi iau alta masina peste 1 - 2 ani sau sa nu-mi mai iau alta si sa renunt.
Mie nu a avut cine sa-mi explice lucrurile astea si chiar daca mi-ar fi explicat cineva, nu l-as fi crezut. Eram cu ideea ca patronii fac mii de euro lunar pe spinarea mea. Cand mi-am deschis propria firma am inteles cum stau lucrurile.
Nu stiu cati ani ai bizonul85, presupun ca esti nascut in 85 dupa nick name. La un moment dat vei vrea o familie, sotie + copii. Crezi ca relatiile la distanta rezista? Sa pleci de acasa cu lunile? Iti vezi sotia pe facebook, copii la fel. Sfatul meu, cauta ceva la 8 ore pe zi de luni pana vineri si vei fi mai fericit, crede-ma. Eu am 32 de ani si nu am nimic, nu am multi bani, nu am o prietena sau o sotie, nu am copii, stau si dorm prin parcari cu lunile.


Edited by catalinoprescu, 04 October 2016 - 22:41.


#1803
teRRa

teRRa

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 484
  • Înscris: 31.05.2006
Treaba este foarte simpla. Costul pe km la o firma de dimensiuni foarte mici(sa zicem 1-3 masini) sunt de 15-17 eurocenti calculati la un rulaj mediu anual de 120.000 km si o amortizare a unei masini de 20.000 euro net in 5 ani. Mai pune odata la 5 ani bonusul de 5-7k euro facut din vanzarea masinii, bani ce ii bagi direct in buzunar. Mergi mai mult de 120k pe an costurile scad cu ceva din cauza ca ponderea cheltuielilor fixe este mai putin apasatoare pe km parcurs. Faci mai putin si o sa simti o crestere a costului pe km.
Acum cand te pornesti la drum trebuie sa raspunzi la intrebarea capitala: de unde procuri curse pentru rulajul de minim 11-12k km pe luna socotind ca o luna masina sta cu sarbatori si alte libere legale. Daca ai de unde treci la pasul urmator si iti calculezi rentibilitatea si vezi daca este ceea ce ai sperat sau nu.

P.S. In costul pe km vehiculat nu este inclus costul soferului. Acolo fiecare da cat vrea, poate sau gaseste. La mine de exemplu costurile totale cu un sofer la ~150k km/an sunt undeva la 12-12.5 k euro aici intrand castigul lui net, diverse bonusuri si darile catre stat.

Edited by teRRa, 05 October 2016 - 21:08.


#1804
Tyby1601

Tyby1601

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 59
  • Înscris: 04.12.2012
O intrebare pentru cei din domeniu: cate ore aveti trecute pe contractul de munca?
Pot folosi de exemplu un contract cu 2 ore pe comunitate?
Stiu ca se poate si fara contract daca esti asociat, dar am o nelamurire: trebuie sa fii asociat Unic sau te faci asociat la firma cu 1% si te poti folosi de aceasta portita?

#1805
bizonul85

bizonul85

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 37
  • Înscris: 15.02.2013
Multumesc pentru raspunsuri. E tot mai utila si concreta discutia, pentru noi incepatorii.
Daca vorbim de masina, manoritatea discutiile sunt despre utilitare noi. Dar daca, vorbim de cele la mana a doua la 3-400.000 km si cativa ani vechime? E prea riscant ca vei ramane in drum?

In ideea, ca pentru firme noi infiintate se acorda destul de greu un leasing si cu avans foarte mare.

Edited by bizonul85, 06 October 2016 - 09:30.


#1806
catalinoprescu

catalinoprescu

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 137
  • Înscris: 06.01.2010

 bizonul85, on 06 octombrie 2016 - 09:29, said:

Multumesc pentru raspunsuri. E tot mai utila si concreta discutia, pentru noi incepatorii.
Daca vorbim de masina, manoritatea discutiile sunt despre utilitare noi. Dar daca, vorbim de cele la mana a doua la 3-400.000 km si cativa ani vechime? E prea riscant ca vei ramane in drum?

In ideea, ca pentru firme noi infiintate se acorda destul de greu un leasing si cu avans foarte mare.

Eu am luat masina mea in 2010 la mana a doua, un iveco daily.  Nu a avut prea multi km facuti si nici acum nu are pt. ca pana acum nu am facut comunitate si nu prea am avut de lucru. Acum are 520.000 km si pana acum nu m-a lasat in drum niciodata dar sincer stau cu emotii, tinand cont ca stau si cate 3 luni plecat. Daca vrei sa te bagi la o casa de expeditii pt. comunitate, majoritatea cer masini noi, maxim 2 - 3 ani vechime, daca iei marfuri de pe burse merge si mai veche. Pana acum nu m-a intrebat nimeni din ce an e masina. Am intalnit colegi care aveau Mercedes sprinter de 8 - 9 ani vechime, aprox. 1 milion km parcursi.
Concluzia: lucrezi pe burse, poti avea si o masina SH dar iti asumi niste riscuri, vrei sa o bagi la un contract, noua neaparat. Si inca ceva, eu ce iau de pe trans.eu, cred ca aproape jumatate din marfuri se incarca pe lateral asa ca e mai utila cu prelata. Daca faci express e mai bun un van pt. ca e mai aerodinamica si mergi mai repede la un consum mai bun.
Vezi ca pe majoritatea burselor straine (trans.eu, teleroute, timocom) cer ca firma sa aiba minim 6 luni - 1 an vechime, altfel nu iti fac cont, ia si asta in calcul.

Edited by catalinoprescu, 10 October 2016 - 13:32.


#1807
bizonul85

bizonul85

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 37
  • Înscris: 15.02.2013
Multumesc frumos pentru raspunsuri si explicatii.

#1808
fary28

fary28

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 1
  • Înscris: 25.11.2016
Salut.Vreau sa cumpar o duba 3,5 si as avea cateva intrebari :

1. Ce acte trebuie sa am la mine pentru a putea prelua marfa?
2. Cum facturezi o comanda?
3. De unde pot lua procura un card de motorina si care ar fi cel mai avantajos?
4. Cu cardul de motorina pot plati si autostrazi,poduri,tunele etc?
5. Cam care sunt taxele de drum pt 3,5 ?

Multumesc,astept raspuns :D

#1809
IoNuTzU555

IoNuTzU555

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 20
  • Înscris: 11.01.2008
Spuneti-mi va rog ce motor este mai bun la (fiat,Cotroceni,Peugeot) la carosate de 3,5tobe. Vreau sa iau una maxi din anul 2004 în sus și aș dori să știu ce consum au la gol si încărcat.

Spuneti-mi va rog ce motor este mai bun la (fiat,Cotroceni,Peugeot) la carosate de 3,5tobe. Vreau sa iau una maxi din anul 2004 în sus și aș dori să știu ce consum au la gol si încărcat.

#1810
EmilianL

EmilianL

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 3
  • Înscris: 12.01.2017
Va salut dragi colegi ! Intampin si eu o problema cu firma , mai exact la partea cu a fi platitor de TVA am nevoie de un contract cu o firma de transport intern/extern platitoare de tva  . Voi cum v-ati descurcat ? Multumesc anticipat .

#1811
alinbata

alinbata

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 1
  • Înscris: 16.01.2017
Ofer curse RO-UE   UE-RO
0720 751 740 pentru mai multe detalii.

#1812
gamalus04

gamalus04

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 50
  • Înscris: 01.07.2009
salut! are cineva noul Ford tranzit 2.0 euro6? ma intereseaza un consum real si greutatea masinii goala, la duba. multam

#1813
catalinoprescu

catalinoprescu

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 137
  • Înscris: 06.01.2010

 fary28, on 25 noiembrie 2016 - 17:54, said:

Salut.Vreau sa cumpar o duba 3,5 si as avea cateva intrebari :

1. Ce acte trebuie sa am la mine pentru a putea prelua marfa?
2. Cum facturezi o comanda?
3. De unde pot lua procura un card de motorina si care ar fi cel mai avantajos?
4. Cu cardul de motorina pot plati si autostrazi,poduri,tunele etc?
5. Cam care sunt taxele de drum pt 3,5 ?

Multumesc,astept raspuns Posted Image

Eu am card de motorina la smart diesel si mai recent mi-am facut si la Eurowag pt. ca au preturi ceva mai bune. Daca iti faci cu plata prepayd (d-ala am eu) ,iti incarci cardul si alimentezi de banii aia. Iti cer foarte putine acte pentru ca practic ei nu isi asuma riscuri.
Cu plata la termen e mult mai complicat.
De facturat, facturezi dupa fiecare transport. De preferabil cu program de facturare. Daca ai contract, se mai practica facturarea la sfarsit de luna etc.
Taxe de drum pt. 3,5 tone: viniete austria, ungaria, cehia, slovacia, slovenia, (in viitor si in germania), elvetia bulgaria, romania si cam atat, sper ca nu am omis vreo tara. Restul fie nu au viniete fie au taxa de autostrada. Daca nu faci express mergi pe nationale. Multi fac express pe nationale, d-aia conduc cate 2 zile in continuu.
Laptop la tine, toate actele firmei scanate in calculator pt. ca nu sti and ai nevoie de ele, asigurare cmr, multe cmr-uri sa nu ramai fara si daca tu nu esti asociat unic la firma actele pt. milog, macron si ce au mai bagat astia prin austria.

 m26gl, on 13 ianuarie 2010 - 12:39, said:

Pana la urama care este parerea voastra? Inca se mai merita sa faci transport cu duba de 3.5 to? Daca te uiti pe bursa de transport este suficient de carat acuma nu stiu daca sunt si seriosi.

Marfa e destul de multa pe burse. Problema este ca de multe ori la preturi care nu iti acopera nici motorina. Pe comunitate mai merge dar nici acolo nu duduie. Cine stie cat o mai merge si acolo. Sunt perioade scurte cand sunt preturi bune, restul preturi mici. Daca vrei sa faci transport pt. bani e mai complicat, daca vrei ca hobby e ok. Daca vrei sa iti angajezi soferi nu ramai cu nimic, daca lucrezi tu pe ea mai ramai cu ceva.

Edited by catalinoprescu, 30 January 2017 - 16:55.


#1814
pepi20

pepi20

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 116
  • Înscris: 23.09.2009

 catalinoprescu, on 30 ianuarie 2017 - 16:51, said:

Eu am card de motorina la smart diesel si mai recent mi-am facut si la Eurowag pt. ca au preturi ceva mai bune. Daca iti faci cu plata prepayd (d-ala am eu) ,iti incarci cardul si alimentezi de banii aia. Iti cer foarte putine acte pentru ca practic ei nu isi asuma riscuri.
Cu plata la termen e mult mai complicat.
De facturat, facturezi dupa fiecare transport. De preferabil cu program de facturare. Daca ai contract, se mai practica facturarea la sfarsit de luna etc.
Taxe de drum pt. 3,5 tone: viniete austria, ungaria, cehia, slovacia, slovenia, (in viitor si in germania), elvetia bulgaria, romania si cam atat, sper ca nu am omis vreo tara. Restul fie nu au viniete fie au taxa de autostrada. Daca nu faci express mergi pe nationale. Multi fac express pe nationale, d-aia conduc cate 2 zile in continuu.
Laptop la tine, toate actele firmei scanate in calculator pt. ca nu sti and ai nevoie de ele, asigurare cmr, multe cmr-uri sa nu ramai fara si daca tu nu esti asociat unic la firma actele pt. milog, macron si ce au mai bagat astia prin austria.



Marfa e destul de multa pe burse. Problema este ca de multe ori la preturi care nu iti acopera nici motorina. Pe comunitate mai merge dar nici acolo nu duduie. Cine stie cat o mai merge si acolo. Sunt perioade scurte cand sunt preturi bune, restul preturi mici. Daca vrei sa faci transport pt. bani e mai complicat, daca vrei ca hobby e ok. Daca vrei sa iti angajezi soferi nu ramai cu nimic, daca lucrezi tu pe ea mai ramai cu ceva.
Este nevoie si de foaie de parcurs?

#1815
Dracool666

Dracool666

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 1
  • Înscris: 17.02.2017
Salutare,

Imi poate spune si mie cineva, va rog, cat e in Romania RCA + CASCO la o duba care face comunitate ? Stiu ca pretul difera de la caz la caz dar ma intereseaza cu aproximatie.

#1816
catalinoprescu

catalinoprescu

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 137
  • Înscris: 06.01.2010
A lucrat cineva cu sprinter pt. GTM Logistics ? Sunt curios daca platesc la timp, ce fel de curse au, timpi de tranzit, distante, daca se pune greutate pe masina.
Am primit o oferta de colaborare de la ei dar as vrea mai multe informatii inainte sa incep colaborarea cu ei.

#1817
ZDR

ZDR

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 97
  • Înscris: 23.02.2017
Salutare!

Am de gand ca in maxim 1 saptamana sa-mi deschid o firma de transport si sa-mi achizitionez o duba noua, pe care sa o "trimit" la extern. Ce ma sfatuiti? Cum sa procedez? Ce sa urmaresc? Orice sfat e bun pentru mine. Am doar permis categoria B de aproape 10 ani de zile si nu am lucrat sofer pana acum si vreau sa incerc, macar primul an sa vad cat si cum se castiga.

#1818
pimi

pimi

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,771
  • Înscris: 15.01.2007
eu zic sa mergi tu sofer 2 luni la cineva , si daca tot nu te linistesti sa incepi apoi pe cont propriu

Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate