Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
merge transportul cu utilitara de 3,5 tone?
Last Updated: Aug 27 2021 18:26, Started by
catalinoprescu
, Jan 06 2010 10:38
·
0
#1711
Posted 07 February 2016 - 18:54
Pentru pepi eu am mai lucrat cu în time suna_mă sa-ti dau detalii 0774669063
Mașină o înmatriculezi pe pers fizica și o închiriezi la firmă și atunci firmă plătește tu încasezi deci banii ramin în casă dacă firmă este tot a ta |
#1712
Posted 08 February 2016 - 13:29
salut colegi!! care stiti ce avans se da pentru un card de motorina si ce stiti de cardul uta?
|
#1713
Posted 08 February 2016 - 13:47
Buna ziua la toata lumea,
Dupa ce am citit tot forumul asta cap-coada vreau sa reiterez si sa subliniez unele aspecte mentionate pe aici (mai multa sau mai putin in functie de caz), Prima si cea mai importanta e urmatorul aspect: - NU va apucati de transport pe 3.5tone. Nu mai e ce a fost si nci nu o sa mai fie vreodata. De multumint snapanilor de la casele de expeditie si disperatilor care fac curse pe 0.20euro centi sau chiar mai putin. In rest, daca totusi va pune Lucifer sa incepeti e util sa luati in considerare urmatoarele: - conturile pe bursa sunt de spalat pe cap cu ele la ora actuala, istoria antica nu e relevanta. Rar se intampla sa gasesti o cursa la un 0.30 pe acolo, in rest numai ciurucuri. De genul 2,3 paleti la 100eur si daca se poate si teleportare este excelent. Cursele care se gasesc acolo la ora aceasta sunt cele pentru care cei de la casele de expeditii nu au gasit masina la firmele cu care lucreaza si le arunca pe bursa la pret de nimic pentru ca sa i-a un comision cat mai mare. Fapt confirmat mie cel putin de cateva case de expeditie pana acum. Sau mai nou a aparut o specie de transportatori care i-au toate cursele care le prind, desi nu au nici cu ce nici cum la pretul ala sa faca transportul, dupa care le baga pe bursa la pret spre zero, e plina bursa de anunturi de 50 eur pe palet. Grupajele f greu de facut spre imposibil. Daca vedeti aceasi cursa de la mai multe firme si mai apucati sa sunati (deoarece anunturile dispar instantaneu, e un concurs de format nr dealtfel), sunati la toate, diferenta dintre firme este f mare, poate ajunge la 100%. Aici se vede cat de disproportionat este castigul intre ala care muta hartii, si cat castiga ala care munceste efectiv. TOATE acestea sunt valabile din Romania spre extern, aici ma refer Timisoara si Arad. Din extern spre Romania mai bine dar nu cu mult, depinde de tara, si inspre ce loc din Romania vreti sa va intoarceti. De sarbatori (Paste, Craciun) e o situatie mai speciala ca sunt putine masini si mai gasesti cate ceva. Asta va spune careva care a stat pe bursa luni de zile de la 8 dimineata la 6 dupa-masa, nu auzite, nu ocazional. - Contractele cu firmele de expeditii mentionate pe forum s-au inchis. Au atatea masini incat nu au ce face cu ele. - Contracte cu casele de expeditii sunt pe spaga mai pe romaneste. cam 10% din valoarea comenzii. Si nici la alea nu apuci fara minim 5 masini, cineva sa te introduca, etc. Maxim 0.35 din care ramai cu 0.30 - Contracte cu firme producatoare care fac export tot cu spaga mai sus mentionata, cunostinte, pile, etc. Dar sunt oricum mai profitabile, majoritatea platesc tur-retur. tot un maxim de 0.35, dar in 90% platesc cam 0.27/0.30. Singurul avantaj e ca poti gasi ceva pe bursa si sa iei pe retur cate ceva indifirent de pret, lucru care ii bucura pe ceilalti transportatori care nu au tur-retur platit. eu oricum nu i-au oricum nimic sub 0.30 pe km, si pana si pretul asta este derizoriu dupa mine, dar asa l-am gasit si de unul singur nu il pot imbunatati. Iar trendul din cate vad eu e spre micsorare, nu majorare. - Termenul de plata de pe comanda e teoretic. In practica cu vreo minim 15 zile peste. Buget minim pentru o masina pana sa inceapa sa se intoarca banii e cam de vreo 5000eur. Cititi cu atentie comanda, stiu ca deobicei e vreo 2 pag minim, dar trebuie. Nu de alta dar toti nu mai stiu ce clauze sa inventeze, scrise cat mai mic, astfel incat sa va plateasca in 60 sau 90 de zile. - Amortizarea unei masini noi, indiferent de teoriile auzite pe aici, este in jur de 0.25/026 eur per km efectuat. Aici includ leasing, consumabile, sofer, avans la urmatoarea, etc. La alea second-hand nu stiu, nu ma bag. - Consumul din carte nu e ala din realitate. La un L4H3 e in jur de 12% van, si cam 14% prelata minim. - Dimensiunile nu sunt cele din carte. Vreti sa cumparati una intrati cu ruleta in ea. Deobicei lungimea nu corespunde. E vb de grosimea peretelui despartitor de la cabina si cea de la usa din spate. Cam la vreo 15cm de diferenta. Citroen/Peugeot L4H3 lungime reala 387cm. Inaltimea alta discutie in functie de osb de pe jos. Greutatea este una in carte, una la rar, si una cand o pui pe cantar. Intre carte si rar cam 120kg din sarcina utila. Presupun ca o sa fie multi care o sa imi dea dreptate, sau altii care nu. Sa fiu sincer nu ma intereseaza nici asa, nici asa. Am zis sa va spun ce am constat pe pielea mea ca poate careva o sa invete. Eu m-am luat dupa povesti nemuritoare si am avut de patimit pe tema asta. oricum toate forumurile si postarile din lume nu va folosesc la nimic fara experienta, iar pe sectorul asta e f neplacuta la momentul acesta cel putin. In caz ca va pot ajuta cu ceva informatii dati pm, pe forum intru cam rar. |
#1714
Posted 08 February 2016 - 14:01
salut blice! eu in ro ma intorc 1 data pe an, returul il fac in it. acolo locuiesc, cred ca nu sunt probleme sa gasesc.(cred).
|
#1715
Posted 13 February 2016 - 10:46
Sal colegilor. As vrea sa achizitionez o duba 3.5 tone an 2012-2014 si daca se poate as dori un sfat de la voi'multumesc. Mentionez ca sunt la inceput de drum si nu prea stiu nimic despre transportul cu 3.5 tone.
Sal colegilor. As vrea sa achizitionez o duba 3.5 tone an 2012-2014 si daca se poate as dori un sfat de la voi'multumesc. Mentionez ca sunt la inceput de drum si nu prea stiu nimic despre transportul cu 3.5 tone. |
#1716
Posted 14 February 2016 - 11:03
Nelsoon, on 13 februarie 2016 - 10:46, said:
Sal colegilor. As vrea sa achizitionez o duba 3.5 tone an 2012-2014 si daca se poate as dori un sfat de la voi'multumesc. Mentionez ca sunt la inceput de drum si nu prea stiu nimic despre transportul cu 3.5 tone. |
#1720
Posted 14 February 2016 - 11:54
daca tot nu ai tras singur concluzia potrivita din tot topicul asta , iti dau un sfat care l-am dat si altora aici
-inchiriaza o duba pt 2 sapt sau o luna si vezi concret cat vei lucra si cat vei incasa |
|
#1721
Posted 14 February 2016 - 12:10
Am citit cam tot ce ati spus voi... am inteles ca este foarte greu , dar eu as dori o parere despre ce marca de duba ar fi buna. As avea de incheiat 2 contracte de distributie folie.Multumesc.
|
#1722
Posted 14 February 2016 - 14:49
Ia-ti si tu un Ducato de 2.3 si termini balciu'. Livrezi folia, iei banu' si esti bogat.
Ce-mi plac mie oamenii astia care ACUM s-au gandit ca e o paine de mancat in transporturi de 3,5t De altfel, lucrand cu foarte multi transportatori de 3,5t in ceea ce priveste mentenanta, vad din ce in ce mai multi care se plang ca stau masinile prin parcari, pe acasa etc... Stiu pe cineva care din 75 de dube, cate plimba acum 2-3 ani, mai plimba vreo 25 si alea cu greu. Dar, hei, asa cum se spune, e loc pentru toata lumea |
#1723
Posted 14 February 2016 - 15:23
Ai spus-o cu atata of ,, parca ti-as fi luat bucatica de la gura..
|
#1725
Posted 14 February 2016 - 22:25
singurul bagator de seama esti tu
probabil ai dedus asta din raspunsurile care le primesti fiecare iti va recomanda alta duba in functie de ce are sau ce a auzit el pe banca in fata blocului . cu ce te va ajuta asta ? |
|
#1726
Posted 18 February 2016 - 21:59
@Nelsoon
Mai multa grija la limbaj te rog! Nu o sa te mai rog inca o data! |
#1727
Posted 23 February 2016 - 15:40
Salut,
Nu sunt familiarizat cu domeniul transporturilor,dar il urmaresc. Am o nelamurire, daca merge asa prost afacerea asta,de ce se angajeaza atatia soferi pe dube de 3,5t, pentru extern ? Chiar nu inteleg care-i " secretul" si rog pe cineva sa ma lumineze ..... Multumesc ! |
#1728
Posted 23 February 2016 - 15:58
Secretul e ca soferii pleca datorita conditiilor de lucru inumane !
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users