Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Cu ce va aparati de cainii agresi...

Nu imi platiti coletul cu cardul ...

Mi-au disparut amigdalitele ?

Exista vreun plan de terorizare p...
 Schimbare adresa DNS IPv4 pe rout...

Recomandare Barebone

Monede JO 2024

Suprasolicitare sistem electric
 CIV auto import

Mutare in MOZAMBIC - pareri, expe...

Scoatere antifurt airtag de pe ha...

Magnet in loc de clește pent...
 Cumparat/Locuit in apartament si ...

Pot folosi sistemul PC pe post de...

Sokol cu distorsiuni de cross-over

Filtru apa potabila cu osmoza inv...
 

merge transportul cu utilitara de 3,5 tone?

* - - - - 1 votes
  • Please log in to reply
1901 replies to this topic

#1711
Robertay

Robertay

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 1
  • Înscris: 07.02.2016
Pentru pepi eu am mai lucrat cu în time suna_mă sa-ti dau detalii 0774669063

Mașină o înmatriculezi pe pers fizica și o închiriezi la firmă și atunci firmă plătește tu încasezi deci banii ramin în casă dacă firmă este tot a ta

#1712
emilio63E

emilio63E

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 15
  • Înscris: 11.01.2016
salut colegi!! care stiti ce avans se da pentru un card de motorina si ce stiti de cardul uta?

#1713
BlICE

BlICE

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 4
  • Înscris: 05.07.2007
Buna ziua la toata lumea,

Dupa ce am citit tot forumul asta cap-coada vreau sa reiterez si sa subliniez unele aspecte mentionate pe aici (mai multa sau mai putin in functie de caz),

Prima si cea mai importanta e urmatorul aspect:
- NU va apucati de transport pe 3.5tone. Nu mai e ce a fost si nci nu o sa mai fie vreodata. De multumint snapanilor de la casele de expeditie si disperatilor
care fac curse pe 0.20euro centi sau chiar mai putin.

In rest, daca totusi va pune Lucifer sa incepeti e util sa luati in considerare urmatoarele:
- conturile pe bursa sunt de spalat pe cap cu ele la ora actuala, istoria antica nu e relevanta. Rar se intampla sa gasesti o cursa la un 0.30 pe acolo, in rest
numai ciurucuri. De genul 2,3 paleti la 100eur si daca se poate si teleportare este excelent. Cursele care se gasesc acolo la ora aceasta sunt cele pentru
care cei de la casele de expeditii nu au gasit masina la firmele cu care lucreaza si le arunca pe bursa la pret de nimic pentru ca sa i-a un comision cat mai mare.
Fapt confirmat mie cel putin de cateva case de expeditie pana acum.  Sau mai nou a aparut o specie de transportatori care i-au toate cursele care le prind,
desi nu au nici cu ce nici cum la pretul ala sa faca transportul, dupa care le baga pe bursa la pret spre zero, e plina bursa de anunturi de 50 eur pe palet.
Grupajele f greu de facut spre imposibil. Daca vedeti aceasi cursa de la mai multe firme si mai apucati sa sunati (deoarece anunturile dispar instantaneu,
e un concurs de format nr dealtfel), sunati la toate, diferenta dintre firme este f mare, poate ajunge la 100%. Aici se vede cat de disproportionat este castigul
intre ala care muta hartii, si cat castiga ala care munceste efectiv.  TOATE acestea sunt valabile din Romania spre extern, aici ma refer Timisoara si Arad.
Din extern spre Romania mai bine dar nu cu mult, depinde de tara, si inspre ce loc din Romania vreti sa va intoarceti. De sarbatori (Paste, Craciun) e o
situatie mai speciala ca sunt putine masini si mai gasesti cate ceva. Asta va spune careva care a stat pe bursa luni de zile de la 8 dimineata la 6 dupa-masa,
nu auzite, nu ocazional.
- Contractele cu firmele de expeditii mentionate pe forum s-au inchis. Au atatea masini incat nu au ce face cu ele.
- Contracte cu casele de expeditii sunt pe spaga mai pe romaneste. cam 10% din valoarea comenzii. Si nici la alea nu apuci fara minim 5 masini,
cineva sa te introduca, etc. Maxim 0.35 din care ramai cu 0.30
- Contracte cu firme producatoare care fac export tot cu spaga mai sus mentionata, cunostinte, pile, etc. Dar sunt oricum mai profitabile, majoritatea
platesc tur-retur. tot un maxim de 0.35, dar in 90% platesc cam 0.27/0.30. Singurul avantaj e ca poti gasi ceva pe bursa si sa iei pe retur cate ceva
indifirent de pret, lucru care ii bucura pe ceilalti transportatori care nu au tur-retur platit. eu oricum nu i-au oricum nimic sub 0.30 pe km, si pana
si pretul asta este derizoriu dupa mine, dar asa l-am gasit si de unul singur nu il pot imbunatati. Iar trendul din cate vad eu e spre micsorare,
nu majorare.
- Termenul de plata de pe comanda e teoretic. In practica cu vreo minim 15 zile peste. Buget minim pentru o masina pana sa inceapa sa se intoarca
banii e cam de vreo 5000eur. Cititi cu atentie comanda, stiu ca deobicei e vreo 2 pag minim, dar trebuie. Nu de alta dar toti nu mai stiu ce clauze
sa inventeze, scrise cat mai mic, astfel incat sa va plateasca in 60 sau 90 de zile.
- Amortizarea unei masini noi, indiferent de teoriile auzite pe aici, este in jur de 0.25/026 eur per km efectuat. Aici includ leasing, consumabile, sofer,
avans la urmatoarea, etc. La alea second-hand nu stiu, nu ma bag.
- Consumul din carte nu e ala din realitate. La un L4H3 e in jur de 12% van, si cam 14% prelata minim.
- Dimensiunile nu sunt cele din carte. Vreti sa cumparati una intrati cu ruleta in ea. Deobicei lungimea nu corespunde. E vb de grosimea peretelui despartitor
de la cabina si cea de la usa din spate. Cam la vreo 15cm de diferenta. Citroen/Peugeot L4H3 lungime reala 387cm. Inaltimea alta discutie in  functie de
osb de pe jos. Greutatea este una in carte, una la rar, si una cand o pui pe cantar. Intre carte si rar cam 120kg din sarcina utila.

Presupun ca o sa fie multi care o sa imi dea dreptate, sau altii care nu. Sa fiu sincer nu ma intereseaza nici asa, nici asa. Am zis sa va spun ce am constat
pe pielea mea ca poate careva o sa invete. Eu m-am luat dupa povesti nemuritoare si am avut de patimit pe tema asta. oricum toate forumurile si postarile
din lume nu va folosesc la nimic fara experienta, iar pe sectorul asta e f neplacuta la momentul acesta cel putin.
In caz ca va pot ajuta cu ceva informatii dati pm, pe forum intru cam rar.

#1714
emilio63E

emilio63E

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 15
  • Înscris: 11.01.2016
salut blice! eu in ro ma intorc 1 data pe an, returul il fac in it. acolo locuiesc, cred ca nu sunt probleme sa gasesc.(cred).

#1715
Nelsoon

Nelsoon

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 10
  • Înscris: 12.02.2016
Sal colegilor. As vrea sa achizitionez o duba 3.5 tone  an 2012-2014 si daca se poate as dori un sfat de la voi'multumesc. Mentionez ca sunt la inceput de drum si nu prea stiu nimic despre transportul cu 3.5 tone.

Sal colegilor. As vrea sa achizitionez o duba 3.5 tone  an 2012-2014 si daca se poate as dori un sfat de la voi'multumesc. Mentionez ca sunt la inceput de drum si nu prea stiu nimic despre transportul cu 3.5 tone.

#1716
WaltherP99AS

WaltherP99AS

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,438
  • Înscris: 22.11.2015

View PostNelsoon, on 13 februarie 2016 - 10:46, said:

Sal colegilor. As vrea sa achizitionez o duba 3.5 tone  an 2012-2014 si daca se poate as dori un sfat de la voi'multumesc. Mentionez ca sunt la inceput de drum si nu prea stiu nimic despre transportul cu 3.5 tone.
Sfatul meu ar fi, in cazul asta, sa stai in banca ta.

#1717
Nelsoon

Nelsoon

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 10
  • Înscris: 12.02.2016
Daca nu te superi, poti sa-mi spui de ce??

#1718
adibrl

adibrl

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 241
  • Înscris: 01.09.2014
A si subliniat de ce

#1719
Nelsoon

Nelsoon

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 10
  • Înscris: 12.02.2016
Da , daca nu te superi...

#1720
pimi

pimi

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,771
  • Înscris: 15.01.2007
daca tot nu ai tras singur concluzia potrivita din tot topicul asta , iti dau un sfat care l-am dat si altora aici
-inchiriaza o duba pt 2 sapt sau o luna si vezi concret cat vei lucra si cat vei incasa

#1721
Nelsoon

Nelsoon

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 10
  • Înscris: 12.02.2016
Am citit cam tot ce ati spus voi... am inteles ca este foarte greu , dar eu as dori o parere despre ce marca de duba ar fi buna. As avea de incheiat 2 contracte de distributie folie.Multumesc.

#1722
WaltherP99AS

WaltherP99AS

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,438
  • Înscris: 22.11.2015
Ia-ti si tu un Ducato de 2.3 si termini balciu'. Livrezi folia, iei banu' si esti bogat.

Ce-mi plac mie oamenii astia care ACUM s-au gandit ca e o paine de mancat in transporturi de 3,5t :roflmao:

De altfel, lucrand cu foarte multi transportatori de 3,5t in ceea ce priveste mentenanta, vad din ce in ce mai multi care se plang ca stau masinile prin parcari, pe acasa etc... Stiu pe cineva care din 75 de dube, cate plimba acum 2-3 ani, mai plimba vreo 25 si alea cu greu.

Dar, hei, asa cum se spune, e loc pentru toata lumea :lol:

#1723
Nelsoon

Nelsoon

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 10
  • Înscris: 12.02.2016
Ai spus-o cu atata of ,, parca ti-as fi luat bucatica de la gura..

#1724
WaltherP99AS

WaltherP99AS

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,438
  • Înscris: 22.11.2015
N-ai cum, ca nu-s transportator.

#1725
pimi

pimi

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,771
  • Înscris: 15.01.2007
singurul bagator de seama esti tu
probabil ai dedus asta din raspunsurile care le primesti

fiecare iti va recomanda alta duba in functie de ce are sau ce a auzit el pe banca in fata blocului . cu ce te va ajuta asta ?

#1726
calinkgb

calinkgb

    "United Gashka" mobile team

  • Grup: Moderators
  • Posts: 75,844
  • Înscris: 15.08.2008
@Nelsoon
Mai multa grija la limbaj te rog!
Nu o sa te mai rog inca o data!

#1727
baril

baril

    Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 291
  • Înscris: 20.02.2008
Salut,
Nu sunt familiarizat cu domeniul transporturilor,dar il urmaresc. Am o nelamurire, daca merge asa prost afacerea asta,de ce se angajeaza atatia soferi pe dube de 3,5t, pentru extern ? Chiar nu inteleg care-i " secretul"  si rog pe cineva sa ma lumineze ..... Multumesc !

#1728
bolo

bolo

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,012
  • Înscris: 01.11.2005
Secretul e ca soferii pleca datorita conditiilor de lucru inumane !

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate